Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

poruka: 40
|
čitano: 5.527
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna ".
14 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

Kada prodaješ skoro 10 milijuna vozila godišnje, imaš skoro 60.000 ljudi u istraživanju i razvoju, proračun od preko 20 milijardi eur, 20 godina radiš na razvoju el.vozila i na kraju moraš ulagati milijarde $ (!?) u drugog tvrtku gubitaša Riviana koji pokušava proizvoditi elektro Pickup-ove i kombi vozila (cca 60.000 vozila/god)-neprocjenjivo. 

Pa gdje uspiju ulupati tolike milijarde $? Tko i kuda vodi tvrtke (i ovaj svijet)?

 
11 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Ni meni nije jasno?! Globalni div VW ulaže gigantsku cifru u nekakav startup koji je jedva napravio - pazi sad - električni pickup?! Tko je tu lud?
Nisam odavno pratio šta se događa s tim Rivianom, ali kad sam zadnji put gledao nisu bili u stanju zaraditi ništa, dok su spaljivali novce investitora rekordnom brzinom.
Razumijem i tu njihovu "strategiju poslovanja", ali ne kužim motivaciju VW da uloži novce u to... Šta mogu dobiti, a da to već nemaju?
 
5 0 hvala 0
7 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

Jel' nije Rivian trebao onak' već šest puta propasti?!

 
5 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
mr.potter kaže...

Kada prodaješ skoro 10 milijuna vozila godišnje, imaš skoro 60.000 ljudi u istraživanju i razvoju, proračun od preko 20 milijardi eur, 20 godina radiš na razvoju el.vozila i na kraju moraš ulagati milijarde $ (!?) u drugog tvrtku gubitaša Riviana koji pokušava proizvoditi elektro Pickup-ove i kombi vozila (cca 60.000 vozila/god)-neprocjenjivo. 

Pa gdje uspiju ulupati tolike milijarde $? Tko i kuda vodi tvrtke (i ovaj svijet)?

 

mateo kaže...
Ni meni nije jasno?! Globalni div VW ulaže gigantsku cifru u nekakav startup koji je jedva napravio - pazi sad - električni pickup?! Tko je tu lud?
Nisam odavno pratio šta se događa s tim Rivianom, ali kad sam zadnji put gledao nisu bili u stanju zaraditi ništa, dok su spaljivali novce investitora rekordnom brzinom.
Razumijem i tu njihovu "strategiju poslovanja", ali ne kužim motivaciju VW da uloži novce u to... Šta mogu dobiti, a da to već nemaju?

 stvar je sto se  VW nikad ozbiljnije nije probio na USA trziste
ovdje kupuje ime/brand koje je vec poznato stanovnistvu

Rivian vjecno propada al nikako da propadne, stovise sve vise ugovora sa biznisima sklapa.

Uostalom, skoro 20% udjela u Rivianu ima Amazon, koji je od njih vec kupio 100 000 kombija

10 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

Nije li Rimac proizveo i prodao oko 50 Nevera uz sumanute iznose investicija koje je primio? Pitam čisto orijentacije radi, da usporedim s Rivianom.

 
4 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Thinker kaže...

Nije li Rimac proizveo i prodao oko 50 Nevera uz sumanute iznose investicija koje je primio? Pitam čisto orijentacije radi, da usporedim s Rivianom.

 

rimac je firma koja se bavi proizvodnjom i prodajom auto komponenti, auto im je showcase kojim privlace investitore i kupce za dijelove

 

 

16 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

VW u Wolfsburgu dobivao je godinama uplatu od 6+ milijardi od VW Kina.

Toga više nema. To ih je uspavalo.

U međuvremenu ništa inovativno nisu napravili. U Kini izgubili tržište, lokalni auti su bolji. Konkurentan proizvod ni za Kinesko ni za bilo koje drugo nemaju.

