po Vašoj prijavi poteškoća s korištenjem homebox usluge, proveli smo provjeru SIM kartice i konfiguracije APN-a na uređaju, provjeru pokrivenosti signalom, statusa pojedinih servisa, provjeru suspenzija i zabrana, provjeru aktivnih paketa i opcija. Pritom nismo utvrdili nepravilnosti u radu naših sustava.
Na uređajima koji se spajaju mobilnom tehnologijom (Homebox, mobitel, USB stick, MiFI i sl.) brzine prijenosa podataka ovise o raspoloživim resursima mreže, mogu varirati i temeljene su na principu "best effort" - ostvarenja najbolje moguće brzine. Brzina ovisi i o udaljenosti od bazne stanice, broju aktivno spojenih korisnika i o lokaciji na kojoj se usluga koristi. Naši korisnici, kao i korisnici drugih pružatelja usluge pristupa Internetu, dijele mrežne resurse te brzina uvelike ovisi o opterećenosti segmenta mreže na koji je korisnik spojen i u kojem periodu je spojen.
Mobilna tehnologija nije u mogućnosti uvijek i na svakoj mikrolokaciji pružiti optimalnu pokrivenost i kvalitetu signala.
Za sva dodatna pitanja stojimo Vam na raspolaganju.
mozete vi reklamirat sta ocete ko vam viruje kad vam je ovo prije službeni odgovor na upit vezan za problematican internet u sezoni (i dns i brzina).
a ova baza s "best effort" principom mi je zakon, mogu li vam po tom principu platit racun ovaj mjesec? dobit ce te isto onoliko eura koliko je meni megabita u sezoni.



.
) s obzirom da je na tcom frend 2 kuce dalje imo 60...Od negativnih iskustava bi naveo jedino njihovu ne brigu o kupcu, jer desilo se vise puta u par godina, da je racun placen kao i uvjek isti tren na datum dolaska na adresu, dok oni meni iskljuce net, i govore da nisam platio zadnjih par rata, tek nakon osobnog dolaska u poslovnicu sa papirnatim izvodom, tek onda vide da je "proknjizeno"..To je jedina stvar koja me je zivcirala ostalo je bilo OK...Satelitski Tv sam imo s tim ugovorom, ali to bi staru majku moro pitat kako i sta je bilo, posto u to doba nisam TV gledo svega 11 minuta sve ukupno.