Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

poruka: 97
|
čitano: 28.008
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j".
8 godina
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

Ne bih rekao da nije bilo dovoljno novaca za ovu rundu, već nakon sat vremena se vidjelo da novci sve sporije odlaze...

 

Ako već trebaju biti subvencije, jednokratna aukcija jednom godišnje nije baš najpraktičnija stvar na svijetu, trgovci moraju odjednom henlati hrpu vozila, kupaca, dodatnu papirologiju, imati ljude i svašta nešto. Način isplate novaca je isto nepotrebno kompliciran i ne pokriva sve potrebe kupaca. Efektivno, poticaj se isplaćuje naknadno, onaj koji treba kredit, mora ga uzeti na puni iznos bez poticaja, a poslije mu ostane 9000 na računu, a plaća kamatu na kredit kao da nema te novce. Ujedno, pitanje je kreditne sposobnosti, nema svatko kreditnu sposobnost za stan plus auto od 40-50 tisuća eura. Mislim da su Nijemci to puno jednostavnije riješili - odeš na općinu po potvrdu, a ona je prodavaču kao ček tako da se odmah na prodajnom mjestu umanjuje iznos financiranja, nema potrebe za brzim prstom, serverima i prodaji u 8 koraka.

 

S druge strane, subvencije ne bi trebale postojati. Prodavači efektivno dižu cijene za taj iznos; umanjenje CO2 od 2000 električnih auta u godini dana kod nas je zanemarivo, dok ovaj trošak nije. Bolje bi bilo da su za te novce izgradili 100 (250+ kW) brzih punionica po Hrvatskoj, s tim bi ljudi prestali govoriti da se sa električnim autom nikud ne može.

Ja rekoh
Moj PC  
33 0 hvala 1
23 mjeseca
protjeran
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

Sve gitare do 2030te trebaju biti električne - Greta T.

 

 
27 0 hvala 0
14 godina
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

Mozda da su za elektricne aute na neko vrijeme, 3-4-5 godina... ukinuli trosarine, porez, cestarine, jeftiniji tehnicki dok se ne rasire i industrija el. automobila ojaca .... pa bi svima bili zanimljiviji i dostupniji, a ne ovako izvoditi cirkus 🤔

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.4.2024 8:22 (bus).
 
13 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Feudalac kaže...

 

S druge strane, subvencije ne bi trebale postojati. Prodavači efektivno dižu cijene za taj iznos; umanjenje CO2 od 2000 električnih auta u godini dana kod nas je zanemarivo, dok ovaj trošak nije. Bolje bi bilo da su za te novce izgradili 100 (250+ kW) brzih punionica po Hrvatskoj, s tim bi ljudi prestali govoriti da se sa električnim autom nikud ne može.

 

Ili na elektrifikaciju javnog prijevoza i na poticaje da ljudi koriste javni prijevoz gdje je moguće...

16 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
15 milijuna je puno premalo. Austrija je po broju stanovnika duplo veca a daje skoro deset puta vise love, 114,5 milijuna! Plus nema toga sranja da moras ubrat poticaj u tri sata inace si popusil za tu godinu. Je to tak ili sam krivo razumio? Sad je to bilo za 15 milja i do sljedece godine se mozes slikati?
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
bus kaže...

Mozda da su za elektricne aute na neko vrijeme, 3-4-5 godina... ukinuli trosarine, porez, cestarine, jeftiniji tehnicki dok se ne rasire i industrija el. automobila ojaca .... pa bi svima bili zanimljiviji i dostupniji, a ne ovako izvoditi cirkus 🤔

 Na električne aute ni nema trošarine, ona se plaća po CO2 koji je 0.

 

 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Gallu kaže...
Feudalac kaže...

 

S druge strane, subvencije ne bi trebale postojati. Prodavači efektivno dižu cijene za taj iznos; umanjenje CO2 od 2000 električnih auta u godini dana kod nas je zanemarivo, dok ovaj trošak nije. Bolje bi bilo da su za te novce izgradili 100 (250+ kW) brzih punionica po Hrvatskoj, s tim bi ljudi prestali govoriti da se sa električnim autom nikud ne može.

 

Ili na elektrifikaciju javnog prijevoza i na poticaje da ljudi koriste javni prijevoz gdje je moguće...

