Pežojček 208 več od 18t eura...a krvi ti mile di ode ovo sve kad za ovo govno od auta moraš dat više od 10t eura???
Tehnički i stilski dotjeran novi Peugeot 208 start
- poruka: 16
- |
- čitano: 17.999
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pežojček 208 več od 18t eura...a krvi ti mile di ode ovo sve kad za ovo govno od auta moraš dat više od 10t eura???
Užas, ovo i Polo koji košta ko svetog petra kajgana..
I to 75ks je taj 18k.
22k treba za 100ks.
22k je i Vitara sa 130ks (srednja..ima početna za 20.500), veće i agilnije auto,a o tome koji će dulje trajati bez problema, da ne pričamo.
Jedino je starija i zaostalija sa điđama i interijerom, dok francuzi lijepo zapakiraju linije sa mašnicom.
Vitara je jebeni zločin od auta (vozim ju skoro svaki dan) i sumnjam da čak i ovo vrancusko govno može biti gore.
Vitara je jebeni zločin od auta (vozim ju skoro svaki dan) i sumnjam da čak i ovo vrancusko govno može biti gore.
Daj malo objasni znam da je unutra jogurt plastika ali napisi sto ne valja
jer frend misli kupit pa da se ne zajebe
Vitara je kompromis uz klasičnu Suzuki priču.
Dobije se pouzdana i dugovječna mehanika uz uštedu na materijalima interijera.
Vjerojatno od minusa može se navesti plastiku i ne baš bajnu zvučnu izolaciju na autocesti pri 130km.
Mogli su to tiše izvesti.
Ostalo..toči i vozi. Dođi jednom godišnje na izmjenu filtera i ulja svako 15k km.
Natavi točit i vozit.
Zanimljivo, najprodavanjije auto u dalmaciji zadnjih 5g.
Glede Suzukia.. baš ove Peugeote uzmite iz 2006 godine kada je i Swift harao prodajom 2006/2007.
Pa bacite pogleda danas na cestu. Swiftova ko pljeve sa 17/18g starosti, sa 250k km. Suhi kao barut i bez kvarova.
I usporedite koliko je Peugeota ili Clia iz 2006 na cesti, te ako ih ima, koliko su vremena proveli na dizalicama.
Politika.. služit će te i neće te ostavit na putu, a ako želiš uživati u boljoj plastici, kupi nešto drugo i nadoplati.
Edit:
isti novac vw tcross 22k €, 1000kubika 3 cilindra/ 95ks.. pogledajte mu plastike. Tako da Vitara sve to pojede sa mehanikom motora 130ks..koji je nekome bitniji od ukrasnih letvica.
A za samo 1500€ više, imate 4x4 pogon zbog kojeg su poludjeli svi lokalni lovci i masovno s Vitarama idu u lov. Nitko za taj novac ne nudi takav 4x4.
Najodvratniji auto za vozit od svih auta koje sam vozio, osjećaj na volanu nula (znam da većini ljudi to ne znači nešto, ali ovo je stvarno vanserijski loše, Lada Niva level ali manje zabavno), dizajn infotejnmenta izgleda kao rumunjska kopija softvera za commodore 64, driving assistovi su dobri ako se želiš ubit, buka na autocesti da se moraš derat suputnicima, na 3 komada koje sam vozio bunker se normalno da zatvorit u prosjeku svaki treći put, itd... Ali najveća zamjerka je potpuna odsječenost od ceste. Ja volim vozit i radim puno km, pa mi je to dosta bitno. Svakako isprobati prije vožnje. Radije bih kupio 4-5 godina star pošten auto nego Vitaru. Ili novu Daciu. Bilo kaj drugo. Ali vidim zašto je čest na cesti, jeftin je. Dosta živahan u ubrzanju (mild hibridna verzija), osjećaj je subjektivno još jači jer je ovjes tragedija pa počne čupati volan iz ruke ko da ima 800 konja.
Čije su tablice?
Bože sačuvaj od komentara.
Kakvo zlo izmišljanje i obmanjivanje. I to bi bilo podnošljivo, da čovjek poviše nije ozbiljno pitao, pošto se radi mogućoj kupnji.
Pođi na forum.hr i prelistaj 122 stranice podforuma Vitara 2.
Od svih poviše navedenih maliciozno pokvarenjačkih gadosti.. ostaje samo za izdvojiti dvoje:
- zvučna izolacija na autocesti je mogla biti bolja..no ništa nije bučno kako zlobnik opisuje
- gepek ne hvata na prvu nakon 30ak zatvaranja i tada nalegnu kako treba ona dva gumena čepa/distancera, koja se može blago naviti za pola kruga i sve riješeno
Od ostalih bljuvotina, ništa nije vrijedno spomena. Auto 1/1, pouzdano, provjereno na cestama već punih 7g, na EU listi najmanji prijavak kvarova.
Ide..da. Odlično poteže motor. Sigurnosni sustavi pouzdani i precizni. Nigdje suvišnih aktivacija. Volan savršen i upravljivost.
I ja također savjetujem ljudima da odu na test vožnju i onda po povratku da se jave ovom stručnjaku.
A nakon 7 godina postojanja ove linije, imate 10 000 online recenzija Vitare, pa pronađite ovo što je on pronašao.
kakav pacijent daje 30-40k na ovoliko auto?
Boli me kurac koliko ima kvarova i šta kažu recenzije. svatko tko ima kompletan lokomotorni sustav povezan s donekle funkcionalnim mozgom će mrziti ovO auto. Volan savršen i upravljivost!? Ili si star ko Biblija ili na drugi način nesposoban za vožnju (ionako su većina vlasnika građani treće životne dobi). Smeće Mađarsko, puj.
Garantiram: da mi netko pokloni novu Vitaru, prodao bih je u roku odmah i kupio si auto koji je lijepo voziti.
E sad, opet stavljam disclaimer: nekom to nije bitno, takvima zavidim, neka cvate tisuću cvjetova.
ne znam da Vitara ima baš tako loš osjećaj na volanu, ali mene je razočarao masturbatorski san u Rvata - BMW G60, vozio ga 10-ak km, osjećaj ko da vozim "auto" u nekoj igri s najobičnijim volanom, jest analogan, ali "sintetički" osjećaj, bez ikakvog povrata, otpor ni najmanje ne osjetiš...
auto za milenijalce...
Skužio sam da je to općenito problem sa autima koji imaju vraćanje u traku... Na nekima je bolje, na nekima lošije.
moja Xceedica ima vraćanje u traku (iskapčam ga autoatski, osim na autocesti), ali nije do toga, ima baš "konkretan" volan, znam što radim, ima povrat...