Win7 u razredu

poruka: 11
|
čitano: 3.682
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Win7 u razredu

Pozdrav,

radim kao nastavnik informatike u školi koja odnedavno koristi win7 na desetak računala.

Jedna stvar me malo muči, a to je zadržavanje neke urednosti na računalu, poput onemogućivanja promjene pozadine, preuzimanja i instaliranja programa i niza nekih detalja koliko vidim ne mogu ručno podesiti u control panelu. 

našao sam samo one općenite postavke za korisnički račun koji nisu baš najsjaniji s općenitim izborom postavki

Hvala unaprijed

0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Re: Win7 u razredu
Pozdrav profesore. Mi takoder imamo na informatici Win7 operacijski sustav. Primjetio sam da profesor ima neki program kojim moze vidjeti sta tko sve radi npr. ako je netko na internetu a profesor je rekao da se ne ide na internet i samo mu zakljuca racunalo putem tog programa. Takoder ucenici mogu slati pomoc profesoru preko tog programa. Program se zove NetSupportSchool.
Aquila non capit musicas..
14 godina
Pyat kaže...

Pozdrav,

radim kao nastavnik informatike u školi koja odnedavno koristi win7 na desetak računala.

Jedna stvar me malo muči, a to je zadržavanje neke urednosti na računalu, poput onemogućivanja promjene pozadine, preuzimanja i instaliranja programa i niza nekih detalja koliko vidim ne mogu ručno podesiti u control panelu. 

našao sam samo one općenite postavke za korisnički račun koji nisu baš najsjaniji s općenitim izborom postavki

Hvala unaprijed

Jesu li računala umrežena i dali su u domenskom okruženju? Ako jesu riješi stvar na serveru i to je to.

Stručnjak za odmaganje...
13 godina
neaktivan