Jeli moguce u excel tablici da se sama povecava s obzirom na broj redaka npr. tablica ima 5 redova i svaki put kad upisujem na zadnji da doda novi red. Treba mi za printanje da nebude prazan papir ili pak da moram sve micat jer ne stane jer upotrebljavam funkcije.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jeli moguce u excel tablici da se sama povecava s obzirom na broj redaka npr.
Nisi baš najjasniji u ovom dijelu sa printanjem, evo ti dva tutorijala pa vidi je li to ono što želiš
- Automatsko dodavanje novog reda sa formulom u Excelu na kraju tablice
zgleda da nije moguće. Ima li tko kakvih prijedloga?
Prije ispisa samo napravi Hide praznih redova. A kod unosa, kad s redovima dođeš blizu retka za zbroj, jednostavno insertaj nekoliko novih praznih redova. Ili je to to, ili nisam shvatio što hoćeš.
A to mi treba samo kad bi automatizirano islo
A to mi treba samo kad bi automatizirano islo
A zašto automatizirano ako niti unos nije automatiziran? Što znače 2-3 dodatna klika i koliko često to radiš, 1000 puta dnevno?
Automatizacija ima smisla do neke mjere inače ti može samo zakomplicirati jednostavan posao.
A trebalo bi mi automatizirano da brze ide, čak sam i razmisljao da napravim program ali neda mi se zajebavat. treba jos onda za printanje pripremit.
ali neda mi se zajebavat.
Tebi ne a nama da?
I dalje si nejasan. Što nisi postavio primjer datoteke i napisao točno kako treba izgledati rezultat.
Ako želiš printati sa praznim redovima ispod upisanih podataka postavi Print Area
Ako ne želiš imati prazne redove ispod upisanih podataka tada ih sakrij sa filterom (par klikova) ili preko VBA koji pokrećeš na button
npr:
Sub SakrijPrazneRedove()
Range("A1:C8").Select
Selection.AutoFilter
ActiveSheet.Range("$A$1:$C$8").AutoFilter Field:=3, Criteria1:="<>"
End Sub
ili jednostavno plati alat za izdavanje računa pa nemaš ovih problema (iako se sve to da srediti u excelu, nekada je lakše koristiti specijalizirane alate).