pokušavaju profitirat na navikama teenagera. Baš gledam, radije snime poruku neg da moraju tipkat, to im je naporno. I onda odgovori ovaj drugi slikom svog oka, a ovaj vrati slikom svog, a ovaj opet slika uho i to krene izgledat kao ono kad dva psa pišaju jedan za drugim isto mjesto dok jedan ne odustane
Clubhouse načinio poslovni zaokret, postaje aplika
- poruka: 5
- |
- čitano: 3.001
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
skratit ću vam muke:
2024
Clubhouse izgubio 90% korisnika u odnosu na pandemijsko vrijeme
Clubhouse, platforma koja promovira žive glasovne razgovore između korisnika, zasjala je u vrijeme kada su socijalne interakcije bile ograničene. U vrijeme pandemije nudio je korisnicima jedinstvenu platformu za dijeljenje ideja, raspravu i povezivanje na načine koji su ostali društveni mediji ostavili neiskorišteni. No, čini se da je platforma dosegla svoj vrhunac ranije nego što je očekivano.
Analitičari vezuju ovaj pad popularnosti Clubhousea s postepenim opuštanjem mjera socijalnog distanciranja diljem svijeta. Kako se ljudi ponovno okreću tradicionalnim oblicima komunikacije i društvenog povezivanja, potreba za digitalnim interakcijama na Clubhouseu, očito, slabi.
Uz to, uspon konkurencija poput Twitter Spaces i Facebookovih glasovnih chat soba zasigurno su doprinijeli ovom padu. Ove platforme nude slične usluge, ali imaju i prednost ugrađene korisničke baze i prepoznatljivosti brenda.
2025
Clubhouse se Gasi: Kraj Eri Audio Chat Platforme
Nešto više od četiri godine nakon što je postigla globalnu popularnost, platforma je objavila da će obustaviti rad zbog drastično smanjenog broja korisnika i opadajuće popularnosti.
Clubhouse, platforma koja se temelji na glasovnim sobama za chat, brzo se probila na vrh ljestvice društvenih medija tijekom globalne pandemije 2020. godine. Prisilno socijalno distanciranje nagnalo je ljude da traže nove načine komunikacije i povezivanja, a Clubhouse je svojim jedinstvenim pristupom zadovoljio tu potrebu.
Ipak, u godinama nakon svoje prvotne slave, platforma je doživjela stalni pad. Dok su se mjere socijalnog distanciranja počele opuštati, ljudi su se ponovno okretali tradicionalnijim oblicima socijalizacije, ostavljajući Clubhouse u svom digitalnom retrovizoru. Uz to, konkurencija je bila nemilosrdna. S dobro ustanovljenim platformama poput Twittera i Facebooka koje su pokrenule slične značajke, Clubhouseu je bilo teško zadržati korisnike. I bez monetizacijskog plana koji bi zadovoljio investitore, njegovo preživljavanje bilo je sve više u pitanju.
Evo ideja onom tko zna programirat i želi se obogatit (nije zezancija)
aplikacija koja spaja Snapchat mogućnost sheranja lokacije, clubhouse sheranja glasovnih poruka i chatroomova, tiktok sheranja live streama, revolut instant plaćanja te glovo naručivanja hrane
znači nova multimedialna komunikacijska patforma u kojoj se ljudi javljaju live te mogu sherati svoju lokaciju, u kojoj se onda glupiraju kao na tiktoku i pričaju međusobno sa svima uključenim u stream koji se pokazuju kao paralelni streamovi na istom ekranu i gdje klikanje na taj stream mijenja chatroom u taj novi gdje onda pratiš tu osobu (dinamično mijenjanje chatroomova). Mora imati mogućnost plaćanja kao revolut jer da se može odmah poslati pare onom koga gledaš i želiš ga nagradit drito za trud zabave (kao na tiktoku). Bonus je naručivanje hrane tj. slanje hrane strimeru (ono, kao pošalješ coca colu i pizzu curi u Japan dok ona strima).
Zarada je uzimati sitan postotak od svake transakcije
bit platforme - svi su prijatelji i druže se bez da moraju imati fizički kontakt, ekipa pazi jedna na druge, šalju si hranu i piće s drugog kraja svijeta
kao začetnik ideje polažem autorska prava na nju i od bilo kog tko ju iskoristi tražim 5% udjela u zaradi
Ges, tak nešto već imaju kinezi u aplikaciji WeChat ako se ne varam. Imaju digitalni novac, a nešto slično bi trebala i EU uskoro napraviti.
Što se tiće tog Clubhousea, sjećam se da ga je BUG od početka popratio i vidjeli su u tome potencijal, ali bilo je očito da neće baš zaživjeti.