R N D na središnjoj konzoli??? WTF?!
BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i mogu
- poruka: 42
- |
- čitano: 15.844
- |
- moderatori:
vincimus
I dalje bolja opcija nego kod Teslinog touch screen šaltanja
Još jedna propagandna poruka kako je isplativo kupiti tzv automobil od proizvođača koji nema ni s od servisne mreže u europi. I to za “jeftinih” 20k eura. Lol. Jel bug na platnoj listi KPK-a ili što?

S time da je najjeftinija Tesla duplo skuplja...
S time da je najjeftinija Tesla duplo skuplja...
Naravno, nitko to ne osporava. Tesla je ružno precijenjeno smeće (imho da se ne bi neki vlasnici uvrijedili).
Jer je: minus carine i minus troškovi prijevoza, skladištenja itd, plus državne subvencije (svima ne samo njima).
S time da je najjeftinija Tesla duplo skuplja...
Pa servis nebi trebao biti neki problem, kaj nemoze to popravljati svaki autoelektricar??
konkurenciju treba pozdraviti a ne srati po njoj... za svakog potrosaca sto vise proizvodaca to bolje.
a ovo kaj pricate za R N D, pa bolje da nije na sredisnjoj konzoli da imas mjesta za odlaganje.
kakve veze ima gdje je kad stavis u D i gas
S time da je najjeftinija Tesla duplo skuplja...
Pa servis nebi trebao biti neki problem, kaj nemoze to popravljati svaki autoelektricar??
Nadam se da nije trollanje u pitanju i da se u tvojoj glavi električni auto ne sastoji od elektromotora i baterije...
A ostail 25000 dijelova je tu bezveze.
Potrgat će se (a 1000% hoće) elektromoror koji otvara poklopac za punjenje, i gdje ćeš kupiti novi? Naručivati iz Kine, pa čekati 1-2 mjeseca da dođe, dok ti za to vrijeme taj auto sa praznim baterijama služi kao što?
Susjedu se na Tesli S desilo i čekao preko 4 tjedna, dakle čak i oni su u k*** sa servisnom mrežom
Isto tako zašto autor na napiše što misli zašto je taj auto duplo skuplji u EU. Tarife i veći PDV-ovi su 35-40% veće cijene, a gdje je ostatak? Zašto ne istraži jel je istina da su cijene u Kini ispod proizvodnih cijena (a istina je jer već drugu godinu proizvođači tamo vode rat sa cijenama), i da te minuse misle nadoknadit prodavajući "glupim" europljanima skuplje?
Tko hoce mali gradski elektricni autic, a da moze fino potegnut, po meni je i dalje bolja kupovina polovni BMW i3.
Cijena manja od ovog, a luksuz i vozne karakteristike neusporedivo bolji.
Cijena je ok, ali osnovni model je beskoristan, eventualno kao drugi auto.
Ako ovaj jaci model moze potegnut ZG-Split za manje od 4 sata onda je to dost dobra opcija.
PRND na konzoli i nije neki nedostatak, nije da imas sta saltat u voznji.
Cijena je ok, ali osnovni model je beskoristan, eventualno kao drugi auto.
Ako ovaj jaci model moze potegnut ZG-Split za manje od 4 sata onda je to dost dobra opcija.
PRND na konzoli i nije neki nedostatak, nije da imas sta saltat u voznji.
Naravno da ne može ZG - Split bez stjanja, a pogotovo ne unutar 4h. Pogotovo ne zimi.
Realni range na autocesti ovog auta je oko 180km zimi i 240 u idealnim uvjetima (20-25C)
Što novinar spominje je deklarirani WLTP gradski domet kojeg u praksi nećeš nikada doživjeti.
Cijena je ok, ali osnovni model je beskoristan, eventualno kao drugi auto.
Ako ovaj jaci model moze potegnut ZG-Split za manje od 4 sata onda je to dost dobra opcija.
PRND na konzoli i nije neki nedostatak, nije da imas sta saltat u voznji.
Pa ovo i je kao drugi auto, za dalja putovanja zbog velicine, sigurnosti, konfora ima veci auto... ili rentas neki auto za par puta godisnje ako ti bas treba... ovisi, nisu svakom iste potrebe. A realno 90% ljudi treba bas mali gradski auto za mobilnost.
A sto se dijelova tice, byd otvara tvornicu u madarskoj pa bi i dobava dijelova trebala biti brza kao i za ostala vozila.
Ko misli da je rabljeni bmw bolji od byda , neka proba oba, bude se iznenadio. Bmw je toliko srozao kvalitetu, hrpa plastike
A sto se dijelova tice, byd otvara tvornicu u madarskoj pa bi i dobava dijelova trebala biti brza kao i za ostala vozila.
Ko misli da je rabljeni bmw bolji od byda , neka proba oba, bude se iznenadio. Bmw je toliko srozao kvalitetu, hrpa plastike
Ajd pogledaj sto je BMW i3 prije nego bubnes. Izasao je na trziste 2013 i tad je imao karbonsku sasiju da auto bude sto laksi i 170 KS motor.
