Ovo nije Mazda proizvela nego je to kinesko smeće Changan Automobile brandirano kao Mazda, tako da zaboravite na pouzdanost i kvalitetu klasične Mazde.
Mazda6 sada stiže u potpuno električnom izdanju, m
- poruka: 11
- |
- čitano: 3.574
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovo nije Mazda proizvela nego je to kinesko smeće Changan Automobile brandirano kao Mazda, tako da zaboravite na pouzdanost i kvalitetu klasične Mazde.
Već mi u tekstu bio sumnjiv pojam Mazde 6 i Hatchback u istoj rečenici. Vidim da je nešto manji, kraći.... 6-ica je čisti sedan/limuzna klase passata, a4, c i trice.
Ako su ova koketiranja s kinom samo oko pogonskog sklopa s baterijama, ne vidim razloga lošijoj kvaliteti. Ako je u pitanju kompletno vozilo, onda kitanac
nije problem jer je kinez, nego to da se tu prodaje sa takvom cijenom da mislis da je to najbolje sta kina moze, a to je kineska jeftinjara koja tamo kosta 18k a kod nas 43k.
U to čak niti Kinez ne vjeruje pa je valjda zbog toga iPhone najprodavaniji brand telefona u Kini.
https://www.bajtbox.com/ovo-je-top-20-najprodavanijih-5g-telefona-u-kini/
Dakle, Japanci su razvili i proizveli sve osim baterije i motora, koje Kinezi izgleda najefikasnije proizvode...
zašto ne bi bio jeftin?
elektromotor je bagatela spram MUSavca, jedino je baterija skupa...
s time da recimo Torress EVX (KGM, ex Ssang-Yong) koristi BYD LFP bateriju na koju oni daju jamstvo od milijun km ?!?
Dakle, Japanci su razvili i proizveli sve osim baterije i motora, koje Kinezi izgleda najefikasnije proizvode...
zašto ne bi bio jeftin?
elektromotor je bagatela spram MUSavca, jedino je baterija skupa...
s time da recimo Torress EVX (KGM, ex Ssang-Yong) koristi BYD LFP bateriju na koju oni daju jamstvo od milijun km ?!?
Gledao sam na Automarketu i kad je spomenuo jamstvo ostao sam paf. Ali nije neograničeno nego 10 godina ali svejedno da su toliko sigurni u tu bateriju...
Kad ljudi hvale kineza a nitko ne vozi kineza. I jos manje da ih je vidio uzivo
Ovo nije Mazda proizvela nego je to kinesko smeće Changan Automobile brandirano kao Mazda, tako da zaboravite na pouzdanost i kvalitetu klasične Mazde.
Već mi u tekstu bio sumnjiv pojam Mazde 6 i Hatchback u istoj rečenici. Vidim da je nešto manji, kraći.... 6-ica je čisti sedan/limuzna klase passata, a4, c i trice.
Ako su ova koketiranja s kinom samo oko pogonskog sklopa s baterijama, ne vidim razloga lošijoj kvaliteti. Ako je u pitanju kompletno vozilo, onda kitanac
Mazda 6 je u prve dvije generacije imala sedan, wagon i "liftback" tj. hatchback verziju.
Tek zadnja generacija 2012-danas izostavlja hatchback

Unutrašnjost je skoro identična kao od Changan Deepal L07, tako da mi se čini da je Mazdin jedini doprinos bio nalijepit svoj logo
The Mazda EZ-6 is a mid-size car (D-segment) produced by Mazda through its joint venture, Changan Mazda in China since 2024. Available with a pure battery electric powertrain or as an extended-range electric vehicle (EREV), the EZ-6 is co-developed with Changan Automobile, and uses the same EPA platform used by the Deepal L07 liftback. The EZ-6 will also be available in the European market as the Mazda 6e.