evo interesira me koji bih auto uzo pa da ga lagano sređujem jer budem uskoro polago a želim odma auto, trenutno imam hyundai elantru 2001g 1,6 16v 79kw ( 80 dozvoljeno ) znači čim položim smjem je vozit, ali neznam nije mi neka sreća ima 205 000 km i počela je trošit pomalo ulje dok prije gotovo da i nije sad je osjetno počela trošit, pa nisam pametan dal da se nje rijesim pa uzmem nest drugo dali da se nje uhvatim pa sredim kako spada jer da se jako ljepo sredit što jest jest jel ima ko kakvu preporuku :)
Koji auto kupiti za tuning ?
- poruka: 90
- |
- čitano: 76.345
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
tuning + svakodnevna vožnja ti ne idu baš u isti koš.. naravno ako obojica na termin tuning gledamo na isti način
tuning + svakodnevna vožnja ti ne idu baš u isti koš.. naravno ako obojica na termin tuning gledamo na isti način
niti mi nije potrebno za svakodnevnu vožnju u smislu tuning prvenstveno podrazumjevam preinake bodykita i vanjskog izgleda pošto motor nesmijem dirat bar dok se i ako se zakon nepromjeni :)
znači styling
tunirani auti obično stoje u garaži 90% svojeg životnog vijeka i stalno traže para para i još para kako bi dobio malo više malo bolje ..
a što se styllinga tiče ne misliš valjda kreirati neko malo 1.2 đubre sa bačvom umjesto auspuha i ralicom od branika? srsly, ako kupiš pravi auto nemaš što raditi na njemu, spustiti i felgu staviti, sve ostalo je u 90% slučajeva kič
ha s obzirom na zakon nemogu nest bjesno vozit, tako da mi ostaje samo styling sredit ne sad neke nakaradne ralice ali nest fino i ljepo mislim felge i unutrašnjost mjuza i to sve što ide nemislim na neki profesionalni tuning krivo sam se izrazio, za to treba hrpa para i to se radi s posebnom namjenom.. meni treba ovako nesšto da ljepo izgleda
onda odlučiš koji ti autek lepo zgleda u tvom cjenovnom rangu i fino ga utegneš... falgica itd..
Suzuki Swift 1.3 GTI
BMW 318 (kockica)
A kolko imas para?
A cuj sad... i ne mora biti. Nek ga malo spusti, nabaci neke felgice i nijansira šajbe, da se dosta izvuci a da izgleda pristojni.
sta ti vrijedi izgled kad je ispod haube shit,malo ga operi stavi dobar radio(cd player) zvucnike(bass),zakrpaj,promijeni boju koja ti se vise svidat itd,no sad mijenjanje kita spojleri felge cak i mozes promijeniti,no kad vidim takav "nabrijani auto na cesti" ja se smijem...
Po mnogima njljepsa generacija Civica. Dosta tesko ih je naci u dobrom stanju, pogotovo v-tec modele.
Po mnogima njljepsa generacija Civica. Dosta tesko ih je naci u dobrom stanju, pogotovo v-tec modele.
Da to je, samo on nesmije voziti v-tec trenutno zbog snage.
Ima ih i to jeftinih, samo treba potraziti malo. Neki 1.4 ili 1.6 motor ce biti odlican za njega.
A i potrosnja je mala, djelovi su jeftini i nekvari se puno.
Za mene najbolji odabir za mladog vozaca sa ogranicenim budgetom.
P.S. Bjezi sto dalje od francuskih i talijanskih automobila. Drzi se Japana jer su najstedljiviji i najmanje se kvare.
Je, 1.5 motor 5th.gen ili 1.4 6th.gen imaju 90 KS i to mu je idealno ak hoce hondu. Jeftino se digne na 100 KS i to je vec dosta brz auto jer ima 900 Kg.
EDIT; evo ima na njusci 2 swapa, po papirima su 75 i 90 konja, a unutra jedan d16z6, a drugi jos mocniji b16a2
Ja da kupujem auto nebi ništa mjenjao na njemu. A ako budeš sređivao nemoj da na autu bude hrpa plastike iza četri auspuha i na zadnjoj šajbi jagermeister naljepnica.
Šta fali ovakvom autu:http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.6-16v-oglas-8291415
http://www.elantragtclub.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/elantra02_05_l.jpg
Ne zaboravi natpis ALPINA na sajbi i velikim slovima TURBO na vrata i gepek.
Isto tako, napravi koju rupu na loncu auspuha za bolji zvuk!
I zatamni stakla da bude brzi!
Kupi golfa 2, ofarbaj ga na kričavo zelenu i naravno moraju plamenovi biti gore, stavi neki falš spojler i probuši auspuh (jer mora zvučat j*bački). Za ostatak novca kupi bjelu košulju i ogromni zlatni lančić...
Sad ozbiljno, rađe kupi recimo opet mantu a, i pošto je stariji auto možeš ga lagano sređivat, obojat recimo na crno i imaš pravi hebački auto (ako baš želiš šarafiti po njemu, ovi na našim oglasnicima što su jeftiniji ti zahtjevaju dosta dorade)...
Alpina 20 KS, Kenwood 30 KS, folija na zadnjim staklima 10 KS, na brzinu nabacana muzika i obavezan bas bez impregnacije vrata jedno 40 KS. Kome uz to treba jedan v-tec? :D
ajde nećemo dečka blamirati.. možda fakat ima namjeru napraviti nešto sa ukusom
ne smatram da je utući nešto od para u auto grijeh ili glupo, jer to i ja radim čudni smo mi muškarci što se tiče naših limenih ljubimaca..
mene više zanima kako to da želiš neki auto koji bi volio "stylirati", a nemaš ni približnu ideju što bi želio.. koji ti je budžet? novji/stariji auto? hatch/coupe/sedan? benzin/dizel? japanac/švabo ili nešto drugo?
Ja da kupujem auto nebi ništa mjenjao na njemu. A ako budeš sređivao nemoj da na autu bude hrpa plastike iza četri auspuha i na zadnjoj šajbi jagermeister naljepnica.
Šta fali ovakvom autu:http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.6-16v-oglas-8291415
Ima plasticne blatobrane, francuz je koji ima problema sa elektronikom i crkavaju im kompjuteri.
Uz to kvarljivi su i imaju problema sa kuplunzima (kvacilima) i komplicirani su za popravke jer pola stvari moras rastaviti da dodes do jedne sitnice.
Uz to sve je i ruzan ko porez.
Svaki auto ako se sredi s ukusom izgleda bomba. Ali sve ovisi koliko duboko zaglibiš u tome, jer kad jednom zaglibiš nema ti pomoći. Govorim ti iz vlastitog iskustva. Jedno vuće drugo, staviš felgu dobru i neku gumu pa izgleda ko koza, pa kupiš opruge da ga spustiš, pa nakon pola god vidiš da nabija, pa keš lova za gewinde, pa power flex seleni pa ovo pa ono, pa bi auspuh, pa nije to to, pa nanovo od grane do kraja...itd itd. Unutrašnjost isto tako, kupiš neki volan, pa onda bi trebao i papučice, pa mjenjač orginal se ne uklapa, pa njega, pa malo tapiciranja, muzika itd itd. Ja sam u svoj auto utukao para da sam mogao kupit novi ali jbg..plačam tu cijenu i meni nije žao kao ni svim "tunerima".
