Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre

poruka: 9
|
čitano: 5.884
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre".
8 godina
offline
Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre

Kvaliteta još uvijek postoji. Malo ju je teže naći, a sve teže i platiti.

Ja rekoh
Moj PC  
11 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre

nekad se kvaliteta odražavala na cijeni. sad više ne. dakle, cijena je problem (odn. marketing). ionako nitko ne pita za "zadovoljstvo" (koje je dozlaboga subjektivno). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre

 

Ma, gledajte prije je bilo bolje. Danas su došla ta prava potrošača, pa korisnik koji nije spreman dati ozbiljnu lovu za proizvod, kupi jefitno, poziva se na neku zakonsku garanciju, te želi da proizvođač i trgovac bude kriv za sve.

Dns je moderno žalite se na druge. A, kupac ne razumije da ima moć da nešt kupi ili ne.

Npr. neću kupovati kineske špijunske mobitele, neću kupovati dalekoistočne ručne satove, neću kupovati neke brendove koji imaju jefitnu proizvodnju.

 

Nekada smo mi, narodi sa ovih područja imali za neke proizvode, svjetsku razinu kvalitete. npr. transformatori Rade Končara, naša brodogradnja, naših proizvodi Josipa Kraša, Podravka,....

A, dns? Kaj imamo? Okay, ima i dns zanimljivog sa ovih prostora, al nema puno toga.

 

Pogledajte, samo kvalitetu stanogradnje 70-ih i 80-ih, te ovu dns. Dns je sve puno knaufa, ljepila, stiropora, itd....

Tak' da ono. Prije je bilo bolje.

dzg
Moj PC  
2 6 hvala 0
11 godina
offline
Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre

Razočaran sam vrlo konkretno zbog sljedećeg:

Proučio sam i kupio jedne od najboljih IEM slušalica, a da ne spadaju u "luksuzne marke". Cijena je bila povisoka, ali kvaliteta zvuka je stvarno bila osjetno bolja od bilo kojih drugih koje sam u životu koristio ili poslušao.

Kvaliteta, naravno, nije proporcionalna cijeni, ali nikad nije ni bila.

Međutim, onda dolazi problem - skupe slušalice, sjajnog zvuka, nakon 12.5 mjeseci više nisu upotrebljive! Naime, prvo jedna, a vrlo ubrzo i druga više se ne mogu napuniti!!

 

Popravka u HR nema, cijena bi ionako bila bar pola vrijednosti novih, itd. Preostaje ih samo baciti u smeće.

Istražujući malo na Internetu, taj problem je vrlo čest za taj model! Dakle, proizvođač je nešto pogriješio u izgradnji slušalica (jeftine baterije, loš dizajn ili što već), ali to ga uopće ne zanima. I dalje će dobivati sjajne recenzije po medijima jer recenzenti ne koriste slušalice godinu dana, naravno!

 

Drugi, gotovo isti, primjer: opet "premium" električna četkica za zube. Sjajna, puno tiša, manje vibracije, dodatne mogućnosti, ukratko, puno bolja od konvencionalnih i jeftinih električnih četkica. Možete pogoditi, nakon 14 mjeseci nešto se raspalo, kasnije saznam da je pukla osovina. Ovaj put postoji servis u HR, no te četkice se ne popravljaju jer je sve "zaliveno plastikom". Može li se ipak nešto napraviti? Da, može se zamijeniti "tijelo" po cijeni 95% nove.

 

Imam još malo manje ekstremnih primjera, no neću duljiti.

 

Dakle, stvari ne valjaju - od navedenih proizvođača duuugo više neću ništa kupiti. Po tom sam pitanju tvrdoglav.

 

Međutim, pretpostavljam da je stanje u "premium segmentu" takvo da nema puno kupaca, a kako ljudi dobiju veće plaće, prištede ili nešto treće, u taj segment uvijek pristižu nove ovce za deranje.

Recenzije su uvijek sjajne, a pouzdanost nikakva.

 

Da mi se nešto slično dogodi za slušalice od 80 € nekog nepoznatog i jeftinog proizvođača ili četkicu za zube od 60 € - rekao bih, pa dobro, nije puno koštalo, nema veze, jedini problem je što štetimo okolišu proizvodeći ovako nepouzdane proizvode. Međutim, bilo bi lako baciti takav proizvod na otpad (tj. dati ga u fantomsko recikliranje) i kupiti novi po istoj cijeni.

