5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

poruka: 11
|
čitano: 2.349
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv".
13 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

Koje su to investicije u obonvljive. Hidroelktrane druga tita i drva. Stvarno smo u vrhu evrope po obnovljivima nema šta. 

Dirty dosen
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

Papir svašta trpi. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

Plenkovićev vlakić na baterije.Koji debilizam.Jedino ako je mislio na one iz Mullera u setu pa da svaka kuća ima baterijsku željeznicu.

Moj PC  
7 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: 5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je
Pislje:

Stvarno točno. Vidi se i po kvaliteti zraka u Zagrebu od jučer…
Ja rekoh
14 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

Plenky trkelja idiotarije, bilo bi svima nama bolje da nema tog lika i da odmagli za sva vremena...

Truth in engineering.
 
0 0 hvala 0
6 mjeseci
offline
Re: 5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je
Plenky

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

-naravno, logično.. imamo rimca, najbrži auto-neveru.. vlakić (za sad kodnog imena povjetarac (breeze)).. koji će juriti neslućenim brzinama po prugama hž-a a sve će proizvesti djuro(neki).. koji je propao (rusi-sankcije kao i sberbank-fortenova..).

 

-jedino činjenično točno je da će juriti neslućenim brzinama, pri čemu je svaka brzina kretanja jednako neslućena.. tj naslućiva brzina bi bila 60-120-300--kmh, ovisno o stanju pruge i usporedivo s otalim prugama kao dojč-frenč i superbrze vlakove koji tud jure +300.. to bi bilo 'naslutiva' brzina, neslućena je nešto drugo, od nula do 10kmh.. nešto kao pokretne stepenice i sl. dok se za projekt priprema dokumnetacija zgholdinga i riješenje sa žičarom kad je po potrebi prijevozno sredstvo ili građevina ovisno o toleranciji buke .. znanje i sposobnosti imamo, dokazano, tj znamo prilagoditi mjerenje buke i po potrebi reklasificirati građevinu-prometno sredstvo pa i koristiti kanticu s uljem da ne škripi, tj nije samo novac onaj koji podmazuje nego ekšli i ulje-lubrikant.. barem do zadovoljavanja atesta, koji da se ponovi dan nakon već možda ne prolazi tehnički.. što da su u pitanju osobna vozila i tehnički za auto?

 

-no zna plenky, pa tako zna da je hr inače velik proizvođač baterija.. kao i vodika, tj za političare je to sve plin, pa prigodno ivana-ivane povećavaju proizvodnju prirodnog plina.. i to je za plenkyja vodik, laički, čak i za mene :)

-da, hr je velik proizvođač, poznat brand, po vlakovima koji ne voze, po ... neveri i vodiku. No to je ionako besmislen skup klimaša koji baš ništa neće promijeniti, tek da se spali još malo fosila na put u afriku predstavnika vlada-država i prezentacije powerpointa.. (ako papir trpi svašta, računala mogu na n-tu više u prezentaciji..) :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 1
14 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

iako nam je neslavno propalo predsjedanje svemirskom federancijom u udbini, lijepo je znati kako smo - osim bitnog faktora sigurnosti u regionu - neobično važni i kao fucktor smanjenja globalnog bacanja pijeska u oči čarne. mislim, kad hrvatske ne bi bilo, morali bi je izmisliti 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

:-) :-) :-) :-) :-)

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
5.000 tona vodika i vlakovi na baterije: to je Hrv

uf opet se zazivaju udarnici i tone, tako to ide kad se sve sjebe...

 

za sve udarnike:

 

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice