64K eura
VW Passat TDI DSG R-Line: Mnogo toga je drugačije,
- poruka: 15
- |
- čitano: 8.259
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Cijena, ma prava sitnica 👎
Al glavno da najebu ekrančinu na sredinu da ne vidiš van i ne možeš bez nje ništa narihtati u autu
64K eura
42k€ je najeftinija varijanta, nisu ni drugi nista bolji ako cemo realno pogotovo u ovim gabaritima i perfomansama! Meni je to totalno ruzno naspram najljepseg i najtrazenijeg b6 ikada! Ali evo vec ih vidam i kod nas na cesti dakle ima kupaca!
Odlična oprema ali sramota da se za 65.000 € ne dobije 2.0 TDI sa 193 konja.
Tim Volkswagena pronašao je odličan kompromis pa automobil može biti zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji...
Dodatan plus su i uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice. Volkswagen Passat je uvijek bio odličan auto za vožnju, a to je ostao i u svojoj najnovijoj generaciji...
Dobar vic, nadam se da se autor teksta zajebava.
Boris grozni evo molim te, objasni mi po čemu je Passat (bilo koji) "zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji", po čemu Passat (bilo koji) ima "uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice" i po čemu je "odličan auto za vožnju"? Nisam vozio jedino Passat B1, ostale sve jesam, pa me zanima u čemu griješim? Passat dizel je odličan "business class" auto za autocestu i to je to.
Boris grozni evo molim te, objasni mi po čemu je Passat (bilo koji) "zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji", po čemu Passat (bilo koji) ima "uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice" i po čemu je "odličan auto za vožnju"? Nisam vozio jedino Passat B1, ostale sve jesam, pa me zanima u čemu griješim? Passat dizel je odličan "business class" auto za autocestu i to je to.
Mozda ga samo usporedujes s krivim autima i na krivim mjestima no sve napisano stoji, ja sam u 5 mjeseci vozio jedno 200 razlicitih auta, vw grupacija je za mene bog i batina pored bmw-a tako da se krivom obracas jer mi je sve ostalo teski škart u toj klasi, svaka cast izuzetcima!
Debilni monitor na sredin, a mob ne smiješ koristiti. Unutašnjost mi totalna banan. Nema maglenki, nema šanse.
Dizajneru, jebo sam ti ženu na tom ekranu.
Dizajneru, jebo sam ti ženu na tom ekranu.
upravo htio to komentirati, taj preglomazni ekran je kao šaka u oko, da je 50% manji bilo bi odlično...
a i te cijene, to više nije normalno...
Mozda ga samo usporedujes s krivim autima i na krivim mjestima no sve napisano stoji,
Autor teksta nije radio usporedbu, nego je napisao "zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji", i "uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice". Napisano jednostavno nije točno. U tom D-segmentu najbolje se vozi Giulia, iza nje G20. Ne znam jesu li nekome dizeli zabavni (meni osobno nisu), ako izbacimo dizele, ostaje nam problematični GME motor. Tu je još Quadrifoglio verzija koja se može pronaći po pristojnoj cijeni, s 690T motorom, koji, iako tvrde da nije, zapravo je dorađeni Ferrari F154 motor s dva cilindra manje, slično kao Nettuno motor. Uz Quadrifoglio kao nekakav best buy ostaje "baby M3", M340i xDrive. On ima popularni B58 motor, koji se prema željama vlasnika bez problema otvara na nekih 500 KS i 700 Nm... Na motoru je najveći problem pumpa ulja, dolje na videu je dobro objašnjeno...