 To bi bilo dobro za gradove, da. Nažalost, naš javni prijevoz je u kaosu, svi su u tolikim gubicima da jedva preživljavaju na otpisanim busevima iz Evrope, jedino Zagreb ima nešto više mogućnosti. Za to treba puno više milijunčeka

Ja rekoh
4 godine
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Feudalac kaže...
Gallu kaže...
Feudalac kaže...

 

S druge strane, subvencije ne bi trebale postojati. Prodavači efektivno dižu cijene za taj iznos; umanjenje CO2 od 2000 električnih auta u godini dana kod nas je zanemarivo, dok ovaj trošak nije. Bolje bi bilo da su za te novce izgradili 100 (250+ kW) brzih punionica po Hrvatskoj, s tim bi ljudi prestali govoriti da se sa električnim autom nikud ne može.

 

Ili na elektrifikaciju javnog prijevoza i na poticaje da ljudi koriste javni prijevoz gdje je moguće...

 To bi bilo dobro za gradove, da. Nažalost, naš javni prijevoz je u kaosu, svi su u tolikim gubicima da jedva preživljavaju na otpisanim busevima iz Evrope, jedino Zagreb ima nešto više mogućnosti. Za to treba puno više milijunčeka

 

Pa ne trebaju sve od jednom, malo po malo. Naprave analizu i vide koje linije su najpopunjenije i krenu s time, jedne godine 2 autobusa, slijedeće još dva i tako dalje...

4 godine
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

U našoj zemlji puno se toga potiče, samo je situacija da je nekome zbog toga super, a nekome ne. Znam ljude koji su iskoristili čudesa, od APN-a, POS-a, El. auta, el. skutera, bazena za apartman, poticaj za seoski tuirzam, poticaj za poljoprivredni nasad,.... doslovno deseci tisuća eura poticaja za nešto što nema smisla poticati. još radiš u javnoj/državnoj službi, i ispada da ti država financira sve. nekima juga nikad nije prestala postojati. 

 
10 0 hvala 0
16 godina
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

Mene je poticaj potaknuo da uzmem EV i tih 9k EUR mi cini razliku.

Moj PC  
3 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Originalni_manic kaže...

Mene je poticaj potaknuo da uzmem EV i tih 9k EUR mi cini razliku.

 lijepo je napokon saznati bar za jednoga koji je i mojim novcem (otetim kroz porez, a koji nadridržava dijeli prema načelu "mlaćenje tuđim pimpekom po gloginjama") sebi kupio igračku. jedina ekologija u toj priči je očuvanje gluposti samozavaravanja u netaknutom, prirodnom obliku i staništu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
8 godina
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

 

Radis, platis porez, a onda drzava, u demonstraciji velikodusnosti odresi kesu para i kaze ti sta da kupis ako zelis malo tog novca nazad. Jer mi se treba reci sto da kupim, kad mali ne znam sto cu, dok oni znaju.

 

Zestok sistem.

 
1 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

Mene je poticaj potaknuo da uzmem EV i tih 9k EUR mi cini razliku.

 lijepo je napokon saznati bar za jednoga koji je i mojim novcem (otetim kroz porez, a koji nadridržava dijeli prema načelu "mlaćenje tuđim pimpekom po gloginjama") sebi kupio igračku. jedina ekologija u toj priči je očuvanje gluposti samozavaravanja u netaknutom, prirodnom obliku i staništu. 

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

12 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

Mene je poticaj potaknuo da uzmem EV i tih 9k EUR mi cini razliku.

 lijepo je napokon saznati bar za jednoga koji je i mojim novcem (otetim kroz porez, a koji nadridržava dijeli prema načelu "mlaćenje tuđim pimpekom po gloginjama") sebi kupio igračku. jedina ekologija u toj priči je očuvanje gluposti samozavaravanja u netaknutom, prirodnom obliku i staništu. 

 

Nažalost "zelena politika" koju gura i provodi EU će nas sve skupa dovesti tamo gdje Njemačka trenutno ide, ka provalili koja je sve strmija.

HR kao zemlja bez vlastite politike samo provodi isto, što za naš standard nema nikakvog smisla jer smo praktički na dnu.

Sukladno tome većina mahom siromašnijih omogućava manjini koja ima para da još jeftinije dođe do nove igračke, jer takva vrsta automobila se ne kupuje za posao, osim kada se pegla porez pa se direktor u njemu vozi ali zapravo stoji parkiran pred firmom da se pokaze da se ima.

 

Koliko je to kriva politika pokazuju nove brojke:

 

"U 2023. godini povećala se ukupna prosječna starost svih vozila u RH s 14,59 (2022.) na 14,66 godina."

 

Ispada da kao glumimo zelenu priču jer je promil ljudi sjeo u "0" emmision vozilo dok je ostalih 99,9% ostao u automobilu koji je još godinu stariji.

Van svake pameti.

8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
JoleKralj kaže...

U našoj zemlji puno se toga potiče, samo je situacija da je nekome zbog toga super, a nekome ne. Znam ljude koji su iskoristili čudesa, od APN-a, POS-a, El. auta, el. skutera, bazena za apartman, poticaj za seoski tuirzam, poticaj za poljoprivredni nasad,.... doslovno deseci tisuća eura poticaja za nešto što nema smisla poticati. još radiš u javnoj/državnoj službi, i ispada da ti država financira sve. nekima juga nikad nije prestala postojati. 

 Većina toga je evropski novac koji nam je dodijeljen i samo ga treba uzeti. To što se većina ne želi baviti papirologijom je njihov problem.

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Originalni_manic kaže...
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

Mene je poticaj potaknuo da uzmem EV i tih 9k EUR mi cini razliku.

 lijepo je napokon saznati bar za jednoga koji je i mojim novcem (otetim kroz porez, a koji nadridržava dijeli prema načelu "mlaćenje tuđim pimpekom po gloginjama") sebi kupio igračku. jedina ekologija u toj priči je očuvanje gluposti samozavaravanja u netaknutom, prirodnom obliku i staništu. 

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

 Mislim da ne krivi tebe nego drzavu?

Feudalac kaže...
JoleKralj kaže...

U našoj zemlji puno se toga potiče, samo je situacija da je nekome zbog toga super, a nekome ne. Znam ljude koji su iskoristili čudesa, od APN-a, POS-a, El. auta, el. skutera, bazena za apartman, poticaj za seoski tuirzam, poticaj za poljoprivredni nasad,.... doslovno deseci tisuća eura poticaja za nešto što nema smisla poticati. još radiš u javnoj/državnoj službi, i ispada da ti država financira sve. nekima juga nikad nije prestala postojati. 

 Većina toga je evropski novac koji nam je dodijeljen i samo ga treba uzeti. To što se većina ne želi baviti papirologijom je njihov problem.

 Evropski novac dolazi sa marsa? Bavljenje papirologijom je sve, a onda gdje je clanska . Poticaji , najcesce, se zna za koga su.

 

p.s. mnogima, pogotovo sa clanskom, je "juga" tek pocela i jaca je i bolja nego ikada  

16 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
konjRR kaže...
Originalni_manic kaže...
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

Mene je poticaj potaknuo da uzmem EV i tih 9k EUR mi cini razliku.

 lijepo je napokon saznati bar za jednoga koji je i mojim novcem (otetim kroz porez, a koji nadridržava dijeli prema načelu "mlaćenje tuđim pimpekom po gloginjama") sebi kupio igračku. jedina ekologija u toj priči je očuvanje gluposti samozavaravanja u netaknutom, prirodnom obliku i staništu. 

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

 Mislim da ne krivi tebe nego drzavu?

Feudalac kaže...
JoleKralj kaže...

U našoj zemlji puno se toga potiče, samo je situacija da je nekome zbog toga super, a nekome ne. Znam ljude koji su iskoristili čudesa, od APN-a, POS-a, El. auta, el. skutera, bazena za apartman, poticaj za seoski tuirzam, poticaj za poljoprivredni nasad,.... doslovno deseci tisuća eura poticaja za nešto što nema smisla poticati. još radiš u javnoj/državnoj službi, i ispada da ti država financira sve. nekima juga nikad nije prestala postojati. 

 Većina toga je evropski novac koji nam je dodijeljen i samo ga treba uzeti. To što se većina ne želi baviti papirologijom je njihov problem.

 Evropski novac dolazi sa marsa? Bavljenje papirologijom je sve, a onda gdje je clanska . Poticaji , najcesce, se zna za koga su.

 

p.s. mnogima, pogotovo sa clanskom, je "juga" tek pocela i jaca je i bolja nego ikada  

 

A gle, u mom slucaju nije bila niti veza niti ista slicno.

 

Narucio sam auto u cca 2. mjesecu, zatrazio odgodu isporuke zbog poticaja (i narucio sam zbog poticaja), dokumentaciju predao u Teslu i oni me prijavili 22.04. (jucer) i dobio poticaje.

 

8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
UncleJimbo kaže... 

Nažalost "zelena politika" koju gura i provodi EU će nas sve skupa dovesti tamo gdje Njemačka trenutno ide, ka provalili koja je sve strmija.

HR kao zemlja bez vlastite politike samo provodi isto, što za naš standard nema nikakvog smisla jer smo praktički na dnu.

Sukladno tome većina mahom siromašnijih omogućava manjini koja ima para da još jeftinije dođe do nove igračke, jer takva vrsta automobila se ne kupuje za posao, osim kada se pegla porez pa se direktor u njemu vozi ali zapravo stoji parkiran pred firmom da se pokaze da se ima.

 

Koliko je to kriva politika pokazuju nove brojke:

 

"U 2023. godini povećala se ukupna prosječna starost svih vozila u RH s 14,59 (2022.) na 14,66 godina."

 

Ispada da kao glumimo zelenu priču jer je promil ljudi sjeo u "0" emmision vozilo dok je ostalih 99,9% ostao u automobilu koji je još godinu stariji.

Van svake pameti.

 Nije baš promil, udio električnih auta je oko 12%, a sa plug-in hibridima skoro 20%. Bilo bi i više da proizvođači ne zavlače, nisu se baš potrudili razviti električne automobile. Kinezi nemaju taj problem, BYD je skoro 30% jeftiniji od evropskog električnog auta iste klase uz BOLJU kvalitetu. Plus podrška države koju uživaju; zato je sad i krenula drama sa "ilegalnim" subvencijama u Kini jer su odjednom shvatili da su propali ako netko ne zabrani dolazak kineskim električnim automobilima. Električna Škoda Enyac kod nas "košta" skoro 60 000 eura, sad su kao dali popust od 12 tisuća da bi bio ispod granice za subvenciju. Kako to, poklanjaju nam je? Ne bih rekao. Cilj im je prodati taman toliko EV-ova da ne moraju plaćati kaznu zbog prekoračenja flotnih emisija.

 

Porast starosti voznog parka je posljedica poremećaja u proizvodnji od korone, a dijelom je utjecalo i što je sve više SUV-ova na cestama koji su obično trajniji nego mali gradski autići koji su prije toga bili norma.

 

Neke stvari jesu sulude, odrekli su se već izgrađenih i ispravnih nuklearki, gluposti oko navodnih emisija iz poljoprivrede i slično, ali to ne mijenja sliku previše.

 

Ostatak je politika i malo izvan teme. Njemačka nije u banani zbog zelene agende, oni su lijepo napravili izuzetke za industriju tako da su velike firme imale zapravo jednu od najjeftinijih cijena energije. Problem je što su si odrezali granu na kojoj sjede jer im je Amerika rekla da to učine - odustajanje od ruskog plina. Na očiti kontra odgovor koji ti je pao na pamet, uvjeravam te da USA, Katar i slični također nisu benevolentni i kad se dovedeš u poziciju da ovisiš o njima, iskoristit će to. Rusima se moglo reći oladi malo, nećeš dobiti CNC strojeve i kemikalije koje ti trebaju pa se nikad nisu usudili ucijeniti Njemačku za bilo što. SAD je top dog i boli ih ona stvar, nitko im ništa trenutno ne može, čak i kad rade genocid, ratne zločine i što god im padne na pamet.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Originalni_manic kaže...

 

A gle, u mom slucaju nije bila niti veza niti ista slicno.

