stvaranje stakleničkih plinova iz zabave

stvaranje stakleničkih plinova iz zabave
Ako 5G širi koronu, koliko li je tek širi 56G?
Ne bi bio toliki požar da vozač nije prdnuo. Ne znam jel od straha...
stvaranje stakleničkih plinova iz zabave
I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.
stvaranje stakleničkih plinova iz zabave
I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.
u "običnim" autima nitko ne nosi ni kacigu a nekmoli posebna zaštitna odijela protiv roštiljanja (što ga je i izvuklo gotovo sirovog iz krematorija). jer puk, za razliku od vozača formula i takvih pizdarija, nije "investicija" nego stavka na jelovniku. i tak se dogodi "francuska kuhinja" (chauffeur et passagers frits). ali zato imaš pojas da te dobro pritegne i spriječi bijeg u slučaju požara (frend mi je zbog toga izgorio u autu - nije se uspio otkopčati, nakon bočnog sudara i "spontanog" samozapaljenja pouzdanog njemačkog vozila) te svakako kaznu za nevezivanje.
stvaranje stakleničkih plinova iz zabave
I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.
ABS je u svijet automobila došao iz avio industrije i iz vlakova. U kamionima i nekim autima puno prije F1
stvaranje stakleničkih plinova iz zabave
Ironično, upravo tehnologije razvijene za potrebu utrki, su omogućile smanjivanje zagađenja u osobnim automobilima (iako im za utrke to nije bila primarna svrha).
u "običnim" autima nitko ne nosi ni kacigu a nekmoli posebna zaštitna odijela protiv roštiljanja (što ga je i izvuklo gotovo sirovog iz krematorija). jer puk, za razliku od vozača formula i takvih pizdarija, nije "investicija" nego stavka na jelovniku. i tak se dogodi "francuska kuhinja" (chauffeur et passagers frits).
Možda se ne nosi kaciga i odjelo, ali mnogi aktivni i pasivni sustavi zaštite su adaptirani iz trkačih tehnologija.
ali zato imaš pojas da te dobro pritegne i spriječi bijeg u slučaju požara (frend mi je zbog toga izgorio u autu - nije se uspio otkopčati, nakon bočnog sudara i "spontanog" samozapaljenja pouzdanog njemačkog vozila) te svakako kaznu za nevezivanje.
Zato su ovakve stvari odlične: https://www.amazon.com/01-100-09-Original-Emergency-Keychain-Seatbelt/dp/B01G6C18EC/ref=sr_1_2?dchild=1&keywords=glass+breaker+keychain&qid=1606738333&sr=8-2
Otkloniš takvu opasnost, uz zadržavanje svih prednosti pojasa.
"mama, moram te zamoliti za veeeeeliku uslugu"
Dok sam gledao ovo u živom prenosu nisam mislio da je ovo mogao preživjeti (vjerovatno je to većini bila prva pomisao).
Apsolutno je nevjerovatno da je neko ko je pri brzini od 220 na sat doslovno prošao kroz čeličnu sigurnosnu ogradu u prednjoj polovici bolida, pretrpio ogromne sile prilikom naglog zaustavljanja i pritom zapaljen u ogromnu buktinju uspio uslovno rečeno odšetati iz svega toga relativno neozlijeđen.
Znači da još jednom ponovim svima koji još nisu uhvatili taj detalj, a i samom sebi jer ni ja još uvijek ne vjerujem šta sam vidio:
On je DOSLOVNO fizički vezan u prednjem dijelu bolida koji se prilikom udara odvojio od zadnjeg prošao KROZ čeličnu sigurnosnu ogradu visoku skoro metar i po, iskočio iz one olupine i ponovo preskočio ogradu u smijeru iz kojeg je došao nazad na stazu.
Lik treba da se moli kome god smatra da je potrebno pred svaki odlazak na spavanje do kraja života.
I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.
Meni recimo pada odmah pada na pamet VTEC.
Dok sam gledao ovo u živom prenosu nisam mislio da je ovo mogao preživjeti (vjerovatno je to većini bila prva pomisao).
Apsolutno je nevjerovatno da je neko ko je pri brzini od 220 na sat doslovno prošao kroz čeličnu sigurnosnu ogradu u prednjoj polovici bolida, pretrpio ogromne sile prilikom naglog zaustavljanja i pritom zapaljen u ogromnu buktinju uspio uslovo rečeno odšetati iz svega toga relativno neozlijeđen.
Znači da još jednom ponovim svima koji još nisu uhvatili taj detalj, a i samom sebi jer ni ja još uvijek ne vjerujem šta sam vidio:
On je DOSLOVNO fizički vezan u prednjem dijelu bolida koji se prilikom udara odvojio od zadnjeg prošao KROZ čeličnu sigurnosnu ogradu visoku skoro metar i po, iskočio iz one olupine i ponovo preskočio ogradu u smijeru iz kojeg je došao nazad na stazu.
Lik treba da se moli kome god smatra da je potrebno pred svaki odlazak na spavanje do kraja života.
Ni meni nije jasno kako je monocoock prošao kroz tu hrpu čelika, očito je bila dovoljna brzina pa je ponio hrpu energije, to ga je možda i spasilo.
Očito su kelvar i karbon tvrda kombinacija, to kaj je puko bolid na pola to je sa namjerom tako konstruirano.
- Kako prodje onuda nesrico?
- Malo glavom, malo Bozijom rukom...
Skrenuo naglo udesno i presjekao put bolidu s desne strane ko neka stara Kineskinja za volanom. I ovaj ga zakačio za stražnji kraj. Drago mi je što je OK , ali kriv je sam za ovo 100%
56G! Kako je ostao pri svijesti?
Svi govore o čvrstoći bolida i to je OK, ali kad auto od tone brzinom od 220 km/h drmne u ogradu, onda se ta energija negdje mora rasuti. Raspao se bolid, monokok je ostao u komadu, ograda se raspala, ali još negdje se moralo tih 56G "isprazniti". Taman da ništa drugo nije bilo, samo taj udarac je dovoljan da čovjek umre. Stvarno nevjerojatno. Imao je sreće koliko je težak.
A skidam kapu FIA-i i Formuli1 na tome koliko su unaprijedili sigurnost. Prije samo 2 godine, prije haloa, čovjek ne bi preživio.
Možda se sjećate kako je prošao Kubica u Kanadi prije desetak godina. Isto ga spasio monokok.
A nesretni Senna je poginuo. Da je imao ovakav bolid, vjerojatno bi ne samo preživio, nego možda već sljedeći vikend vozio utrku.
Zato skidam kapu za sigurnost vozača.
izgleda da Bianchi nije umro uzalud, ovdje je halo zaštita odradila svoje
Sila od 56 G u naglom zaustavljanju bi valjda napravila pljeskavicu od njega. Koliko ja znam 45 G je bila granica preživljavanja, ali možda i griješim?
stvaranje stakleničkih plinova iz zabave
I ja sam dugo mislio da je formula samo zabava ali to je poligon za razvoj novih tehnologija koje kasnije ulaze u svijet običnih automobila kao npr. ABS kočnice, koje su nastale u formuli a kasnije se spustile do običnih automobila. Ima toga vjerovatno još dosta. Na svu sreću, vozač nije teže stradao, a iz toga se da naučiti nešto korisno za sigurnost vozača u takvim gadnim situacijama i to naučeno kasnije primjeniti na korist ostalih vozača ako uđu u takvu nevolju.
u "običnim" autima nitko ne nosi ni kacigu a nekmoli posebna zaštitna odijela protiv roštiljanja (što ga je i izvuklo gotovo sirovog iz krematorija). jer puk, za razliku od vozača formula i takvih pizdarija, nije "investicija" nego stavka na jelovniku. i tak se dogodi "francuska kuhinja" (chauffeur et passagers frits). ali zato imaš pojas da te dobro pritegne i spriječi bijeg u slučaju požara (frend mi je zbog toga izgorio u autu - nije se uspio otkopčati, nakon bočnog sudara i "spontanog" samozapaljenja pouzdanog njemačkog vozila) te svakako kaznu za nevezivanje.
Zato je ovo dobra prilika za proučiti što se dogodilo pa se zapalio, te pokušati spriječiti to. Gledaš na krivi način.
Gledao uživo i nakon poplave i ludila u Istanbul Parku, pa prije toga ludnica na stazi koja ne bi trebala ugostiti F1 u Toscani Bahrain donosi neviđeno:
Start, ponovljeni restart, pa leteći start i na kraju Stroll koji konačno da dođe do 3. mjesta otkazuje mu bolid i Ferrari dolazi do 1. pojena muči se sa Williamsom koje ove godine jedina ekipa koja nema niti jednog osvojenog poena.
A sada da se vratimo na čuveni udes. Ili dan kada se Romain Grosjean ponovo rodio.
Iz direktnog prijenosa nije se moglo vidjeti šta se zapravo dešava jer nakon explozije i vike komentatora, kamera nije ništa više prenosila vezano za samu scenu udesa sve do trenutka kada su izvukli Grosjeana tj. kada su mogli sa sigurnošću reći da je on ok... i onda opet poslije nisu ni vozačima prenosili šta se dsilo u pozadini jer tek kada su im pokazali mnogi su se poprilično prepali.
