Vazda olajavate spasitelja nasega Elona
Teslini krovni solarni paneli odgovorni za nekolik
- poruka: 26
- |
- čitano: 3.854
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ne daj se, Elone Mušče...
što je više kleveta i laži, Elon nam je miliji i draži...
kakvi solarni paneli, kaj nije on izmislio solarni crijep? odustao od toga ili je i taj crijep imao problema u praksi?
upali voštanicu pod ikonom sv. Elona Blagopočivšega i izmoli da nas prokletnike (gorke k tome) privede svjetlu njegove mudrosti (koje nastaje kao posljedica zapaljenja rečenih panela)...
ak se ne mreš ni zajebavati... već se nađe neki patnički raspoložen vjernik...
Meni ovo zvuči kao balkanska priča.
nekako svaki proizvod koji izbace na kraju bude floop od autiju do panela.
ima ista sta im se dosad nije zapalilo ? musku bi bilo bolje da se drzao svog pay pal-a
To s PayPal-om je isto glorifikacija. Koliko znam on je otjeran iz X.coma prije nego je i promijenio ime i upućeni tvrde da PayPal nikad ne bi postao to što jest da Muska nisu maknuli. Tako da niti to nije njegov uspjeh već se može reći da se obogatio na račun drugih. Našao se na pravom mjestu u pravo vrijeme. No ambicija i upornost mu se ne može osporiti. Glede samozapaljivanja - svaki početak je težak.
Meni ovo zvuči kao balkanska priča.
to je standardna priča svugdje samo što na balkanu nitko ne odgovara kad se desi

Jebote Teslu, kao da vodi KRadeze.
nekako svaki proizvod koji izbace na kraju bude floop od autiju do panela.
ima ista sta im se dosad nije zapalilo ? musku bi bilo bolje da se drzao svog pay pal-a
Paneli su instalirani od strane SolarCitya koji je Tesla naknadno preuzeo. Pravno je to tužba protiv Tesle, ali Tesla nije ni proizveo ni postavio te panele.
Elon je rodjak osnivačima.
Da si Hrvatskoj i da ti je neki rodjo napravio ovo pričao bi Indeksu istu priču kao i Walmart.

Paneli su instalirani od strane SolarCitya koji je Tesla naknadno preuzeo. Pravno je to tužba protiv Tesle, ali Tesla nije ni proizveo ni postavio te panele.
Ali je preuzimanjem SolarCitya preuzeo i obvezu održavanja tih instalacija, što su radili metodom zabijanja glave u pijesak:
U međuvremenu su u Walmartu doznali da paneli nisu bili održavani po propisima, te da su iz Tesle na teren slali nekompetentne ljude, ignorirali sigurnosne standarde i zataškavali uočene probleme.
Paneli su instalirani od strane SolarCitya koji je Tesla naknadno preuzeo. Pravno je to tužba protiv Tesle, ali Tesla nije ni proizveo ni postavio te panele.
Ali je preuzimanjem SolarCitya preuzeo i obvezu održavanja tih instalacija, što su radili metodom zabijanja glave u pijesak:
U međuvremenu su u Walmartu doznali da paneli nisu bili održavani po propisima, te da su iz Tesle na teren slali nekompetentne ljude, ignorirali sigurnosne standarde i zataškavali uočene probleme.
Opet ti i wiks s mržnjom prema Tesli. Čovjek je naprosto komentirao da se Tesli sve zapali na što sam ga podsjetio da to što se zapalilo nije Tesla proizveo ni postavio već naknadno kupio. U čemu je problem, to nije točno? Pa ne branim ih, naravno da su odgovorni. Kaj se odmah dižete na zadnje...
A ti ih braniš koda su ti u rodu. U članku jasno piše u čemu je problem i koja je Teslina greška, ali ti svejedno pokušavaš odgovornost prebaciti na prošlu firmu.
Da, prošla firna je odgovorna za greške pri postavljanju, a Tesla je preuzela financijske teret te odgovornosti, međutim Tesla je odgovorna za održavanje, a ako su ovi navodi točni, tu postoji i kaznena odgovornost odgovorne osobe unutar Tesle.
Koliko moraš biti zaluđen nekom kompanijom da iznošenje činjeničnog stanja smatraš mržnjom!?

kako god okrenem, da znam da je tesla kupio panele od solar citya. sto znaci od sad nadalje
za proizvodnju, odrzavanje, postavljanje i nadolazecu tehnologiju su odgovorni oni.
kupili su nesto sto ocito sami ne mogu proizvesti ( vidimo po autima koji su se vec X puta zapalili ).
ja takoder ne kuzim tu obranu, da li smatram muska nekim vizionarom da, ali daleko je on od imena
koje mu nosi firma. ja sam primjecujem da sta god tesla dotakne u zadnje vrijeme to postane govno.
mislim boli me ona stvar za teslu. samo kazem ovo je smijesno. s razlogom su im dionice u stalnom padu.
kako god okrenem, da znam da je tesla kupio panele od solar citya. sto znaci od sad nadalje
za proizvodnju, odrzavanje, postavljanje i nadolazecu tehnologiju su odgovorni oni.
kupili su nesto sto ocito sami ne mogu proizvesti ( vidimo po autima koji su se vec X puta zapalili ).
ja takoder ne kuzim tu obranu, da li smatram muska nekim vizionarom da, ali daleko je on od imena
koje mu nosi firma. ja sam primjecujem da sta god tesla dotakne u zadnje vrijeme to postane govno.
mislim boli me ona stvar za teslu. samo kazem ovo je smijesno. s razlogom su im dionice u stalnom padu.
Upravo suprotno, gore puno rjeđe nego ICE auti:
Premda, to su podaci za SAD, a tamo ICE auti puno češće gore nego u ostatku svijeta, zato kaj nemaju obavezni tehnički pregled (premda ni kod nas to ništa ne garantira, daš liku u stanici 100-200 kuna i vozi miško... ).

Upravo suprotno, gore puno rjeđe nego ICE auti:
https://www.teslarati.com/tesla-model-s3x-are-8x-less-likely-to-catch-fire-q2-2019-safety-report/amp/
Premda, to su podaci za SAD, a tamo ICE auti puno češće gore nego u ostatku svijeta, zato kaj nemaju obavezni tehnički pregled (premda ni kod nas to ništa ne garantira, daš liku u stanici 100-200 kuna i vozi miško... ).
Ti uzmeš podatke s nekakvog portala čije ime počinje s "tesla..." i dijeliš nam to zdravo za gotovo? Ovo je eklatantan primjer kako je statistika kurva i kako se njome i katastrofalni rezultati mogu prikazati kao dobri. Članak govori o broju automobila "involved in fires" (dakle ne o samozapaljenjima ili zapaljenjima prilikom sudara) i uspoređuje Tesla modele (sve novi auti) s, pazi sad ovo, svim ICE automobilima u prometu. Znači u isti koš se trpa godinu dana stara Tesla s 30 godina starim i neodržavanim kantama, koje su možda izgorjele u šumskom požaru.
Ajmo stvari postavii kako treba, navedi mi jedan aktualni model, bilo kojeg proizvođača, koji ima veći ratio samozapaljenja ili zapaljenja prilikom sudara, od bilo kojeg Teslinog modela.
Ti uzmeš podatke s nekakvog portala čije ime počinje s "tesla..." i dijeliš nam to zdravo za gotovo? Ovo je eklatantan primjer kako je statistika kurva i kako se njome i katastrofalni rezultati mogu prikazati kao dobri. Članak govori o broju automobila "involved in fires" (dakle ne o samozapaljenjima ili zapaljenjima prilikom sudara) i uspoređuje Tesla modele (sve novi auti) s, pazi sad ovo, svim ICE automobilima u prometu. Znači u isti koš se trpa godinu dana stara Tesla s 30 godina starim i neodržavanim kantama, koje su možda izgorjele u šumskom požaru.
Ajmo stvari postavii kako treba, navedi mi jedan aktualni model, bilo kojeg proizvođača, koji ima veći ratio samozapaljenja ili zapaljenja prilikom sudara, od bilo kojeg Teslinog modela.
Ne, to im je iz službenog izvješća:
https://www.tesla.com/VehicleSafetyReport?redirect=no
(pročitaj si objašnjenje na dnu, isti sistem računanja kao i NHTSA).
Tak da nisu sva zapaljenja uopće vezana uz sam auto.
Ali nebitno, daj prvo ti linakj uopće nekog ICE proizvođača koji daje podatke o broju zapaljenih njihovih auta.
Nema baš, zato jedino dolaze u obzir ovakve službene objave poput ove od NHTSA.
A kaj se tiče ovih nezapaljivih novih ICE-a, sjeti se samo prije par mjeseci da je BMW povukao 2 milijuna novih dizela jer su svi koje su prodali planuli praktički odmah nakon izlaska iz autosalona...
Ali, u jednome ai u pravu, prosječna starost auta u SAD-u sigurno je ok 30-40 godina, jer oni kupuju samo muscle carove, a oni se ne proizvode već cca. 30 godina.
Ali opet, 99% ih je restaurirano s novim dijelovima (premda to ništa ne znači, ni jedan američki auto nikad nije bio ni na koji način siguran).
Ono kaj im poboljšava prosjek godina je F150, prodaje se ko kifle.
Ugalvnom, ne znam googlat pa čekam službenu statistiku požara ICE-a bilo kojih, bilo koje marke i bilo gdje.

Ili da skratimo pricu tesla ima jako lijepo ime iza kojeg se kriju proizvodi
koji bi od sramote trebali nositi ime edison.
Ja sta god da sam dosad vidio citao o tesli, sami floop.
Ako ih netko zeli braniti super, mene pretjerano ne zanimaju jednako kao i
njihovi proizvodi. Jedino sto primjecujem je da im nejde.

Ili da skratimo pricu tesla ima jako lijepo ime iza kojeg se kriju proizvodi
koji bi od sramote trebali nositi ime edison.
Ja sta god da sam dosad vidio citao o tesli, sami floop.
Ako ih netko zeli braniti super, mene pretjerano ne zanimaju jednako kao i
njihovi proizvodi. Jedino sto primjecujem je da im nejde.
Inače, nemoj Edisona tak doživljavati, to je gluapa propaganda.
Nije on bio nikakav izumitelj, ali je bio biznismen par exellance i idol američkog naroda, sve ono čemu teže.
Do je Tesla bio nitko i ništa zapravo, ali s tehničke strane je imao nekog doprinosa, samo kaj ameri vole radi mitologiju od svega, tak da su to prikazivali ako epic fight dva velika uma
Jebiga, bar neke brojke, za razliku od koleginih ja bih rekao...
Uglavnom, glupa tema, a za autopilot se slažem, čak me isto ne bi čudilo da je broj nesreća s njim veći.

Uopće ih ne branim, samo sam korigirao jedan pogrešan navod. Uzgred, Tesla je već ranije tužio Wallmart vezano za te panele, sprječavanje insepkcija i slično, a ovo je bila protutužba i izgleda da su obje povučene jer su već u četvrtak izdali zajedničku izjavu da će zajedno riješiti nastala probleme.
Toliko o korektnosti i pravim podacima...
