Auti na struju su totalna glupost. Vodik je budućnost i njegova proizvodnja nuklearnim elektranama. Do tada, vozim dizela.
Punionice električnih vozila na meti hakera
- poruka: 23
- |
- čitano: 13.910
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Auti na struju su totalna glupost. Vodik je budućnost i njegova proizvodnja nuklearnim elektranama. Do tada, vozim dizela.
Ne budali. Makni taj drek s ceste, truješ nas sve.

Auti na struju su totalna glupost. Vodik je budućnost i njegova proizvodnja nuklearnim elektranama. Do tada, vozim dizela.
Vodik će u automobilima zaživjeti isto kada i nuklearna fuzija.
I jedan i drugi truju. Izgleda da su novi dizeli manje štetni od benzinaca - Gasoline vs Diesel: Which is More Polluting? (azocleantech.com)
A koliko truju potpuno električna vozila? Ukupno zagađenje, od zagađenja u proizvodnji plus korištenje do kraja radnog vijeka, po km.
https://theicct.org/publication/a-global-comparison-of-the-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-combustion-engine-and-electric-passenger-cars/
https://theicct.org/publication/a-global-comparison-of-the-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-combustion-engine-and-electric-passenger-cars/
Da ako potpuno ignoriraš činjenicu da večina EU država struju dobija iz neobnovljivih izvora, onda da, inače je to mazanje očiju jer si dim iz auspuha samo prebacio na drugu lokaciju, kao Norvežani - ljepo daju naftu u zamjenu za struju iz EU koja se proizvodi u termoelktranama i država čista.
Ali kako god okreneš meni je još uvijek najveći minus domet kojeg u nekim normalnim realnim uvjetima rijetko koji EV prebaci 400 kom, znači normalna vožnja na AC između 130-150, klima i muzika do kraja... sa dizelom u tim uvjetima napraviš od 800-900km, benzinci između 650-750km, EV ako opali 350 to je mila majka (što je prošlogodišnji ADAC-ov test u Hrvatskoj i potvrdio). I to nebi bio toliki problem da možeš EV napunit kao i obični auto u 5 min, oš k.... ljeti je ljepi red na sturji i onda kad dođeš na red onda čekaj sat vremena.... tako da kad domet u normalnoj vožnji bude bar 600-700km razmislim o kupnji, to tada trujem sebe i druge za fosilnim gorivima.
Ako najviše voziš po autocesti, normalno da nećeš uzeti EV. Ali za vožnju po gradu nema boljeg. Realni doseg u najgoroj situaciji je 50% deklariranih dosega. Nekima sasvim dovoljno. Kome nije, ni ne gleda EV
Znači najbolje od oba svijeta je plugin hibrid? Vožnja po gradu na struju i dobar domet.
Znači najbolje od oba svijeta je plugin hibrid? Vožnja po gradu na struju i dobar domet.
Nemoze nikako biti bolji jer se takav sustav vise kvari
Ne budali. Makni taj drek s ceste, truješ nas sve.
Suzdrži se ad hominem napada. U kapitalizmu bi navodno trebalo pustit tržište da odluči. To se ne događa. Također, previše je ljudi na planetu, predugo žive u prosjeku. To je problem. Ne Europljana, ali zagađenje iz Indije ti je isto kao i zagađenje u Zagrebu, ako gledamo količinski istu masu. Atmosferu nije briga. Tako da je jedini način napredka imat dvoje djece, ne 13 kojima nemaš dat za jest svaki dan.
Za duge relacije dizel - za kratke i po gradu struja.
Ne budali. Makni taj drek s ceste, truješ nas sve.
Suzdrži se ad hominem napada. U kapitalizmu bi navodno trebalo pustit tržište da odluči. To se ne događa. Također, previše je ljudi na planetu, predugo žive u prosjeku. To je problem. Ne Europljana, ali zagađenje iz Indije ti je isto kao i zagađenje u Zagrebu, ako gledamo količinski istu masu. Atmosferu nije briga. Tako da je jedini način napredka imat dvoje djece, ne 13 kojima nemaš dat za jest svaki dan.
Nikog ne napadam ako tvrdim da je dizel drek. A komentar koji je protivan hrpi provedenih studija i sasvim solidnoj količini dokaza da je dizel najveće zlo kaj se tiče pogonskog goriva je što? Tema otvorena za raspravu? Nije. Poklopi se ušima i moli boga da nitko ne komentira smrad koji izlazi dva metra iza tebe
Tko kaže da benzinac ne truje? Drugoi ipak, ne troše duplo više, a benzin po litri ispušta manje CO2 nego dizel tako da, što se tiče CO2, razlika nije velika. Ali je ogromna po pitanju finih čestica i dušikovih oksida, pogotovo starije generacije.
Promet, automobili, i nisu tako velik emiter CO2, ali su glavni uzrok loše kvalitete zraka u gradovima. PM2,5 je odgovoran za 2-3 godine kraći život u prosjeku.
Srećom za mog života, a mlad sam, jako mlad, neće bit zabrana automobila na benzin, dizel i plin. Javno priznajem da nema boljeg osjećaja od vađenja egra, dpfa, swirl claps iz usisne grane, trpanja ogromne turbine sa 3.0 dizel motora teretnog vozila na 1.9 motor, injektora, CR pumpe od 3.0 tdi, većih injektora, FMICa i chip tuninga, pri čemu se uredno prođe na tehničkom sa 3 puta većom snagom od deklarirane. Kad se prođe tehnički, okrene se kotačić na dynamic mod i sipino crnilo ispunjava zrak desetinu metara iza mene. Život je lijep u kapitalzmu. E da, osiguranje i nameti su za 95 konja motor.
Tko kaže da benzinac ne truje? Drugoi ipak, ne troše duplo više, a benzin po litri ispušta manje CO2 nego dizel tako da, što se tiče CO2, razlika nije velika. Ali je ogromna po pitanju finih čestica i dušikovih oksida, pogotovo starije generacije.
Promet, automobili, i nisu tako velik emiter CO2, ali su glavni uzrok loše kvalitete zraka u gradovima. PM2,5 je odgovoran za 2-3 godine kraći život u prosjeku.
ma samo zabraniti ICE vozila, pa da popravimo kvalitetu zraka.. ili ipak ne?
"Non-exhaust emissions (NEE) – particles released into the air from brake wear, tire wear, road surface wear and resuspension of road dust during on-road vehicle usage – are currently believed to constitute the majority of primary particulate matter from road transport: 60% of PM2.5 and 73% of PM10."
Bez trolanja, ozbiljan sam, druzim se sa ljudima i pokusavam naucit chip tuning. Na zalost sam presiromasan, ali je jako zanimljivo.

Možeš me i ovako prijavit. Na privatnom sam računalu i ostalim uređajima, bez VPNa, bez tora, sa "službenim" gmailom kojim se koristim i za druge svrhe. Nije me strah pisat istinu, doslovno nemam što izgubit.
Kad smo se dotakli dizela, vozim neki dan (benzin) i ispred mene se pojavi golf 2. Kad je lik stisnuo gas a ono iz auspuha crni oblak. Kad sam udahnuo osjetio sam kako mi u plućima nešto metastazira 🤣🤮
Kod nas je zaista problem ta kultura kupovine starih dizel automobila i svi nepodnošljivo smrde zato što su "neispravni" i troše na 100l dizela 1l ulja.
Neman ništa protiv novijih dizela koji ne smrde, ali ove starudije koje idu na ulje treba zakonom zabraniti.
Ništa bolje od osjećaja kad vozim bicikl na svježem zraku i onda me zatruje neki "das auto" koji ide na ulje.
A na struju nek kupe oni koji mogu za nas siromašnije tu je "zeleni" 1.0 benzinac 😁
Da, to su podaci koje se može naći. 40% nije malo a brojke su dobivene u razvijenim zemljama. Drugi dio priče, baci oko na satelitske snimke distribucije NOx spojeva. Evropa je u crvenom kao i brodske rute. SAD u zelenom uz par izuzetaka, industrija.
Dok ovo pišem, zrak je čist, jasno vidim Sljeme iznad Zagreba. U tjednu, samo koji sat nakon poštene kiše.
