je, dok je more mirno i posejdon ne "pravi situaciju":
inače, kao i s avionima, jedini je problem zaploviti/poletjeti i pristati/sletjeti. nota bene, autonomno brodovlje je skoro pa tradicija.
je, dok je more mirno i posejdon ne "pravi situaciju":
inače, kao i s avionima, jedini je problem zaploviti/poletjeti i pristati/sletjeti. nota bene, autonomno brodovlje je skoro pa tradicija.
Netočno. Vez/odvez nije problem jer za izići iz i ući u luku na brodu mora biti pilot, zaposlenik luke zadužen za manevar veza/odveza broda. Prema tome, dok je pilot na brodu brodom se upravlja ručno.
Netočno. Vez/odvez nije problem jer za izići iz i ući u luku na brodu mora biti pilot, zaposlenik luke zadužen za manevar veza/odveza broda. Prema tome, dok je pilot na brodu brodom se upravlja ručno.
ne čitaš shvaćajući (utjeha: nisi jedini takav tu na forumu) - upravo sam to napisao. bez ruke nema nauke. sve između je svejedno (osim kad nije - vidi isječak s jutubeta).
U svakom slučaju smanjuje se aktivni angažman i broj posade, pa i mogućnost ljudske greške. Nije teško zamisliti dan kada će sve biti totalno automatizirano, uključujući i ukrcaj i iskrcaj tereta.
-tko o čemu .. ja o 'novinarstvu', činjenicama, ili recimo najvažnijim dijelovima bilo kojeg članka.. naslov-podnaslov.
-tako naslov kaže: .. samostalno preplovio.. dok podnaslov kaže, gotovo u potpunosti.. tj demantira naslov ili-ili.
-iduća stvar, tumačenje upravljanja-ai.. bez ljudske intervencije? Belj ljudskog utjecaja? .. tko je napisao soft-algoritam? tko regulira pravila prometa morem? tko je dao podatke, senzore.. to je ai sve samouk svladao? ... ne jednako kao svaki vozač u autoškoli naučio je, od ljudi. Kako se tad to može tumačiti bez ljudi-ljudskog utjecaja-intervencije-pomoći?
-test-zaključak, vožnja je prošla bez sudara s 400-500 plovila.. ok, po tom kriteriju pustimo gliser s ciglom na gasu i ako do druge obale stigne bez da (slučajno ili ciljano) pogodi neko plovilo, tad je to što.. uspjeh i potvrda sigurnosti upravljanja? .. ok, što ako ponovimo test još 2-3puta i u njima se recimo dogodi sudar? Sudar se može dogoditi i kad vozač ne napravi ni jednu grešku, savršeno, jer nije uzrok samo vozilo X nego jednako Y koji može biti recimo talibanac-samouboica-kamikaza.. ili pijan. Tad i da imamo najbolji-savršen-nepogrešiv sustav opet je moguć sudar, no to tad nije dobar argument-kriterij, kao ispaljen gliser koji možda prođe ili da za upravljačem stoji bebač od par mjeseci u pelenama i upravlja nesvjesno brodom.. bi li toj bebi dali status vozača čistom slučajnošću što nije došlo do sudara, kao igrati loto-jackpot-šansu?
.. zašto se tad isti kriteriji zaborave kad je u pitanju AI? .. jer je to 'budućnost', kul?
-takvim lošim kriterijem možemo dobitnika jackpota proglasiti atestiranim-dokazanim vidovitim milanom, mada je i dalje to obično pogađanje ćoravakoka metodom ili sreća..
-tko o čemu .. ja o 'novinarstvu', činjenicama, ili recimo najvažnijim dijelovima bilo kojeg članka.. naslov-podnaslov.
-tako naslov kaže: .. samostalno preplovio.. dok podnaslov kaže, gotovo u potpunosti.. tj demantira naslov ili-ili.
-iduća stvar, tumačenje upravljanja-ai.. bez ljudske intervencije? Belj ljudskog utjecaja? .. tko je napisao soft-algoritam? tko regulira pravila prometa morem? tko je dao podatke, senzore.. to je ai sve samouk svladao? ... ne jednako kao svaki vozač u autoškoli naučio je, od ljudi. Kako se tad to može tumačiti bez ljudi-ljudskog utjecaja-intervencije-pomoći?
-test-zaključak, vožnja je prošla bez sudara s 400-500 plovila.. ok, po tom kriteriju pustimo gliser s ciglom na gasu i ako do druge obale stigne bez da (slučajno ili ciljano) pogodi neko plovilo, tad je to što.. uspjeh i potvrda sigurnosti upravljanja? .. ok, što ako ponovimo test još 2-3puta i u njima se recimo dogodi sudar? Sudar se može dogoditi i kad vozač ne napravi ni jednu grešku, savršeno, jer nije uzrok samo vozilo X nego jednako Y koji može biti recimo talibanac-samouboica-kamikaza.. ili pijan. Tad i da imamo najbolji-savršen-nepogrešiv sustav opet je moguć sudar, no to tad nije dobar argument-kriterij, kao ispaljen gliser koji možda prođe ili da za upravljačem stoji bebač od par mjeseci u pelenama i upravlja nesvjesno brodom.. bi li toj bebi dali status vozača čistom slučajnošću što nije došlo do sudara, kao igrati loto-jackpot-šansu?
.. zašto se tad isti kriteriji zaborave kad je u pitanju AI? .. jer je to 'budućnost', kul?
-takvim lošim kriterijem možemo dobitnika jackpota proglasiti atestiranim-dokazanim vidovitim milanom, mada je i dalje to obično pogađanje ćoravakoka metodom ili sreća..
Bacam i ja nekad jaja na lokalnu crkvu, ali ne pomaze i dalje zapomazu za nekog bradonju na nebu. Zato sam proces automatizirao.