Javna nabava?
U Hrvatskoj je 2024. prodano 12,54 posto više novi
- poruka: 21
- |
- čitano: 3.641
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Šta bi s plinom? Kaj nije to kao eko i naisplativije i najbolje za motor tj trajnost? ili je ekologiji ipak bitnija baterija od pola tone i 3 tone zeljeza za otpad?
Šta bi s plinom? Kaj nije to kao eko i naisplativije i najbolje za motor tj trajnost? ili je ekologiji ipak bitnija baterija od pola tone i 3 tone zeljeza za otpad?
Šta bi s plinovodom?
Javna nabava?
BYD tvoj favorit je prodao jedan primjerak, jesi li to ti bio?
Javna nabava?
Ako se ne varam, otprilike 70% prodanih auta u Hr kupile su pravne osobe.
Šta bi s plinom? Kaj nije to kao eko i naisplativije i najbolje za motor tj trajnost? ili je ekologiji ipak bitnija baterija od pola tone i 3 tone zeljeza za otpad?
Evo ja sam već na šestoj bateriji. Svaki put kad mi se potroši ja kupim novu.
A staru dam sakupljačima sekundarnih sirovina kada prolaze sa svojim kamiončićem.
Javna nabava?
BYD tvoj favorit je prodao jedan primjerak, jesi li to ti bio?
BYD se ne prodaje u RH.
Cisto informacije radi, od prvog do kraja sedmog mjeseca su prodali 2090 komada u Austriji i to sa visokim carinama. Kad pocnu stancat aute u Madarskoj onda ih budes vidio i u RH.
Moj favorit je Zeekr i Xpeng a Tesla ako ne ubodem nesto od ova dva. BYD auti mi nisu lijepi plus imaju veliku kamatu na leasing.
Vjerojatno budem uzel Teslu jer ima 1,5% kamatu gdi drugi ne mogu ni prismrdit. Cekam na novi Y koji dolazi kroz sljedeca cetiri mjeseca.
kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?
Ja u KC vidim 2 Lynka, par Forthinga...
Geelya CoolRay ima na cesti već podosta, više nego onanijskog sna svakog pravog Rvata - novog Passata...
on je trenutno veća egzotika
.. novog Passata...
on je trenutno veća egzotika
mislim da passata hebe što se više ne prodaje kao limuzina, nego samo kao karavan
a lubenicama ipak ne šverca puno ljudi
.. novog Passata...
on je trenutno veća egzotika
mislim da passata hebe što se više ne prodaje kao limuzina, nego samo kao karavan
a lubenicama ipak ne šverca puno ljudi
Ima ID.7 za samo 60k :) ako ga malo bolje spimpas si na 70k onda se cude kak se EV slabo prodaje.
Top model ID.7 vs mid model Y., Y ima vise konja, brze ubrzanje, veci prtljaznik, veci domet, bolji infotainment, bolji sound system, bolje sve i sve i sve + mrezu punionica koje rade, a kosta 20k manje :)
.. novog Passata...
on je trenutno veća egzotika
mislim da passata hebe što se više ne prodaje kao limuzina, nego samo kao karavan
a lubenicama ipak ne šverca puno ljudi
Ima ID.7 za samo 60k :) ako ga malo bolje spimpas si na 70k onda se cude kak se EV slabo prodaje.
Top model ID.7 vs mid model Y., Y ima vise konja, brze ubrzanje, veci prtljaznik, veci domet, bolji infotainment, bolji sound system, bolje sve i sve i sve + mrezu punionica koje rade, a kosta 20k manje :)
Za divno cudo passat se i prodaje dobro, osnovni model je i jeftiniji od najeftinijeg tesle y, usporedivati R verziju s odvratno losim y model nema apsolutno ikakvog smisla po icemu!
kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?
Nisi mogao niti jednog kineza kupiti sa poticajima. Da kupiš nešto na poticaje moraju biti službeno prisutni u RH putem nekog preprodavača ili da dođe netko od njih otvori svoju poslovnicu.
Javna nabava?
BYD tvoj favorit je prodao jedan primjerak, jesi li to ti bio?
BYD se ne prodaje u RH.
Cisto informacije radi, od prvog do kraja sedmog mjeseca su prodali 2090 komada u Austriji i to sa visokim carinama. Kad pocnu stancat aute u Madarskoj onda ih budes vidio i u RH.
Moj favorit je Zeekr i Xpeng a Tesla ako ne ubodem nesto od ova dva. BYD auti mi nisu lijepi plus imaju veliku kamatu na leasing.
Vjerojatno budem uzel Teslu jer ima 1,5% kamatu gdi drugi ne mogu ni prismrdit. Cekam na novi Y koji dolazi kroz sljedeca cetiri mjeseca.
Kako 1,5%?
kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?
Nisi mogao niti jednog kineza kupiti sa poticajima. Da kupiš nešto na poticaje moraju biti službeno prisutni u RH putem nekog preprodavača ili da dođe netko od njih otvori svoju poslovnicu.
Lynk ima dva vlastita prodajna centra i 2 partnera u HR, Dongfeng (Forthing) prodaje Autohrvatska, Geely ima 2 vlastita centra i 10 partnera u HR. Svi imaju svoje poslovnice i preprodavače, čak više njih (istovremeno Tesla samo u ZG). Možda nisu imali zadnji put kad se moglo prijaviti za poticaje, ali sumnjam.
Na vrhu Dacia i Renault...kao i u Europi. Dovoljno govori o standardu.
kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?
Nisi mogao niti jednog kineza kupiti sa poticajima. Da kupiš nešto na poticaje moraju biti službeno prisutni u RH putem nekog preprodavača ili da dođe netko od njih otvori svoju poslovnicu.
Lynk ima dva vlastita prodajna centra i 2 partnera u HR, Dongfeng (Forthing) prodaje Autohrvatska, Geely ima 2 vlastita centra i 10 partnera u HR. Svi imaju svoje poslovnice i preprodavače, čak više njih (istovremeno Tesla samo u ZG). Možda nisu imali zadnji put kad se moglo prijaviti za poticaje, ali sumnjam.
Vrlo vjerojatno moguće da nisu imali predstavinke tada sa tim modelima, ali također moguće da im auti nisu ulazili u uvjete za poticaj. Jedan od uvjeta je bio da auto mora koštati manje od 50,000€...
Geely Holding today owns and manages a number of brands: Geely Auto, Lynk & Co, ZEEKR, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon, RADAR, and Cao Cao Mobility, and other brands are around the brand positioning and actively participate in market competition.