Ako želiš pristojan auto, samo dobra felga i pod i to je to. Imat češ bolje držanje na cesti + bomba izgled
@ Praedator, ja nisam imao niti jednog francuza u radioni u 6 godina da je otišla elektronika. Renaultu su mana podvozje, tj krajnici, kugle, seleni. Clio 2 1.5 dci odlaze pumpe i dize ako si kreten pa točiš svašta unutra i ne mjenjaš filter goriva. Peugeotu je mana zadnji most gdje odlaze ležajevi na torziji, citroeni jedino imaju problem taj što im se hoće raspast koluturica na radilici i C3 tu i tamo koji lager u mjenjaču i to je manje više to. Mana ima svaki auto i nema tog auta na kojem se nešto ne pokvari
Svaki auto ako se sredi s ukusom izgleda bomba. Ali sve ovisi koliko duboko zaglibiš u tome, jer kad jednom zaglibiš nema ti pomoći. Govorim ti iz vlastitog iskustva. Jedno vuće drugo, staviš felgu dobru i neku gumu pa izgleda ko koza, pa kupiš opruge da ga spustiš, pa nakon pola god vidiš da nabija, pa keš lova za gewinde, pa power flex seleni pa ovo pa ono, pa bi auspuh, pa nije to to, pa nanovo od grane do kraja...itd itd. Unutrašnjost isto tako, kupiš neki volan, pa onda bi trebao i papučice, pa mjenjač orginal se ne uklapa, pa njega, pa malo tapiciranja, muzika itd itd. Ja sam u svoj auto utukao para da sam mogao kupit novi ali jbg..plačam tu cijenu i meni nije žao kao ni svim "tunerima".
Ako želiš pristojan auto, samo dobra felga i pod i to je to. Imat češ bolje držanje na cesti + bomba izgled
@ Praedator, ja nisam imao niti jednog francuza u radioni u 6 godina da je otišla elektronika. Renaultu su mana podvozje, tj krajnici, kugle, seleni. Clio 2 1.5 dci odlaze pumpe i dize ako si kreten pa točiš svašta unutra i ne mjenjaš filter goriva. Peugeotu je mana zadnji most gdje odlaze ležajevi na torziji, citroeni jedino imaju problem taj što im se hoće raspast koluturica na radilici i C3 tu i tamo koji lager u mjenjaču i to je manje više to. Mana ima svaki auto i nema tog auta na kojem se nešto ne pokvari
Onda ti treba 12 godina iskustva da bi naisao na to, ja sam ih se nagledao sa losim kompjuterima i kvacilima.
Ako neznas da su francuzi losi sa elektronikom onda ti treba jos iskustva.
Podvozje ovisi o cesti i nacinu voznje i u to neulazim.
http://www.njuskalo.hr/auti/audi-a3-1.9-tdi-oglas-6824273
I nemoras nista mjenjat !!
http://www.njuskalo.hr/auti/audi-a3-1.9-tdi-oglas-6824273
I nemoras nista mjenjat !!
Ali kad odes na servis sjest ces i plakati zbog cijena.
@noxer
pumpadizla ni pod razno
Ja da kupujem auto nebi ništa mjenjao na njemu. A ako budeš sređivao nemoj da na autu bude hrpa plastike iza četri auspuha i na zadnjoj šajbi jagermeister naljepnica.
Šta fali ovakvom autu:http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.6-16v-oglas-8291415
Meni je ta serija Clia prilično ružna. Pre plastična auta.
Meni se ovo recimo sviđa. Kupiš nekog Punta 2, jeftino održavanje, meni osobno lijepo izgleda, lagani..
http://www.njuskalo.hr/auti/fiat-punto-1.9-jtd-sporting-85-ks-oglas-8412501
Ima plasticne blatobrane, francuz je koji ima problema sa elektronikom i crkavaju im kompjuteri.
Uz to kvarljivi su i imaju problema sa kuplunzima (kvacilima) i komplicirani su za popravke jer pola stvari moras rastaviti da dodes do jedne sitnice.
Uz to sve je i ruzan ko porez.
Plastični blatobrani su tu zbog sigurnosti pješaka da bi prilikom udara upili udarac. A ispod plastike je lim. I na laguni II su ito plastični. A to što skoro svi govorite da Francuski auti nevaljaju je glupost. Usporedite naprimjer renault lagunu II sa full opremom i audi a4 istog godišta sa full opremom o udobnosti i sigurnosti se nemora ni raspravljat opće. Renoevi motori nisu ništa lošiji od audievih, mercedesovih itd... Pa novi Renoev 1.5 dci koristi čak i mercedes u svojim autima. Nekažem ni ja sad da je renault najbolja marka u europi svaki auto ima svoje mane, svaki je u nečemu bolji od drugog samo me živcira kada netko spomene francuski ili japanski auto odma ga svi popljuju i kažu da su njemci bolji.