Jel oće ko kupit q1 house?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pošto prodaješ?
EDIT: Nema veze ionako sada neću moći zbog škole.
btw. da li ima tu sittera kao u Travianu?
Nema.Možeš ti dat pass nekome da ti ne propane HW,ali ti onda slijedi banana :)
ajd trebam još dvoje ozbiljnih koji žele svakodnevno igrat ovu igru. jer dosad je već 8 registriranih preko mene došlo do 6. levela. a treba 10 da dobijem medalju society builder. ajd pliz još 2 dobre duše...
registrirajte se ovdje
Evo ja sam se registirirao upravo na Erepublik.
Samo, dakako, ne znam bas sto trebam raditi.
Ali imam ovu neku poruku pa pratim uputstva.
Namjeravam igrati svakodnevno, pa eto racunajte na mene.
Samo mi kazite sto i kako, posto sam pocetnik.
Mene zarazila igra totalno.. nije ko Travian i dovoljno je po 5-10 minuta dnevno da se sve obavi
Evo ja sam se registirirao upravo na Erepublik.
Samo, dakako, ne znam bas sto trebam raditi.
Ali imam ovu neku poruku pa pratim uputstva.
Namjeravam igrati svakodnevno, pa eto racunajte na mene.
Samo mi kazite sto i kako, posto sam pocetnik.
kad si se već išao registrirati, zašt nis preko mene?! još sam u postu ispred rekao da trebam još dvoje
Ja sam se prvo registrirao na Erepublik, onda došao ovdje da vidim ima li tema o toj igri, naravno ima, i onda vidio tvoj post i eto. A sada ti ovako ne mogu vise pomoci?
Ja sam se prvo registrirao na Erepublik, onda došao ovdje da vidim ima li tema o toj igri, naravno ima, i onda vidio tvoj post i eto. A sada ti ovako ne mogu vise pomoci?
Više mu nemožeš pomoći, trebaš se registrirati preko njegovog linka da bi on dobio gold kad 10 ljudi dođe to 5. levela
Ok, onda nista. Ali eto, ako kako drugacije budem mogao pomoci, racunajte na mene :)
Ukoliko se netko zeli registrirati molim vas javite mi se na PM.
prijeti nam opasnost sa sjevera istoka. potrebno je što više ljudi u regijama Northwest Croatia i Slavonija, kako bi se povećao zid.
ugl. pročitajte ovo, pa se ovdje registrirajte