Ne bih rekao da nije bilo dovoljno novaca za ovu rundu, već nakon sat vremena se vidjelo da novci sve sporije odlaze...
Ako već trebaju biti subvencije, jednokratna aukcija jednom godišnje nije baš najpraktičnija stvar na svijetu, trgovci moraju odjednom henlati hrpu vozila, kupaca, dodatnu papirologiju, imati ljude i svašta nešto. Način isplate novaca je isto nepotrebno kompliciran i ne pokriva sve potrebe kupaca. Efektivno, poticaj se isplaćuje naknadno, onaj koji treba kredit, mora ga uzeti na puni iznos bez poticaja, a poslije mu ostane 9000 na računu, a plaća kamatu na kredit kao da nema te novce. Ujedno, pitanje je kreditne sposobnosti, nema svatko kreditnu sposobnost za stan plus auto od 40-50 tisuća eura. Mislim da su Nijemci to puno jednostavnije riješili - odeš na općinu po potvrdu, a ona je prodavaču kao ček tako da se odmah na prodajnom mjestu umanjuje iznos financiranja, nema potrebe za brzim prstom, serverima i prodaji u 8 koraka.
S druge strane, subvencije ne bi trebale postojati. Prodavači efektivno dižu cijene za taj iznos; umanjenje CO2 od 2000 električnih auta u godini dana kod nas je zanemarivo, dok ovaj trošak nije. Bolje bi bilo da su za te novce izgradili 100 (250+ kW) brzih punionica po Hrvatskoj, s tim bi ljudi prestali govoriti da se sa električnim autom nikud ne može.