Kap u moru problema s prikupljanjem, obradom i čuvanjem osobnih podataka. Hotel u kojem sam znao odsjesti zbog posla meni je i danas na listi sumnjivih nakon što mi je ukraden broj kreditne kartice. Banka obično nikada ne daje informacije gdje su procurili podaci. Taj hotel sada ima posebnu Web stranicu na kojoj prikuplja podatke o kreditnoj kartici i njenom vlasniku kao garanciju rezervacije i no show naplate. Stranica izgleda kao moj prvi pokušaj izrade Web stranice 1994.
Domaći hotel tražio CVC brojeve s kartica gostiju,
- poruka: 25
- |
- čitano: 17.098
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
-i tako štiti se kršitelj zakona, anonimnost.. mada konkretno azop zna što je i što nije stvar gdpr-a ili potpuna info za javnost-medije.. pa gdje je naziv, krivac?
-kao i to da tisuće drugih prikuplja podatke bez odgovarajućih sigurnosnih mehanizama i zaštite, dok za svako prikupljanje-obradu moraju dobiti prethodnu suglasnost-atest, upravo azop-a.. tj jedan dio posla je kažnjavati prekršitelje zakona, kao i nakon incidenta (kojeg u ovom textu nema, za sad..) no posao azopa je upravo i to, provjera zadovoljavaju li poslovni subjekti potrebne standarde-zakone-propise.. tj ovo je jedan, ostali? kao da policija kaže da je uhvatila jednog pijanog vozača, jednog drogdilera, jednog kriminalca.. ostali? tu je poslu kraj? prije upravo suprtono, u većini slučajeva bi mogle ići kazne, idući korak, zabrana obavljanja tog dijela posla a to danas znači ključ u bravu za firmu (kartično plaćanje i sl.) jer ili je adekvatno ili nije.. ako nije, ne može dalje raditi dok se za ponovljeni prekšaj mora uvećati kazna, gradirati, prva može biti upozorenje, druga ozbiljna, treća.. kraj.. tj nije smisao kažnjavati, no tek tad se uvede reda a kažnjavati se može ako azop i regulatori rade svoj posao u što naravno spada i provjera, ne samo po incidentu ili prijavi.. posao im je zaštititi građane, 0-24-7-365.. posao im je provjeravati dok kazna treba biti u idealnom slučaju tek kranja mjera, no dok se ne uvede reda mora biti masovno jer je stanje takvo, a ako to regulator iz nekog razloga ne radi, tad i njega kazniti za nerad, odnosno u ovom slučaju nepotrebno prikrivanje identiteta prekšitelja, jer to nije ni gdpr, nije ni javni interes (suprotno) dok je smisao kazne i to da građani to znaju, javno, kao što su sud-presude i svi ostali podatci.. pa ponovo gdje je naziv krivca? zašto ga se štiti? .. zašto azop koji recimo treba štititi građane od takvih kršenja prava štiti upravo one koje kažnjava jer su krivi, zašto? kojom pravnom logikom? .. onak, rekli su sorry, neće više, kompromis? .. mora se ići 'do jaja'.. i mora biti za sve, ne samo poneki primjer u godini čisto da se na izvješću napiše da je nešto rađeno.. ostali? u suprotnom i sam azop kao i ostali regulatori za svoju nadležnost, trebaju biti kažnjeni za nerad, propuste, jer im je to posao.. tj prisjetimo se npr plina za cent i prebacivanja tko-je-kome-kad.. pingponganje u kojem nitko nije kriv umjesto da su svi krivi za propust? .. no možda jednog dana postanemo uređeno društvo, pravno.. kad će ovo biti izuzetak od pravila, kad će ovo biti vijest, ovako za sad je prikrivanje krivca, dokaz nerada (jedan-ostali?) i naklonjenosti zaštite kršištelju zakona umjesto primarno zaštiti građana što im je posao, tj kao da odvjetnik jedne strane zastupa interese suprotne strane.. tko tu koga ili plin za cent?..
-i tako štiti se kršitelj zakona, anonimnost.. mada konkretno azop zna što je i što nije stvar gdpr-a ili potpuna info za javnost-medije.. pa gdje je naziv, krivac?
