Vidim, vidim...
Dugme "deep reset" kao dio opreme svih elektromobila.
Ekvivalent resetiranju rutera.
Vidim, vidim...
Dugme "deep reset" kao dio opreme svih elektromobila.
Ekvivalent resetiranju rutera.
Mora da ekipu vec hvata panika jer je Giga Berlin dobio sve potrebne dozvole, pa vec krecu placena blacenja i navodna "istrazivanja"...sad krece i potpuna dominacija u Europi!
Ova propaganda neistinita se vec vodi godinama protiv Tesle, i sto se vise provodi, to Tesla vise gazi! Tako da uzalud bacen novac Kije i ostalih proizvodjaca. Umjesto da samo polovicu toga uloze u bolji proizvod, bilo bi im daleko bolje.
Mora da ekipu vec hvata panika jer je Giga Berlin dobio sve potrebne dozvole, pa vec krecu placena blacenja i navodna "istrazivanja"...sad krece i potpuna dominacija u Europi!
Ova propaganda neistinita se vec vodi godinama protiv Tesle, i sto se vise provodi, to Tesla vise gazi! Tako da uzalud bacen novac Kije i ostalih proizvodjaca. Umjesto da samo polovicu toga uloze u bolji proizvod, bilo bi im daleko bolje.
Sta je s tobom, kupio si 1 dionicu Tesle sa zivotnom ustedjevinom pa sad navijas?
Zanimljivo je da Biden i njegova administracija vec godinu dana ne zele spomenuti rijec Tesla, u bilo kojem kontekstu. Zamisli koliko moras brutalno trgat konkurenciju kad predsjednik zemlje u kojoj zivis ne zeli ni spomenuti tvoje ime. Tek je pred mjesec dana prvi put nevoljko spomenuo kako je Tesla EV lider.
Ako pogledamo malo na BUG-u vijesti o Tesli, vidi se da je preko cca 80% vijesti negativno. Ako pogledamo strane portale, vise od 90% svih vijesti je negativno!
Hmmm, pitam se zasto je to tako. Mozda zato sto Tesla mete pod konkurencijom i ne misli prestat gazit naredno desetljece, a brojnim autokompanijama i njihovim dobavljacima prijeti uskoro bankrot.
U tom slucaju sigurno je bolje provoditi raznorazna "istrazivanja" od brojnih "neovisnih" udruga kako bi se Teslu prikazalo najgorom. Medjutim zanimljivo je gledati kako je Tesla (Model 3 i Y) za mnoge bila svjetski ili europski automobil godine. Uz to je prosle godine par mjeseci bila i najprodavaniji automobil u Europi ukupno gledano, ne samo u BEV kategoriji.
Pa kako je moguce da nesto sto je najprodavanije, sto se ceka na dostavu izmedju 7-8 mjeseci bude tako lose kvalitetom? Ne bi li kupci to vec prepoznali i masovno napustali Teslu kao brend? Ili je ipak stvar u tome da se tradicionalnoj autoindustriji svijet zaotirao za 360, pa sad ne znaju vise kako i kojim alatima da prije popljuju Teslu.
Zamislite vi koje ponizenje VW-u, Daimleru, BMW-u i ekipi mora bit da jedan do jucer, prakticki startup, koji jos uvijek nema ni svoju europsku tvornicu koja je operabilna, pomete cak i njihova ICE vozila u Europi i postane ukupno najprodavaniji automobil. Uopce ne mogu zamislit level ponizenja koje ta ekipa proizvljava trenutno!
Mozete vi ekipica davat minuse do sutra, a BUG moze zajedno s Galicem i ostalima i dalje pljuvat po Tesli do mile volje, medjutim Tesla ce iz godine u godinu nizati rekorde i brisati pod sa tradicionalnom ICE industrijom, od koje mnogi nazalost nece prezivjeti ovu tranziciju.
Kako godine prolazu, sve manje viđam fanboyizam online. Vjerovatno kako ljudi odrastaju i sazrijevaju.
No kao sto svi vidimo ovdje, nekima to ide malo sporije.
Mozete vi ekipica davat minuse do sutra, a BUG moze zajedno s Galicem i ostalima i dalje pljuvat po Tesli do mile volje, medjutim Tesla ce iz godine u godinu nizati rekorde i brisati pod sa tradicionalnom ICE industrijom, od koje mnogi nazalost nece prezivjeti ovu tranziciju.
Pored svih događaja u svijetu, hvata me istinska nostalgija za vremena kad su se zagriženi fanboji klali do besvijesti oko prevarantskih proizvoda.
Kao u onom genijalnom thredu kad je jedan ovakav iracionalni fanboj na 30-ak stranica uvjeravao istaknute IT stručnjake u nas da je iMac najispaltivija investicija za sva uredska poslovanja jer će iMac na stolu porte/tajnice uvjeriti potencijalnog klijenta u profesionalnost pa će automatski tvrtci dati sve poslove čime se naravno anulira sav novac kakti "bačen" na (tada) 200-300% hrvatksih marži na Apple proizvde.
U tom slucaju sigurno je bolje provoditi raznorazna "istrazivanja" od brojnih "neovisnih" udruga kako bi se Teslu prikazalo najgorom.
Ovo nisu istraživanja - ovo su prijave kvarova. Osim ako misliš da su kupci Kije prijavljivali da voze Teslu - ovo su podaci jebenih vlasnika Tesle.
Podaci se podudaraju sa nedavnim anketama iz Belgije, pa ti ostaju dvije opcije:
1. Ili postoji globalna kabala vlasnika Kije koji se naprednim metodama kibernetičkog ratovanja predstavljaju kao vlasnici Tesle pa uništavaju krv i bitak vlasništva Tesle bezočnim prijavljivanjem kvarova
2. Ili vlasnici Tesle prijavljuju kvarove koje su doživili
Ova druga opcija bi u normalnom svijetu - onome u kojemu se nešto drugo voli mimo Tesle (bilo što drugo, neki cvijet, kišobran, šelna) - bila i poželjna jer recimo može se prijaviti kvar koji će te spasiti od toga da ti Tesla bude pogrebno vozilo. (Tj. prerano, sigurno si ti već ugovorio da kad rikneš da te voze u Modelu X, pa da Gulwing vrata lamataju u ritmu Mišine "Jedan dan života (da se u Tesli vozim)". A ako rikne Tesla ići će il "Nikog nisam volio tako", "Ja više nemam razloga da živim" il "Samo nas nebo rastavit može" il možda čak "Još i danas teku suze jedne žene".)
Neznam, legendo, da je bar meni ovakav žar u životu, na razini Pover Rejnđersa ili Himena.
ONI ČE ISTO POBRISAT POD SA SVIM NEPRIJATELJIMA!
Mozete vi ekipica davat minuse do sutra, a BUG moze zajedno s Galicem i ostalima i dalje pljuvat po Tesli do mile volje, medjutim Tesla ce iz godine u godinu nizati rekorde i brisati pod sa tradicionalnom ICE industrijom, od koje mnogi nazalost nece prezivjeti ovu tranziciju.
Nema to veze sa "fanboizmom", to su cinjenice... kazem, kad jedan americki predsjednik ne zeli spomenut tvoje ime i govori kako je General Motors leader i kako su elektrificirali cijelu Ameriku i kad se moraju pisati peticije online od stotina tisuca ljudi da americka administracija napokon spomene rijec Tesla, onda vam je jasno koliko je sati. Tada je svakome jasno koliki je level korupcije prisutan. Jer, ako jedan Ford i GM imaju toliko novaca da podmite kompletnu americku administraciju i financiraju im kampanje, zasto onda ne bi imali dovoljno da podmite sve relevantne "istrazivacke skupine" i portale diljem svijeta... s obzirom koliko trose godisnje na reklame ICE vozila, to im dodje kao kap u moru!
Ja zaista nisam fanboy, nego iznosim cinjenice!
Jel tocno da je Tesla najprodavaniji BEV danasnjice? Je
Jel tocno da je Tesla uz BMW najprodavaniji premium brend na svijetu? Je
Kako je onda moguce da ima toliko kvarova i da ga kupci i dalje zele? Ocito nitko ne zna dat logican odgovor na to pitanje...
I kako se to provode ta belgijska i ostala istrazivanja da mi je znat? Otkud njima podaci o broju kvarova na vozilima? Pristup sluzbenim Teslinim servisima nemaju i Tesla im takve podatke ne bi dala. Od ostalih servisnih centara ne mogu dobit te podatke jer Tesla se jedino u ovlastenim Teslinim servisima moze popraviti ako govorimo o softveru i naprednom hardveru (kocnice, izmjenu guma i sl. naravno ne racunamo). Preostalo je jos jedino anketiranje samih korisnika. Otkud ekipi "istrazivaca" kontakti dobrog dijela svih kupaca Tesle da mi je znat? Zasto bi prosjecan korisnik Tesle odvajao svoje vrijeme za takve ankete? Jako nategnute price...
I tu dolazimo i do samog softvera na Teslama, koji je slozit cete se, najnapredniji softver u automobilskoj industriji. Dovoljno je vidjeti softver VW-a ili Kije/Hyundaia i sve vam je jasno. Pa ta ekipa je tek prosle godine otkrila OTA update, o cemu mi uopce pricamo. O stekanju i neispeglanom primitivnom korisnickom sucelju njihovih vozila ne moramo ni trositi rijeci.
Mozda je samim tim moguce da ta ekipa nema problem sa softverom jer im je ostao na razini od pred 15 godina. Mozda je problem Tesle sto je previse napredna i inovativna, pa placa danak svoje superiornosti. Bilo kako bilo, svakom sa zrnom mozga je savrseno jasno sto se ovdje dogadja. I naravno, ocekujem da ce se ovakva "istrazivanja" u narednim godinama sve vise i vise pojacavat, a Tesla ce naravno, biti apsolutno zadnja u svakom tom istrazivanju.
Nema to veze sa "fanboizmom", to su cinjenice... kazem, kad jedan americki predsjednik ne zeli spomenut tvoje ime i govori kako je General Motors leader i kako su elektrificirali cijelu Ameriku i kad se moraju pisati peticije online od stotina tisuca ljudi da americka administracija napokon spomene rijec Tesla, onda vam je jasno koliko je sati. Tada je svakome jasno koliki je level korupcije prisutan. Jer, ako jedan Ford i GM imaju toliko novaca da podmite kompletnu americku administraciju i financiraju im kampanje, zasto onda ne bi imali dovoljno da podmite sve relevantne "istrazivacke skupine" i portale diljem svijeta... s obzirom koliko trose godisnje na reklame ICE vozila, to im dodje kao kap u moru!
Ja zaista nisam fanboy, nego iznosim cinjenice!
Ovo bi trebalo u riječnike pod definiciju fanbojizma :D.
Pazi, pisalu su peticije da ih Biden spomene.
Notice me senpai!
Evo ti pozitivan primjer - zašto dio ljudi kupuju skuplji iPhone pro sa najboljim kamerama na svijetu kad te kamere nikad neće iskoristiti mimo okidanja mutnih slika za FB?
Zašto ljudi kupuju bijele pamučne majice balenciage koje koštaju 10-50x više od obićinih iz Galeba, a nisu bolje kvalitete?
Po drugi put.
Nije istraživanje već anketa.
Znači da su sami kupci prijavili kvarove u anketi.
Da, moguće je da se netko i zajebavao, al bome treba bit poseban fanboj pomisliti da par tisuća ljudi nije imalo pametnijeg posla nego trolat neku anketu u Belgiji.
A ti si poseban fanboj jer niti ne čitaš što sam napisao - već opet daješ neke sulude teorije.
NISU UZELI PODATKE OD TESLE NITI JE TO ISTRAŽIVANJE. VLASNIK TESLE JE SVOJIM PRSTOM PRIJAVIO KVAR NA ANKETI.
E, daj se saberi.
Otkud BUGu kontakti kupaca?
https://www.bug.hr/search/results?q=anketa
S tobom je razum otišao u vječna lovišta.
Svečano proglašavam kolegu =XFX=PlayHard kao najvećeg fanboja foruma od osnutka!
Ekipa,situacija sa strujom je takva da je pocela stekat opskrba kucanstava...cak su i nama ovdje u De natuknuli da bi moglo bit nestasice a mi tu pricamo o stotinama milijuna auta na struju koje nema dovoljno za osnovne potrebe vise.....
Ekipa,situacija sa strujom je takva da je pocela stekat opskrba kucanstava...cak su i nama ovdje u De natuknuli da bi moglo bit nestasice a mi tu pricamo o stotinama milijuna auta na struju koje nema dovoljno za osnovne potrebe vise.....
Pa nece se ova tranzicija na elektricna vozila dogodit za 5 godina. Sigurno ce trajat oko 20-ak godina dok svi novi automobili ne budu potpuno elektricni.
A dok se zamijene bas svi postojeci automobili na cestama diljem svijeta elektricnima, bit ce i 2050. ili 2060.
Ako do tad ne rijesimo dovoljne kapacitete elektricne energije i infrastrukturu, onda stvarno u k.
Pa da je toliko emocija imat za neku korporaciju, pratit do te mjere za brojat peticije o tome da netko ime te firme spomene??
Naj firma, naj softwer, naj naj naj.
Sto teslin kupac ima vremena glasat, podmecivanje, govorio ovaj, onaj, sto ovo sto ono.
Brate mili ja sam bio malo blag kad sam reka fanboyizam, prosao si ti tu granu davno.
Taman da je Tesla najbolja stvar sto se dogodila covjecanstvu nakon vatre, idalje nebi pario normalan ovdje sa takvim pristupom.
Od priče da imaju desetljeća prednosti, sad su došli do priče da ih svi sabotiraju.
A najveći razlog što ih ljudi mrze je zbog ovakvih korisnika (a u većini slučaja nisu ni korisnici tog brenda)... Pored toga što su im auta mrtvački sanduci na točkovima. Lomi se sve živo na njima.
A sad malo činjenica, za razliku od ovoga što ovaj fanboj misli da su činjenice. U Europi nikoga oni ne dominiraju. Lako je imati najprodavaniji jedan model, kada samo taj model i prodaješ (dobro i onaj Y što je isti kao i 3, samo malo podignut). Po ukupnoj prodaji gledaju u leđa mnogim Europskim proizvođačima. A ni u Kini nisu više prvi. Tamo ih BYD dere redovno u zadnje vrijeme. Jedino u toj americi još imaju prednost...
Mozete vi ekipica davat minuse do sutra, a BUG moze zajedno s Galicem i ostalima i dalje pljuvat po Tesli do mile volje, medjutim Tesla ce iz godine u godinu nizati rekorde i brisati pod sa tradicionalnom ICE industrijom, od koje mnogi nazalost nece prezivjeti ovu tranziciju.
Kad sam ja zadnji puta išta pisao o Tesli?
Kad smo već kod toga, idol ti traži veću proizvodnju - nafte i plina?! Gasp!!!!! https://finance.yahoo.com/finance/news/elon-musk-supports-increasing-oil-014509150.html
Ali, ali, baterije, struja, Hyperloop, Boring Company, električni kamion i pickup... kako?!?!?!?
Inače sve skupa u 13 godina proizveo manje od 2 milijuna automobila, što je manje od kvartalne proizvodnje GM-a koji godišnje proda od 8 do 10 milijuna automobila.
Jadan musk biden ga ignorira... Inače musk ignorira rimca... I tako to ide u krug...
Ovaj svijet još nije vidio ovu količinu ignorea...
I kako se to provode ta belgijska i ostala istrazivanja da mi je znat? Otkud njima podaci o broju kvarova na vozilima? Pristup sluzbenim Teslinim servisima nemaju i Tesla im takve podatke ne bi dala. Od ostalih servisnih centara ne mogu dobit te podatke jer Tesla se jedino u ovlastenim Teslinim servisima moze popraviti ako govorimo o softveru i naprednom hardveru (kocnice, izmjenu guma i sl. naravno ne racunamo). Preostalo je jos jedino anketiranje samih korisnika. Otkud ekipi "istrazivaca" kontakti dobrog dijela svih kupaca Tesle da mi je znat? Zasto bi prosjecan korisnik Tesle odvajao svoje vrijeme za takve ankete? Jako nategnute price...
To ti ide ovako: auto ti stane na cesti, zoveš HAK. U Njemačkoj: ADAC. U Belgiji: VAB. Isti godišnje objave statistiku kvarova po proizvođaču/modelu.
Zašto peticije? Meni je Rudi Giuliani na cameo.com za pišljivih dva soma kuna spomenuo da je Yugo najbolji auto i tko drukčije kaže mrzi sve hrvatsko. #hrvacki-jal
Kakav tantrum 😂
Btw, što se premium brandova tiče, interneti kažu da:
According to a statement released by BMW, the Bavarian carmaker sold 2 213 795 units around the globe in 2021. This puts it ahead of Mercedes-Benz, which managed a total of 2 093 476 passenger cars, while Audi trailed with 1 680 512 customer deliveries.
Ma i te brojke su mi glupe za spominjanje. (Iako je lijepo od tebe da si ih spomenuo u kontekstu obaranja mitova da je Tesla najprodavaniji - da ako gledamo koliko se automobila prodalo kad tetrijeb zaklikće u suton krvavog sunca. Ovo me podsjeća na onaj meme, kad je Ante Rukavina - prvi od nekoliko Splitskih Dijamanata, zabio gol na novu godinu pa su bili naslovi da je najbolji golgeter u godini, ispred Ronalda i Messija)
Ako čovjek koji ima 350 000 000 000 milijardi dolara u 17 godina i 6 000 000 000 milijardi dolara direktne vladine pomoći i uz sve porezne olakšice nije u sposobnosti napraviti samohodne točkove onda to ne može nitko.
Nadodajmo i to da je Tesla jedini proizvođač automobila koji je iakda novac od konkurencije dobivao za džabe (bez suradnje na pojedinim modelima), ne iz genijalnosti nego iz puke birokratske odluke o kreditima za CO2 kategorije.
I povrh svega toga vara kupce, laže, prodaje maglu, i poskrivećki uništava sindikate, gura rasizam u tvornicama, kladi se na anti-ekološke pizdarije. I nakon svega ima obraza od vlasti zahtijevati još.
Pazi, lik je odlukom vlasti dobio 2 400 000 000 milijarde eura od Fiata, i 500 000 000 milijuna dolara u jednom kvaratlu na račun "dikaktorskog režima" i ekoloških normi, da bi se onda pizdunski kladio na "zeleni" Bitcoin i sad zahtijevao povećanje proizvodnje nafte.
https://www.businessinsider.com/tesla-emissions-credits-sales-profit-stellantis-fiat-chrysler-2021-5
Što se kvalitete tiče, nisam iznenađen da se ljudi žale, iako ne znam kakve su točno ankete u pitanju. Imaš one situacije gdje škoda pokupi nagrade za pouzdanost i zadovoljstvo, a VW bude tipa predzadnji.
Imam samo jedno iskustvo vožnje u modelu S prije par godina i sve mi je bilo fora zbog novelty-a i brutalnog okretnog momenta, al meni taj auto iznutra gotovo ničim nije bio premium - osim ogromnog ekrana, materijali i cijeli dojam iznutra mi je bio na razini čak ispod tipa ford mondea ili mazde6. A da sam platio koliko je tad bio, imao bih sigurno svašta za prigovorit :D.
Meni su pričali kako Tesle znaju imati nekih stvarno banalnih problema: tipa prokišnjavanje krovova i slično, i da je kvaliteta tolika loša. Nisam mogao vjerovati.
Što se kvalitete tiče, nisam iznenađen da se ljudi žale, iako ne znam kakve su točno ankete u pitanju. Imaš one situacije gdje škoda pokupi nagrade za pouzdanost i zadovoljstvo, a VW bude tipa predzadnji.
Imam samo jedno iskustvo vožnje u modelu S prije par godina i sve mi je bilo fora zbog novelty-a i brutalnog okretnog momenta, al meni taj auto iznutra gotovo ničim nije bio premium - osim ogromnog ekrana, materijali i cijeli dojam iznutra mi je bio na razini čak ispod tipa ford mondea ili mazde6. A da sam platio koliko je tad bio, imao bih sigurno svašta za prigovorit :D.
Neznam dali sam ikad u svom životu vidio išta od vag grupe da je bilo ispod prosječno u nekim statistikama, kamoli da su u nečemu predzadnji
Meni je fascinantno koliko je IT u mnogim sektorima postao balon, nerijetko rješavamo (pod navodnicima "mi") probleme koji ni ne postoje ili se uopće nema smisla da se riješe na taj način.
Da ne kažem da su neka "rješenja" (koja licemjerno i sam koristim) dugoročno štetna za društvo (tipa Uber i cijela gig ekonomija koja ni u teoriji nije održiva). Sve je u osnovi "make believe", daš kul prezentaciju (uz karizmu) o nekom super digitalnom proizvdu, dođu pare od investitora ti ih trošiš. Nekad izađeš na tržište i na račun toga hypea dobiješ enormnu valulaciju.
Nekad s kolegama hiptetski razmatram, što bi bilo kad bi se tipa sva ova snaga što istražuje deep learning (najnoviji hype, paperi se štancaju na traci), malo preusmjerila u bioinformatiku (ima i u njoj deep learninga, svjestan sam toga) ili neke druga područja u kojima stvarno fali istraživačke snage.
Yep, a pogledaj tek sad metaverzum debilane - jesi vidio wallmartovu viziju kupovine u metaverzumu, umro sam od smijeha :D.
Djelomično on topic - u autoindustriji je to otišlo u bananu kad su svi počeli zaboravljat da postoji grana zvana ergonomija i onda sve roknu na ekran (ty tesla?), pa skuže da ljudi baš i nisu ljubitelji povlačenja prstom po ekranu dok voze da bi pojačali glasnoću ili (još gore) kontrolirali ventilaciju. Onda, umjesto da skužiš da si ispao glup, ideš to rješavati haptičkim feedbackom - ono, ne glumi debila i stavi faking kotačić. Da ne govorim da povećavaš šansu da ti jedan failure (npr ekrana) dovede do toga da ljudi ne mogu skoro ništa kontrolirat.
I kako se to provode ta belgijska i ostala istrazivanja da mi je znat? Otkud njima podaci o broju kvarova na vozilima? Pristup sluzbenim Teslinim servisima nemaju i Tesla im takve podatke ne bi dala. Od ostalih servisnih centara ne mogu dobit te podatke jer Tesla se jedino u ovlastenim Teslinim servisima moze popraviti ako govorimo o softveru i naprednom hardveru (kocnice, izmjenu guma i sl. naravno ne racunamo). Preostalo je jos jedino anketiranje samih korisnika. Otkud ekipi "istrazivaca" kontakti dobrog dijela svih kupaca Tesle da mi je znat? Zasto bi prosjecan korisnik Tesle odvajao svoje vrijeme za takve ankete? Jako nategnute price...
To ti ide ovako: auto ti stane na cesti, zoveš HAK. U Njemačkoj: ADAC. U Belgiji: VAB. Isti godišnje objave statistiku kvarova po proizvođaču/modelu.
A ono najpouzdaniji stojadin, 0 prijavljenih kvarova. Jeftinije ga pustit na cesti nego godinu dana placat hak.
Moj caca je nekad imo golfa jedinicu. Zakuho bi na svakom duljem putu ali nije bilo potrebe za vucnom sluzbom jer je u gepeku uvijek bio set svjecica, filtera, dizni, klema, gumiringova, jedna lamela, 2 crijeva, kiler, paket zvakacih guma ako i rezervni kiler pusta i 3 mesna nareska ako potraje. Vi koji se pitate "a gedore, alat?" - to je bilo ispod prednjih siceva odmah pokraj nekoliko uljem umazanih krpa.