Sad je pred navijačima Real Madrida, koji su istovremeno i korisnici Spotifya, velika dilema - ostati vjeran omiljenoj platformi ili ipak potražiti novi streaming servis?
Spotify gradi image reklamiranjem kroz nogomet – p
- poruka: 5
- |
- čitano: 3.247
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sad je pred navijačima Real Madrida, koji su istovremeno i korisnici Spotifya, velika dilema - ostati vjeran omiljenoj platformi ili ipak potražiti novi streaming servis?
Ili promijeniti omiljeni klub i početi navijati za onaj bolji ( Barcelonu ).
Gledano povijesno Real je uspješniji klub (više puta prvak države i daleko više puta osvajač Lige prvaka), ali ono bitnije - neće nitko navijati za neki klub jer ima omiljenog mu sponzora, dok se glazbeni audio stream servisi biraju po raznim parametrima i na isti način mijenjaju. Nitko (normalan) ne "navija" za neku internetsku uslugu...
Sad je pred navijačima Real Madrida, koji su istovremeno i korisnici Spotifya, velika dilema - ostati vjeran omiljenoj platformi ili ipak potražiti novi streaming servis?
To mi je prvo prošlo kroz glavu kad sam vidio naslov. Mislim da ću ga nastaviti koristiti, ali kriomice.
Ah, ti veliki nogomentni brendovi, tzv. klubovi su više ono marketing, nego sport, navijanje, ljubav prema lokalnoj zajednici....
Ne volim vidjeti druge grbove klubova, čak ni na Internetu. Za mene postoji samo malo 'd', te slavni Dinamov grb. To je svetinja.
Moj klub, Dinamo Zagreb se ove sezone ravnopravno hrvao sa jednim španjolski klubom iz vrha njihove lige. Moj klub je najjači. Da je bilo više sportske sreće i da nas sudija nije pokrao, prošli bi te umišljene Seviljance.
DZG je posljednji put sa Real M. izgubio minimalno. Sa jednim golom razlike. Šef je bio jako sretan. Bilo je puno anegdota iz te lijepe maximirske noći, iako smo izgubili.
Nama ti tzv. "veliki klubovi" dolaze za džaba igrati na naš Maxić. Dočim neki drugi kluboi moraju platiti da im jedna Barca dođe igrati.
Mi smo Dinamo Zagreb, te u svakoj tekmi idemo po 3 boda.
Ne treba nama jedan Spotifaj. Mi smo Dinamo i dovoljni smo sami sebi. Sami kontra svih.
Dinamo, prvak svijeta!
Ah, ti veliki nogomentni brendovi, tzv. klubovi su više ono marketing, nego sport, navijanje, ljubav prema lokalnoj zajednici....
Ne volim vidjeti druge grbove klubova, čak ni na Internetu. Za mene postoji samo malo 'd', te slavni Dinamov grb. To je svetinja.
Moj klub, Dinamo Zagreb se ove sezone ravnopravno hrvao sa jednim španjolski klubom iz vrha njihove lige. Moj klub je najjači. Da je bilo više sportske sreće i da nas sudija nije pokrao, prošli bi te umišljene Seviljance.
DZG je posljednji put sa Real M. izgubio minimalno. Sa jednim golom razlike. Šef je bio jako sretan. Bilo je puno anegdota iz te lijepe maximirske noći, iako smo izgubili.
Nama ti tzv. "veliki klubovi" dolaze za džaba igrati na naš Maxić. Dočim neki drugi kluboi moraju platiti da im jedna Barca dođe igrati.
Mi smo Dinamo Zagreb, te u svakoj tekmi idemo po 3 boda.
Ne treba nama jedan Spotifaj. Mi smo Dinamo i dovoljni smo sami sebi. Sami kontra svih.
Dinamo, prvak svijeta!
Hahahahahahahahahahah jebem ti zivot
Spotify je vec dovoljno poznat. Treba samo povecati cijenu usluge.