-kao i to da tisuće drugih prikuplja podatke bez odgovarajućih sigurnosnih mehanizama i zaštite, dok za svako prikupljanje-obradu moraju dobiti prethodnu suglasnost-atest, upravo azop-a.. tj jedan dio posla je kažnjavati prekršitelje zakona, kao i nakon incidenta (kojeg u ovom textu nema, za sad..) no posao azopa je upravo i to, provjera zadovoljavaju li poslovni subjekti potrebne standarde-zakone-propise.. tj ovo je jedan, ostali? kao da policija kaže da je uhvatila jednog pijanog vozača, jednog drogdilera, jednog kriminalca.. ostali? tu je poslu kraj? prije upravo suprtono, u većini slučajeva bi mogle ići kazne, idući korak, zabrana obavljanja tog dijela posla a to danas znači ključ u bravu za firmu (kartično plaćanje i sl.) jer ili je adekvatno ili nije.. ako nije, ne može dalje raditi dok se za ponovljeni prekšaj mora uvećati kazna, gradirati, prva može biti upozorenje, druga ozbiljna, treća.. kraj.. tj nije smisao kažnjavati, no tek tad se uvede reda a kažnjavati se može ako azop i regulatori rade svoj posao u što naravno spada i provjera, ne samo po incidentu ili prijavi.. posao im je zaštititi građane, 0-24-7-365.. posao im je provjeravati dok kazna treba biti u idealnom slučaju tek kranja mjera, no dok se ne uvede reda mora biti masovno jer je stanje takvo, a ako to regulator iz nekog razloga ne radi, tad i njega kazniti za nerad, odnosno u ovom slučaju nepotrebno prikrivanje identiteta prekšitelja, jer to nije ni gdpr, nije ni javni interes (suprotno) dok je smisao kazne i to da građani to znaju, javno, kao što su sud-presude i svi ostali podatci.. pa ponovo gdje je naziv krivca? zašto ga se štiti? .. zašto azop koji recimo treba štititi građane od takvih kršenja prava štiti upravo one koje kažnjava jer su krivi, zašto? kojom pravnom logikom? .. onak, rekli su sorry, neće više, kompromis? .. mora se ići 'do jaja'.. i mora biti za sve, ne samo poneki primjer u godini čisto da se na izvješću napiše da je nešto rađeno.. ostali? u suprotnom i sam azop kao i ostali regulatori za svoju nadležnost, trebaju biti kažnjeni za nerad, propuste, jer im je to posao.. tj prisjetimo se npr plina za cent i prebacivanja tko-je-kome-kad.. pingponganje u kojem nitko nije kriv umjesto da su svi krivi za propust? .. no možda jednog dana postanemo uređeno društvo, pravno.. kad će ovo biti izuzetak od pravila, kad će ovo biti vijest, ovako za sad je prikrivanje krivca, dokaz nerada (jedan-ostali?) i naklonjenosti zaštite kršištelju zakona umjesto primarno zaštiti građana što im je posao, tj kao da odvjetnik jedne strane zastupa interese suprotne strane.. tko tu koga ili plin za cent?..
Ako bi se provodio zakon ne bi ostala ni jedna firma u Hrvatskoj. Lopovi/biznismeni, politicari su iz naroda, i to je najbolje sto Hrvatska moze da ponudi.
-i tako štiti se kršitelj zakona, anonimnost.. mada konkretno azop zna što je i što nije stvar gdpr-a ili potpuna info za javnost-medije.. pa gdje je naziv, krivac?
-kao i to da tisuće drugih prikuplja podatke bez odgovarajućih sigurnosnih mehanizama i zaštite, dok za svako prikupljanje-obradu moraju dobiti prethodnu suglasnost-atest, upravo azop-a.. tj jedan dio posla je kažnjavati prekršitelje zakona, kao i nakon incidenta (kojeg u ovom textu nema, za sad..) no posao azopa je upravo i to, provjera zadovoljavaju li poslovni subjekti potrebne standarde-zakone-propise.. tj ovo je jedan, ostali? kao da policija kaže da je uhvatila jednog pijanog vozača, jednog drogdilera, jednog kriminalca.. ostali? tu je poslu kraj? prije upravo suprtono, u većini slučajeva bi mogle ići kazne, idući korak, zabrana obavljanja tog dijela posla a to danas znači ključ u bravu za firmu (kartično plaćanje i sl.) jer ili je adekvatno ili nije.. ako nije, ne može dalje raditi dok se za ponovljeni prekšaj mora uvećati kazna, gradirati, prva može biti upozorenje, druga ozbiljna, treća.. kraj.. tj nije smisao kažnjavati, no tek tad se uvede reda a kažnjavati se može ako azop i regulatori rade svoj posao u što naravno spada i provjera, ne samo po incidentu ili prijavi.. posao im je zaštititi građane, 0-24-7-365.. posao im je provjeravati dok kazna treba biti u idealnom slučaju tek kranja mjera, no dok se ne uvede reda mora biti masovno jer je stanje takvo, a ako to regulator iz nekog razloga ne radi, tad i njega kazniti za nerad, odnosno u ovom slučaju nepotrebno prikrivanje identiteta prekšitelja, jer to nije ni gdpr, nije ni javni interes (suprotno) dok je smisao kazne i to da građani to znaju, javno, kao što su sud-presude i svi ostali podatci.. pa ponovo gdje je naziv krivca? zašto ga se štiti? .. zašto azop koji recimo treba štititi građane od takvih kršenja prava štiti upravo one koje kažnjava jer su krivi, zašto? kojom pravnom logikom? .. onak, rekli su sorry, neće više, kompromis? .. mora se ići 'do jaja'.. i mora biti za sve, ne samo poneki primjer u godini čisto da se na izvješću napiše da je nešto rađeno.. ostali? u suprotnom i sam azop kao i ostali regulatori za svoju nadležnost, trebaju biti kažnjeni za nerad, propuste, jer im je to posao.. tj prisjetimo se npr plina za cent i prebacivanja tko-je-kome-kad.. pingponganje u kojem nitko nije kriv umjesto da su svi krivi za propust? .. no možda jednog dana postanemo uređeno društvo, pravno.. kad će ovo biti izuzetak od pravila, kad će ovo biti vijest, ovako za sad je prikrivanje krivca, dokaz nerada (jedan-ostali?) i naklonjenosti zaštite kršištelju zakona umjesto primarno zaštiti građana što im je posao, tj kao da odvjetnik jedne strane zastupa interese suprotne strane.. tko tu koga ili plin za cent?..
Kazniš povremeno nekoga za primjer i to je to. Forma je zadovoljena.
Ako bi se provodio zakon ne bi ostala ni jedna firma u Hrvatskoj. Lopovi/biznismeni, politicari su iz naroda, i to je najbolje sto Hrvatska moze da ponudi.
--hmm, da (i ne..) ovisi s kojim 'naglaskom' nešto kažeš.. ostat ću indiferentan na ovaj post jer je višeznačan .. nije dobar način ako time želiš popljuvati neki narod, državu, nešto.
... dok se istovremeno mogu (ne)složiti s recimo frazom, malo nas je al smo ... u prvom licu je to ok, u drugom-trećem ne, .. ok? čisto (ne)prihvatljiv standard razgovora o (pa sad, narod, rasa, vjera, spol, ..)..
Kazniš povremeno nekoga za primjer i to je to. Forma je zadovoljena.
-da.. dok istovremeno, pravni ideali-teorija.. kaže, nema kazne 'za primjer'.. jer svi su pred zakonom 'jednaki', jednakopravni.. no da, to se tako radi, dok istovremeno to sama srž prava-pravde ne smije prihvatiti kao tumačenje :) .. no to je ok, ljudi su sami po sebi oximornonski-paradox, pišu zakone i krše ih.
-najgore je reći, ne može se uhvatiti sve krimose.. a to tad služi kao pokriće da ne uhvate ni jednog, ili jednog čisto da eto nešto rade.. institucije 'ne smiju' priznati nemoć, ako nema dovoljno resursa tražiti, ako zakon nije dorečen, tražiti dopune-izmjene itd.. upravo institucije kao azop, npr ako nema dovoljno ljudi za kontrolu (nikad nemamo dovoljno inspektora za kontrole..) .. nek ih zaposle, nek ih traže, nek traže državu-vladu-vlasnika da to riješi.. tj ne može to biti opravdanje za ne činjenje, propust.. tj ponovo, ovo je jedan primjer, .. samo jedan? tisuće ako se to želi riješiti, čak ne mora kazna, dovoljno da ih provjere-utvrde i kažu, riješi za tjedan ili kazna.. to bi tad imalo svrhu, tako većina inspektora radi za ostale probleme u rutinskoj kontroli.. jer nije smisao kazna, nego uređeno društvo gdje se radi po pravilima-zakonima a prvi koji moraju kontrolirati su upravo azop za podatke, kao što ostale nadležnosti inspektor provjerava ili policajac na cesti.. imaš vozačku ok, nemaš-kazna.. dozvolu izdaje nadležna institucija, .. azop. .. koji je može i ukinuti, postoji li primjer npr telekoma? banke?.. preveliki-prevažni dok bi posljedica bila gubitak koncesije jer su osobni podatci nužni za poslovanje.. kao da taxista ne smije voziti, no paradox, tad mu sud ne oduzme vozačku (jer mu je to sredstvo za život-rad) i on nastavi vožnju, do idućeg slučaja kad nekog opet zgazi.. tj zašto bi takvoj osobi vozačka bila 'neoduziva'? ili koliko ljudi mora zgaziti, 1, 2, 3? .. 10? .. smisao?
