"S vršnom snagom punjenja do 400 kW, baterija se za samo 10 minuta može napuniti za domet od preko 370 kilometara"
a sve vrvi punjačima od 400kW a struja iz njih jeftina da ne može biti jeftinija... :)
"S vršnom snagom punjenja do 400 kW, baterija se za samo 10 minuta može napuniti za domet od preko 370 kilometara"
a sve vrvi punjačima od 400kW a struja iz njih jeftina da ne može biti jeftinija... :)
Njima stvarno treba zabraniti dizajnirati automobile ili potpuno promijeniti dizajnerski odjel. Ovo što rade je sprdnja i kritična lavina neukusa.
Odličan!
Bas me zanima nova trojka jer nisam baš ljubitelj SUV vozila, ali da mora biti SUV, sigurno iX 3 u najužoj konkurenciji
AMD Ryzen 7900X3D; Gigabyte Gaming X670 X AX; G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 C30 32 Gb; MSI 4090 24 Gb X Trio; SSD Patriot Viper VP4300 PCIe m.2 GEN4 2 Tb;Lian Li 011 Dynamic EVO; LG C2
Ko'j ovo izdizajnirao treba ga prognati iz BMW-a bakljom i bicem kao Balrog.
Sta napravise od dizajna s kojim ne mozes pogrijesiti. Samo pomakni 2% lijevo ili desno, malo osvjezi linije, i imas remek djelo.
I od toga napravis ovo. Golf 2 country ako ga se sjecate.
Jedini problem je što cijena ICE automobila iste klase kao ovaj el. BMW košta 20.000€ manje u najboljem slučaju, a na one poticaje zaboravi pošto odu u prvih 5 minuta objave.
Da ne govorimo da dizajnerski el. vozila izgledaju "gadno" i unutrašnjost i vanjština, a cijene su aspurdne.
Jedini problem je što cijena ICE automobila iste klase kao ovaj el. BMW košta 20.000€ manje u najboljem slučaju, a na one poticaje zaboravi pošto odu u prvih 5 minuta objave.
Da ne govorimo da dizajnerski el. vozila izgledaju "gadno" i unutrašnjost i vanjština, a cijene su aspurdne.
Ne znam zbog cega spominjes ijednu od tih stvari citirajuci mene, jer nista od togs nije bila tema mog posta, niti posta na koji sam ja odgovarao.
Jedini problem je što cijena ICE automobila iste klase kao ovaj el. BMW košta 20.000€ manje u najboljem slučaju, a na one poticaje zaboravi pošto odu u prvih 5 minuta objave.
Da ne govorimo da dizajnerski el. vozila izgledaju "gadno" i unutrašnjost i vanjština, a cijene su aspurdne.
Ne znam zbog cega spominjes ijednu od tih stvari citirajuci mene, jer nista od togs nije bila tema mog posta, niti posta na koji sam ja odgovarao.
Pa napomenuo si da je cijena struje ista cijeni benzina, a ja ti kažem da je cijena el. vozila i dalje značajno viša od cijene ICE vozila, a da ne govorimo o dometu vozila. Tu sam samo bacio usporedbu. U prijevodu el. vozila i dalje neisplativa naspram ICE vozila, osim ako nemaš viška para i voliš čekati dok ti se auto puni i voliš tražiti (u RH) gdje uopće ima punionica za el. vozilo.
Ne moraš se odmah ljutit, nisam mislio ništa loše. Zato duboko udahni i izdahni.
Jedini problem je što cijena ICE automobila iste klase kao ovaj el. BMW košta 20.000€ manje u najboljem slučaju, a na one poticaje zaboravi pošto odu u prvih 5 minuta objave.
Da ne govorimo da dizajnerski el. vozila izgledaju "gadno" i unutrašnjost i vanjština, a cijene su aspurdne.
Ne znam zbog cega spominjes ijednu od tih stvari citirajuci mene, jer nista od togs nije bila tema mog posta, niti posta na koji sam ja odgovarao.
Pa napomenuo si da je cijena struje ista cijeni benzina, a ja ti kažem da je cijena el. vozila i dalje značajno viša od cijene ICE vozila, a da ne govorimo o dometu vozila. Tu sam samo bacio usporedbu. U prijevodu el. vozila i dalje neisplativa naspram ICE vozila, osim ako nemaš viška para i voliš čekati dok ti se auto puni i voliš tražiti (u RH) gdje uopće ima punionica za el. vozilo.
Ne moraš se odmah ljutit, nisam mislio ništa loše. Zato duboko udahni i izdahni.
I cijena struje nije baš ista benzinu, da ako "tankaš" struju doma ili na sporim punjačima, ali ako točiš na brzim i ultrabrzim je konkretno skuplja. Po drugoj strani onaj ko skešira 70t+ za ovaj BMW zaboli ga đoko koliko košta struja isto kao što se nije sekirao oko cijene benzina, ti tankaju kad im paše i gdje im paše i ništa im ne znači prišparanih 30 eur na tank struje/benzina.
Jedini problem je što cijena ICE automobila iste klase kao ovaj el. BMW košta 20.000€ manje u najboljem slučaju, a na one poticaje zaboravi pošto odu u prvih 5 minuta objave.
Da ne govorimo da dizajnerski el. vozila izgledaju "gadno" i unutrašnjost i vanjština, a cijene su aspurdne.
Ne znam zbog cega spominjes ijednu od tih stvari citirajuci mene, jer nista od togs nije bila tema mog posta, niti posta na koji sam ja odgovarao.
Pa napomenuo si da je cijena struje ista cijeni benzina, a ja ti kažem da je cijena el. vozila i dalje značajno viša od cijene ICE vozila, a da ne govorimo o dometu vozila. Tu sam samo bacio usporedbu. U prijevodu el. vozila i dalje neisplativa naspram ICE vozila, osim ako nemaš viška para i voliš čekati dok ti se auto puni i voliš tražiti (u RH) gdje uopće ima punionica za el. vozilo.
Ne moraš se odmah ljutit, nisam mislio ništa loše. Zato duboko udahni i izdahni.
I cijena struje nije baš ista benzinu, da ako "tankaš" struju doma ili na sporim punjačima, ali ako točiš na brzim i ultrabrzim je konkretno skuplja. Po drugoj strani onaj ko skešira 70t+ za ovaj BMW zaboli ga đoko koliko košta struja isto kao što se nije sekirao oko cijene benzina, ti tankaju kad im paše i gdje im paše i ništa im ne znači prišparanih 30 eur na tank struje/benzina.
90% tih skupih auta ide na Leasing. U Austriji je popust na leasing tog EVa oko 30%. Cijene su visoke za budale koje kupuju a rest uzima na leasing. Taj koji uzima na leasing ima firmu, charger na poslu i karticu za punjenje od firme te placa NULA € uza kW.
Ako si sretnik koji ima 70k onda imas i solare i svasta nesto pa se vozis "besplatno" vecinu godine. Punis jednom, dva put na kad ides na more ili s mora te prezivis tih dodatnih 40€! Meni Espace pojede na more i s mora 100€ diesela a s Teslom potrosim 50€.
Izgleda milijun puta bolje od ostalih isprdaka koje su izbacili proteklih nekoliko godina. Petica i sedmica su toliko odvratne, ne znam kako to itko može kupiti.
Plastic surgery gone bad
"S vršnom snagom punjenja do 400 kW, baterija se za samo 10 minuta može napuniti za domet od preko 370 kilometara"
a sve vrvi punjačima od 400kW a struja iz njih jeftina da ne može biti jeftinija... :)
Instaliraš Ionity, dodaš Revolut karticu na kojoj nema para. Kupiš pretplatu koja ti se aktivira makar nisi ništa platio. Profit. Bonus tip IONITY se zna zbrejkati pa ti ni ne naplati nekad sesiju.
Sad sranje u bojama koje prodaju, ako baterija nije pripremljena ili dovoljno prazna neće se puniti max brzinom.
vicious
Meni je OK, jer ide na Neue Klasse iz 70-ih...
jedino stražnjica, općenito iza zadnje osovine, guzica mu se "vuče" kao i recimo Alfa Tonale...
općenito je dobro napravljen za EV, nije (pre)težak iako je baterija vrlo velika...
možda će nova 3ca EV na istoj filozofiji biti OK, iako, najavljivali su i niže cijene...
Ma najtuznije sto cemo u buducnosti imati interijere gotovo iste u svakom automobilu. Vjerovatno ce nas zadesiti sudbina smartphonea.
Sto se tice eksterijera. Mercedes sa GLC EQ mi je napravio gotovo pa pun pogodak. Sve mi se svidja osim bezbroj mercedes znakova po autu. Cak su uspjeli i dizajnirati lijepe felge a uz to i da im ide u korist aerodinamike.
Sto se tice BWMa, oni su izgubili kompas i sa dizajnom i pravcem u kojim idu. Mada opet oni imaju ime i veliku bazu fanova, tako da njima nece biti to problem.
Samo sam siguran da ove zadnje generacije sa unutrasnjim sagorijevanjem u BMW ponudi bice u velikoj potraznji u buducnosti. Da je para, ja bih sad uzeo 8 seriju. Perfektan, vani i unutra i dalje dizajn sa BMW tragovima.
Sto se tice BWMa, oni su izgubili kompas i sa dizajnom i pravcem u kojim idu. Mada opet oni imaju ime i veliku bazu fanova, tako da njima nece biti to problem.
Meni dizajn novih modela nikako ne paše, ali uvijek su mi trebale 1-2 generacije da mi određeni modeli postanu OK. Sjećam se nakon E46, BWM je krenuo u smjeru dizajna za žene sa npr. E60 i čak F30 (obična oprema), ali u nekim opremama ima i "muških" modela. Zadnji lijep mi je F36 i to dugoročno planiram uzeti u malo boljem izdanju kad se skućim, a ne dira me koliko je auto staro.
Za moj ukus, ovaj gore mi čak nema toliko lošu prednju masku, ali ne mogu se oteti dojmu da mi djeluje kao neka Dacia Spring, a stražnji dio je pljunuta alfica.
S obzirom da imaju dosta pouzdane motore (benzince i dizelaše) i jedni su od zadnjih konkurentnih njemaca koji su opstali, interesira me kakvi su ti modeli u tom aspektu.
Ružan jest, ali nakon hrpe izuzetno ružnih BMWa (1, 2GC, iX, iX2, XM...) ovo i nije tako strašno. S vremenom ćemo naviknuti na taj izgled i postat će nam atraktivan na neki način. Tako je bilo i s Bangleovim modelima. Jedino ne znam što ćemo s volanom.
Napokon baterija nije minijaturna (110kWh) pa bi stvarno mogao doseći 600km lagane vožnje u idealnim uvjetima.