Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Esports monitor Asus ROG Swift Pro PG248QP ima 540
- poruka: 6
- |
- čitano: 7.848
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Ovisi koga pitaš, ako konzolaše, onda 60 . Na primjer razlika između 144 i 240 Hz monitora je gotovo neprimjetna, osim ako nisi hardcore competitive gamer koji provodi sate i sate dnevno uz neku igru, tako da je za većinu ljudi sve preko 144 Hz preseravanje, a o ovih 540 Hz da i ne govorim.
Dok ne dođe hiljdu bar ne kupujem
Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Imas zanimljiv video na yt od LTT di usporeduju 60-120-144-240, Shroud gadja cross na CS-u Dust2, snimano nekom specijalnom kamerom..Nebi da spojlam ista ali uglavnom 144-240 vide razlíku samo Pro competitiv igraci, sve preko 240 je bespotrebno..Ja osobno koristim 165 iz cistog razloga sto je monitor bio tad na popustu, i desilo se da je 165 a ne 144 koje sam orginalno trazio...
Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Ljudski mozak radi brzinom od 13ms sto je oko 80hz, iako se to zaokružilo na 90hz jer tu ljudi više ne vide nikakvo treperenje slike
Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Imas zanimljiv video na yt od LTT di usporeduju 60-120-144-240, Shroud gadja cross na CS-u Dust2, snimano nekom specijalnom kamerom..Nebi da spojlam ista ali uglavnom 144-240 vide razlíku samo Pro competitiv igraci, sve preko 240 je bespotrebno..Ja osobno koristim 165 iz cistog razloga sto je monitor bio tad na popustu, i desilo se da je 165 a ne 144 koje sam orginalno trazio...
Nije stvar u videnju vec je igrac s 60hz bio dobar kao i ovi s 240hz, tako da je više do igracašalu na stranu više Hz pomaže da se makne input lag koji je na 60hz/16,6ms koji je ipak malo previše (čitaj sporo) jer covjek to radi maksimalnom brzinom od 12-13ms, prosijek je oko ovih 60/16ms, dakle sve preko zaokruzenih 90hz/11.1ms su zapravo teske prevare
Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Ljudski mozak radi brzinom od 13ms sto je oko 80hz, iako se to zaokružilo na 90hz jer tu ljudi više ne vide nikakvo treperenje slike
Koliko herza moze ljudsko oko registrirati?
Imas zanimljiv video na yt od LTT di usporeduju 60-120-144-240, Shroud gadja cross na CS-u Dust2, snimano nekom specijalnom kamerom..Nebi da spojlam ista ali uglavnom 144-240 vide razlíku samo Pro competitiv igraci, sve preko 240 je bespotrebno..Ja osobno koristim 165 iz cistog razloga sto je monitor bio tad na popustu, i desilo se da je 165 a ne 144 koje sam orginalno trazio...
Nije stvar u videnju vec je igrac s 60hz bio dobar kao i ovi s 240hz, tako da je više do igracašalu na stranu više Hz pomaže da se makne input lag koji je na 60hz/16,6ms koji je ipak malo previše (čitaj sporo) jer covjek to radi maksimalnom brzinom od 12-13ms, prosijek je oko ovih 60/16ms, dakle sve preko zaokruzenih 90hz/11.1ms su zapravo teske prevare
Istina da skill igra veliku ulogu, i ko sto si reko, vecom frekvencijom samo se smanjuje imput lag, ako ti si i dalje ispodprosjecan, nemoze ti ni 0.00001ms monitor pomoc haha...Kad smo oko igata, meni se najvise osjeti razlika dok igram League Of Legends, nema vise input laga kojeg sam imo na starom 60hz monitoru,tj. razlika je dovoljna(posto godinama igram) da primjetim da prije vidim spell cast od kolege sa klasicinm philips 60hZ monitorom, u puno slucajeva kad posalje svoj screen record, vidi se taj split second, kad moj monitor registrira ulazak u range i dopusta spellcast, dok kod njega se tih par MS "skippa" i ne desi se spell cast...Tako da, kompetitivnim igracima je bitno, obicnom juzeru, cisto sumljam...A i dalje se nisam pomako 4tu sezonu is Master, tako da ni dobar monitor mi nemouze pomoc kad sam hardstuck smece