-policja je za svoj dio posla, azop za svoj.. što azop radi? prometna policija kontrolira promet, povremeno-rutinski.. azop?
-druga važna stvar, zašto nema naziva-imena firme-hotela? anonimnost? i to u slučaju kršenja osobnih podataka (koji su po tipu podatci ne samo osobni nego i financijski-kartica, potencijal za krađu.. ne samo ime osobe..).. dakle prekršitelj, koji kao firma nema zaštitu gdpr-a, koji krši gdpr + potencijalno kriminal .. ne objavi se naziv? .. mora biti javno dostupno, sudska presuda, mora biti javno navedeno u sudskom registru registriranih firmi u hr.. itd.. .. kao da netko na autu ne želi pokazati svoju reg.oznaku (tablicu) i to mu nadležni udovolje.. mada je svrha upravo suprotna dok se firma ne može pozivati na gdpr jer se na njih ne primjenjuje, jer su javni podatak. .. osim u članku koji govori o kazni? .. kako to? azop štiti građane ili prekršitelje i potencijalne kriminalce?
priča se po selu kako su neki hoteli od gostiju tražili i plaćanje pri odlasku/odjavi. strašno.
-i tako štiti se kršitelj zakona, anonimnost.. mada konkretno azop zna što je i što nije stvar gdpr-a ili potpuna info za javnost-medije.. pa gdje je naziv, krivac?
-kao i to da tisuće drugih prikuplja podatke bez odgovarajućih sigurnosnih mehanizama i zaštite, dok za svako prikupljanje-obradu moraju dobiti prethodnu suglasnost-atest, upravo azop-a.. tj jedan dio posla je kažnjavati prekršitelje zakona, kao i nakon incidenta (kojeg u ovom textu nema, za sad..) no posao azopa je upravo i to, provjera zadovoljavaju li poslovni subjekti potrebne standarde-zakone-propise.. tj ovo je jedan, ostali? kao da policija kaže da je uhvatila jednog pijanog vozača, jednog drogdilera, jednog kriminalca.. ostali? tu je poslu kraj? prije upravo suprtono, u većini slučajeva bi mogle ići kazne, idući korak, zabrana obavljanja tog dijela posla a to danas znači ključ u bravu za firmu (kartično plaćanje i sl.) jer ili je adekvatno ili nije.. ako nije, ne može dalje raditi dok se za ponovljeni prekšaj mora uvećati kazna, gradirati, prva može biti upozorenje, druga ozbiljna, treća.. kraj.. tj nije smisao kažnjavati, no tek tad se uvede reda a kažnjavati se može ako azop i regulatori rade svoj posao u što naravno spada i provjera, ne samo po incidentu ili prijavi.. posao im je zaštititi građane, 0-24-7-365.. posao im je provjeravati dok kazna treba biti u idealnom slučaju tek kranja mjera, no dok se ne uvede reda mora biti masovno jer je stanje takvo, a ako to regulator iz nekog razloga ne radi, tad i njega kazniti za nerad, odnosno u ovom slučaju nepotrebno prikrivanje identiteta prekšitelja, jer to nije ni gdpr, nije ni javni interes (suprotno) dok je smisao kazne i to da građani to znaju, javno, kao što su sud-presude i svi ostali podatci.. pa ponovo gdje je naziv krivca? zašto ga se štiti? .. zašto azop koji recimo treba štititi građane od takvih kršenja prava štiti upravo one koje kažnjava jer su krivi, zašto? kojom pravnom logikom? .. onak, rekli su sorry, neće više, kompromis? .. mora se ići 'do jaja'.. i mora biti za sve, ne samo poneki primjer u godini čisto da se na izvješću napiše da je nešto rađeno.. ostali? u suprotnom i sam azop kao i ostali regulatori za svoju nadležnost, trebaju biti kažnjeni za nerad, propuste, jer im je to posao.. tj prisjetimo se npr plina za cent i prebacivanja tko-je-kome-kad.. pingponganje u kojem nitko nije kriv umjesto da su svi krivi za propust? .. no možda jednog dana postanemo uređeno društvo, pravno.. kad će ovo biti izuzetak od pravila, kad će ovo biti vijest, ovako za sad je prikrivanje krivca, dokaz nerada (jedan-ostali?) i naklonjenosti zaštite kršištelju zakona umjesto primarno zaštiti građana što im je posao, tj kao da odvjetnik jedne strane zastupa interese suprotne strane.. tko tu koga ili plin za cent?..
