Električni auto od 1000KS je divota za okoliš, a moderni turbodizel od 150ks nije. Struju za pokretanje (a i proizvodnju) tih 1000ks proizvode leptirići mašući krilima, a ne 30% električne energije u Njemačkoj proizvedene spaljivanjem ugljena i 20% spaljivanjem plina. Zbljuv....
Mercedes-AMG najavljuje električni SUV s mogućih 1
- poruka: 5
- |
- čitano: 2.675
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sad se svi razmecu sa tim konjima samo da se vidi da mogu napraviti iako takvi auti na obicnoj cesti nemaju bas previse smisla.
Jednom kad se stanje stabilizira i baterije razviju dovoljno da budu jeftine, lagane i velikog kapacitetta, cca 200KS bude i vise nego dosta za normalnu i malo zivlju voznju a to je vecini dovoljno.
S obzirom koliko brzo napreduje razvoj baterija, necemo dugo cekati.
Sad se svi razmecu sa tim konjima samo da se vidi da mogu napraviti iako takvi auti na obicnoj cesti nemaju bas previse smisla.
Jednom kad se stanje stabilizira i baterije razviju dovoljno da budu jeftine, lagane i velikog kapacitetta, cca 200KS bude i vise nego dosta za normalnu i malo zivlju voznju a to je vecini dovoljno.
S obzirom koliko brzo napreduje razvoj baterija, necemo dugo cekati.
Problem je kaj Mercedesov top model nema snagu za konkurirat na kineskom trzistu i nisu u stanju prodati vise od 300 EQE komada u godinu dana, dok konkurencija prodaje desetke tisuca. Opcenito svi EU proizvodaci imaju slabe aute u usporedbi s Teslom i Kinezima. Najnoviji VW ID. UNYX u Kini ima manje konja s dva motora nego prosjecni Kinez s jednim. Ono prodali su "nula" komada i gase proizvodnju jer nitko ne kupuje. Svi zivi imaju problema da ne mogu prodat nista u Kini gdi ostvaruju 50% dobiti.
Te premium preserancije vise nitko ne pusi, a pogotovo ne Kinezi koji bolje spimpaju aute nego Njemac i to u pola cijene sa duplo boljim performansama. Mercedesu supak gace zvace pa od jednom rade auto sa vise od tisucu konja, a Xiaomi ima model sa 1500 lol. Otisla je baba s kolacima onak, odavno.