Pa onda prevrtanje još jednog onog Pink bolida..
I na kraju kada se sve zbroji i oduzme ove godine sam htio komentarisati da je F1 jedan od najsigurnijih sportova ali kao da mi je đavo servira udes. Doduše komentatori (neću reklamirati ovdje ničiju televiziju) su popriličnu viku digli, ali na kraju dana većina ljudi glasalo je da je Vozač dana: Romain Grosjean. Zasluženo.
Poslije sam gledao i post konferenciju Ross Brown je davao izjave.
Generalno: najzanimljivija sezona za mene ikada u F1. Sve sjeda ponovo na svoje mjesto i konačno kada vozač kao što je L. Hamilton ubjedljivo vodi fokus ide na vozače iil za 3. mjesto ili na sredini tabele tj. za 10. mjesto ili 1 bod.
Ahh.. da. Šlag na tortu je istrčavanje jednog redara pred kraj utrke.. još samo da se nije Racing point zapalio pri samoj utrci.. dobili smo utrku gdje Hamilton preživlajva na oguljenim gumama protiv lavovski nstrojenog Max Verstapena....
.. ali za manje od 7 dana idemo ponovo start u Bahrainu.. gdje ide utrka snage u cijepanja guma.
Još uvijek ne kontam zašto je pri dizajniranju ove staze (a bivše farme Deva) netko ubacio okgrade od čelika i metala.. dakle nigdje onih guma koje daju čar svakoj stazi.
56G! Kako je ostao pri svijesti?
Svi govore o čvrstoći bolida i to je OK, ali kad auto od tone brzinom od 220 km/h drmne u ogradu, onda se ta energija negdje mora rasuti. Raspao se bolid, monokok je ostao u komadu, ograda se raspala, ali još negdje se moralo tih 56G "isprazniti". Taman da ništa drugo nije bilo, samo taj udarac je dovoljan da čovjek umre. Stvarno nevjerojatno. Imao je sreće koliko je težak.
A skidam kapu FIA-i i Formuli1 na tome koliko su unaprijedili sigurnost. Prije samo 2 godine, prije haloa, čovjek ne bi preživio.
Možda se sjećate kako je prošao Kubica u Kanadi prije desetak godina. Isto ga spasio monokok.
A nesretni Senna je poginuo. Da je imao ovakav bolid, vjerojatno bi ne samo preživio, nego možda već sljedeći vikend vozio utrku.
Zato skidam kapu za sigurnost vozača.
izgleda da Bianchi nije umro uzalud, ovdje je halo zaštita odradila svoje
Nećemo to nikada saznati kako je ostao živ. I kako se sila morala negdje rasuti. Oreol ga je spasio to je nešto što je 100% sigugrno + uljetanje u vatru Medical tima, jer za razliku kada vam se otvore zračni jastuci u automobilu i padnete u nesvjest postoji jedna supstanca koja se raspršti i probudi vas eh toga u F1 nema. da li je bio budan Grosjean ili šta se desilo i kako.. vjerojatno nećemo nikada saznati kao što rekoh.
Prije par godina također je jedan od vozača F1 imao stravičan udes.. reanimirali su ga preko 10-tak puta. Ožive čovjeka.. srce kuca na par trenutaka pa stane i tako u krug nekoliko puta.
Ovo je ludilo od sporta, ili generalno sport vrijedan strahopoštovanja.
PS: Imao sam udes kojeg se ničega ne sjećam. Vozaim na granici, nešto kao sanjam da mi je rođak našao neki hotel za prenoćište (jer smo vozili sa vrha Evrope već nekoliko dana) u drugom trenutku nije mi jasno zašto sam ja u Hitnoj i govorim im da je sve ok.
Iz mog ugla gledanja kao da se ništa nije desilo.. ali iz ugla roditelja (prijatelja)... čuo sam svašta.. generalno bolje se ne sjećati i ne vraćati filmove._
Vidjet ćemo da li će Romain Grosjeanu ovaj udes ostaviti neke psihološke posljedice. Jer samo jedno je sigurno: um odnosno ljudski mozak je još uvijek jedna veeeeila nepoznanica.
F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.
F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.
što je i dobro, ne moraju ljudi poginuti ili teško stradati da bi nešto bilo vrijedno poštovanja.
Možda se sjećate kako je prošao Kubica u Kanadi prije desetak godina. Isto ga spasio monokok.
kubica je pretrpio i vecu silu od 56G, jos uvijek mi mrak padne na oci kad mu se kabina kotrlja po stazi a njemu stopala vire naprijed van 😶😶
inace, Grosjean je opekotine na rukama dobio kad se penjao preko ograde.
Ima tu malo vise detalja kao i govora o tipu ograde
Možda tebi.. meni nije iz nekoliko razloga:
Kasno kretanje sezone, i dobiješ da za Božić gledaš F1.
Primjer jakog vjetra u Protgualu, hladna staza. Kiša u Istanbulu... puno ljudi u Sočiju.
Entertaiment segment gledanja preko TV-a je dakleko od brijašnjeg.. Sva komunikacija otvorena.. ne rijetko se i dobro nasjmijem.
Muzika je Epic barem kada je TV prenos u pitanju:
A Build Up, Info o stazi i Starting Grid je nešto.. što ne postoje zvučnici dovoljo jaki a da ja to ne odvrnem:
Dakle ovo:
Što se tiče same utkre konačno je riješeno vječito pitanje oko Timskih odredbi. Tim je tim i tako treba da bude pa i ako postoji 2. vozač tj. da oba nisu ravnopravna i da on pomaže prvo da pobjedi u trci, onda i neka bude tako.
Konačno fokus na ekipe za koje prije nisi niti razmišljao.
Itd itd.. mogu do sutra nabrajati.. meni se sviđa šlus gledam na nekoliko kanala paralelno.. Iz vozača. statistike, bla bla, sve ono što smo do sada pričali a nikada se nije ostvarilo. Ne znam da sam ikada niti na jednoj nogometnoj utakmici mogao promjeniti ugao gledanja.
F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.
Pogladao sam i taj Isle of Man TT poznat je po tome da svake godine i po nekoliko ljudi izgubi život.. ali to kao i sa onim BIkovima... tko to želi onda je ok.
Drugim riječima rado bih otišao u Isle of Man da pogledam one luđake ali jedno je sigurno: "ne bi trepnuo za nekim tko pogine na tom takmičenju".
Možda tebi.. meni nije iz nekoliko razloga:
Kasno kretanje sezone, i dobiješ da za Božić gledaš F1.
Primjer jakog vjetra u Protgualu, hladna staza. Kiša u Istanbulu... puno ljudi u Sočiju.
Entertaiment segment gledanja preko TV-a je dakleko od brijašnjeg.. Sva komunikacija otvorena.. ne rijetko se i dobro nasjmijem.
Muzika je Epic barem kada je TV prenos u pitanju:
A Build Up, Info o stazi i Starting Grid je nešto.. što ne postoje zvučnici dovoljo jaki a da ja to ne odvrnem:
Dakle ovo:
Što se tiče same utkre konačno je riješeno vječito pitanje oko Timskih odredbi. Tim je tim i tako treba da bude pa i ako postoji 2. vozač tj. da oba nisu ravnopravna i da on pomaže prvo da pobjedi u trci, onda i neka bude tako.
Konačno fokus na ekipe za koje prije nisi niti razmišljao.
Itd itd.. mogu do sutra nabrajati.. meni se sviđa šlus gledam na nekoliko kanala paralelno.. Iz vozača. statistike, bla bla, sve ono što smo do sada pričali a nikada se nije ostvarilo. Ne znam da sam ikada niti na jednoj nogometnoj utakmici mogao promjeniti ugao gledanja.
F1 je daleko od ludila. Danas je to kao igranje u pijesku. Pogledaj Isle of Man TT pa reci onda što je ludilo i što je vrijedno stahopoštovanja.
Pogladao sam i taj Isle of Man TT poznat je po tome da svake godine i po nekoliko ljudi izgubi život.. ali to kao i sa onim BIkovima... tko to želi onda je ok.
Drugim riječima rado bih otišao u Isle of Man da pogledam one luđake ali jedno je sigurno: "ne bi trepnuo za nekim tko pogine na tom takmičenju".
Meni nije napeto kad se prvak zna nakon 4 utrke, kaj je tu napeto i zanimljivo ?
Svak ima svoj gušt, meni je to jednostavno prazno, zna biti dobrih utrka i borbi, al fali ona napetost kad se digneš u 6h ujutro, Suzuka ,odlučujuča utrka, to mi fali.
Ove fore sa duginim bojama i nekim političkim parolama me uopće ne zanimaju i nije im mjesto u sportu, pogotovo ne u F1.
Da se me se krivo ne shvati nemam ništa protiv nikoga, al mene nitko ne pita za moja prava, niti trljam svim na nos svoju orijentaciju