 

Stara izreka "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino", danas se izvrnula u "nisam dovoljno bogat da kupujem premium proizvode svake godine"!

 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga suvre

Pozdrav,

 

Početkom 2021 kupio sam Bowers&Wilkins PX7, koštale su tada 2990 kuna (397€).

Početkom 2023 sa ogorčenjem pišem dućanu i proizvođaču o nekvaliteti njihovog proizvoda koji se doslovece fizički raspao (pukno je ring of "karbonskih vlakana" i crklo je Bluetooth povezivanje).

 

Slušalice su reklamirane kao ekstrakvalitetne i odličnog zvuka i zbog toga sam ih kupio u nadi da ću riješiti dugoročno pitanje bežičnih slušalica jer često putujem avionom i dosta vremena provodim na online sastnacima sa kupcima.

 

Budući da sam izašao 2 mjeseca iz okvira reklamacije, mogao sam samo lajati na mjusec pa jednino što mi je preostalo bilo je napisti ogorčeno pismo i na taj se način ispuhati.

 

Uglavnom, visoka cijena više ne jamči kvalitetu tako da sam odustao ok kupnje tzv. premium proizvoda.

 

Onda sam kupio plastikeanera (Sennheiser HD458BT) za 99€, mrcvarim ih neprestano (puno više nego B&W, na njih sam zbilja pazio)  i rade besprijekorno bez znakova umora.

 

 

Imam još gomilu primjera, ali neda mi se više pisati...

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.5.2024 21:40 (Tvrdipanj).
Moj PC  
3 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga s
PzKpfw kaže...

 

Ma, gledajte prije je bilo bolje. Danas su došla ta prava potrošača, pa korisnik koji nije spreman dati ozbiljnu lovu za proizvod, kupi jefitno, poziva se na neku zakonsku garanciju, te želi da proizvođač i trgovac bude kriv za sve.

Dns je moderno žalite se na druge. A, kupac ne razumije da ima moć da nešt kupi ili ne.

Npr. neću kupovati kineske špijunske mobitele, neću kupovati dalekoistočne ručne satove, neću kupovati neke brendove koji imaju jefitnu proizvodnju.

 

Nekada smo mi, narodi sa ovih područja imali za neke proizvode, svjetsku razinu kvalitete. npr. transformatori Rade Končara, naša brodogradnja, naših proizvodi Josipa Kraša, Podravka,....

A, dns? Kaj imamo? Okay, ima i dns zanimljivog sa ovih prostora, al nema puno toga.

 

Pogledajte, samo kvalitetu stanogradnje 70-ih i 80-ih, te ovu dns. Dns je sve puno knaufa, ljepila, stiropora, itd....

Tak' da ono. Prije je bilo bolje.

 Ne bih se baš složio. Domaće kvalitetne marke su bile lokalno bolje, nikad nisu bile ni blizu svjetskim brendovima, ajde minus transformatori i još par sitnica.

 

Stanogradnja iz 70-ih.. nemoj molim te. Jedino kvalitetno u njoj je ispravan omjer cementa, vode i pjeska (agregata). Sretno sa adaptacijom kupaonice u takvim zgradama gdje imaš zidove od 5-6 centimetara debele betonske ploče koja je izvan vertikale za barem cm po metru, a na njega bi možda pomaknuo umivaonik. 

Ja rekoh
10 godina
neaktivan
offline
Re: Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga s

@Feudalac

 

Hm, ne vjeruj reakciji i nepoštenoj inteligenciji što piše o starim dobrim vremenima.

Lažu!!

 

Nego, ovo za starogradnju...to i jest poanta. Novogradnja imao jako malo betona u sebi. Sve je puno knaufa. Instalalacije su izvedene sačuvajbože.

Mislim, nema više majstora. Sve su to danas priučeni naučnici.

Adaptacije u starogradnji su danas onako, pomodarska tema. Ništa ne fali tim kupaonicama.

Samo danas ima puno strućnjaka za sve i svašta, tako i za uređenje interijera.

dzg
16 godina
offline
Re: Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga s
SveZauzeto kaže...

Razočaran sam vrlo konkretno zbog sljedećeg:

Proučio sam i kupio jedne od najboljih IEM slušalica, a da ne spadaju u "luksuzne marke". Cijena je bila povisoka, ali kvaliteta zvuka je stvarno bila osjetno bolja od bilo kojih drugih koje sam u životu koristio ili poslušao.

Kvaliteta, naravno, nije proporcionalna cijeni, ali nikad nije ni bila.

Međutim, onda dolazi problem - skupe slušalice, sjajnog zvuka, nakon 12.5 mjeseci više nisu upotrebljive! Naime, prvo jedna, a vrlo ubrzo i druga više se ne mogu napuniti!!

 

Popravka u HR nema, cijena bi ionako bila bar pola vrijednosti novih, itd. Preostaje ih samo baciti u smeće.

Istražujući malo na Internetu, taj problem je vrlo čest za taj model! Dakle, proizvođač je nešto pogriješio u izgradnji slušalica (jeftine baterije, loš dizajn ili što već), ali to ga uopće ne zanima. I dalje će dobivati sjajne recenzije po medijima jer recenzenti ne koriste slušalice godinu dana, naravno!

 

Drugi, gotovo isti, primjer: opet "premium" električna četkica za zube. Sjajna, puno tiša, manje vibracije, dodatne mogućnosti, ukratko, puno bolja od konvencionalnih i jeftinih električnih četkica. Možete pogoditi, nakon 14 mjeseci nešto se raspalo, kasnije saznam da je pukla osovina. Ovaj put postoji servis u HR, no te četkice se ne popravljaju jer je sve "zaliveno plastikom". Može li se ipak nešto napraviti? Da, može se zamijeniti "tijelo" po cijeni 95% nove.

 

Imam još malo manje ekstremnih primjera, no neću duljiti.

 

Dakle, stvari ne valjaju - od navedenih proizvođača duuugo više neću ništa kupiti. Po tom sam pitanju tvrdoglav.

 

Međutim, pretpostavljam da je stanje u "premium segmentu" takvo da nema puno kupaca, a kako ljudi dobiju veće plaće, prištede ili nešto treće, u taj segment uvijek pristižu nove ovce za deranje.

Recenzije su uvijek sjajne, a pouzdanost nikakva.

 

Da mi se nešto slično dogodi za slušalice od 80 € nekog nepoznatog i jeftinog proizvođača ili četkicu za zube od 60 € - rekao bih, pa dobro, nije puno koštalo, nema veze, jedini problem je što štetimo okolišu proizvodeći ovako nepouzdane proizvode. Međutim, bilo bi lako baciti takav proizvod na otpad (tj. dati ga u fantomsko recikliranje) i kupiti novi po istoj cijeni.

 

Stara izreka "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino", danas se izvrnula u "nisam dovoljno bogat da kupujem premium proizvode svake godine"!

 Ja bigh rekao da su te oženili ili nisi dovoljno informiran.  Ako si kupovao unutar EU  (ako nisi drugi puta pametnije) imaš 2 godine pravo reklamirati materijalni nedostatak i trgovac ti je to dužan ili ukloniti nedostatak , dati novi proizvod ili vratiti novce. 
Oba slučaja su ti bila unutar 24 mjeseca tako da si trebao dobiti nove proizvode u oba slučaja.  Imao sam tak reklamaciju s elktričnom četkicom nakon 12 mj , dobio normalno novu. Kvar na PS5 dual sense kontroleru nakon 16 mj, dobio novi.  Znači normalno to sve u praksi radi, amo te nekad trgovci nastoje namagarčiti pa moraš znati svoja prava.

 

8 godina
offline
Re: Jeste li razočarani kvalitetom robe i usluga s
PzKpfw:

U svim sferama života trend je pojednostavljenja tako se može koristiti manje stručna radna snaga. Razvod vode i grijanja čeličnim cijevima je zahtijevao ozbiljne vještine. Danas sa pexom svaki bedak može razvesti vodu i grijanje u grubom montažnom smislu, naravno da treba znati neke stvari o funkcioniranju sustava grijanja i drugog da bi to radilo kako spada ali to ionako projektiraju strojari. Problem je kad treba popraviti ili nadograditi staro, bez meštra neide.

Kanuf itekako ima smisla za pregradne zidove, spuštanje stropova, skrivanje instalacija i slično. Dodatna masa i tvrdoća zidanih pregradnih zidova je na tim mjestima prepreka u svakom mogućem smislu uključujući i trošak.

Ako hoćeš vidjeti kvalitetne zgrade u Zagrebu, samo prođi po zelenom valu.

Pomodarstvo ili ne, vremena se mijenjaju. Nitko ne želi živjeti u 35 kvadrata. A sve ima rok trajanja tako da se mora mijenjati
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put pon 27.5.2024 16:56 (Feudalac).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice