Boze, kako je ovo ruzno u unutrasnjosti. Plastika, detalji, raspored svega.... a mi se kinezima cudili kako neznaju sloziti lijep auto
Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više
- poruka: 94
- |
- čitano: 34.804
- |
- moderatori:
vincimus
Da kupim ovo i pitaju me kaj vozim, rekao bih tablet.
Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.
Horor.
Vozim auto sa HeadUp Displayem zadnjih sedam godina i sad ovaj novi kaj imam od devetog mjeseca isto ima HUD. Vise nikad dok sam ziv ne kupujem auto bez HUDa.
Infotainment od auta me ne zanima jer koristim Android auto ili AppleCarPlay te Waze koji projicira na HUD.
Tesla izgleda ko neki jeftilen auto izvana i iznutra a kad vidis nekoga ko vozi Teslu onda izgleda ko da sjedi na kutiji jer mu prakticki vidis u krilo. Ne kuzim zakaj su ljudi opcinjeni s tim autom jer jednostavno ne lici na nista. Niti "smrdi niti mirisi".
Ovo kaj nemres dati zmigavac kad izlazis iz kruznog toka se da relativno lako rijesiti preko softvera ali da palis brisace prek infotainmenta je opasno po zivot. Znaci vozis po kisi i naletis na prolom oblaka te kisa pocne padat za ozbac, ti ne mozes istu sekundu pojacat brisace na maximum maximuma nego moras petljat po infotainmentu!
Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.
Horor.
Jesi ga vozio? Slike su jedno, a voziti ga je drugo. Unutra su sve premium materijali, nema uopće tvrde plastike koju za istu cijenu dobiješ u Škodi Octavia (koju vozim), a softveru da ne pričam koliko je milja ispred njemaca..
Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.
Horor.
Jesi ga vozio? Slike su jedno, a voziti ga je drugo. Unutra su sve premium materijali, nema uopće tvrde plastike koju za istu cijenu dobiješ u Škodi Octavia (koju vozim), a softveru da ne pričam koliko je milja ispred njemaca..
Nisam ga vozio, ali za 50.000€ imaš tonu odličnih ICE automobila sa većom, lijepšom i kvalitetnijom unutrašnjosti, a bome i vanjštinom.
Ovo kaj nemres dati zmigavac kad izlazis iz kruznog toka se da relativno lako rijesiti preko softvera ali da palis brisace prek infotainmenta je opasno po zivot. Znaci vozis po kisi i naletis na prolom oblaka te kisa pocne padat za ozbac, ti ne mozes istu sekundu pojacat brisace na maximum maximuma nego moras petljat po infotainmentu!
Jos je veci problem, iz mog kratkog iskustva sa novim modelom (Highland) 3ice je to sto automatski mod brisaca radi VRLO lose. Ne znam zasto su izbacili senzor za kisu, ali kamere ne obavljaju posao kako treba. Znam, znam, ispraviti ce to jednom u buducnosti, ali pricajuci sa vlasnicima izgleda da je to problem koji vec dugo postoji i nema napretka...
Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.
Horor.
Jesi ga vozio? Slike su jedno, a voziti ga je drugo. Unutra su sve premium materijali, nema uopće tvrde plastike koju za istu cijenu dobiješ u Škodi Octavia (koju vozim), a softveru da ne pričam koliko je milja ispred njemaca..
Nisam ga vozio, ali za 50.000€ imaš tonu odličnih ICE automobila sa većom, lijepšom i kvalitetnijom unutrašnjosti, a bome i vanjštinom.
Opet se vraćamo na to, jesi ga vozio. Ekipa uglavnom sudi o nečemu što nisu nikada vidjeli, a niti probali. Eto ja probao par istih modela cjenovnih razreda i Tesla definitivno ne kaska, rekao bih da daje čak i više za novce.
A izgled je subjektivan, tu se slažem, ono što se tebi sviđa ne mora se meni sviđati.
Početna cijena je 43k, za druge ICE aute kada dodaš opremu da je na razini te ulazne Tesle si i preko tog iznosa.. a uz poticaj (tko ga ulovi) za 34k Model 3 nema konkurenciju.
To nije istina. Skoro svi imaju bolje sustave od Tesle i masu ih je level 3 certificirano.
Da nema tableta pomislio bi da sam sjeo u jugica.
To nije istina. Skoro svi imaju bolje sustave od Tesle i masu ih je level 3 certificirano.
Iskreno nije me briga za FSD i autopilot.. ali ajde nađi mi video od nekog drugog proizvođača koji može ovo:
To si ne može priuštiti 90% građana RH bez da se odrekne ohohoho drugih stvari u životu... A što kad rikne baterija? Naplate ti 10 000eur zamjenu??
Fala, al solidna Suzuki Vitara Hybrid je cca. 22 000eur 4x4 i 130KS 4 cilindra, tko ne traži kerefeke od auta i treba mu relativno ugodan prijevod od točke A do točke B trenutno best buy... Pa nek potrošim još 20 000eur na gorivo u idućih 300 000km s njim, opet imam auto nakon toga kakav takav, a ne lim sa uništenom baterijom koja košta kao pol novog Suzukija.
Ovakva Tesla da se može kupiti za 25 000eur, razmislio bih... Nadam se padu cijena u idućih 10 godina, al nada je k****. btw. Domet nije problem, 350km je solidno, ali problem je mreža punionica i čekanje u redu ako ima više automobila na punjenju.
btw. jel to kapacitet 0-100% baterije??? Jer preporuka je da se ne puni do 100% i ne prazni na 0% uvijek, tako da koliki je realni kapacitet ako ju puniš na 80% i prazniš do 20%? 200km?
Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.
Horor.
Jesi ga vozio? Slike su jedno, a voziti ga je drugo. Unutra su sve premium materijali, nema uopće tvrde plastike koju za istu cijenu dobiješ u Škodi Octavia (koju vozim), a softveru da ne pričam koliko je milja ispred njemaca..
Nisam ga vozio, ali za 50.000€ imaš tonu odličnih ICE automobila sa većom, lijepšom i kvalitetnijom unutrašnjosti, a bome i vanjštinom.
Opet se vraćamo na to, jesi ga vozio. Ekipa uglavnom sudi o nečemu što nisu nikada vidjeli, a niti probali. Eto ja probao par istih modela cjenovnih razreda i Tesla definitivno ne kaska, rekao bih da daje čak i više za novce.
A izgled je subjektivan, tu se slažem, ono što se tebi sviđa ne mora se meni sviđati.
Početna cijena je 43k, za druge ICE aute kada dodaš opremu da je na razini te ulazne Tesle si i preko tog iznosa.. a uz poticaj (tko ga ulovi) za 34k Model 3 nema konkurenciju.
Gledamo auto veličine npr. Renault Megana za 43K € početni model, pa jel ti mene zahebavaš. I govoriš kako je to dobra prilika, te da je za te pare bolji nego neki drugi ICE auto.
Šta ti koristiš i tko ti je dobavljač?
LOL Vitara 😂
To nije istina. Skoro svi imaju bolje sustave od Tesle i masu ih je level 3 certificirano.
Iskreno nije me briga za FSD i autopilot.. ali ajde nađi mi video od nekog drugog proizvođača koji može ovo:
Samo zato jer Tesla koristi korisnike ko beta testere koji stavljaju filmove na youtube i cude se ko picek glisti ne znaci da je Tesla bolja. Drugi proizvodaci se ne opterecuju sa youtube marketingom nego certificiraju auto i ljudi se voze bez pretjerane potrebe da se hvale na youtube.
Kaj ti mislis da Tesla ne bi imala certifikat da moze? Ocito im nekaj fali? Lidar mozda? Mozda da im sustav radi kak spada po ruznom vremenu i mraku?
Najgora stvar što cijela je cijela autoindustrija preuzela ovaj nakaradni dizajn unutrašnjosti od Tesle. Touchscreenizacija svega mogućeg, micanje fizičkih komandi i guranje LCDa od pol metra iza volana i na središnju konzolu.
To si ne može priuštiti 90% građana RH bez da se odrekne ohohoho drugih stvari u životu... A što kad rikne baterija? Naplate ti 10 000eur zamjenu??
Fala, al solidna Suzuki Vitara Hybrid je cca. 22 000eur 4x4 i 130KS 4 cilindra, tko ne traži kerefeke od auta i treba mu relativno ugodan prijevod od točke A do točke B trenutno best buy... Pa nek potrošim još 20 000eur na gorivo u idućih 300 000km s njim, opet imam auto nakon toga kakav takav, a ne lim sa uništenom baterijom koja košta kao pol novog Suzukija.
Ovakva Tesla da se može kupiti za 25 000eur, razmislio bih... Nadam se padu cijena u idućih 10 godina, al nada je k****. btw. Domet nije problem, 350km je solidno, ali problem je mreža punionica i čekanje u redu ako ima više automobila na punjenju.
btw. jel to kapacitet 0-100% baterije??? Jer preporuka je da se ne puni do 100% i ne prazni na 0% uvijek, tako da koliki je realni kapacitet ako ju puniš na 80% i prazniš do 20%? 200km?
Što kad ti rikne motor na autu nakon garancije? Isto protupitanje ti mogu postaviti. Garancija na bateriju je 8 godina i baterije ne umiru samo tako. Također, čak i da se nešto pokvari, mala je šansa da će sve odjednom riknuti, nego vjerojatno samo par cellova ili dio baterije, koji ne koštaju kao pola auta nego su normalniji troškovi (ali opet vjerojatno skuplji od nekog remena ili zubčanika na motoru). Zaprati malo EV Clinic dečke iz Zagreba koji imaju jako puno real life iskustva sa ovime.
I ne mozes uspoređivati 2 različita tipa vozila na takav način. Usporedba SUVa sa Sedanom nema baš smisla, niti su u istoj cijenovnoj kategoriji, razliciti su pogoni, nemaju slicnu snagu, ne ciljaju na istu publiku. Potpuno promašena usporedba. Zašto ne kupiš Twinga za 15k eur koji te također može prevesti od točke A do točke B i uštediš još više love?
Preporuka za trenutne Tesline LFP baterije (na Standard Range vozilima) je da se uvijek pune do 100% jer je to najbolje za dugovjecnost. Znaci nije kao za ostale tipove baterija do 80 ili 90%. 300-350km range po autocesti po zimi je realna brojka za domet. Dok bolje vrijeme i gradska vožnja to povećavaju na 400-450.
Pratim taj subreddit i ostale Tesla subreddite i nevjerojatno je koliko ljudi baš u ovom imaju hejta prema necemu što nisu nikad isprobali. 90% publike je tamo anti Musk idiota koji hejtaju sve što Musk ikad kaže i onda to preslikavaju na proizvode koji su često jako dobri.
Nisam fan Muska, niti me pretjerano briga za njega, ali novi Model 3 i Model Y su odlični auti, pogotovo kada ih usporediš sa bilo čime što EU konkurencija nudi. Svi EU električni auti su preskupa smeća koje su proizveli samo da zadovolje EU zakone i svoju kvotu za strujiće u flotama.
Nije, samo Mercedes EQS.
Nijedan drugi auto.
Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.
Horor.
Jesi ga vozio? Slike su jedno, a voziti ga je drugo. Unutra su sve premium materijali, nema uopće tvrde plastike koju za istu cijenu dobiješ u Škodi Octavia (koju vozim), a softveru da ne pričam koliko je milja ispred njemaca..
Nisam ga vozio, ali za 50.000€ imaš tonu odličnih ICE automobila sa većom, lijepšom i kvalitetnijom unutrašnjosti, a bome i vanjštinom.
Opet se vraćamo na to, jesi ga vozio. Ekipa uglavnom sudi o nečemu što nisu nikada vidjeli, a niti probali. Eto ja probao par istih modela cjenovnih razreda i Tesla definitivno ne kaska, rekao bih da daje čak i više za novce.
A izgled je subjektivan, tu se slažem, ono što se tebi sviđa ne mora se meni sviđati.
Početna cijena je 43k, za druge ICE aute kada dodaš opremu da je na razini te ulazne Tesle si i preko tog iznosa.. a uz poticaj (tko ga ulovi) za 34k Model 3 nema konkurenciju.
Gledamo auto veličine npr. Renault Megana za 43K € početni model, pa jel ti mene zahebavaš. I govoriš kako je to dobra prilika, te da je za te pare bolji nego neki drugi ICE auto.
Šta ti koristiš i tko ti je dobavljač?
Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta
Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima
To nije istina. Skoro svi imaju bolje sustave od Tesle i masu ih je level 3 certificirano.
Iskreno nije me briga za FSD i autopilot.. ali ajde nađi mi video od nekog drugog proizvođača koji može ovo:
Samo zato jer Tesla koristi korisnike ko beta testere koji stavljaju filmove na youtube i cude se ko picek glisti ne znaci da je Tesla bolja. Drugi proizvodaci se ne opterecuju sa youtube marketingom nego certificiraju auto i ljudi se voze bez pretjerane potrebe da se hvale na youtube.
Kaj ti mislis da Tesla ne bi imala certifikat da moze? Ocito im nekaj fali? Lidar mozda? Mozda da im sustav radi kak spada po ruznom vremenu i mraku?
Znači ne možeš naći! ok :D
Gledamo auto veličine npr. Renault Megana za 43K € početni model, pa jel ti mene zahebavaš. I govoriš kako je to dobra prilika, te da je za te pare bolji nego neki drugi ICE auto.
Šta ti koristiš i tko ti je dobavljač?
Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta
Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima
Ok, auto ima dužinu. Za te pare ima samo onako na brzinu novi Renault Espace, Nissan X-Trail, Peugot 5008, Peugot 408, Mercedes C klasa, Mercedes CLA, Audi A5, Kia Sportage, Hyundai IONIQ 6, Hyundai Tucson, itd. Koji su veći auti, lijepši, funkcionalni i meni osobno bolji auti.
To nije istina. Skoro svi imaju bolje sustave od Tesle i masu ih je level 3 certificirano.
Iskreno nije me briga za FSD i autopilot.. ali ajde nađi mi video od nekog drugog proizvođača koji može ovo:
Samo zato jer Tesla koristi korisnike ko beta testere koji stavljaju filmove na youtube i cude se ko picek glisti ne znaci da je Tesla bolja. Drugi proizvodaci se ne opterecuju sa youtube marketingom nego certificiraju auto i ljudi se voze bez pretjerane potrebe da se hvale na youtube.
Kaj ti mislis da Tesla ne bi imala certifikat da moze? Ocito im nekaj fali? Lidar mozda? Mozda da im sustav radi kak spada po ruznom vremenu i mraku?
Znači ne možeš naći! ok :D
Znači ne tražim. Vjerojatno ni nema jer nitko ne stavlja tako nešto na YouTubeu osim korisnika Tesle. Ima videa od ljudi koji rade usporedne testove i Tesla nije najbolja u točno ni jednom :D
Vidim da si Fanboy tak da nema smisla raspravljati jer svršavaš na Teslu.
Sad idem na ručak i vikend chill a ti uživaj u zabludi.
Nije, samo Mercedes EQS.
Nijedan drugi auto.
Marke koje imaju su Honda, Mercedes, BMW, Hyundai. Samo Mercedes ima auto na tržištu ali postoji dovoljno videa gdi komentiraju ili testiraju druge marke i masu ih ima bolje sustave. Hyundai i KIA su navodno najbolji, onda Ford, GM, itd...
Najbolja izjava: "sa poticajima nema bolje, bez konkurencije" hahaha
Bez poticaja se ne ni ne prodaju, eto ti lageri puni električnih vozila još od prošle godine jer su se trgovci polakomili i mislili da će poticaji biti 2023 kad ono kifla....
A da ne pričam zapadna tržišta (DE), di prodaja stagnira ili opada jer su strujići em skuplji u startu, em im je ROI predug, em ne znaju što će biti nakon 10 godina... Također, većina zemalja je ukinula poticaje i vidi vraga, odmah pada prodaja strujića... Pitam se ko bi ih uzimao da se npr da 7-9k eura poticaja za benzince, ili LPG
Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta
Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima
Ako je dimenzija auta jedino mjerilo, naravno da americki auto spada "u klasu vise". No, nije ti sve tako crno-bijelo kako tvrdis.
Tesla 3: 4.69m
Mazda3 (sedan): 4.66m
Renault Megane (sedan): 4.63m
Toyota Corolla (sedan): 4.63m
Kia Proceed: 4.60m
Tako da Tesla 3 realno spada upravo u tu srednju klasu s kojom je MasterOfDisaster i usporedjuje.
To sto uzimas Passata za usporedbu (a ne npr. Japanca, tipa Mazda6) gdje se moze konfigurirati svaka pi-darija pa ispada da su klasicni auti "neopremljeni", a kostaju kao Tesla 3 je glupost. Uzmi u usporedbu npr. Mazdu6 (koja cak ne postoji ni kao hibrid), auto koji je puno ljepsi, udobniji i vise lici na auto iz svih kuteva (pogotov interijera) nego na karijolu (tacke, kakogod hoces - prvenstveno interijer) i na kojima se cak i na modelu iz 2008. u standardnoj opremi brisaci "sami" pale i gase i to tocno (jer ima senzor kise, a ne kamerice koje pokusavaju uloviti kaplju u padu), u rotoru bez problema palis i gasis zmigavce, sve komande su hardverske tipke pa neces poginuti podesavajuci tempomat, brisace, radio postaju ili nesto trece na ogromnom touch ekranu... i nemoj sad poceti "ali nema toliko jak motor" jer to stvarno nikome ni ne treba.
Da svi auti imaju (pre)jake motore kao Tesla koja time cilja na clickbait/besplatnu promociju po medijima imali bi puno vise od 250 mrtvih na cestama godisnje.
Najbolja izjava: "sa poticajima nema bolje, bez konkurencije" hahaha
Bez poticaja se ne ni ne prodaju, eto ti lageri puni električnih vozila još od prošle godine jer su se trgovci polakomili i mislili da će poticaji biti 2023 kad ono kifla....
A da ne pričam zapadna tržišta (DE), di prodaja stagnira ili opada jer su strujići em skuplji u startu, em im je ROI predug, em ne znaju što će biti nakon 10 godina... Također, većina zemalja je ukinula poticaje i vidi vraga, odmah pada prodaja strujića... Pitam se ko bi ih uzimao da se npr da 7-9k eura poticaja za benzince, ili LPG
January global EV sales up 69% from a year ago, but down 26% vs December. Sales of fully-electric cars, or battery electric vehicles (BEVs), and plug-in hybrids hit 1.1 million globally in January, up from 660,000 in January 2023.
Btw ako te nešto interesira ne škodi malo proučiti neke stvari.. https://www.ev-volumes.com/
Gledamo auto veličine npr. Renault Megana za 43K € početni model, pa jel ti mene zahebavaš. I govoriš kako je to dobra prilika, te da je za te pare bolji nego neki drugi ICE auto.
Šta ti koristiš i tko ti je dobavljač?
Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta
Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima
Ok, auto ima dužinu. Za te pare ima samo onako na brzinu novi Renault Espace, Nissan X-Trail, Peugot 5008, Peugot 408, Mercedes C klasa, Mercedes CLA, Audi A5, Kia Sportage, Hyundai IONIQ 6, Hyundai Tucson, itd. Koji su veći auti, lijepši, funkcionalni i meni osobno bolji auti.
Ovako nabrzinu si naveo aute raznih cjenovnih razreda klasa i opreme.. Mogao si komotno i Daciu ubaciti. Stvar je u tome ako već nešto uspoređuješ onda budi fer pa usporedi isto za isto sa istom razinom opreme, tipa Passat. A izgled je subjektivan.. tebi se sviđa nešto, meni ne, itd...
Opet se vraćamo na to, jesi ga vozio. Ekipa uglavnom sudi o nečemu što nisu nikada vidjeli, a niti probali. Eto ja probao par istih modela cjenovnih razreda i Tesla definitivno ne kaska, rekao bih da daje čak i više za novce.
itekako kaska, mazda 3 nova je premium za teslu po samoj kvaliteti materijala, po izgledu interijera je spaceshutle za teslu, bembure i audije da ne spominjemo
...i da, ne uspoređujem ono što nisam vidio, susjed ima tri komada tesle u dvorištu, sjedio, pipao, gledao, u jednom modelu 3 sam se i vozio