Zapravo ovaj BYD prati tu filozofiju malog gradskog auta, no tek sa vise od 10 godina zakasnjenja, zato sam i stavio i3 kao usporedbu.
A unutarnji interijer raden od vlakana biljaka s panelima od hrasta ili bambusa ovisno o paketu opreme.
Takoder me zanima kako se taj BYD u zavojima ponasa
Zaboravljaš najbitniju stvar, a to je baterija.
10 godina stara baterija iz BMW i3 vs nova, modernija baterija iz BYD.
Tu prestaju sve usporedbe.
Pored toliko benzinaca, netko stvarno gleda ovakve prdilice bez budućnosti. :D
U Kini je cijena 50% jer oni ne placaju 100% poreza i davanja kao krajnji kupac. Sto vise drzava se pokusava rijesiti legacy proizvodaca te ne placate tablice za EV. Kinez prvo kupi tablice, kojih nema dovoljno na trzistu. koje kostaju 10k dolara i onda auto. Ako kupite EV onda ne placate tablice i mozete kupiti auto odma.
Znaci svaki put kad izjavite da su skupi ili da je u Kini jeftiniji isti auto onda vam mora biti jasno da je cijena u EU visoka zbog pohlebe birokrata. Isto to vrijedi i za druge marke.
Sve kaj je skupo je tako radi poreza i trosarina. Nisu ga oni dofurali sa cijenom 10k pa su rekli mogli bi zaraditi 5k i staviti 15k pa na to porez.
Auti su skupi radi poreza i trosarina, kod Kineza je tu jos i "postarina" jer ih jos uvijek ne proizvode u EU.
A sto se dijelova tice, byd otvara tvornicu u madarskoj pa bi i dobava dijelova trebala biti brza kao i za ostala vozila.
Ko misli da je rabljeni bmw bolji od byda , neka proba oba, bude se iznenadio. Bmw je toliko srozao kvalitetu, hrpa plastike
Ajd pogledaj sto je BMW i3 prije nego bubnes. Izasao je na trziste 2013 i tad je imao karbonsku sasiju da auto bude sto laksi i 170 KS motor.
Zapravo ovaj BYD prati tu filozofiju malog gradskog auta, no tek sa vise od 10 godina zakasnjenja, zato sam i stavio i3 kao usporedbu.
A unutarnji interijer raden od vlakana biljaka s panelima od hrasta ili bambusa ovisno o paketu opreme.
Takoder me zanima kako se taj BYD u zavojima ponasa
Vozim iskljucivo bmw-e zadnjih 20g , tamo da znam jako dobro sto je bmw. I to nove , ne neke izraubane starudije.
pogledao/provoza sam hrpu vozila do 65k eura jer trazim novo vozilo koje ce zamjeniti postojeci drugi auto u obitelji.
Te bajke pricaj nekom drugom :)
Stari i3 je jos na nesto licio, ovaj novi mi je los. Da mi se svidio skesirao bi ga isti tren. Ali nije. Briga me kak se ponasa u zavoju, ne vozim utrke po cesti, to je jedna od najvecih debilana koja danas postoji kod recenzija vozila, pa ko normalan tako vozi. Treba mi udoban obiteljski auto. Vecina danasnjih vozila je zato i pretvrda i neudobna jer svi forsiraju neko sportsko podvozje koje nikom ne treba.
Da vozio sam dva byda, probao sam ga i po zavojima puno ostrije nego sto cu ga ikad ja ili ostali clanovi obitelji vozit i nije bilo nikakvih problema, da bmw koji vozim ima bolji osjecaj na cesti, ali to mi vise toliko nebitno, byd je bio toliko opusteniji i laksi za vozit, i udobniji, unutra nije zaostajao za mojim bmwom puno, neke stvari su bile i bolje, za usporedbu, bmw kista 2.5x vise od tog byda.
A ovi danasnji bmw modeli , pricitaj recenzije malo, srozali se kvalitetom ko i svi ostali.
Opce mi nebitno koji je tezi ili laksi, zanima ne domet, jamstvo, kvaliteta interijera i tehnologija baterije (blade baterija ne gori i daleko je otpornija), a tu byd ima sto za ponudit.
Dosao je kraj prodavanja magle i svake godine svevskuplji auti sa sve manje opreme, a inovacija skoro nikakvih.
Znaci mogao sam uzeti bilo koje vozilo, ukljucujuci i jos jedsn bmw jer obozavam tu marku, ali jednostavno nisam mogo naci razlog zasto.
uzeo sam byd sealion 7 jer mi je po svemo bio bolji, tj po kriterijima koji su mi bitni.
Što si ti od bmwa i byda vozio ?
Pored toliko benzinaca, netko stvarno gleda ovakve prdilice bez budućnosti. :D
Zvucis ko ekipa koja je kokodakala na prva motorna vozika dok su konjske zaprege bile vrhunac
Da, ja gledam i kupio sam ga, meni jedan savrsrno odgovara kao drugo vozilo, za put do posla, po gradu i bilo kkje relacije do 200 km, a to je 99% slucajeva.
Imam solar u ekektranu i hrpu struje viska. Bila je opcija kod kupnje novog vozila phev ili bev i nissm vidio niti jedan razlig da ne uzmem bev. A kad ga provozas tek ti onda u glavi klikne koliko su ice prljava, komicirana i tehnologija proslosti.
Pored toliko benzinaca, netko stvarno gleda ovakve prdilice bez budućnosti. :D
Zvucis ko ekipa koja je kokodakala na prva motorna vozika dok su konjske zaprege bile vrhunac
Da, ja gledam i kupio sam ga, meni jedan savrsrno odgovara kao drugo vozilo, za put do posla, po gradu i bilo kkje relacije do 200 km, a to je 99% slucajeva.
Imam solar u ekektranu i hrpu struje viska. Bila je opcija kod kupnje novog vozila phev ili bev i nissm vidio niti jedan razlig da ne uzmem bev. A kad ga provozas tek ti onda u glavi klikne koliko su ice prljava, komicirana i tehnologija proslosti.
Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D
Pored toliko benzinaca, netko stvarno gleda ovakve prdilice bez budućnosti. :D
Zvucis ko ekipa koja je kokodakala na prva motorna vozika dok su konjske zaprege bile vrhunac
Da, ja gledam i kupio sam ga, meni jedan savrsrno odgovara kao drugo vozilo, za put do posla, po gradu i bilo kkje relacije do 200 km, a to je 99% slucajeva.
Imam solar u ekektranu i hrpu struje viska. Bila je opcija kod kupnje novog vozila phev ili bev i nissm vidio niti jedan razlig da ne uzmem bev. A kad ga provozas tek ti onda u glavi klikne koliko su ice prljava, komicirana i tehnologija proslosti.
Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D
Cak i da je istina, a bas i nije, maknuo bi zagadenje iz centra gradova gdje zivi vecina ljudi i dise jako zagaden zrak . Ako ti uzivas u mirisu ispuha ok, ja ne.
I zasto bi platio i jedan cent za dizel ako doma pu im besplatno na struju ?
I ne zive svi u zg, nemaju svi javni prijevoz. A tamo gdje zeni treba taj auto nema skoro nikakvog javnog prijevoza.
A o debljini mi ne pricaj jer se i zena i ja aktivno bavimo sportom, oboje u cetrdesetima. Ja sam visok 186, 71 kg . Imas jos neki adut za popljuvat ev ?
Samo napomena, ne mislim da su trenutno ev rjesenje za sve, daleko od tog, ne bi ga uzeo kao jedini auto u obitelji jer je tu jos hrpa problema oko pu je ja radi lose infrastrukture.
Ali za dio ljudi je ok rjesenje ako mogu doma punit i odgovara im domet vozila, pogotovo ako je cijena ev i ice slicna.
Imam dizelaša i benzinca, dizela se mogu odreći, benzinca nebih. U EV pizdarije ne vjerujem, dajem im još koju godinu lupanja, da će doseći brojke dizelaša i benzinca ne vjerujem nikad pa ni tad. Tko voli neka izvoli, smog me ne dira, muči me više napoj koji nam se danas servira kao hrana, što se tiče samog zagađenja veći problem su avioni, trajekti, nafte... Što se tiče pretilosti ide generalno nas kao nacije, nisam mislio na tebe individualno. Što se tiče javnog prijevoza, ne znam vlak, bus, bicikl, alternativa postoji samo se kod nas uvijek sve prezentira kao da svi najednom žive u pm zadnje zabiti.
Imam dizelaša i benzinca, dizela se mogu odreći, benzinca nebih. U EV pizdarije ne vjerujem, dajem im još koju godinu lupanja, da će doseći brojke dizelaša i benzinca ne vjerujem nikad pa ni tad. Tko voli neka izvoli, smog me ne dira, muči me više napoj koji nam se danas servira kao hrana, što se tiče samog zagađenja veći problem su avioni, trajekti, nafte... Što se tiče pretilosti ide generalno nas kao nacije, nisam mislio na tebe individualno. Što se tiče javnog prijevoza, ne znam vlak, bus, bicikl, alternativa postoji samo se kod nas uvijek sve prezentira kao da svi najednom žive u pm zadnje zabiti.
Bas sam jucer gledao neki dok. koliko trajekti zagaduju uglavnom omjer je takav da auti zapravo ispustaju 100-200 "necega" a taj trajekt samo 6 kad se uzme sve u obzir koliko bi auta trebalo da se to sve preveze autima/kamionima!
Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D
Koliko gluposti izrečeno u jednom postu, lol
Gdje dobivaš takve informacije? Kamenjar.info?
Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D
Koliko gluposti izrečeno u jednom postu, lol
Gdje dobivaš takve informacije? Kamenjar.info?
Kod tvoje mame.hr doktore znanosti.
Pa mi reci onda gospodine odrastao van pećine ? kako se točno napajaju punionice za ova pederska vozila, fotosintezom ? u korona ludilo smo ušli kao 2. najdeblja nacija u EU, a to da su Rvatine debele, masne, pretile ljenguze, trebaš samo malo izaći iz pećine u neki grad. :)