 

Narucio sam auto u cca 2. mjesecu, zatrazio odgodu isporuke zbog poticaja (i narucio sam zbog poticaja), dokumentaciju predao u Teslu i oni me prijavili 22.04. (jucer) i dobio poticaje.

 

 Koji si model naručio?

 

Ja rekoh
16 godina
neaktivan
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Originalni_manic kaže...

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

 nisi problem ti nego lopovska država*. a ja se vozim samo yamahom (čitave godine). auto odavno nemam i, zapravo, nikome (ali stvarno nikome) nije neophodan. tzv. "gospodarska vozila" (dostavna, ne "auto od firme") su drugi par kobasa. to je samo stvar želje/komocije (umjesto taksija, rentanja, javnog prijevoza, bicikla, motora, bla). 

 

*ti si oportunist: ako daju, uzmi. klasika. boli te surla otkud lova, dok je daju tebi. i to je (osim moralno) u redu, valjda. ja to ne bih učinio iz reko nekoliko razloga: lova se mora nekome uzeti da bi se nekome dala (dio tih "poticaja" je i tvoj novac kojim si platio poreze, pa je apsurd još veći), smatram električne aute promašajem u svim aspektima (nezrela tehnologija, zagađuju jednako - u proizvodnji i poslije, s baterijama; itd.), preskupo (na svaki auto sebi bar jedan kupiš državi + se banka nakalemi na to) odn. ne vrijedi koliko košta pa je statusni simbol, umjesto vozila, harač na tehničkom plaćaš prema snazi pogona i tak. ima toga. ni jedan razlog "za". motor parkiram di hoću, harač je bitno manji, ak se vozim sâm nema veze (jer nema mjesta za još troje-četvero ljudi pa je prostor iskorišten), manja težina, manja potrošnja, euro 5 i tak. ak je zima, bolje se odjeneš, ak je vruće - slabije. i tako već dulje do 20 godina, skoro 30 (od prvog mopeda). 

 

p.s. kao i moj motor. nije neophodan, već komocija 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.4.2024 12:10 (Ajar).
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
konjRR kaže...

 Evropski novac dolazi sa marsa? Bavljenje papirologijom je sve, a onda gdje je clanska . Poticaji , najcesce, se zna za koga su.

 

p.s. mnogima, pogotovo sa clanskom, je "juga" tek pocela i jaca je i bolja nego ikada  

 Naravno da ne dolazi s neba, ali kad ti ga već daju ti bi rekao ne treba to meni, daj Hansu i Pedru, njima više treba. Zbilja si stručnjak u glavi.

 

Da, pojedinci koji nemaju uvjete ili su u sukobu interesa dobivaju poticaje preko veze. To je korupcija. Ali, manje-više tko god traži kao običan čovjek - dobije. Samo treba malo dignuti guzicu. Papirologija i godina-dvije čekanja ne koštaju skoro ništa u odnosu na 300-400 tisuća eura šta se može dobiti za svakakve gluposti. Imaš potpuno krivu percepciju kako evropski fondovi funkcioniraju. Novaca ima toliko da je problem podijeliti ih a da izgleda smisleno.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

 nisi problem ti nego lopovska država. a ja se vozim samo yamahom (čitave godine). auto odavno nemam i, zapravo, nikome (ali stvarno nikome) nije neophodan. tzv. "gospodarska vozila" (dostavna, ne "auto od firme") su drugi par kobasa. to je samo stvar želje/komocije (umjesto taksija, rentanja, javnog prijevoza, bicikla, motora, bla). 

 U centru Zagreba, da. Auto je tu uglavnom smetnja. 

Izvan toga, ako nemaš auto, drastično si ograničen u mogućnosti zaposlenja i funkciniranja.

Ja rekoh
4 godine
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

 nisi problem ti nego lopovska država. a ja se vozim samo yamahom (čitave godine). auto odavno nemam i, zapravo, nikome (ali stvarno nikome) nije neophodan. tzv. "gospodarska vozila" (dostavna, ne "auto od firme") su drugi par kobasa. to je samo stvar želje/komocije (umjesto taksija, rentanja, javnog prijevoza, bicikla, motora, bla). 

 

Klinca od dvije godine na Yamahu i udri! :)

8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Gallu kaže...
Ajar kaže...
Originalni_manic kaže...

