Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj zaključana tema

poruka: 56
|
čitano: 7.116
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj".
5 godina
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

Sve ste napisali, osim glavnog razloga za financijsku neprofitabilnost, tj. glavnog razloga za sve ovo. 

Guranje i prisiljavanje ljudi na kupnju e-auta nije urodilo plodom u traženoj mjeri. Sad je - ups, frka

73 DE 9A3BGG
Moj PC  
18 4 hvala 3
3 godine
online
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
E-govna💩
Moj PC  
12 1 hvala 1
13 godina
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.

Moj PC  
4 7 hvala 0
3 mjeseca
suspendiran
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
dax-lax kaže...

Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.

 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
dax-lax kaže...

Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.

 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

 Punim ga doma na utičnici, ne plaćam benzin. Startniji je u graskoj vožnji. Upalim grijanje iz dnevnog boravka, ili hlađenje. Ne mijenjam ulje u motoru svake godine.

Naravno ima i mana, manji domet i cijena. ID.5 konkretno...domet i nije problem, cc 400 km ovisno brzini. 

Mene je ko pješaska na zebri pregazio benzinac.

9 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
dax-lax kaže...

Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.

 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

 Tisi su samo kad voze sporo. Kod 50km/h i vise cuju se jednako, ako ne i jace nego moderni tihi benzinac.
Zvuk koje proizvode gume(rolling resistance) je glasniji od tihog benzinskog motora.
EV su tezi pa trebaju i šire gume time proizvode vise tog zvuka



Dobar video o buci koje vozila proizvode.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
13 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
forumaš kaže...
SharkZ kaže...
dax-lax kaže...

Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.

 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

 Punim ga doma na utičnici, ne plaćam benzin. Startniji je u graskoj vožnji. Upalim grijanje iz dnevnog boravka, ili hlađenje. Ne mijenjam ulje u motoru svake godine.

Naravno ima i mana, manji domet i cijena. ID.5 konkretno...domet i nije problem, cc 400 km ovisno brzini. 

Mene je ko pješaska na zebri pregazio benzinac.

 Super za tebe koji zivis u kuci ali za ekipu u zgradi je punjenje jedan od najvecih problema - em što se tiče praktičnosti, em cijene na javnim punionicama...

Ne znam od kuda si, ali u Zagrebu, npr. Špansko, je prepuno zgrada sa stotinama ako ne i tisućama stanova, računaj 1.5 auto po stanu cca pa kad to sve se treba ići napuniti kamo? Kabel sa 6. Kata da spuštam preko noći? Na stupovima javne rasvjete?

Ovo što kažeš grijanje na daljinu kaj pališ - to je od staroga škoda imala puno prije nego je stigla ova sva priča o strujićima...

 

 

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač

Jasno, ali nije samo meni super nego 78% nas živi u kućama.

https://www.jutarnji.hr/domidizajn/interijeri/u-hrvatskoj-78-posto-ljudi-stanuje-u-kucama-ali-neki-jos-uvijek-nemaju-toalet-tus-ili-kadu-15143515

 

 

 I nisam rekao da ti trebaš ili moraš kupiti EV, naveo sam da EV ima nekih prednosti na klasikom. Kaj buš ti koristio u Španskom ili ja u Dubravi ili Samoboru tvoja i moja stvar.

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 10:57 (forumaš).
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

 EV ima samo jednu manu: bateriju koja znatno podiže cijenu. Kad se to eliminira, dobiješ procvat EV industrije kao što je to slučaj u Kini.

 

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Imali su 25 milijardi dobiti prošle godine. Rekordna godina a ove godine rekord low. Zašto? Jer nisu dovoljno uložili u EV a ne zato jer EV ne valja. Da EV ne valja Tesla ne bi postojala i vrijedila 4x više nego VW. VW u Kini gasi sve kaj ima i vuku kable. Nemaju baterije, nemaju motore, nemaju Infotainment, nemaju ništa da bi bili konkurentni. Od onih 25 milijardi od prošle godine su 10 uložili u kineske marke jer su skužili da kasne desetljeće za Kinezima. Bili su bahati i jedino kaj rade su loši i debelo preskupi EV auti koje ne mogu prodat jer su jednostavno preskupi.

Njihova sporost i bahatost ih je pokopala a tržište bude odradilo svoje. Sad plaću i skrivaju se iza carina jer im Kinezi dišu za vratom. Kineski EV se dobije za 10k manje a bolji je u svemu i to puno puno bolji.
Sami su si krivi i sad im je elektrifikacija kriva. Je kriva je jer su zaspali. Evolucija bude odradila svoje i propali budu kak je Blackberry propal pojavom pametnog telefona. Ovo je početak kraja.
13 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
dax-lax kaže...

Nisam neki fan električala ali oni će svakako prevladati u bližoj budućnosti. Efikasnost i jednostavnost gotovo uvijek prevlada.

 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

 Kako nije. Efikasnost ice motora je u naaaaajboljem slučaju oko 40%, većina oko 30. El.motor u ev vozilima skoro svaki prek 92-3+%.

Problem vidim samo u kapacitetu baterija po masi i manjku brzih punjača ali to će se riješiti. Nije uopće upitno.

6 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...
Imali su 25 milijardi dobiti prošle godine. Rekordna godina a ove godine rekord low. Zašto? Jer nisu dovoljno uložili u EV a ne zato jer EV ne valja. Da EV ne valja Tesla ne bi postojala i vrijedila 4x više nego VW. VW u Kini gasi sve kaj ima i vuku kable. Nemaju baterije, nemaju motore, nemaju Infotainment, nemaju ništa da bi bili konkurentni. Od onih 25 milijardi od prošle godine su 10 uložili u kineske marke jer su skužili da kasne desetljeće za Kinezima. Bili su bahati i jedino kaj rade su loši i debelo preskupi EV auti koje ne mogu prodat jer su jednostavno preskupi.

Njihova sporost i bahatost ih je pokopala a tržište bude odradilo svoje. Sad plaću i skrivaju se iza carina jer im Kinezi dišu za vratom. Kineski EV se dobije za 10k manje a bolji je u svemu i to puno puno bolji.
Sami su si krivi i sad im je elektrifikacija kriva. Je kriva je jer su zaspali. Evolucija bude odradila svoje i propali budu kak je Blackberry propal pojavom pametnog telefona. Ovo je početak kraja.

 Čitao sam do ovoga da Tesla vrijedi 4x više nego VAG,

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 13:08 (gpd).
3 godine
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Kruške i jabuke. Energija se sastoji od eksergije koju možeš pretvoriti u rad i anergije koju ne možeš. El. energija je čista eksergija koju cijelu možeš pretvoriti u rad. Električni imaju efikasnost 93% ali eksergije. Trebaš cijeli put od plina preko elektrana i vodova do el motora i kotača da bi znao efikasnost. A i ICE bi trebao računati troškove rudarenja i prerađivanja nafte.
No velika prednost el. energije je što svakakvu primarnu energiju možeš iskoristiti, od solarne do nuklearne…
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Konzerva kaže...
No velika prednost el. energije je što svakakvu primarnu energiju možeš iskoristiti, od solarne do nuklearne…

 Istina, ali da bi se svi vozili na EV, potrebne su fuzijske elektrane. O kapacitetima električne mreže da ne govorimo. U protivnom, i dalje ćemo izgarati fosilna goriva da bi proizveli dovoljno električne energije?

 

15 godina
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

Otkazi u njemackoj nisu vezani za ICEvs lektrika raspravu 

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
konjRR kaže...

Otkazi u njemackoj nisu vezani za ICEvs lektrika raspravu 

 Ali je premisa da je do otkaza došlo zbog pada prodaje EV.

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
zzib kaže...
konjRR kaže...

Otkazi u njemackoj nisu vezani za ICEvs lektrika raspravu 

 Ali je premisa da je do otkaza došlo zbog pada prodaje EV.

 I dalje nije ice vs letrika rasprava. Osim ako ljudi nisu poceli kupovati ice da zamijene letriku? 

 

p.s. opet nije u pitanju ice vs letrika rasprava koja je neki "perpetum mobile" na ovom forumu 

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
konjRR kaže...
 I dalje nije ice vs letrika rasprava. Osim ako ljudi nisu poceli kupovati ice da zamijene letriku? 

 p.s. opet nije u pitanju ice vs letrika rasprava koja je neki "perpetum mobile" na ovom forumu 

Teoretičar zavjera priča što je tema. Perpetuum mobile je prema svim zakonima fizike nemoguć, tako da jedino može postojat u tvojoj glavi.

 

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...
Imali su 25 milijardi dobiti prošle godine. Rekordna godina a ove godine rekord low. Zašto? Jer nisu dovoljno uložili u EV a ne zato jer EV ne valja. Da EV ne valja Tesla ne bi postojala i vrijedila 4x više nego VW. VW u Kini gasi sve kaj ima i vuku kable. Nemaju baterije, nemaju motore, nemaju Infotainment, nemaju ništa da bi bili konkurentni. Od onih 25 milijardi od prošle godine su 10 uložili u kineske marke jer su skužili da kasne desetljeće za Kinezima. Bili su bahati i jedino kaj rade su loši i debelo preskupi EV auti koje ne mogu prodat jer su jednostavno preskupi.

Njihova sporost i bahatost ih je pokopala a tržište bude odradilo svoje. Sad plaću i skrivaju se iza carina jer im Kinezi dišu za vratom. Kineski EV se dobije za 10k manje a bolji je u svemu i to puno puno bolji.
Sami su si krivi i sad im je elektrifikacija kriva. Je kriva je jer su zaspali. Evolucija bude odradila svoje i propali budu kak je Blackberry propal pojavom pametnog telefona. Ovo je početak kraja.

 Tesla nije vrijednija od VW-a.

Popularnost Tesle ne mozes pripisati "ulaganjem novca u razvoj". Nekad moras imat i srece i nekih drugih neobjasnjivih fenomena za takav hype.

 

Kineski EVovi ne valjaju klincu. Ne rade ih po normama i zakonima EUa, a prodavali bi ih tamo. To ti je samo marketing koji si popusio. Daju kineski EV nekom yutuberu koji zna citat samo sa skripte i kaze kako je odlican interijer i onda svi pocnu slinit za njima, a kvaliteta na niskoj razini nula.

Zasto nema kineskih ICE automobila po cestama igdje u svijetu? 

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
passat kaže...
Zasto nema kineskih ICE automobila po cestama igdje u svijetu? 

Zato što su im podigli carine. Da je tako kao što govoriš, jednostavno ne bi mogli na cestu ako ne zadovoljavaju standarde (Euro NCAP, NTHSA, itd).

 

3 mjeseca
suspendiran
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

Mogu kupiti kineski mobitel ili usisavač, ali vozit se u kineskom autu je mazohizam.

To u europi nikad neće proći, kinez ne poznaju kontrolu kvalitete, a sigurnost kupca im je zadnja stavka u proizvodnji.

Dobra je kineska proizvodnja kad ju zapadnjak nadzire i traži da se određeni standardi poštuju, ali kad toga nema onda je proizvod drlog.

 
3 1 hvala 2
11 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Industrija zahtjeva energente, pa eu sankcije prema istocnim susjedima vjerojatno nisu pomogle niti VW-u.
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
zzib kaže...
konjRR kaže...
 I dalje nije ice vs letrika rasprava. Osim ako ljudi nisu poceli kupovati ice da zamijene letriku? 

 p.s. opet nije u pitanju ice vs letrika rasprava koja je neki "perpetum mobile" na ovom forumu 

Teoretičar zavjera priča što je tema. Perpetuum mobile je prema svim zakonima fizike nemoguć, tako da jedino može postojat u tvojoj glavi.

 

 Po ovih par zanjih upisa ti si teoreticar zavjera i to nekih opasnih. Npr. EU je u nekoj zavjeri protiv kine i njihovih EVova.  

 

p.s. perpetum mobile je moguc i upravo EV vs ICE na ovom forumu je dokaz. Da je mozemo na HEP okacit rijesimo sve energetske probleme na planetu 

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 17:50 (konjRR).
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
konjRR kaže...
 Po ovih par zanjih upisa ti si teoreticar zavjera i to nekih opasnih. Npr. EU je u nekoj zavjeri protiv kine i njihovih EVova.  

 EU (kao i SAD) ništa ne skriva. Carine su dozvoljene, ali kad je to u zaštitu svojeg tržišta jer netko drugi radi bolje (čitaj jeftinije), onda je to kontra slobodi tržišta. Za koju su i EU i SAD bili dok im je to odgovaralo (čitaj, dok su proizvodnju selili u Kinu).

 

Naravno da teoretičar zavjera ne raspoznaje istinu od iluzija.

 

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
konjRR kaže...

 

p.s. perpetum mobile je moguc i upravo EV vs ICE na ovom forumu je dokaz. Da je mozemo na HEP okacit rijesimo sve energetske probleme na planetu 

 Educiraj se. Free energy stroj patentni ured priznaje, a za perpetuum mobile dobiješ k....

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 17:56 (zzib).
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
zzib kaže...
konjRR kaže...
 Po ovih par zanjih upisa ti si teoreticar zavjera i to nekih opasnih. Npr. EU je u nekoj zavjeri protiv kine i njihovih EVova.  

 EU (kao i SAD) ništa ne skriva. Carine su dozvoljene, ali kad je to u zaštitu svojeg tržišta jer netko drugi radi bolje (čitaj jeftinije), onda je to kontra slobodi tržišta. Za koju su i EU i SAD bili dok im je to odgovaralo (čitaj, dok su proizvodnju selili u Kinu).

 

Naravno da teoretičar zavjera ne raspoznaje istinu od iluzija.

 

 Jesi ljut sto to rade? Mozda je nemorlano? Auf daj reci im kako nisu fer. 

zzib kaže...
konjRR kaže...

 

p.s. perpetum mobile je moguc i upravo EV vs ICE na ovom forumu je dokaz. Da je mozemo na HEP okacit rijesimo sve energetske probleme na planetu 

 Educiraj se. Free energy stroj patentni ured priznaje, a za perpetuum mobile dobiješ k....

 Trolas ili ozbiljno? 

 

p.s. imas opciju za visestruko citiranje. 

8 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
JTAG kaže...

Sve ste napisali, osim glavnog razloga za financijsku neprofitabilnost, tj. glavnog razloga za sve ovo. 

Guranje i prisiljavanje ljudi na kupnju e-auta nije urodilo plodom u traženoj mjeri. Sad je - ups, frka

 U evropi je praktično recesija, u Njemačkoj i službeno. Kod njih je došlo do drastičnog pada prodaje jer su u recesiji, a švabe nisu ko balkanci, odmah štede, a drugo naglo su ukinuli subvencije na koje su svi računali jer je to višegodišnji program. Ipak je trebalo naći love za Ukrajinu. I to je sva priča. Ostatak svijeta raste, električni udio raste. Nije više po stopi od 50%, ali je po 15% što je za automobilske pojmove jako puno. 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...

 Looool, EV niti su efikasni, niti su jednostavno, niti su jeftini, niti su sigurni, niti su zeleni, niti su učinkoviti, niti imaju i jednu prednost nad ICE.

Jedina im je prednost što su tiši, a to je opet mana jer su opasni za pješake :D

 Tvoje priče su kao kad tinejdžeri pričaju o seksu. Drama, nebi ovo nebi ono. Jednom kad se to proba postoji samo jedna opcija - daj još. Tako ti je i sa električnim autima. Jednom kad ga imaš, nema natrag. Sve ostalo je teorija.

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
konjRR kaže...

 Jesi ljut sto to rade? Mozda je nemorlano? Auf daj reci im kako nisu fer. 

 Trolas ili ozbiljno? 

 

p.s. imas opciju za visestruko citiranje. 

 Zašto bi bio ljut? U poslovnom svijetu emocije nisu najbolja opcija. Na forumu opet nema smisla jer se ovdje samo prepucavamo, odnosno dajemo si oduška. Ili kad smo od volje, fino kulturno diskutiramo tako da se nešto stigne i naučiti.

 

15 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Feudalac kaže...
 U evropi je praktično recesija, u Njemačkoj i službeno. Kod njih je došlo do drastičnog pada prodaje jer su u recesiji, a švabe nisu ko balkanci, odmah štede, a drugo naglo su ukinuli subvencije na koje su svi računali jer je to višegodišnji program. Ipak je trebalo naći love za Ukrajinu. I to je sva priča. Ostatak svijeta raste, električni udio raste. Nije više po stopi od 50%, ali je po 15% što je za automobilske pojmove jako puno. 

 Ovako ti je bilo u Njemačkoj, mislim da je to bila prva subvencija od mojeg dolaska. Od kupljenih vozila subvencijom, gotovo 50% se odnosilo na japanska vozila. Kako je bilo kasnije (bilo je više subvencija) ne znam, ali kada bi se ista stvar ponovila danas, ne bi me čudilo ako bi se nešto takvo ponovilo sa kineskim vozilima.

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice