Sve ste napisali, osim glavnog razloga za financijsku neprofitabilnost, tj. glavnog razloga za sve ovo.
Guranje i prisiljavanje ljudi na kupnju e-auta nije urodilo plodom u traženoj mjeri. Sad je - ups, frka
Sve ste napisali, osim glavnog razloga za financijsku neprofitabilnost, tj. glavnog razloga za sve ovo.
Guranje i prisiljavanje ljudi na kupnju e-auta nije urodilo plodom u traženoj mjeri. Sad je - ups, frka
Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.
Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.
Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.
Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
Punim ga doma na utičnici, ne plaćam benzin. Startniji je u graskoj vožnji. Upalim grijanje iz dnevnog boravka, ili hlađenje. Ne mijenjam ulje u motoru svake godine.
Naravno ima i mana, manji domet i cijena. ID.5 konkretno...domet i nije problem, cc 400 km ovisno brzini.
Mene je ko pješaska na zebri pregazio benzinac.
Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.
Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
Tisi su samo kad voze sporo. Kod 50km/h i vise cuju se jednako, ako ne i jace nego moderni tihi benzinac.
Zvuk koje proizvode gume(rolling resistance) je glasniji od tihog benzinskog motora.
EV su tezi pa trebaju i šire gume time proizvode vise tog zvuka
Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.
Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
Punim ga doma na utičnici, ne plaćam benzin. Startniji je u graskoj vožnji. Upalim grijanje iz dnevnog boravka, ili hlađenje. Ne mijenjam ulje u motoru svake godine.
Naravno ima i mana, manji domet i cijena. ID.5 konkretno...domet i nije problem, cc 400 km ovisno brzini.
Mene je ko pješaska na zebri pregazio benzinac.
Super za tebe koji zivis u kuci ali za ekipu u zgradi je punjenje jedan od najvecih problema - em što se tiče praktičnosti, em cijene na javnim punionicama...
Ne znam od kuda si, ali u Zagrebu, npr. Špansko, je prepuno zgrada sa stotinama ako ne i tisućama stanova, računaj 1.5 auto po stanu cca pa kad to sve se treba ići napuniti kamo? Kabel sa 6. Kata da spuštam preko noći? Na stupovima javne rasvjete?
Ovo što kažeš grijanje na daljinu kaj pališ - to je od staroga škoda imala puno prije nego je stigla ova sva priča o strujićima...
Jasno, ali nije samo meni super nego 78% nas živi u kućama.
https://www.jutarnji.hr/domidizajn/interijeri/u-hrvatskoj-78-posto-ljudi-stanuje-u-kucama-ali-neki-jos-uvijek-nemaju-toalet-tus-ili-kadu-15143515
I nisam rekao da ti trebaš ili moraš kupiti EV, naveo sam da EV ima nekih prednosti na klasikom. Kaj buš ti koristio u Španskom ili ja u Dubravi ili Samoboru tvoja i moja stvar.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
EV ima samo jednu manu: bateriju koja znatno podiže cijenu. Kad se to eliminira, dobiješ procvat EV industrije kao što je to slučaj u Kini.
Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.
Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
Kako nije. Efikasnost ice motora je u naaaaajboljem slučaju oko 40%, većina oko 30. El.motor u ev vozilima skoro svaki prek 92-3+%.
Problem vidim samo u kapacitetu baterija po masi i manjku brzih punjača ali to će se riješiti. Nije uopće upitno.
Čitao sam do ovoga da Tesla vrijedi 4x više nego VAG,
Istina, ali da bi se svi vozili na EV, potrebne su fuzijske elektrane. O kapacitetima električne mreže da ne govorimo. U protivnom, i dalje ćemo izgarati fosilna goriva da bi proizveli dovoljno električne energije?
Otkazi u njemackoj nisu vezani za ICEvs lektrika raspravu
Otkazi u njemackoj nisu vezani za ICEvs lektrika raspravu
Ali je premisa da je do otkaza došlo zbog pada prodaje EV.
Otkazi u njemackoj nisu vezani za ICEvs lektrika raspravu
Ali je premisa da je do otkaza došlo zbog pada prodaje EV.
I dalje nije ice vs letrika rasprava. Osim ako ljudi nisu poceli kupovati ice da zamijene letriku?
p.s. opet nije u pitanju ice vs letrika rasprava koja je neki "perpetum mobile" na ovom forumu
p.s. opet nije u pitanju ice vs letrika rasprava koja je neki "perpetum mobile" na ovom forumu
Teoretičar zavjera priča što je tema. Perpetuum mobile je prema svim zakonima fizike nemoguć, tako da jedino može postojat u tvojoj glavi.
Tesla nije vrijednija od VW-a.
Popularnost Tesle ne mozes pripisati "ulaganjem novca u razvoj". Nekad moras imat i srece i nekih drugih neobjasnjivih fenomena za takav hype.
Kineski EVovi ne valjaju klincu. Ne rade ih po normama i zakonima EUa, a prodavali bi ih tamo. To ti je samo marketing koji si popusio. Daju kineski EV nekom yutuberu koji zna citat samo sa skripte i kaze kako je odlican interijer i onda svi pocnu slinit za njima, a kvaliteta na niskoj razini nula.
Zasto nema kineskih ICE automobila po cestama igdje u svijetu?
Zato što su im podigli carine. Da je tako kao što govoriš, jednostavno ne bi mogli na cestu ako ne zadovoljavaju standarde (Euro NCAP, NTHSA, itd).
Mogu kupiti kineski mobitel ili usisavač, ali vozit se u kineskom autu je mazohizam.
To u europi nikad neće proći, kinez ne poznaju kontrolu kvalitete, a sigurnost kupca im je zadnja stavka u proizvodnji.
Dobra je kineska proizvodnja kad ju zapadnjak nadzire i traži da se određeni standardi poštuju, ali kad toga nema onda je proizvod drlog.
p.s. opet nije u pitanju ice vs letrika rasprava koja je neki "perpetum mobile" na ovom forumu
Teoretičar zavjera priča što je tema. Perpetuum mobile je prema svim zakonima fizike nemoguć, tako da jedino može postojat u tvojoj glavi.
Po ovih par zanjih upisa ti si teoreticar zavjera i to nekih opasnih. Npr. EU je u nekoj zavjeri protiv kine i njihovih EVova.
p.s. perpetum mobile je moguc i upravo EV vs ICE na ovom forumu je dokaz. Da je mozemo na HEP okacit rijesimo sve energetske probleme na planetu
EU (kao i SAD) ništa ne skriva. Carine su dozvoljene, ali kad je to u zaštitu svojeg tržišta jer netko drugi radi bolje (čitaj jeftinije), onda je to kontra slobodi tržišta. Za koju su i EU i SAD bili dok im je to odgovaralo (čitaj, dok su proizvodnju selili u Kinu).
Naravno da teoretičar zavjera ne raspoznaje istinu od iluzija.
p.s. perpetum mobile je moguc i upravo EV vs ICE na ovom forumu je dokaz. Da je mozemo na HEP okacit rijesimo sve energetske probleme na planetu
Educiraj se. Free energy stroj patentni ured priznaje, a za perpetuum mobile dobiješ k....
EU (kao i SAD) ništa ne skriva. Carine su dozvoljene, ali kad je to u zaštitu svojeg tržišta jer netko drugi radi bolje (čitaj jeftinije), onda je to kontra slobodi tržišta. Za koju su i EU i SAD bili dok im je to odgovaralo (čitaj, dok su proizvodnju selili u Kinu).
Naravno da teoretičar zavjera ne raspoznaje istinu od iluzija.
Jesi ljut sto to rade? Mozda je nemorlano? Auf daj reci im kako nisu fer.
p.s. perpetum mobile je moguc i upravo EV vs ICE na ovom forumu je dokaz. Da je mozemo na HEP okacit rijesimo sve energetske probleme na planetu
Educiraj se. Free energy stroj patentni ured priznaje, a za perpetuum mobile dobiješ k....
Trolas ili ozbiljno?
p.s. imas opciju za visestruko citiranje.
Sve ste napisali, osim glavnog razloga za financijsku neprofitabilnost, tj. glavnog razloga za sve ovo.
Guranje i prisiljavanje ljudi na kupnju e-auta nije urodilo plodom u traženoj mjeri. Sad je - ups, frka
U evropi je praktično recesija, u Njemačkoj i službeno. Kod njih je došlo do drastičnog pada prodaje jer su u recesiji, a švabe nisu ko balkanci, odmah štede, a drugo naglo su ukinuli subvencije na koje su svi računali jer je to višegodišnji program. Ipak je trebalo naći love za Ukrajinu. I to je sva priča. Ostatak svijeta raste, električni udio raste. Nije više po stopi od 50%, ali je po 15% što je za automobilske pojmove jako puno.
Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.
Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D
Tvoje priče su kao kad tinejdžeri pričaju o seksu. Drama, nebi ovo nebi ono. Jednom kad se to proba postoji samo jedna opcija - daj još. Tako ti je i sa električnim autima. Jednom kad ga imaš, nema natrag. Sve ostalo je teorija.
Jesi ljut sto to rade? Mozda je nemorlano? Auf daj reci im kako nisu fer.
Trolas ili ozbiljno?
p.s. imas opciju za visestruko citiranje.
Zašto bi bio ljut? U poslovnom svijetu emocije nisu najbolja opcija. Na forumu opet nema smisla jer se ovdje samo prepucavamo, odnosno dajemo si oduška. Ili kad smo od volje, fino kulturno diskutiramo tako da se nešto stigne i naučiti.
Ovako ti je bilo u Njemačkoj, mislim da je to bila prva subvencija od mojeg dolaska. Od kupljenih vozila subvencijom, gotovo 50% se odnosilo na japanska vozila. Kako je bilo kasnije (bilo je više subvencija) ne znam, ali kada bi se ista stvar ponovila danas, ne bi me čudilo ako bi se nešto takvo ponovilo sa kineskim vozilima.