Sada će oni što su godinama bili prosvjetljeni i upozoravali da "od sutra" ili već kada Facebook kreće sa naplaćivanjem, napokon dobiti životno priznanje da su bili upravu.
Meta uvodi naplatu: ako baš želite, sada možete pl
- poruka: 13
- |
- čitano: 9.727
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sada će oni što su godinama bili prosvjetljeni i upozoravali da "od sutra" ili već kada Facebook kreće sa naplaćivanjem, napokon dobiti životno priznanje da su bili upravu.
Si ti uopce procitao članak?

I couldn't care less...
I ne, ne zajebavam se. Doista mi je gledanje reklama zanimljivije od bilo kakvih “gjde si bio sto si pio” objava…
Ja nista ne razumim. Cili teks je kontradiktoran. Da li mi neko moze sada objasniti da li ce korisnici u EU idalje moci gledati reklame koje nisu ciljane prema njihovom profilu ili mogu gledati samo ciljane reklame? U jednom dijelu teksta se navodi jedno u drugome drugo.
Ja nista ne razumim. Cili teks je kontradiktoran. Da li mi neko moze sada objasniti da li ce korisnici u EU idalje moci gledati reklame koje nisu ciljane prema njihovom profilu ili mogu gledati samo ciljane reklame? U jednom dijelu teksta se navodi jedno u drugome drugo.
pročitaj još par puta
Facebook prestao koristiti davno. Instagram profil nikada nisam ni imao. Ali i da imam, odlučio bih se za opciju bez plaćanja i bez oglasa.
Facebook prestao koristiti davno. Instagram profil nikada nisam ni imao. Ali i da imam, odlučio bih se za opciju bez plaćanja i bez oglasa.
Meni ne smeta, prakticki ih niti ne vidim tj ignoriram ih jer ih niti nema previše, koristim face od pocetaka i poprilicno mi je sve uredno poslozeno što me zanima a sto ne!
A vocap?
Facebook prestao koristiti davno. Instagram profil nikada nisam ni imao. Ali i da imam, odlučio bih se za opciju bez plaćanja i bez oglasa.
Kao i velika vecina.
EU ce ovime dobit teski zajeb.
Makar se nista esencijalno ne mijenja - sve vise ljudi ce zapravo prihvati besplatnu opciju, a time ce reklame dobit jos veceg zamaha. Takoder, ovo trziste ima veliko zasicenje, moglo bi se jako brzo desit da se pojavi bidanje velikih firmi za ogranicen broj pregleda, i okrene padajuci trend cijene po pregledu reklame. Tu ce mali biznisi najvise patit.
Ne, jer GDPR ne predstavlja neka pravila. GDPR samo predstavlja uzimanje pristanka i objasnjavanje sto se dogada (kolicina je subjetkivna).