Nije heliodrom, nego helidrom.
Nije heliodrom, nego helidrom.
Ja bih rekao da je pravi bussines case da oni samo dirižable proizvode na koje se može bilo koja jahta zakačiti (siguno do određene težine jahte, a možda zato i nisu stavili pogon u ovu jer bi bilo preteško). I tako postojeći vlasnici mogu je prebaciti gdje hoće i kako hoće puno brže.
Ovo već postoji, zove se privatni avion - ili samo avion.
Neš ti injižerskog postignuća, zabili jahtu na cepelin pa se prave pametni, to zna i dijete od 4 godine složiti, par žica i u igri si. Glupost.
sjajna ideja i apsolutno se slazem! Dapace bas mislim da bi ovo bilo izvrsno
Na airyacht stranici piše:
RESIDENCE
Housing : 750 m2
Terraces : 350 m2
Tonnage : 750 GT (to je prostorna zapremina, volumen)
Main features : equivalent to a 60-meter yacht
Ekvivalentna 60-metarska pomorska jahta kao ova ima istisnuće 36 tona - to bi bila i realna masa čitavog plovila, mislim (neka me bolji poznavatelji fizike ili majstori s mora isprave ako se varam). Naravno, u to spadaju i pogonska jedinica i gorivo, koji nisu uračunati u stambeni (rezidencijalni) prostor ovdje.
Ne znam točno čime to misle podići kad bi planirana najveća moderna letjelica takvog tipa, Airlander 50, mogla nositi do oko 50 tona korisnog tereta, dok do sada jedini izgrađeni i isprobani prototip, HAV 304 / Airlander 10, ima nosivost oko 10 tona (za letove u trajanju manje od tjedan dana).
Još jedan "crowdfunding projekt", samo s gomilom superbogataša.
Inače, bilo bi predivno da se vrati ono doba komercijalnih zračnih lađa, makar u formi turističkih izleta i prevoza tereta (što bi i te kako imalo smisla, s obzirom na puno niže troškove pa i emisije štetnih plinova u odnosu na klasični teretni aerotransport). Bed je jedino kad zapuše malo jači nepovoljan vjetar - no zato imamo uznapredovalu meteorologiju. Davno je na TV bila prikazivana dokumentarna serija Dosegnuti nebo, jedna meni nezaboravna epizoda bila je posvećena i zračnim brodovima i tom dobu.
Na airyacht stranici piše:
RESIDENCE
Housing : 750 m2
Terraces : 350 m2
Tonnage : 750 GT (to je prostorna zapremina, volumen)
Main features : equivalent to a 60-meter yacht
Ekvivalentna 60-metarska pomorska jahta kao ova ima istisnuće 36 tona - to bi bila i realna masa čitavog plovila, mislim (neka me bolji poznavatelji fizike ili majstori s mora isprave ako se varam). Naravno, u to spadaju i pogonska jedinica i gorivo, koji nisu uračunati u stambeni (rezidencijalni) prostor ovdje.
Ne znam točno čime to misle podići kad bi planirana najveća moderna letjelica takvog tipa, Airlander 50, mogla nositi do oko 50 tona korisnog tereta, dok do sada jedini izgrađeni i isprobani prototip, HAV 304 / Airlander 10, ima nosivost oko 10 tona (za letove u trajanju manje od tjedan dana).
Još jedan "crowdfunding projekt", samo s gomilom superbogataša.
Inače, bilo bi predivno da se vrati ono doba komercijalnih zračnih lađa, makar u formi turističkih izleta i prevoza tereta (što bi i te kako imalo smisla, s obzirom na puno niže troškove pa i emisije štetnih plinova u odnosu na klasični teretni aerotransport). Bed je jedino kad zapuše malo jači nepovoljan vjetar - no zato imamo uznapredovalu meteorologiju. Davno je na TV bila prikazivana dokumentarna serija Dosegnuti nebo, jedna meni nezaboravna epizoda bila je posvećena i zračnim brodovima i tom dobu.
To sta si linkao je jahtica od 60 stopa, istisnuce jahte od 60 metara se mjeri u stotinama tona...
To sta si linkao je jahtica od 60 stopa, istisnuce jahte od 60 metara se mjeri u stotinama tona...
A, u pravu si, onda se radi i o 750 tona mase kako su naveli... još puno gore onda po pitanju brojeva za realizaciju ovog projekta.
To nije leteća jahta nego cepelin s luksznom gondolom koja se može od njega odvojiti. Nije jahta jer nema vlastitog pogona, pa ne može nikamo ploviti - osim ako ju cepelin ne vuče. Problem s cepelinom je manevar, je mu jako smeta vjetar ma u kojem smjeru da puše.
Naravno da je "jahta" malo nezgrapno odabran termin, ali valjda jer bolje zvuči nego "prijenosna nastamba" koji baš ne ukazuje na luksuznu opremu.