A cuj, trebao auto, zelio EV, dosli poticaji, uzeo Teslu. I ti bi u istoj poziciji pretpostavljam.

 nisi problem ti nego lopovska država. a ja se vozim samo yamahom (čitave godine). auto odavno nemam i, zapravo, nikome (ali stvarno nikome) nije neophodan. tzv. "gospodarska vozila" (dostavna, ne "auto od firme") su drugi par kobasa. to je samo stvar želje/komocije (umjesto taksija, rentanja, javnog prijevoza, bicikla, motora, bla). 

 

Klinca od dvije godine na Yamahu i udri! :)

 Možda ima onu bočnu prikolicu...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
16 godina
neaktivan
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Gallu kaže...

 

Klinca od dvije godine na Yamahu i udri! :)

 neam klinca (kći je već debelo odrasla no dok je bila odojče, vozil sam je na biciklu a i brzo je prohodala pa ...) ali po italiji i drugdje je to ok (uz primjerenu zaštitnu i ionu opremu, jasno), a u nas ih razvažaju i na biciklima - s prikolicama i na sjedalicama, romobilima, skuterima ... dakle, auto nije potreba već samo stvar "fine gujce" i ugavnom (ne u pravilu) u osnovi obijest. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.4.2024 12:09 (Ajar).
4 godine
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Ajar kaže...
Gallu kaže...

 

Klinca od dvije godine na Yamahu i udri! :)

 neam klinca (kći je već debelo odrasla no dok je bila odojče, vozil sam je na biciklu a i brzo je prohodala pa ...) ali po italiji i drugdje je to ok (uz primjerenu zaštitnu i ionu opremu, jasno), a u nas ih razvažaju i na biciklima - s prikolocama i na sjedalicama, romobilima, skuterima ... dakle, auto nije potreba već samo stvar "fine gujce" i ugavnom (ne u pravilu) u osnovi obijest. 

 

Ja se ne bih usudio...

16 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Ajar kaže...
Gallu kaže...

 

Klinca od dvije godine na Yamahu i udri! :)

 neam klinca (kći je već debelo odrasla no dok je bila odojče, vozil sam je na biciklu a i brzo je prohodala pa ...) ali po italiji i drugdje je to ok (uz primjerenu zaštitnu i ionu opremu, jasno), a u nas ih razvažaju i na biciklima - s prikolocama i na sjedalicama, romobilima, skuterima ... dakle, auto nije potreba već samo stvar "fine gujce" i ugavnom (ne u pravilu) u osnovi obijest. 

Meni je potreba - do posla mi puno vise treba javnim prijevozom. Bicikl vozim ali mi je neprakticno jer zivim na brdu i ruta do posla nije prilagodena biciklistima.

 

Sina vozim na nogomet koji nije blizu i nije dobro povezan javnim prijevozom.

 

Autom idem na more.

 

Da li bi mogao zivjeti bez auta? Da. Ali bi imao manje vremena (jer bi trosio na putovanje javnim prijevozom) i vjerojatno potrosio puno novaca na Ubere itd.

11 godina
neaktivan
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

U članku je navedeno da nema popisa vozila i osoba koje su dobile sufinanciranje, no na prošlom natječaju je to bilo objavljeno (link), a ne vidim razlog zašto ne bi bilo i ove, tj. u pozivu i stoji napomena da će određeni privatni podaci biti objavljeni: "Obveza povjerljivosti ne odnosi se na podatke koje je Fond dužan javno objaviti radi poštivanja načela transparentnosti u provedbi Poziva i u skladu sa pravom na pristup informacijama (članak 10. Zakona o pravu na pristup informacijama –„Narodne novine“ broj 25/13 i 85/15)".

 

Inače, je li zaista problem to što smo svi pojedinačno sudjelovali sa iznosom od 4 € (kutija cigareta?) u financiranju natječaja? Ako zanemarimo pozitivne učinke tih vozila na smanjenje količine stakleničkih plinova, odnosno na posljedično smanjenje klimatskih promjene i tu "agendu" koju je popularno kritizirati, i ovako i onako bismo možda platili tih 4 € na kazne od strane EU ako ne bismo ispunili obveze koje imamo prema njima pa je onda bolje da te novce ostavimo kod nas. I ne bih se složio da je BEV nužno "igračka" kako ju se okarakteriziralo ovdje jer nekome ono može biti osnovno i nužno sredstvo za rad, prijevoz djece i nemoćnih/bolesnih članova obitelji, a dodatno je prednost BEV-a što ne ispušta štetne čestice i plinove koji mogu biti uzrok bolesti i za život opasnih zdravstvenih stanja (te u krajnjoj liniji uzrokovati smrt) kako za vlastite članove obitelji tako i za sve ostale građane. Ujedno tim novcima neposredno potičemo razvoj našeg elektroenerg. sustava, a ne Putinov i sličnih osoba vojni arsenal te jahte raznoraznih šeika.

Moj PC  
3 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
JoleKralj kaže...

U našoj zemlji puno se toga potiče, samo je situacija da je nekome zbog toga super, a nekome ne. Znam ljude koji su iskoristili čudesa, od APN-a, POS-a, El. auta, el. skutera, bazena za apartman, poticaj za seoski tuirzam, poticaj za poljoprivredni nasad,.... doslovno deseci tisuća eura poticaja za nešto što nema smisla poticati. još radiš u javnoj/državnoj službi, i ispada da ti država financira sve. nekima juga nikad nije prestala postojati. 

 zašto misliš da 'nema smisla poticati' nešto što se tebi iz tvoje perspektive čini nepotrebnim?

poticaje za poljoprivredni nasad netko iz grada vidi kao 'nepotrebne', poticaje za bazene netko sa sela isto tako vidi kao 'nepotrebne', seoski turizam onaj na moru vidi kao nepotreban, ali to je sve ograničeno viđenje nekoga tko stvari gleda samo iz svoje perspektive... nekad treba barem pokušati vidjeti i tuđu perspektivu prije nego presudiš što je potrebno ili nepotrebno

8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
kiwi_91 kaže...

U članku je navedeno da nema popisa vozila i osoba koje su dobile sufinanciranje, no na prošlom natječaju je to bilo objavljeno (link), a ne vidim razlog zašto ne bi bilo i ove, tj. u pozivu i stoji napomena da će određeni privatni podaci biti objavljeni: "Obveza povjerljivosti ne odnosi se na podatke koje je Fond dužan javno objaviti radi poštivanja načela transparentnosti u provedbi Poziva i u skladu sa pravom na pristup informacijama (članak 10. Zakona o pravu na pristup informacijama –„Narodne novine“ broj 25/13 i 85/15)".

 

Inače, je li zaista problem to što smo svi pojedinačno sudjelovali sa iznosom od 4 € (kutija cigareta?) u financiranju natječaja? Ako zanemarimo pozitivne učinke tih vozila na smanjenje količine stakleničkih plinova, odnosno na posljedično smanjenje klimatskih promjene i tu "agendu" koju je popularno kritizirati, i ovako i onako bismo možda platili tih 4 € na kazne od strane EU ako ne bismo ispunili obveze koje imamo prema njima pa je onda bolje da te novce ostavimo kod nas. I ne bih se složio da je BEV nužno "igračka" kako ju se okarakteriziralo ovdje jer nekome ono može biti osnovno i nužno sredstvo za rad, prijevoz djece i nemoćnih/bolesnih članova obitelji, a dodatno je prednost BEV-a što ne ispušta štetne čestice i plinove koji mogu biti uzrok bolesti i za život opasnih zdravstvenih stanja (te u krajnjoj liniji uzrokovati smrt) kako za vlastite članove obitelji tako i za sve ostale građane. Ujedno tim novcima neposredno potičemo razvoj našeg elektroenerg. sustava, a ne Putinov i sličnih osoba vojni arsenal te jahte raznoraznih šeika.

 Slažem se s tobom u svemu, ali ova priča sa 4 eura po glavi da je bolje potrošiti kod nas nego platiti kao kaznu ne stoji. Naime, to nije 15 milijuna. To je 1600 vozila puta 40.000 eura što odlazi u inozemstvo jer mi nemamo svoju proizvodnju. A ne stojimo mi loše sa CO2 i udjelom obnovljivih izvora, tu se i Njemačka može posramiti.

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice