šteta da su škrta đubrad i da ne stave safirno staklo... ne samo oni, svi proizvođači
Galaxy S25 Ultra bit će jedini mobitel na svijetu
- poruka: 10
- |
- čitano: 4.519
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Safirno staklo je otporno na ogrebotine, ali nije na lom. Čak i mali pad vrlo vjerojatan lom
šteta da su škrta đubrad i da ne stave safirno staklo... ne samo oni, svi proizvođači
Stavi ovo stavi ono i onda dobis mob od 1500+€
šteta da su škrta đubrad i da ne stave safirno staklo... ne samo oni, svi proizvođači
Stavi ovo stavi ono i onda dobis mob od 1500+€
Istina, stavi senzor od 2€, staklo od 3,80€... i eto te već na 1500. :-)
šteta da su škrta đubrad i da ne stave safirno staklo... ne samo oni, svi proizvođači
Stavi ovo stavi ono i onda dobis mob od 1500+€
Istina, stavi senzor od 2€, staklo od 3,80€... i eto te već na 1500. :-)
Sumnjam da je safirno stakla za skoro 7" 3.80€ ako su puno losije keramicke zastite i sl stakla/plastika po 15-60€, na cca 40 milijona mobitela koliko se proda u godini samo za Eu da si šef proizvodnje zapitao bi se jel to poskupljenje potrebno i opravdano naspram goriline plastike
Sumnjam da je safirno stakla za skoro 7" 3.80€ ako su puno losije keramicke zastite i sl stakla/plastika po 15-60€, na cca 40 milijona mobitela koliko se proda u godini samo za Eu da si šef proizvodnje zapitao bi se jel to poskupljenje potrebno i opravdano naspram goriline plastike
Činjenica jest da ono što plaćamo 500€ ili 1500€ zapravo proizvođača košta 3-4, a nerijetko i 10 puta manje. Uređaji bi mogli bit jeftiniji, ali zašto kad narod kupuje i ovako. Ne dobiješ mob od 1500€ zato što je u njega ne-znam-što ugrađeno, već zato što imaš tržište koje će ga po toj cijeni prihvatiti.
Šefove je uglavnom briga samo bonus, a on je najbolji ako lijepo zapakiraju plastično govno. Telefon s safirnim staklom bi se lako razbio pa bi možda došao na loš glas i to bi naškodilo prodaji. To je pravi razlog. Da nema te opasnosti svi bi ugrađivali safirno staklo ako bi znali da ćeš kad ti pukne opet kupiti njihov uređaj, a ne konkurentski. Uređaj sa safirnim staklom ne bi u proizvodnji bio znatno skuplji u odnosu na onaj sa gorilla staklom.
Sumnjam da je safirno stakla za skoro 7" 3.80€ ako su puno losije keramicke zastite i sl stakla/plastika po 15-60€, na cca 40 milijona mobitela koliko se proda u godini samo za Eu da si šef proizvodnje zapitao bi se jel to poskupljenje potrebno i opravdano naspram goriline plastike
Činjenica jest da ono što plaćamo 500€ ili 1500€ zapravo proizvođača košta 3-4, a nerijetko i 10 puta manje. Uređaji bi mogli bit jeftiniji, ali zašto kad narod kupuje i ovako. Ne dobiješ mob od 1500€ zato što je u njega ne-znam-što ugrađeno, već zato što imaš tržište koje će ga po toj cijeni prihvatiti.
Šefove je uglavnom briga samo bonus, a on je najbolji ako lijepo zapakiraju plastično govno. Telefon s safirnim staklom bi se lako razbio pa bi možda došao na loš glas i to bi naškodilo prodaji. To je pravi razlog. Da nema te opasnosti svi bi ugrađivali safirno staklo ako bi znali da ćeš kad ti pukne opet kupiti njihov uređaj, a ne konkurentski. Uređaj sa safirnim staklom ne bi u proizvodnji bio znatno skuplji u odnosu na onaj sa gorilla staklom.
Mobiteli su skupi jer plaćaš podršku i softver, a najmanje hardver, to ekipa treba shvatit.
Imaš slične mobitele po hardveru kineze koje platiš duplo manje, ali jbg. softver im nije na nivou.
Nisu bezveze Samsung i Apple lideri.
Mobiteli su skupi jer plaćaš podršku i softver, a najmanje hardver, to ekipa treba shvatit.
Imaš slične mobitele po hardveru kineze koje platiš duplo manje, ali jbg. softver im nije na nivou.
Nisu bezveze Samsung i Apple lideri.
OP je rekao da bi ugradnjom bilo koje komponente cijena uređaja neizbježno otišla u nebo, aludirajući na to da je bilo koja komponenta izuzetno skupa. Cjeloviti proizvod ne košta ni približno koliko plaćamo i razlog tome je što Samsung ili Apple ili umetni_brend_po_želji nisu glupi da bi nešto prodavali jeftinije ako mogu skuplje.
Softver (kao dio R&D) i podrška (kao dio marketinga) su odlična mjesta za nabiti troškove kako bi se platilo poreza točno koliko treba, a koliko stvarno koštaju znaju samo rijetki dobro upućeni insajderi. Misliš li da SW za jedan telefon košta milijarde i milijarde?
Manjkavosti kineza kojeg ćeš platiti duplo manje ne svode se samo na SW, a zašto je tako je vrlo složena stvar i ako krenem o tome pretvorit ću se u ihusha.
Mobiteli su skupi jer plaćaš podršku i softver, a najmanje hardver, to ekipa treba shvatit.
Imaš slične mobitele po hardveru kineze koje platiš duplo manje, ali jbg. softver im nije na nivou.
Nisu bezveze Samsung i Apple lideri.
OP je rekao da bi ugradnjom bilo koje komponente cijena uređaja neizbježno otišla u nebo, aludirajući na to da je bilo koja komponenta izuzetno skupa. Cjeloviti proizvod ne košta ni približno koliko plaćamo i razlog tome je što Samsung ili Apple ili umetni_brend_po_želji nisu glupi da bi nešto prodavali jeftinije ako mogu skuplje.
Softver (kao dio R&D) i podrška (kao dio marketinga) su odlična mjesta za nabiti troškove kako bi se platilo poreza točno koliko treba, a koliko stvarno koštaju znaju samo rijetki dobro upućeni insajderi. Misliš li da SW za jedan telefon košta milijarde i milijarde?
Manjkavosti kineza kojeg ćeš platiti duplo manje ne svode se samo na SW, a zašto je tako je vrlo složena stvar i ako krenem o tome pretvorit ću se u ihusha.
Ugradnjom ”jedne” komponente u recimo sedam nečega, košta 700.000.00€ura, a ugradnja druge komponente u 6.900.000 nečega, košta ako 12€ura po komponenti, tako da niti OP niti vama baš matematika ne štima, onako generalno, odokativno!
Ugradnjom ”jedne” komponente u recimo sedam nečega, košta 700.000.00€ura, a ugradnja druge komponente u 6.900.000 nečega, košta ako 12€ura po komponenti, tako da niti OP niti vama baš matematika ne štima, onako generalno, odokativno!
Stvarno misliš da netko nije svjestan da se porast troškova po jedinici ne akumulira kroz količinu proizvoda?! Vjerujem da smo svi ovdje nekad davno završili 4. razred OŠ. U ciljanim okvirima ti milijuni su kikiriki. Kod oblikovanja ovakvih proizvoda po pitanju troškovnih stavki ključnu riječ ima marketing (kakav proizvod će tržišno najbolje proći) a ne financije. Smanjenje troškova samo po sebi ne znači ništa u konačnom rezultatu poslovanja.