Puno vam hvala na ovoj informaciji.
Puno vam hvala na ovoj informaciji.
Logican izbor, s obzirom da je Kia-Hyundai po kvaliteti sve bolji, uskoro ce prestici europljane
i zasjesti na drugo mjesto po kvaliteti, ako vec nije.
Japanci ga nece proizvoditi, eventualno Sony, al to bi moralo biti cudo da se desi.
Zasto? Sony voli imati sve konce u rukama, a Apple je isto takav, tako da tu nema srece.
A ostali japanci nece sigurno htjeti prljati svoje ime sa Appleom, jer ne zele da se njihovo
ime veze sa preskupe precjenjene i falicne produkte.
Hoce li podržavati android auto?
Pa sad baš Passat nije smeće, solidan auto skoro kao Octavia ,ali da osnovna verzija dolazi s očajnim radio uređajem izašlim iz 1998-e, to je točno.
Nesto nisam siguran da autoindustrija jedva spaja kraj sa krajem....
Autoindustrija su najgori lihvari...
Svako auto isto jedino natpis je drugaciji i plastika je razlicita... Uveli namjerne kvarove jer tako zaraduju masnu lovu... Kvaliteta nepostojeća... I isto vrijedi za svabu japanca kineza talijana francuza spanjolca korejanca kvari se i ponovno ce se pokvarit...
Najjace su izjave moj osim redovnog servisa nista a redovni servis u 10 godina 3 iljade eura... Plus gume plus baterija i++
Autoindustrija su najgori lihvari...
Svako auto isto jedino natpis je drugaciji i plastika je razlicita... Uveli namjerne kvarove jer tako zaraduju masnu lovu... Kvaliteta nepostojeća... I isto vrijedi za svabu japanca kineza talijana francuza spanjolca korejanca kvari se i ponovno ce se pokvarit...
Najjace su izjave moj osim redovnog servisa nista a redovni servis u 10 godina 3 iljade eura... Plus gume plus baterija i++
Automobil - skr. auto je u hrvatskom imenica muskog roda...
svakI auto....
BMW kao najuspješnija automobilska tvrtka ima oko 5% marginu zarade... znači svaka auto-kompanija je daleko skromnija, jer daje više po uloženom nego Apple, koji ima ovčice koje kupuju čim logo bljesne (OK, u Rvatistanu postoji erocka fiksacija na Golf TDI srebrnne boje)...
@Antiseptik:
eo je!
@Stric_Jura:
a znaš da je onima doli švapsko auto (das auto) sinonim za istoznačnicu. kao i ovo pas. a sila nečista je žensko.
@Apple:
eo, sad će đuro đaković, oour vozila za prekenjavanje, dati ponudu (koju ne možete odbiti) da vam to pošarafi, kad sami ne znate.
Autoindustrija su najgori lihvari...
Svako auto isto jedino natpis je drugaciji i plastika je razlicita... Uveli namjerne kvarove jer tako zaraduju masnu lovu... Kvaliteta nepostojeća... I isto vrijedi za svabu japanca kineza talijana francuza spanjolca korejanca kvari se i ponovno ce se pokvarit...
Najjace su izjave moj osim redovnog servisa nista a redovni servis u 10 godina 3 iljade eura... Plus gume plus baterija i++
Automobil - skr. auto je u hrvatskom imenica muskog roda...
svakI auto....
BMW kao najuspješnija automobilska tvrtka ima oko 5% marginu zarade... znači svaka auto-kompanija je daleko skromnija, jer daje više po uloženom nego Apple, koji ima ovčice koje kupuju čim logo bljesne (OK, u Rvatistanu postoji erocka fiksacija na Golf TDI srebrnne boje)...
U Srbiji je srednjeg roda, ono.
BMW kao najuspješnija automobilska tvrtka ima oko 5% marginu zarade... znači svaka auto-kompanija je daleko skromnija, jer daje više po uloženom nego Apple, koji ima ovčice koje kupuju čim logo bljesne (OK, u Rvatistanu postoji erocka fiksacija na Golf TDI srebrnne boje)...
Ne kužim zašto geekovi uvijek imaju nešto protiv Golfa, ali to je bio daleko najbolji omjer uloženog i dobivenoga koji sam ikad vozio. Modeli od prije više od 20 godina imaju bolju ekonomiju vožnje nego trenutni modeli Hyndaia i Kie, ali mnogo razvikanijih imena kao što su Toyote i slični. Za napravljenih 300.000 km osim redovnih servisa mijenjao sam jedino amortizere što je isto potrošni materijal. Uopće nema smisla da uspoređujem vozne karakteristike jer je većina koji kritiziraju WV ionako to ne shvaća i vožnja im je te im je interesantije da imaju PSP konzolu u autu nego pouzdani i efikasni auto. Uživajte u svojim Citroenima, Nissanima i Renaultima, no dajte bar odvezite 10.000 km prije nego što kenjate po nečem.
Što se tiče teme i Apple Cara polako izlaze detalji i čak je i Kuo iznio svoja saznanja što znači da su stvari postale ozbiljne. Od navedenih specifikacija (i to za top end model) ne čini mi se ništa posebno zanimljivo osim punjenja baterije na 80% za 18 minuta, sve ostalo je u najbolju ruku prosječno.
Vozio sam golf 7 nekih 1000 km, srednja oprema. Normalan auto, ništa specijalno, ništa loše. Je li bih ga kupio? Novoga možda, rabljenog nikad. A o načinu vožnje i "nečemu" što golf može pružit... GTI modeli su precjenjeni s obzirom što nude. U svakom slučaju ima bolje od golfa.
BMW kao najuspješnija automobilska tvrtka ima oko 5% marginu zarade... znači svaka auto-kompanija je daleko skromnija, jer daje više po uloženom nego Apple, koji ima ovčice koje kupuju čim logo bljesne (OK, u Rvatistanu postoji erocka fiksacija na Golf TDI srebrnne boje)...
Ne kužim zašto geekovi uvijek imaju nešto protiv Golfa, ali to je bio daleko najbolji omjer uloženog i dobivenoga koji sam ikad vozio. Modeli od prije više od 20 godina imaju bolju ekonomiju vožnje nego trenutni modeli Hyndaia i Kie, ali mnogo razvikanijih imena kao što su Toyote i slični. Za napravljenih 300.000 km osim redovnih servisa mijenjao sam jedino amortizere što je isto potrošni materijal. Uopće nema smisla da uspoređujem vozne karakteristike jer je većina koji kritiziraju WV ionako to ne shvaća i vožnja im je te im je interesantije da imaju PSP konzolu u autu nego pouzdani i efikasni auto. Uživajte u svojim Citroenima, Nissanima i Renaultima, no dajte bar odvezite 10.000 km prije nego što kenjate po nečem.
Jedini Golf za kojeg bi ja dao novce je Škoda Octavia...
Hyundai je turbo pouzdan auto kojeg sam razgazio jer nisam imao love za održavanje, ali me NIKAD nije ostavio....
a kad bi hrpa ljudi koji se kunu u Golf provodili "pod haubom" svojih ženski toliko vremena kao pod Golfovom, ženske bi im se smijale ukrug glave...
"U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila ".
Ovaj...
A Rimac? Kak se njega još nitko ni sjetil spomenut
Ovdje u zadnje vrijeme gore od ženki kad krenu tračat.
Na svu, VW-u, sreću pa većina ljudi na svijetu ne prati Bugov forum, inaće bi VW odavno bankrotirao. Ovako su samo donajveći svjetski proizvođaći automobila.
Ali što svijet zna, same budaletine. Da išta vrijede informirali bi se na Bugovom forumu šta valja, a šta ne valja. Tako bi saznali da Apple ne valja, da Samsung ne valja, da Tesla ne valja, da Rimac ne valja, da VW ne valja, da Google ne valja, da Facebook ne valja, da Microsoft ne valja, da Intel ne valja, da HP ne valja, da HDZ ne valja, da SDP ne valja, da Hrvatska ne valja, da Srbija ne valja, da ..., pa manje više ništa ne valja.
Pa se postavlja pitanje: tko je pijan, svijet ili Bugovi forumaši?
p.s.
U svakom žitu ima kukolja, pa tako PzKpfw-u Bug valja.
Ja ne tvrdim da VW ne valja, nego da je u Rvatistanu precijenjen...
kum pred 20-ak godina: joj kak je Golf 4 prekrasan auto, opisuje ga kako ja nikad u životu nisam neku žensku opisival...
danas: vozi VW Sharan - i plače za mazdom 3 koju je prodao...
Da prisnažim: jedini VW za mene je Škoda Octavia 1.5 TSi mHEV DSG7, Lava plave boje... ostalo je precijenjeno
Ja ne tvrdim da VW ne valja, nego da je u Rvatistanu precijenjen...
kum pred 20-ak godina: joj kak je Golf 4 prekrasan auto, opisuje ga kako ja nikad u životu nisam neku žensku opisival...
danas: vozi VW Sharan - i plače za mazdom 3 koju je prodao...
Da prisnažim: jedini VW za mene je Škoda Octavia 1.5 TSi mHEV DSG7, Lava plave boje... ostalo je precijenjeno
Golf IV je bio zakon, 300.000 tisuća sam provozio ko od šale s njim. Mazdu nisam ozbiljnije vozio (samo par vožnji auta od prijatelja) i ovako na prvu ne djeluje loše, no dvojica su imali povećih problema sa njima, jedan sa automatic 6-icom, drugi sa CX-5 koji osim što troši kao Rus imaš dojam da si u traktoru.
Poznavaoce auta najbolje prepoznajem po tome da im je boja jedan od glavnih kriterija
Baš si pogodil.
A new report from CNBC says the Apple Car will be manufactured at a Kia facility in West Point, Georgia.
Jedva cekam da vidim vlasnike Apple-Car vozila, kad dodju na elektro-punionicu, i ne pase im punjac jer Apple ima svoj
Vratimo se mi temi koji nije pljuvanje po VW (osobno mi ne smeta, mada "bezbrižno" posjedujem Passata 7 i Golfa 7 - valjda sam mazohist :)
Iako je Apple jedan od najbogatijih firmi na svijetu, očigledno su dobili "košaricu" od svih većih proizvođača automobila jer je autoindustrija je sve ono što nije industrija potrošne elektronike. Tu vladaju druga pravila, a loše odluke imaju katastrofalne posljedice (dieselgate afera).
Jasan mi je strah Kie/Hundaia, kad se Apple odlučio umještati u dobavljački lanac,
Redom: Razvoj vozila traje godinama i ispitavanja su nezamisliva u odnosu na jedan telefon. Ako telefon ostane bez signala nikom ništa, no ako auto ostane bez napajanja u vožnji .... Ovdje i "wunderkindu" trebaju godine rada da postane expert u određenom području.
Zbog sigurnosnih razloga,ali i zahtjeva dugotrajnog rada (deset i više godina) u svim uvjetima (toplo/hladno, prašina, blato, UV starenje, kukci, kamenje, kemikalije, mirisi i sl.) rješenja su "konzervativnija" i sporije se uvode.
Dobavljači : Apple tvrdi da ima cca 200 dobavljača. U autoindustriji se taj broj kreće preko par tisuća direktnih, a oni opet imaju svoje podobavljače itd. (Čak i moja firma (u ovoj branši) ima više dobavljača od Appla). Dobavljači se ne mijenjaju preko noći i oni su nositelji cijelokupne organizacije proizvodnje. U većini slučajeva se roba proizvodi samo par dana prije i odmah ugrađuje (tkz. Just in Time proizvodnja) i ona više počiva na povjerenju nego na iščitavanju ugovora.
Ovdje teško pale nagle ucjene i promjene strategija. Nije da se ne pokušava - dovoljno je vidjeti slučaj Prevent vs VW koji je rezultirao zaustavljanjem proizvodnje, najvećom špijunskom industrijskom aferom u DE (sa smrtnim ishodom) i sl.
Autoindustrija je kruh sa sedam kora kod kojeg nema brzog rasta i bogaćenja preko noći, nego su to igre velikih brojki. Musk je spavao u tvornici zbog problema koje i do sada nije sve riješio.
I za kraj . Automobil nije šarena multimedija, nego kompleksni "smrtonosni" proizvod - I sada vodi po uzorku smrti odmah iza zloćudnih bolesti.
Bas nesto razmisljam kako bi izgledala Apple prezentacija njihovog vozila. Ima 4 tocka!!! I svi su okrugli!! Amazing!!! A publika pada u trans.....
Apple gdje god da je usao je napravio rusvaj i oni koji su bili s njim (gorilla glass npr.) su danas 10 puta vrijedniji nego prije suradnje s Appleom. Hyundai je lud ako ne ude u to jer ce Apple rasturiti.
S obzirom da se u Hrvatskoj voze auti bez opreme s rucnim mjenjacem, vecina vas ne vidi razlog zasto bi Apple bio u autu. Vaš radio s dvije tipke i kazetofonom jednako dobro radi kao i prvi dan. Oni koji su navikli na top opremu (npr oni koji voze Teslu), znaju koliko je bitno biti povezan u cijeli sustav. Zato ce Apple rasturiti kad udje. Moje procjene barem 20% trzista u razdoblju od 10 godina od kad ude.
Pa gdje je to Apple uzeo 20% tržišta ?. Mobiteli, računala, TV (ah da to još nisu izbacili), kotačima za kućišta?
Evo ja vozim dva automobila s ručnim mjenjačem, a oba krcata opremom (ovaj drugi sam parkira automobil). I što tražim od automobila kad izađem na autoput: Tih auto, koji dobro upija neravnine, i koji će me izvući od situacije kad mi kombi izleti u lijevu traku sa 90 km/h , a ja iza njega na 150 km/h.- dakle kočim i skrećem u isto vrijeme , a da nisam izgubio kontrolu nad vozilom.
Želim nakon 4 sata vožnje izaći odmoran, bez bolova u leđima i šuma u ušima. E za to postoje klase vozila (premijum, d,b,c ) i renomirani proizvodači sa preko 50 godina iskustva.
A što se tiče multimedije priznajem kvalitetan zvuk i dobar prijem radija. Nemam vremena "prčkati" po ekranu dok vozim jer čuvam živote moje obitelji i svoj.
Ovo Tesla i top oprema , neću ni komentirati. Pa on jedva spada u srednju klasu (nije veličina tableta mjera za nivo opreme).
Kada automobili budu sami vozili, onda možemo pričati o povezivanju u cijelu sustav što god to bilo.
Apple gdje god da je usao je napravio rusvaj i oni koji su bili s njim (gorilla glass npr.) su danas 10 puta vrijedniji nego prije suradnje s Appleom. Hyundai je lud ako ne ude u to jer ce Apple rasturiti.
S obzirom da se u Hrvatskoj voze auti bez opreme s rucnim mjenjacem, vecina vas ne vidi razlog zasto bi Apple bio u autu. Vaš radio s dvije tipke i kazetofonom jednako dobro radi kao i prvi dan. Oni koji su navikli na top opremu (npr oni koji voze Teslu), znaju koliko je bitno biti povezan u cijeli sustav. Zato ce Apple rasturiti kad udje. Moje procjene barem 20% trzista u razdoblju od 10 godina od kad ude.
Prvo Apple nije poznat po popularnim cijenama a elektricna auta su jos uvijek skupi i bez applea, drugo Apple nije pozat po tome sto ostavlja velike marze svojim dobavljacima a zele da sve kontrolisu. Pa ti sad saberi zasto se neckaju....
Pa gdje je to Apple uzeo 20% tržišta ?. Mobiteli, računala, TV (ah da to još nisu izbacili), kotačima za kućišta?
Evo ja vozim dva automobila s ručnim mjenjačem, a oba krcata opremom (ovaj drugi sam parkira automobil). I što tražim od automobila kad izađem na autoput: Tih auto, koji dobro upija neravnine, i koji će me izvući od situacije kad mi kombi izleti u lijevu traku sa 90 km/h , a ja iza njega na 150 km/h.- dakle kočim i skrećem u isto vrijeme , a da nisam izgubio kontrolu nad vozilom.
Želim nakon 4 sata vožnje izaći odmoran, bez bolova u leđima i šuma u ušima. E za to postoje klase vozila (premijum, d,b,c ) i renomirani proizvodači sa preko 50 godina iskustva.
A što se tiče multimedije priznajem kvalitetan zvuk i dobar prijem radija. Nemam vremena "prčkati" po ekranu dok vozim jer čuvam živote moje obitelji i svoj.
Ovo Tesla i top oprema , neću ni komentirati. Pa on jedva spada u srednju klasu (nije veličina tableta mjera za nivo opreme).
Kada automobili budu sami vozili, onda možemo pričati o povezivanju u cijelu sustav što god to bilo.
Satovi, muzika, gaming industrija, pametni zvucnici, tableti, mobiteli, dovoljno?
To sto ti mislis da su ti auti prepuni opreme to je samo zato sto nisi vozio aute prepune opreme. Auto koji ce te izvuci kad kombi skrene na tvoju traku, a da ne dodirnes volan je auto koji je prepun dodatne opreme, a ne auto koji ima daljinski na kljucu.
Za prckanje po multimediji ti vrijedi gornja recenica, da imas auto koji je prepun opreme (a taj koji ima rucni mjenjac nije) onda se ne opterecujes cuvanjem zivota svoje obitelji, to cini tvoj auto za tebe.
Btw, auti sami voze, moj vozi sam po autoputu i nema rucni mjenjac.
Pa gdje je to Apple uzeo 20% tržišta ?. Mobiteli, računala, TV (ah da to još nisu izbacili), kotačima za kućišta?
Evo ja vozim dva automobila s ručnim mjenjačem, a oba krcata opremom (ovaj drugi sam parkira automobil). I što tražim od automobila kad izađem na autoput: Tih auto, koji dobro upija neravnine, i koji će me izvući od situacije kad mi kombi izleti u lijevu traku sa 90 km/h , a ja iza njega na 150 km/h.- dakle kočim i skrećem u isto vrijeme , a da nisam izgubio kontrolu nad vozilom.
Želim nakon 4 sata vožnje izaći odmoran, bez bolova u leđima i šuma u ušima. E za to postoje klase vozila (premijum, d,b,c ) i renomirani proizvodači sa preko 50 godina iskustva.
A što se tiče multimedije priznajem kvalitetan zvuk i dobar prijem radija. Nemam vremena "prčkati" po ekranu dok vozim jer čuvam živote moje obitelji i svoj.
Ovo Tesla i top oprema , neću ni komentirati. Pa on jedva spada u srednju klasu (nije veličina tableta mjera za nivo opreme).
Kada automobili budu sami vozili, onda možemo pričati o povezivanju u cijelu sustav što god to bilo.
Satovi, muzika, gaming industrija, pametni zvucnici, tableti, mobiteli, dovoljno?
To sto ti mislis da su ti auti prepuni opreme to je samo zato sto nisi vozio aute prepune opreme. Auto koji ce te izvuci kad kombi skrene na tvoju traku, a da nedodirnes volan je auto koji je prepun dodatne opreme, a ne auto koji ima daljinski na kljucu.
Za prckanje po multimediji ti vrijedi gornja recenica, da imas auto koji je prepun opreme (a taj koji ima rucni mjenjac nije) onda se ne opterecujes cuvanjem zivota svoje obitelji, to cini tvoj auto za tebe.
Btw, auti sami voze, moj vozi sam po autoputu i nema rucni mjenjac.
Da li postoji neki standard, minimum za sustave npr. održavanja u traci? Ili koliko para toliko muzike? Recimo Šebalj u ovom
videu uspoređuje Lane Keeping Assistance u nekom autu iz VW koncerna i onom u Audiju i nalazi da nije isti. Kakav je kad stigne do Skode Fabije?Recimo da imam love za taj Audi. Ja ne mogu stalno biti u tom mom Audiju, niti ljudi do kojih mi je stalo. Znači da bi meni interes bio da i taj u kombiju ima jako dobar LKA, pogotovo što se recimo radi o nekom dostavljaču ili obrtniku koji je često distraciran, i to ne baš svojom krivnjom.