 

tko bi gori, sad je doli

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
sporttest kaže...
 ....stvar je sto se  VW nikad ozbiljnije nije probio na USA trziste

ovdje kupuje ime/brand koje je vec poznato stanovnistvu

Rivian vjecno propada al nikako da propadne, stovise sve vise ugovora sa biznisima sklapa.

Uostalom, skoro 20% udjela u Rivianu ima Amazon, koji je od njih vec kupio 100 000 kombija

 VW grupa prodala u prvih 6 mjeseci skoro pola milijuna vozila u USA (10X više nego što je Rivian ikada napravio vozila), a VW USA osnovan  1955 god. VW Buba je postala simbol zbog Amerikanaca, tako da ako se dosad nije probio na USA tržište neće nikada.

6 tjedana
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Ni neće ako ne ulože u Rivian
6 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
mr.potter kaže...

VW Buba je postala simbol zbog Amerikanaca, tako da ako se dosad nije probio na USA tržište neće nikada.

 

 

i onaj hipi kombi volkswagen. imao ga je i pas scooby do

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 14.11.2024 17:13 (gpd).
16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Ne kužim kako će ulaganje u firmu koja je osnovana jučer, pa nema nikakvo ime ni status na tržištu (osim statusa rupe bez dna), pomoći da se probije VW na to tržište - na kojem uredno posluje već 50+ godina...
 
4 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
mateo kaže...
Ne kužim kako će ulaganje u firmu koja je osnovana jučer, pa nema nikakvo ime ni status na tržištu (osim statusa rupe bez dna), pomoći da se probije VW na to tržište - na kojem uredno posluje već 50+ godina...

 to je spin, u problemima su oni i prije toga.

 

nema im spasa, zbog dvije stvari :

- da bi imao proizvodnju , potrebna je energija. što jeftinija to bolja. ( amer ima ključ od energije )

- vozila na fosilna goriva su precizna tehnologija, nemože to svak', ( EV vozilo složi geek u garaži.)

 

dakle , VW stoga mora uložit u američkog geeka, jer im amer neće otključati energiju, pojednostavljeno,

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 14.11.2024 18:49 (gpd).
6 tjedana
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
gpd kaže...
mateo kaže...
Ne kužim kako će ulaganje u firmu koja je osnovana jučer, pa nema nikakvo ime ni status na tržištu (osim statusa rupe bez dna), pomoći da se probije VW na to tržište - na kojem uredno posluje već 50+ godina...

 to je spin, u problemima su oni i prije toga.

 

nema im spasa, zbog dvije stvari :

- da bi imao proizvodnju , potrebna je energija. što jeftinija to bolja. ( amer ima ključ od energije )

- vozila na fosilna goriva su precizna tehnologija, nemože to svak', ( EV vozilo složi geek u garaži.)

 

dakle , VW stoga mora uložit u američkog geeka, jer im amer neće otključati energiju pojednostavljeno,

 

 

Slično kao u Kini, nema uspjeha dok ne uložiš u domaćeg (u Kini naravno daleko represivnije / vlasništva i sl.)

16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Sve je jasnije da prica s EV lagano ide u drugi plan, bit ce tu, ali ne kao primat.
A VW je u banani upravo radi EV i sad idu ulupati jos love u isto. Pa zbilja strasno.
 
1 0 hvala 0
6 tjedana
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Inovator kaže...
Sve je jasnije da prica s EV lagano ide u drugi plan, bit ce tu, ali ne kao primat.
A VW je u banani upravo radi EV i sad idu ulupati jos love u isto. Pa zbilja strasno.

VW je u problemu jer nudi EV koji su preskupi i dosadni.

16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije

VW ima problem da ne radi masovno EV a ako ne radis masovno ne mozes srusiti cijenu. ISto tako nemaju tvornice baterije, nemaju nista osim najskuplje radne snage u svijetu. VW bude ove godine kao grupa imao pad prodaje od 50%+ u Kini. Kina im nosi 40% prodaje ali 50% dobiti i Kinezi su ih unistili. Sljedece godine VW gasi sve kaj ima u Kini i povlace se sa trzista. U Kini budu opstali sami Kinezi i njihovi brendovi. Zato svi iz EU i USA kupuju udjele u Kineskim auto tvrtkama.

Ulozili su u Revian, ulozili su ako se ne varam 5 milijardi u Xpeng, imaju 50% u SAIC. Njihovi auti su smece i nemogu konkurirat Kinezima. Nitko im ne moze konkurirat. Stelantis pocinje sa restrukturiranjem i gase polako maticne brandove te prelaze na Leapmotor modele. Isto bude napravio VW i svi ostali koji su na vrijeme investirali u Kinu.

"What Rivian gets out of the deal is fairly straightforward: an infusion of cash. That’s important because the EV maker is in the midst of a critical effort to cut the roughly $39,000-per-vehicle loss it’s currently generating even as it undertakes the capital-intensive task of scaling up production and investing in future products."

"As for VW, the deal gives Europe’s leading automaker access to Rivian’s tech know-how, which is important because VW reportedly has struggled with software issues in some of its vehicles, including its electric ID.3 and ID.4."

VW je zakasnio sa elektrifikacijom, tj. namjerno se sporo krecu jer muzu ICE i okrecu milijarde. Dolaze nove kvote za ispusne plinove i oni su racunali da bude tranzicija polagana. Problem je kaj Kinez napravi bolji auto u svakom pogledu za trecinu cijene.

Samo pratite trag novca i sve vam bude jasno. Xpeng je dobio jedno 5 milijardi od VW = kupite dionice. Xpeng daje financijsko izvjesce 19.11. za 2024. "Earnings Call". Ove godine budu imali rekordnu godinu i sljedece godine budu dosli u plus. Najkasnije 2026. im bude dionica eksplodirala.

Vec neko vrijeme pisem o Kineskim proizvodacima i kak EU propada ali ljudi dalje ne vide sumu od drveca. Kupite dionice Xpeng, BYD, Geely, Chery,..
Googlajte top Chinese electric car brands.

99% ljudi u EU nema pojma koje sve aute proizvode Kinezi i koliko dugo. Odite na Youtube i pogledajte koje aute mogu Kinezi kupiti za manje od 20k€, ti auti su bolji od VW za 65k. ICE je mrtav i EV je novi kralj. Nove baterije sa 500+ gustocom energije su na vratima, znaci postoje prototip modeli i planirana je masovna proizvodnja za 2026.! Sad su top baterije oko 200+ Wh/kg i auti postizu 500 do 600km dometa. Navodno novi Y koji dolazi u sjecnju bude imao 900km domet, a sa 500Wh/kg baterijama mozete imat 1000km domet i smanjit masu auta te battery pack.

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2024 8:44 (NEW_MAN).
10 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
NEW_MAN kaže...

99% ljudi u EU nema pojma koje sve aute proizvode Kinezi i koliko dugo. Odite na Youtube i pogledajte koje aute mogu Kinezi kupiti za manje od 20k€, ti auti su bolji od VW za 65k. ICE je mrtav i EV je novi kralj. Nove baterije sa 500+ gustocom energije su na vratima, znaci postoje prototip modeli i planirana je masovna proizvodnja za 2026.! Sad su top baterije oko 200+ Wh/kg i auti postizu 500 do 600km dometa. Navodno novi Y koji dolazi u sjecnju bude imao 900km domet, a sa 500Wh/kg baterijama mozete imat 1000km domet i smanjit masu auta te battery pack.

Ti si prvi koji se ovdje na forumu potrudio iznijeti konkretne činjenice zbog kojih ja postavljam silna pitanja o isplativosti svih silnih ulaganja u Rimčeve pogone i njegova nebulozna obećanja da će se za godinu-dvije ili tri nešto u tim pogonima izroditi, a što će doprinjeti razvoju autoindustrije u RH ili EU. Izgleda da su rijetki sposobni shvatiti značaj istraživanja i razvoja (čitaj: research and development, nešto što se u inozemstvu jako često spominje) u bilo kojoj grani (auto)industrije. Svi misle da proučavanjem tuđih otkrića mogu stvoriti noviji i poboljšani proizvod, ali to rijetko kada uspije. Obećanje o proizvodnji baterija u Rimčevim pogonima mi je jednako obećanju da bi institut Ruđer Bošković mogao napraviti revolucionarni pogon za svemirske letjelice - što i teoretski može jer ima dovoljno stručnjaka, ali nema proizvodni pogon i nema iskustvenu podlogu, jednako kao i Rimac. Rimac može slagati kupljene baterijske članke u podvozje vozila ili ih pakirati u kutije s natpisom "Rimac", ali to nije proizvodnja baterija. I sve takve nebuloze o "proizvodnji" mogu pasti u vodu isti tren kada Kinezi ukinu izvoz dijelova i tu je kraj priče. Ispada da su Kinezi prestigli europski i amerčki san o naprednim istraživanjima i uspjesima, a vidjet ćemo kako će se Japanci i Koreanci oduprijeti njihovoj trenutnoj tehnološkoj nadmoći. Uglavnom, mislim da si u pravu oko cijena dionica, a u tom roku ćemo vidjeti kako i hoće li se europski proizvođači prilagoditi tržištu, odnosno hoće li uopće stići napraviti prilagodbu. Jednako tako će se vidjeti hoće li investiranje u Rimca biti top ili flop.

16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije

Japanci su propali totalno. Oni jos uvijek pokusavaju profurati Hydrogen Fuel-Cell aute koje nitko ne kupuje, koji su preskupi i koje ne mozes puniti nigdi pa ni tam. Japanska autoindustrija je najbitnija grana industrije u Japanu i bez nje su u banani. Imaju dvai pol EVa na trzistu i hibride za koje svi tvrde da su najbolji na svijetu a auti su smece. Svaki kineski hibrid ima baterije najmanje dupolo veceg kapaciteta i sama Toyota prelazi na BYD hibridne sustave jer su skuzili da su njihovi smece.

Cisto informacije radi jer ovo nitko ne zna ko se ne zabavi sa tematikom.
"According to Toyota's latest financial reports the company's total debt is $255.71 Billion USD. A company's total debt is the sum of all current and non-current ..."

Japan je btw najzaduzenija drzava na svijetu.
As of March 2023, the Japanese government debt is estimated to be approximately 9.2 trillion US dollars (1.30 quadrillion yen), or 263% of GDP, and is one of the highest among developed nations.

"VW Total debt on the balance sheet as of September 2024 : $219.94 Billion USD. According to Volkswagen's latest financial reports the company's total debt is $219"

Znaci dva najveca proizvodaca automobila na svijetu su i dvije najzaduzenije firme u povjesti svemira!

Kinezi trenutno posluju s minusom ali rastu i do najkasnije 2026, budu svi postali profitabilni, dok s druge strane EU, USA i Japan padaju te lako moguce pocne tsunami bankrota ako na vrijeme ne kupe dovoljno udjela u kineskim firmama.

Evolucija EV tehnologije, pocevsi od Infotainmenta do baterija, motora, hladenja, grijanja i punjenja napreduje toliko brzo da nitko osim Kineza ne stigne pratiti tempo.

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2024 10:43 (NEW_MAN).
10 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

Mislim da su europska vozila, skupa s Teslom, bila zapravo ograničena u razvoju zbog gustoće energije, a što je Kinezima bio glavni cilj razvoja i u čemu su uspjeli. Sve ove priče o ubrzanjima, radarima, aerodinamici, i ostalom padaju u vodu pred dometom s jednim punjenjem.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Thinker kaže...

Mislim da su europska vozila, skupa s Teslom, bila zapravo ograničena u razvoju zbog gustoće energije, a što je Kinezima bio glavni cilj razvoja i u čemu su uspjeli. Sve ove priče o ubrzanjima, radarima, aerodinamici, i ostalom padaju u vodu pred dometom s jednim punjenjem.

 Europska vozila imaju nula ozbiljnih tvornica baterija i kupuju od Kineza. Posto malo rade imaju mali rabat i skuplji krajnji proizvod. Kinezi imaju najvece i najbolje tvornice baterija na svijetu. Izmedu ostalog Kina ima sve potrebne ugovore za lanac opskrbe od rudnika do tvornice i u Kini van Afrike se vadi najvise rijetkih metala potrebnih za izradu EVa. Kina ima pod navodnicima monopol na EV a cijena bi do 2026. trebala pasti ispod ICE pandana te samim time ICE umire. Ako imas auto koji kosta manje, jeftinije ga punis, jeftinije servisiras i ima manje komponenti koje se mogu pokvariti onda nema smisla da kupis losiji proizvod, a tocno to se bude desilo ICE autima. EV u pravilu ima 8 godina garancije, koliko ICE modela ima 8 godina garancije? Nula. Evolucija ih bude unistili kak je smartphone unistil dumbphone. Pogledajte kak je ta prica zavrsila. Imate Apple, Samsung i Kineze. Nekad je Blackberry i Nokia bila sinonim za mobitele, a sad niti ne postoje, osim na papiru.

 

Jos jednom za kraj, BYD je najveca auto firma u Kini, treci na svijetu (pretekli su Teslu kao najveci EV proizvodac na svijetu) i mislim peti proizvodac baterija na svijetu. Svake godine rastu i dionica im stagnira kaj nema veze sa zdravom pameti ali ovo je najbolje vrijeme za kupnju istih. Najkasnije 2026. bude poceo rast jer budu pretekli VW i Toyotu i sad treba kupiti kad su low af.

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2024 11:08 (NEW_MAN).
16 godina
online
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
NEW_MAN kaže...

Jos jednom za kraj, BYD je najveca auto firma u Kini, treci na svijetu (pretekli su Teslu kao najveci EV proizvodac na svijetu) i mislim peti proizvodac baterija na svijetu. Svake godine rastu i dionica im stagnira kaj nema veze sa zdravom pameti ali ovo je najbolje vrijeme za kupnju istih. Najkasnije 2026. bude poceo rast jer budu pretekli VW i Toyotu i sad treba kupiti kad su low af.

Kinezi prvo što moraju osigurati je dugoročnost, posebno radi postprodaje. Prodajna, servisna mreža, rezervni dijelovi, SW podrška.

To im je rak rana (već su problemi vidljivi) i dok to ne riješe nitko realno neće ozbiljnije kupovati iste.

16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Old Iggy kaže...
NEW_MAN kaže...

Jos jednom za kraj, BYD je najveca auto firma u Kini, treci na svijetu (pretekli su Teslu kao najveci EV proizvodac na svijetu) i mislim peti proizvodac baterija na svijetu. Svake godine rastu i dionica im stagnira kaj nema veze sa zdravom pameti ali ovo je najbolje vrijeme za kupnju istih. Najkasnije 2026. bude poceo rast jer budu pretekli VW i Toyotu i sad treba kupiti kad su low af.

Kinezi prvo što moraju osigurati je dugoročnost, posebno radi postprodaje. Prodajna, servisna mreža, rezervni dijelovi, SW podrška.

To im je rak rana (već su problemi vidljivi) i dok to ne riješe nitko realno neće ozbiljnije kupovati iste.

 Prodajna mreza ide preko postojecih autokuca. Kod mene u Austriji ih prodaju postojece autokuce, samim time imas servis i sve kaj ide uz to. SW podrska? Kinezi imaju Over the Air Updates odavno.

Od sljedece godine imaju tvorice u EU tak da i ako bude nekih "problema" sa djelovima to bude islo na brzaka jer se ne bude cekalo na nesto iz Kine.

 

Ljudi su puni predrasuda a pogotovo oko necega skupog kao auto. Kineze se asocira sa jeftilen smecem sa Temu-a. Brkate kruske i borovnice. Googlajte "ford ceo on chinese ev".

15 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

VW je pred 6 g. otpustio (nije on nego firma koja za VW projektirala diesel motore) 1500 inženjera, toliko o tome da nisu planirali EV...

 

samo su se zajebunili, jer su mislili da su pametniji od Kineza, jer eto od njih cuclaju preko SAICa 570 milja $ potpore godišnje...

 

plus, nema jeftine energije iz Rusije, nego samo "molecules of freedom", a menažderčad misli da njihove PowerPoint prezentacije ne gube na vrijednosti, te samim time i njihove plaće treba održati, pače povećati i eto sranja...

 

hvale se da u Wolfsburgu mogu raditi na istoj liniji više modela (doduše sestrinskih, iste platforme) ali imaju strogo specijalizirane tvornice kao Audijeva u Briselu - koja radi narodski "jeftin" SQ8 Sportback e-tron - i eto je, gasi se s početkom 2025...

 

da citiramo 

 - da ne velim da je svršio kurbin pir

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
3 0 hvala 1
16 godina
online
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
NEW_MAN kaže...
Old Iggy kaže...

 Prodajna mreza ide preko postojecih autokuca. Kod mene u Austriji ih prodaju postojece autokuce, samim time imas servis i sve kaj ide uz to. SW podrska? Kinezi imaju Over the Air Updates odavno.

Od sljedece godine imaju tvorice u EU tak da i ako bude nekih "problema" sa djelovima to bude islo na brzaka jer se ne bude cekalo na nesto iz Kine.

 

Ljudi su puni predrasuda a pogotovo oko necega skupog kao auto. Kineze se asocira sa jeftilen smecem sa Temu-a. Brkate kruske i borovnice. Googlajte "ford ceo on chinese ev".

Izvrsno, daj mi reci gdje u Zagrebu da vidim koje BYD modele (ili nešto drugo)? Testna vozila? Servis? 

Tko jamči da će davati podršku ako proizvođači propadnu? U Kini je preko 20 EV proizvođača propalo u zadnjih par godina. SW update nemoguć, rezervnih dijelova i za "ongoing" proizvođače često nema u zapadnoj Europi, ogroman problem.

S kojom sigurnošću "znaš" da je sigurno za EU?

Nema tu predrasuda, ja s Kinezima radim preko 20 godina. Asocijacija s Temuom ima svoju opravdanu povijest.

Ista kineska tvornica na istoj moža raditi i prvu i zadnju klasu proizvoda. No problem postprodaje je uvijek tu kao i cijena - ako želiš kvalitetu, košta, makar bilo i "Made in China".

11 godina
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

servis preko 'postojećih' autokuća je toliko nesiguran da nemereš računat sigurno niti na sljedeći mali servis

danas zastupaju nissan, renault i byd, sutra samo nissan i renault, dođeš s jučer kupljenim byd i oni samo kažu - više ih ne zastupamo, na pitanje o servisu slegnu ramenima - to više nije njihov problem

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Old Iggy kaže...
NEW_MAN kaže...
Old Iggy kaže...

 Prodajna mreza ide preko postojecih autokuca. Kod mene u Austriji ih prodaju postojece autokuce, samim time imas servis i sve kaj ide uz to. SW podrska? Kinezi imaju Over the Air Updates odavno.

Od sljedece godine imaju tvorice u EU tak da i ako bude nekih "problema" sa djelovima to bude islo na brzaka jer se ne bude cekalo na nesto iz Kine.

 

Ljudi su puni predrasuda a pogotovo oko necega skupog kao auto. Kineze se asocira sa jeftilen smecem sa Temu-a. Brkate kruske i borovnice. Googlajte "ford ceo on chinese ev".

Izvrsno, daj mi reci gdje u Zagrebu da vidim koje BYD modele (ili nešto drugo)? Testna vozila? Servis? 

Tko jamči da će davati podršku ako proizvođači propadnu? U Kini je preko 20 EV proizvođača propalo u zadnjih par godina. SW update nemoguć, rezervnih dijelova i za "ongoing" proizvođače često nema u zapadnoj Europi, ogroman problem.

S kojom sigurnošću "znaš" da je sigurno za EU?

Nema tu predrasuda, ja s Kinezima radim preko 20 godina. Asocijacija s Temuom ima svoju opravdanu povijest.

Ista kineska tvornica na istoj moža raditi i prvu i zadnju klasu proizvoda. No problem postprodaje je uvijek tu kao i cijena - ako želiš kvalitetu, košta, makar bilo i "Made in China".

 Masu marki nema niti van Njemacke jer su tek poceli raditi na prodajnoj mrezi i prvo idu zemlje sa kupovnom moci. Austrija ima samo BYD koliko vidim, nema Xpeng, nema Zeekr, nema masu toga.

Kina ima oko devedeset auto marki! Devedeset! Prognoze su da budu propali svi osim top 10. Ja niti ne gledam dalje od top 10 jer ti nikad ne budu dosliu EU, nikad pa ni onda.

Dvije tvornice su fix u Madarskoj i Turskoj. Mislim da rade jednu negdi na sjeveru Afrike da prek sredozemlja lako furaju u EU.

Kinezi su za razliku od svijeta nemaju izbore svako malo i nemaju promjenu vlasti koja onda jedna drugo podmece nogu. Oni imaju komuniste koji vladaju od sad pa do kraja svemira. Kaj to znaci? To znaci da oni mogu planirati stoljeca u napred i odradit planirano a ne ko ovi u EU ili USA koji ne znaju kaj je musko a kaj je zensko.

Pogledaj na youtube kineske aute i njihove cijene na matisnom trzistu te kvalitetu i opremu koju daju u autima. Njhova radna snaga je 2/3 jeftinija nego Njemacka. Njima u tvornici vecinu poslova rade roboti, usporedi recimo NIO traku i onu u VW. Svi kinezikopiraju Teslu, Gigacasting itd...

Oni ne budu imali cijene kao u Kini ali budu imali jeftinije nego VW sa boljom opremom i vise toga u autu sa duzom garancijom. Usporedi top model ID.4 sa npr. BYD Sealion 7 u Njemackoj. Ok, nema cijena ali se zna okvirno a ispada da je BYD 10k jeftiniji a bolji po svemu, ali svemu i svemu.

 

Cim Zeekr dojde u Austriju odma idem po jedan X7, onak odma. Eventualno uzmem novi Y sljedece godine od Tesle, ako se prije Zeekr ne pojavi.

11 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
NEW_MAN kaže...

Pogledaj na youtube kineske aute i njihove cijene na matisnom trzistu te kvalitetu i opremu koju daju u autima. Njhova radna snaga je 2/3 jeftinija nego Njemacka. Njima u tvornici vecinu poslova rade roboti, usporedi recimo NIO traku i onu u VW. Svi kinezikopiraju Teslu, Gigacasting itd...

 samo što zaboravljaš da europa nije kina, da cijenu rada i raznorazne subvencije dobrim dijelom poništavaju carine, a ono što ostaje kao razlika je prijevoz od kine do eu

samo s time nemereš očekivati niti blizu istu cijenu vozila u eu kakva je u kini, da ne spominjemo da je eu daleko izbirljivije tržište od kineskog

 

razlika na automobilu od 30k eura u eu svodi se danas na 3-5k eura, a to većini kupaca nije dovoljno da bi prešli na kineze

ofkors, uvijek imaš early adoptere i balkance koji ne razmišljaju što će biti sutra, pa se upecaju na takvu 'priliku'

16 godina
online
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
NEW_MAN kaže...
Old Iggy kaže...

Izvrsno, daj mi reci gdje u Zagrebu da vidim koje BYD modele (ili nešto drugo)? Testna vozila? Servis? 

Tko jamči da će davati podršku ako proizvođači propadnu? U Kini je preko 20 EV proizvođača propalo u zadnjih par godina. SW update nemoguć, rezervnih dijelova i za "ongoing" proizvođače često nema u zapadnoj Europi, ogroman problem.

S kojom sigurnošću "znaš" da je sigurno za EU?

Nema tu predrasuda, ja s Kinezima radim preko 20 godina. Asocijacija s Temuom ima svoju opravdanu povijest.

Ista kineska tvornica na istoj moža raditi i prvu i zadnju klasu proizvoda. No problem postprodaje je uvijek tu kao i cijena - ako želiš kvalitetu, košta, makar bilo i "Made in China".

 Masu marki nema niti van Njemacke jer su tek poceli raditi na prodajnoj mrezi i prvo idu zemlje sa kupovnom moci. Austrija ima samo BYD koliko vidim, nema Xpeng, nema Zeekr, nema masu toga.

Kina ima oko devedeset auto marki! Devedeset! Prognoze su da budu propali svi osim top 10. Ja niti ne gledam dalje od top 10 jer ti nikad ne budu dosliu EU, nikad pa ni onda.

Dvije tvornice su fix u Madarskoj i Turskoj. Mislim da rade jednu negdi na sjeveru Afrike da prek sredozemlja lako furaju u EU.

Kinezi su za razliku od svijeta nemaju izbore svako malo i nemaju promjenu vlasti koja onda jedna drugo podmece nogu. Oni imaju komuniste koji vladaju od sad pa do kraja svemira. Kaj to znaci? To znaci da oni mogu planirati stoljeca u napred i odradit planirano a ne ko ovi u EU ili USA koji ne znaju kaj je musko a kaj je zensko.

Pogledaj na youtube kineske aute i njihove cijene na matisnom trzistu te kvalitetu i opremu koju daju u autima. Njhova radna snaga je 2/3 jeftinija nego Njemacka. Njima u tvornici vecinu poslova rade roboti, usporedi recimo NIO traku i onu u VW. Svi kinezikopiraju Teslu, Gigacasting itd...

Oni ne budu imali cijene kao u Kini ali budu imali jeftinije nego VW sa boljom opremom i vise toga u autu sa duzom garancijom. Usporedi top model ID.4 sa npr. BYD Sealion 7 u Njemackoj. Ok, nema cijena ali se zna okvirno a ispada da je BYD 10k jeftiniji a bolji po svemu, ali svemu i svemu.

 

Cim Zeekr dojde u Austriju odma idem po jedan X7, onak odma. Eventualno uzmem novi Y sljedece godine od Tesle, ako se prije Zeekr ne pojavi.

Pa pravo si opisao prave probleme: mnogi propadaju, država diktira, sukob kultura, načina razmišljanja i financiranja.

Reći "BYD je bolji" je moguće za cca desetak godina, sad je daleko prerano. 

A ti kupuj, bit ćeš tester za druge. 

3 godine
offline
Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrijedna

Ne znam, od struke hvaljena po kvaliteti Kia sportage (općenito KIA vozila) kreće od 27.900 €.

Ne bi mi padalo na pamet za te novce uzeti benzinca Kineza, a tu se vrte, dvije, tri tisuće manje.

合氣道
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Proširena suradnja Riviana i Volkswagena vrije
Zaporožac kaže...

Ne znam, od struke hvaljena po kvaliteti Kia sportage (općenito KIA vozila) kreće od 27.900 €.

Ne bi mi padalo na pamet za te novce uzeti benzinca Kineza, a tu se vrte, dvije, tri tisuće manje.

 to je ono o čemu pričam, danas su japanci i koreanci u eu dokazani, za 10+ godina to će biti i kinezi

ali to zahtijeva vremena i investicija, kome se kocka s investicijom koja mu pojede trećinu plaće idućih pet godina, neka se kocka

nemam ništa protiv kineskih automobila, ali jednako kako nisam pomišljao uzet novog hyundaia kad se pojavio na našem tržištu prije 20-30 godina, tako ne mislim niti kineze dok se ne dokažu i dok ne stvore normalnu servisnu mrežu i sve ostalo

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice