Autonomno vozilo s profesionalnim vozačem za mapiranje Zagreba.
Predstavljanje "Rimčevih robotaksija" najavljeno z
- poruka: 4
- |
- čitano: 5.870
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
vjerojatno razina4
Razine autonomnih vozila obično se klasificiraju prema standardu SAE J3016, koji ih dijeli u šest razina:
1. Razina 0: Vozilo je u potpunosti kontrolirano vozačem bez ikakvih autonomnih funkcija.
2. Razina 1: Vozilo ima određene funkcije asistencije vozaču, poput automatskog kočenja ili kontrola brzine.
3. Razina 2: Vozilo može istovremeno upravljati kormilom, kočnicama i ubrzanjem pod određenim uvjetima, ali vozač mora biti spreman preuzeti kontrolu u bilo kojem trenutku.
4. Razina 3: Vozilo može samostalno upravljati vožnjom u većini situacija, ali vozač mora biti spreman preuzeti kontrolu kada se sustav obrati za to.
5. Razina 4: Vozilo je sposobno potpuno autonomne vožnje u određenim uvjetima ili područjima, bez potrebe za vozačem.
6. Razina 5: Potpuno autonomna vozila koja su sposobna voziti u svim uvjetima i okruženjima, bez potrebe za ljudskim nadzorom.
Svaka razina predstavlja stupanj autonomije i odgovornosti vozila, pri čemu više razine omogućuju veću autonomiju i manju potrebu za intervencijom vozača.
Nema šanse.
Odnosno moguće u korumpiranoj državi poput RH.
Level 4 nikad ne bude pušten u promet, to bi bila apokalipsa.
To može funkcionirat samo na cesti koju isključivo koriste takva vozila.
Zato jedino i je moguće eksperimentirati kod nas, jer ne postoji nikakva pravna odgovornost za poginule.
Nema šanse.
Odnosno moguće u korumpiranoj državi poput RH.
Level 4 nikad ne bude pušten u promet, to bi bila apokalipsa.
To može funkcionirat samo na cesti koju isključivo koriste takva vozila.
Zato jedino i je moguće eksperimentirati kod nas, jer ne postoji nikakva pravna odgovornost za poginule.
Ako mogu svabe na jednom jako prometnom cvoristu, mozemo i mi u nekom random kvarticu koristit penzice ko prepreke za izbjegavanje