Imam jedan,nekom smiješan,ali ozbiljan problem. Naime imam Audi A3 iz 1998. Ima centralno zaključavanje. Zaključam ga, i on se nakon nekih pola sata sam otključa. Kad je motor ugašen iz bunkera,iznad lijevog kotača se čuju neki zvukovi. Što bi to moglo biti?
Auto se sam otključava
- poruka: 4
- |
- čitano: 9.205
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Imam jedan,nekom smiješan,ali ozbiljan problem. Naime imam Audi A3 iz 1998. Ima centralno zaključavanje. Zaključam ga, i on se nakon nekih pola sata sam otključa. Kad je motor ugašen iz bunkera,iznad lijevog kotača se čuju neki zvukovi. Što bi to moglo biti?
Sada, ne znam tocno za Audi, kakvo mu je centralno? Hidraulika?
Ja sam imao mercedesa '89, isto centralno zakljucavanje, hidraulicno, i kad zakljucam iznad desnog tocka se cuje neko zujanje. Jedan sam sam uzeo i raskopao sve iznutra da vidim sta je. Kad sam dosao do izvora zujanja iznenadenje, ona kvaka sto kljuca rezerver. Nije nesto najbolje funkcionirala, kad poguras zakljuca se rezervar i sve ok, a ovako samo zuji i nista drugo. ali nije se otkljucavao.
To ti je najbolje, uzmi malo svete vode i poškropi.
Većina starijih automobila se ključa po principu vakuma. I vakum pumpa, ako ne drži, tad se zrak se vrati nazad i otključa. Provjeri vakum-pumpu, koja se nalazi na motoru, te vakum račvu ispod zadnjeg sjedišta, koja razvodi vakum cijevi do vrata, gepeka i ostalog.
Al po meni, vakuum-pumpa taji. Đava odnese 100€.
Al po meni, vakuum-pumpa taji. Đava odnese 100€.
Bingo! Imao sam isti problem na Audi-u 80. Ali đava oće odnes 600 DEM, jer je nosi skupa sa kompresorom! Danas nemam pojma koliko koštaju.