Ako bi se provodio zakon ne bi ostala ni jedna firma u Hrvatskoj. Lopovi/biznismeni, politicari su iz naroda, i to je najbolje sto Hrvatska moze da ponudi.
Rvat, ako već pljuješ po Hrvatskoj onda bar to čini na Hrvatskom jeziku!
U Hrvatskom jeziku nije "...da ponudi." već "...što Hrvatska može ponuditi."
Nema nikakvog plaćanja sa CVC brojem, uživo, na recepciji, u hotelu se plaća. Prisloni se ili provuče kartica, pin i "thank you so much, I hope you were enjoying yourselves/yourself, see you soon!" Kakav mrtvi CVC... I to još samo kao potvrda rezervacije. Jadnooooooo, fuj.
-i tako štiti se kršitelj zakona, anonimnost.. mada konkretno azop zna što je i što nije stvar gdpr-a ili potpuna info za javnost-medije.. pa gdje je naziv, krivac?
-kao i to da tisuće drugih prikuplja podatke bez odgovarajućih sigurnosnih mehanizama i zaštite, dok za svako prikupljanje-obradu moraju dobiti prethodnu suglasnost-atest, upravo azop-a.. tj jedan dio posla je kažnjavati prekršitelje zakona, kao i nakon incidenta (kojeg u ovom textu nema, za sad..) no posao azopa je upravo i to, provjera zadovoljavaju li poslovni subjekti potrebne standarde-zakone-propise.. tj ovo je jedan, ostali? kao da policija kaže da je uhvatila jednog pijanog vozača, jednog drogdilera, jednog kriminalca.. ostali? tu je poslu kraj? prije upravo suprtono, u većini slučajeva bi mogle ići kazne, idući korak, zabrana obavljanja tog dijela posla a to danas znači ključ u bravu za firmu (kartično plaćanje i sl.) jer ili je adekvatno ili nije.. ako nije, ne može dalje raditi dok se za ponovljeni prekšaj mora uvećati kazna, gradirati, prva može biti upozorenje, druga ozbiljna, treća.. kraj.. tj nije smisao kažnjavati, no tek tad se uvede reda a kažnjavati se može ako azop i regulatori rade svoj posao u što naravno spada i provjera, ne samo po incidentu ili prijavi.. posao im je zaštititi građane, 0-24-7-365.. posao im je provjeravati dok kazna treba biti u idealnom slučaju tek kranja mjera, no dok se ne uvede reda mora biti masovno jer je stanje takvo, a ako to regulator iz nekog razloga ne radi, tad i njega kazniti za nerad, odnosno u ovom slučaju nepotrebno prikrivanje identiteta prekšitelja, jer to nije ni gdpr, nije ni javni interes (suprotno) dok je smisao kazne i to da građani to znaju, javno, kao što su sud-presude i svi ostali podatci.. pa ponovo gdje je naziv krivca? zašto ga se štiti? .. zašto azop koji recimo treba štititi građane od takvih kršenja prava štiti upravo one koje kažnjava jer su krivi, zašto? kojom pravnom logikom? .. onak, rekli su sorry, neće više, kompromis? .. mora se ići 'do jaja'.. i mora biti za sve, ne samo poneki primjer u godini čisto da se na izvješću napiše da je nešto rađeno.. ostali? u suprotnom i sam azop kao i ostali regulatori za svoju nadležnost, trebaju biti kažnjeni za nerad, propuste, jer im je to posao.. tj prisjetimo se npr plina za cent i prebacivanja tko-je-kome-kad.. pingponganje u kojem nitko nije kriv umjesto da su svi krivi za propust? .. no možda jednog dana postanemo uređeno društvo, pravno.. kad će ovo biti izuzetak od pravila, kad će ovo biti vijest, ovako za sad je prikrivanje krivca, dokaz nerada (jedan-ostali?) i naklonjenosti zaštite kršištelju zakona umjesto primarno zaštiti građana što im je posao, tj kao da odvjetnik jedne strane zastupa interese suprotne strane.. tko tu koga ili plin za cent?..
Ako bi se provodio zakon ne bi ostala ni jedna firma u Hrvatskoj. Lopovi/biznismeni, politicari su iz naroda, i to je najbolje sto Hrvatska moze da ponudi.
Rvat, ako već pljuješ po Hrvatskoj onda bar to čini na Hrvatskom jeziku!
U Hrvatskom jeziku nije "...da ponudi." već "...što Hrvatska može ponuditi."
Siva eminencija HDZa ce meni drzati lekcije o Rvatstvu. Slabo je to, pogledaj malo bolje u parizerskom prirucniku.
Nema nikakvog plaćanja sa CVC brojem, uživo, na recepciji, u hotelu se plaća. Prisloni se ili provuče kartica, pin i "thank you so much, I hope you were enjoying yourselves/yourself, see you soon!" Kakav mrtvi CVC... I to još samo kao potvrda rezervacije. Jadnooooooo, fuj.
Teško ćeš pronaći nekoga tko to ne radi. Plus, ako ideš preko booking.com, onda neki hoteli ne daju odgodu plaćanja (kod njih na recepciji), nego traže plaćanje unaprijed. Ako su ujedno i najbolja ponuda po svim tebi važnim parametrima, platiš.
Ok, onda platim unaprijed ili platim samo iznos rezervacije. Ne dajem cvc i broj kartice, ako nemam 2FA, u problemu sam.
Ok, onda platim unaprijed ili platim samo iznos rezervacije. Ne dajem cvc i broj kartice, ako nemam 2FA, u problemu sam.
I ako imaš 2FA preko m-bankinga, opet im daješ mogućnost rezervacije iznosa na tvojoj kartici koji neće biti naplaćen do nekog datuma, ako postoji takav filter pri rezervaciji smještaja. Ovisi o ponudi: plaćanje odmah, plaćanje na datum par dana prije dolaska ili plaćanje na licu mjesta. Za sve trebaju svi podaci s kartice. Kako god bilo, uvijek se možeš obratiti banci i tvrditi da ti nisi napravio taj trošak ako se stvarno dogodilo nešto mimo tvoje volje.
-točno.. no to je posao moderatora, tj primijetiti vrijeđanje neovisno o jeziku, stilu itd.. i sankcionirati ili upozoriti. .. ili laješ na pogrešno drvo. (ili tad pravila ne vrijede? ovisno 'tko', ne 'što'..).
-točno.. no to je posao moderatora, tj primijetiti vrijeđanje neovisno o jeziku, stilu itd.. i sankcionirati ili upozoriti. .. ili laješ na pogrešno drvo. (ili tad pravila ne vrijede? ovisno 'tko', ne 'što'..).
Uvijek je "tko". Cijelo naše društvo je "tko". Taj "tko" smije prdnuti i u crkvi, kako se to lijepo kaže.
-točno.. no to je posao moderatora, tj primijetiti vrijeđanje neovisno o jeziku, stilu itd.. i sankcionirati ili upozoriti. .. ili laješ na pogrešno drvo. (ili tad pravila ne vrijede? ovisno 'tko', ne 'što'..).
Neka institucije rade svoj posao.
Zanimljiv slučaj.
Kupujem ti ja tako godinama po hrvatskim i online inozemnim shopovima i zamislite ?!
Svi mi traže da upišem CVV/CVC troznamenkasti broj s Diners ili Erste debitne kartice. (šala mala)
Sad ozbiljno;
Prije tri godine sam kliknuo u Mall.hr da želim kupiti jedan tv, a nisam ni ukucao broj kartice.
Nemam tamo spremljen ni osnovni broj kartice, ali sam ranije tamo kupovao.
Kad odjednom stiže mail da je roba spremna za isporuku ?!
Nazvao sam ih i pitao/rekao im... "Nisam ni ukucao broj kartice i kako ste mogli formirati narudžbu te odrediti datum isporuke" ?!
(zašto čuvaju moje brojeve kartice, zar ne bi to trebalo biti automatski pobrisano nakon narudžbe određenog proizvoda, ako nemaju opciju da ja želim ostaviti kod njih broj kartice )?!
Ispričali su se i rekli kako je to slučajno...
Eto, ne znam čemu se čudite ?!
Vaše Diners, Maestro, American, Visa su s CVV/CVC odavno pohranjeni u njihovim bazama podataka, samo mi mislimo da nisu.
ovo si moram zapisat!
Ignoriraj ga.
Njegov svaki drugi post je vrijeđanje, provokacija.
Možda da ga banujemo ?
Ti nisi pročitao Pravila ponašanja na forumu
Tamo je napisano;
Jezik i pismo - Službeno pismo foruma je hrvatska latinica, a službeni jezik hrvatski.
Hrvatski infinitiv ***radit ću nije istočnjački prezent s "da"*** ja ću da radim..
Uglavnom to pokazuje neobrazovanost pojedinca u hrvatskom školskom sistemu.
Meni ne smeta, više mi smeta njegova arogancija, omalovažavanje i često vrijeđanje drugih forumaša, ali to je već tema za psihologiju.
Zanimljiv slučaj.
Kupujem ti ja tako godinama po hrvatskim i online inozemnim shopovima i zamislite ?!
Svi mi traže da upišem CVV/CVC troznamenkasti broj s Diners ili Erste debitne kartice. (šala mala)
Sad ozbiljno;
Prije tri godine sam kliknuo u Mall.hr da želim kupiti jedan tv, a nisam ni ukucao broj kartice.
Nemam tamo spremljen ni osnovni broj kartice, ali sam ranije tamo kupovao.
Kad odjednom stiže mail da je roba spremna za isporuku ?!
Nazvao sam ih i pitao/rekao im... "Nisam ni ukucao broj kartice i kako ste mogli formirati narudžbu te odrediti datum isporuke" ?!
(zašto čuvaju moje brojeve kartice, zar ne bi to trebalo biti automatski pobrisano nakon narudžbe određenog proizvoda, ako nemaju opciju da ja želim ostaviti kod njih broj kartice )?!
Ispričali su se i rekli kako je to slučajno...
Eto, ne znam čemu se čudite ?!
Vaše Diners, Maestro, American, Visa su s CVV/CVC odavno pohranjeni u njihovim bazama podataka, samo mi mislimo da nisu.
Da li ti je stvarno skinulo novce ili ti je samo došao "dummy" mail. Često webshopovi nemaju dobro podešene akcije (programski kod) pa odrađuju razne radnje bez prethodnih provjera, poput slanja raznih mail obavijesti.
Mislim da mall.hr kao i većina trgovina koristi vanjske OPG servise, tako da oni nemaju brojeve kartica i ostale podatke.
Za sve sumnjive trgovine tu je uvijek revolut jednokratna virtualna kartica.
Stigao je standardni mail narudžbe s cijenom, danom isporuke, nisu stigli podići novce jer je bio Diners u pitanju (12rata)te ih nisu stigli kontaktirati jer sam odmah nazvao.
Stvarno ću morati ići na Revolut..
I onda se ljudi čude što sam odlučio NE koristiti digitalne načine i sve manje upotrebaljavati navedenu tehnologiju...
radio sam u jednom poznatom lancu hotela. al ne u hr.
i prije te cijele gdpr price smo od odjela rezervacije dobivali svu dopisku s gostom u printanom obliku. bilo je tu i isprintanih kartica na a4 papiru sa svim podacima :D
srecom pa nikom nije palo na pamet nista napraviti po tom pitanju. jer ti papiri su puno ruku prosli dok nisu dosli nama na recepciju.
srecom nakon pola godine smo dobili online placanje i sva ta rezervacija iznosa ili naplata akontacije je isla online.
tako da, jedno je ako vi upisete ccv broj online a drugo je ako ga posaljete mailom nekome s punim podacima kartice. i tko zna ko slucajno moze vidjeti taj mail i raditi sta hoce.