Oltimeri, servis i dobri mehanicari

poruka: 5
|
čitano: 1.090
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
offline
Oltimeri, servis i dobri mehanicari

Molio bih vas za savjet, preporuku, kontakt za dobre servisere, mehanicare za oltimere, japanac s karburatorom.

 

Rijec je o Nissan Patrolu W160, 1982. godina, L28 motor, 2.8 litri, 6 cilindara, benzinac s karburatorom i plinom.

 

Motor i šasija su dobri, podvozje je dobro, samo je limarija grozna, al za to imam servisera.

 

 

Treba mi netko za detaljno pregledat motor i podvozje, te promijenit sve sta treba. Auto ce se registrirat kao Povijesno Vozilo, pa se ne mogu koristit bilo kakvi djelovi i treba bit dobro sređeno sve, zato mi treba netko tko se razumije u ove starudije i radi dobar posao.

 

Naravno, auto nece stajat u garazi, nego ce se koristit za ozbiljan offroad po Dinari, bez obzira na oltimer status, ali hocu da bude sređen ko da ide na izložbu.

 

Hvala na preporukama. Split i okolica pozeljni.

Live long and prosper.
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.12.2022 9:46 (Filox).
13 godina
offline
Oltimeri, servis i dobri mehanicari

koliko vidim za taj auto su dijelovi dostupni redovnim kanalima tako da će ti bilo koji mehaničar to odraditi bez problema. Specijalizirani za oldtimere ti trebaju kad se radi o nekakvoj restauraciji, kad dijelova nema, kad se nabavljaju gume u dimenziji koja već desetljećima ne postoji itd. Kod ovog Patrola nije takav slučaj. Potraži servis koji se bavi terencima.
Mislim da ćeš odgovor prije dobiti u glavnom threadu teme (Auti - ultimativna tema).

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.12.2022 10:02 (jozef).
3 godine
offline
Oltimeri, servis i dobri mehanicari

Da, nije baš tako, karburator sam nosio nekom stručnjaku koji se samo karburatorima bavi cijeli život i jedva ga je otvorio i sredio, kaže da nikad u evropskim modelima nije bio taj karburator. Auto je Made in Japan, za Bliskoistočno tržište, neću da mi po motoru kopa netko tko već nije radio na baš L28 motoru. Amortizere, selen blokove i slično mogu i ja sam mijenjat, ali mi treba netko stručan za motor detaljno pregledat i sredit.

 

U svakom slučaju, hvala.

Live long and prosper.
13 godina
offline
Re: Oltimeri, servis i dobri mehanicari
Filox kaže...

Da, nije baš tako, karburator sam nosio nekom stručnjaku koji se samo karburatorima bavi cijeli život i jedva ga je otvorio i sredio, kaže da nikad u evropskim modelima nije bio taj karburator. Auto je Made in Japan, za Bliskoistočno tržište, neću da mi po motoru kopa netko tko već nije radio na baš L28 motoru. Amortizere, selen blokove i slično mogu i ja sam mijenjat, ali mi treba netko stručan za motor detaljno pregledat i sredit.

 

U svakom slučaju, hvala.

 budi sretan da je samo jedan rasplinjač. Danas vjerojatno ne postoji nitko tko zna pošteno složit motor koji ima zasebne rasplinjače. Izumrla vještina. Također, L28 motor se nije ugrađivao u nikakve modele za Europu tako da sumnjam da bilo tko ima iskustva s njima. Možda slučajno neki mehaničar koji je radio na bliskom istoku u vrijeme dok su mnoge firme iz Juge tamo imale posla, ali koliko znam uglavnom su se koristile Toyote Hilux.
Ako je auto ispravan takav kakav jest najbolje možda da odradiš prvu registraciju kao povijesno vozilo pa kasnije možeš raditi i neke izmjene i ne mora sve biti original.

3 godine
offline
Re: Oltimeri, servis i dobri mehanicari
jozef kaže...
Filox kaže...

Da, nije baš tako, karburator sam nosio nekom stručnjaku koji se samo karburatorima bavi cijeli život i jedva ga je otvorio i sredio, kaže da nikad u evropskim modelima nije bio taj karburator. Auto je Made in Japan, za Bliskoistočno tržište, neću da mi po motoru kopa netko tko već nije radio na baš L28 motoru. Amortizere, selen blokove i slično mogu i ja sam mijenjat, ali mi treba netko stručan za motor detaljno pregledat i sredit.

 

U svakom slučaju, hvala.

 budi sretan da je samo jedan rasplinjač. Danas vjerojatno ne postoji nitko tko zna pošteno složit motor koji ima zasebne rasplinjače. Izumrla vještina. Također, L28 motor se nije ugrađivao u nikakve modele za Europu tako da sumnjam da bilo tko ima iskustva s njima. Možda slučajno neki mehaničar koji je radio na bliskom istoku u vrijeme dok su mnoge firme iz Juge tamo imale posla, ali koliko znam uglavnom su se koristile Toyote Hilux.
Ako je auto ispravan takav kakav jest najbolje možda da odradiš prvu registraciju kao povijesno vozilo pa kasnije možeš raditi i neke izmjene i ne mora sve biti original.

 Znači misliš da nije pametna ideja ići na kombinaciju s 3 Webera? Ima za kupit cili set, izgleda predivno, zvuči još bolje, a troši juhuhuhu... Mislim da bi manji problem bio složit 3 webera da dobro rade, nego na to sve još i plin stavit. E to je maximalni problem onda sve uštimat. Šteta, al mislim da ću se zadržat na ovom jednom.

Live long and prosper.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice