Trebao bih malu pomoc u vezi excela.Naime koju formulu da koristim za ovo..Npr. obilježim C5, B10, C13 ,B21 i kako sad da npr ukucam u D8 neko ime a da mi u prethodno obiljezenim ćelijama bude automatski upisano to ime?
Excel pomoć
- poruka: 530
- |
- čitano: 281.127
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
U svaku od tih ćelija upiši =D8. Ako sam te dobro shvatio.
To znam, a da li se može kako odjednom da označim ćelije ili šta drugo posto npr ako se ima više za označiti onda je unošenje =D8 spor postupak.
Mislim da ne. Možeš copy/paste formulu, jedino tako je brže.
Mislim da ne. Možeš copy/paste formulu, jedino tako je brže.
Ipaki je DA. Još brže je preko tipke CTRL
Zakon! Radim u excelu godinama, nikad mi ovo nije trebalo, ali dobro je znati...
kao što je kolega IvanC rekao... sa CTRL označiš što želiš i ond aupišeš neki podatak i onda CTRL + ENTER
Molim lijepo za pomoć!
Trebam napraviti sumarnu tablicu proizvedenog otpada za recimo
5 gradova po vrstama i količini otpada.
Dobijem 5 Excel file-ova, po jedan od svakog grada, s rednim brojem otpada,
njegovim ključnim brojem i količinom u tonama.
Ukupno ima 840 različitih vrsta otpada a ja trebam napraviti u Excelu
tablicu samo za stvarno stvoreni otpad po gradovima.
Recimo sa devet redova (vrsta otpada) a ne 840 redova.
Može li to Excel sam napraviti, sortirati i složiti?
Hvala lijepa unaprijed!
ili konsolidacija ili neki makro koji bi to brzo i elegantno riješio.
Može, ali ne vidim problem da pokupi i svih 840 vrijednosti u 840 redova, ako se u svih osim ovih navedenih nalaze null vrijednosti. Znači 1 red = jedna vrsta otpada?
Ali to mi neće biti pregledno ako prikažem sve vrste otpada!
Izvješće ima recimo 60 vrsta otpada što stane na jednu stranicu a ja isprintam 14 stranica za svih 840 vrsta otpada?
Ali to mi neće biti pregledno ako prikažem sve vrste otpada!
Izvješće ima recimo 60 vrsta otpada što stane na jednu stranicu a ja isprintam 14 stranica za svih 840 vrsta otpada?
Tako sam i mislio, onda je riješenje kao što je i sasa predlozio konsolidacija odnosno, ako koristiš Excel 2007 ideš na Data pane > Consolidate ili najelegantnije riješenje da ti na skupnom sheetu izbriše retke koji u određenoj ćeliji imaju vrijednost 0. Imaš uglavnom dosta primjera na netu.
Bravo dečki, svaka čast, puno hvala!
Nisam ni znao da ta naredba postoji, CONSOLIDATE?
Zbroji mi tone otpada iz svakog grada po vrsti otpada, odlično!
Znači lijevo su šifre otpada a gore gradovi! Svaki grad u jedan Worksheet.
Još dva podpitanja:
Ali ja hoću da ih stavi u preglednu tablicu bez zbrajanja, na kraju ih mogu i ja zbrojiti?
I što ako imam više podataka po gradu, recimo tone i cijene.
Hvala unaprijed!
Riješeno!
Stavio sam različita imena stupaca!
Ekipa molim za pomoć.Imam podatke za dvije godine. Prva tablica je ispunjena za svih 12 mjeseci, a druga se nadopopunjava kako prođe mjesec. E sad. Ja radim indexe na osnovi tih podataka ali moze li se napraviti da se u istoj čeliji napravi promjena automatski kada nadodam podatak u drugoj tablici da on prepozna i uzme dodatni red sa podatkom iz prve tablice. Npr prva tablica svi mjeseci ispunjeni, Druga tablica samo 1. i 2. mjesec. Formula uzima suma prva 2 mjeseca(prva tablica)/prva 2 mjeseca iz druge tablice. Sada ubacim podatak za treći mjesec u drugu tablicu i da automatski formula uzme 1.,2., i 3. mjesec iz preve tablice /suma tri mjeseca iz druge i tako dalje kako nadopusujem mjesece. Znam da mogu napraviti pomočnu sa strane sa svim ali mene zanima može li se ovo riješiti. Znaci na slici foruma uzima prva dva mjeseca iz obje tabela. Ja želim ako je moguće da samo upisom novog podatka u donju tabelu za 3 mjesec forumla automatski uzima i suma za sva tri mjeseca od prve tablice i podjali je sa sumom tri mjeseca iz donje tablice.
Ekipa molim za pomoć.Imam podatke za dvije godine. Prva tablica je ispunjena za svih 12 mjeseci, a druga se nadopopunjava kako prođe mjesec. E sad. Ja radim indexe na osnovi tih podataka ali moze li se napraviti da se u istoj čeliji napravi promjena automatski kada nadodam podatak u drugoj tablici da on prepozna i uzme dodatni red sa podatkom iz prve tablice. Npr prva tablica svi mjeseci ispunjeni, Druga tablica samo 1. i 2. mjesec. Formula uzima suma prva 2 mjeseca(prva tablica)/prva 2 mjeseca iz druge tablice. Sada ubacim podatak za treći mjesec u drugu tablicu i da automatski formula uzme 1.,2., i 3. mjesec iz preve tablice /suma tri mjeseca iz druge i tako dalje kako nadopusujem mjesece. Znam da mogu napraviti pomočnu sa strane sa svim ali mene zanima može li se ovo riješiti
Eto ja sam imao nešto slično, nisi baš najbolje opisao problem, nadam se da će ti pomoći. Evo link.
može pomoć za dva pitanja o excelu.
1.kada se upiše broj u stupac A i stisne enter ,upiše se broj ,zatim ide drugi broj ispod njega i tako dalje,...mene zanima jel može obratno tj.poslije upisa broja da on ide dolje ,a drugi se upisuje iznad njega i tako dalje.
2.kada se upisuju brojevi jedan ispod drugog u istom stupcu,da li postoji mogućnost da kada se recimo jedan broj ponovi 5 puta za redom da taj broj promjeni boju ili boju čelije na tom 5 mjestu.
može pomoć za dva pitanja o excelu.
1.kada se upiše broj u stupac A i stisne enter ,upiše se broj ,zatim ide drugi broj ispod njega i tako dalje,...mene zanima jel može obratno tj.poslije upisa broja da on ide dolje ,a drugi se upisuje iznad njega i tako dalje.
2.kada se upisuju brojevi jedan ispod drugog u istom stupcu,da li postoji mogućnost da kada se recimo jedan broj ponovi 5 puta za redom da taj broj promjeni boju ili boju čelije na tom 5 mjestu.
1. Kad upises broj, CTRL + Y Prije toga podes da ti nakon "ENTER" tipke ostane aktivna celija koju si editirao.
2. Moze - funkcija Frequency() + conditional formating!
ovo prvo koliko toliko sam napravio tako da sam promijenio u postavkama za enter da ide gore,.....samo je mali problemčić što klizač sa strane to ne prati,..jedino kad se počne pisati brojevi od recimo stotog reda onda on ide prema gore.
a drugo ako može malo detaljnije (nisam baš previše upučen u excel)......kako napraviti da u stupcu svaka peta nula bude npr.crvene boje ili čelija crvena.....ako ti nije teško malo detaljnije.
(excel je na hr.)
kako napraviti da u stupcu svaka peta nula bude npr.crvene boje ili čelija crvena.....ako ti nije teško malo detaljnije.
(excel je na hr.)
Za rad sa Conditional Formating ili Uvjetno oblikovanje pogledaj tutorijale
- Conditional Formating u Excelu 2007
- Uvjetno oblikovanje u Excelu 2003 na HR
a rješenje tvog problema je funkcija COUNTIF i formula =COUNTIF(A$1:A1;A1)=5 ako uzmemo u obzir da su tvoji brojevi pisani u stupac A, koju trebaš postaviti u polje "Formula" u Excelu 2003 ili "Use a formula to determine...." u Excelu 2007
Dakle ova formula uz postavljene uvjete oblikovanja obojat će svaku ćeliju u kojoj se pojavi jedan te isti broj peti put po redu
Upotrijebio sam ovu formulu i u prilogu na slici sam objasnio šta se događa.
Znaći trebao bi riješenje da se oboji čelija svakog petog broja u serije tog istog broja......ili ako je to nemoguće onda da se oboji čelija na petom mjestu recimo samo od broja "0".
Znaći trebao bi riješenje da se oboji čelija svakog petog broja u serije tog istog broja
Evo dodao sam i taj dio u tutorijal. Ponavljanje broja u nizu
hvala puno na pomoći i tutorialu,ali opet imam mali problemičić (objasnio na slici).......gdje griješim?
Ne znam, evo ti file za download
može pomoć za dva pitanja o excelu.
1.kada se upiše broj u stupac A i stisne enter ,upiše se broj ,zatim ide drugi broj ispod njega i tako dalje,...mene zanima jel može obratno tj.poslije upisa broja da on ide dolje ,a drugi se upisuje iznad njega i tako dalje.
2.kada se upisuju brojevi jedan ispod drugog u istom stupcu,da li postoji mogućnost da kada se recimo jedan broj ponovi 5 puta za redom da taj broj promjeni boju ili boju čelije na tom 5 mjestu.
1. Kad upises broj, CTRL + Y Prije toga podes da ti nakon "ENTER" tipke ostane aktivna celija koju si editirao.
2. Moze - funkcija Frequency() + conditional formating!
ne ide mi baš ovo oko prvog pitanja.......priložio sam sliku,pa ako itko zna dal to može......
Možeš da napraviš jednostavan makro koji će ubaciti ćeliju na mesto selektovane ćelije, a ostale ćelije pomeriti nadole. To možeš ili preko makro rekordera (startuješ makro rekorder pa onda uradiš insert->shift cell down).
Taj makro bi izgledao ovako nekako:
Sub Macro_insert_cell_down()
Selection.Insert Shift:=xlDown
End Sub
Jedino što bi morao nakon svakog unošenja u ćeliju (dakle nakon enter-a) da ručno pokreneš makro. Možeš da staviš ikonicu u quick access toolbar (ona traka gore levo u xcel prozoru) i da joj dodeliš da startuje taj makro.
Vidi pomaže li ti ovaj tutorijal i makronaredba na njemu.
pa mislim da će moći poslužiti......pogotovo tvoj primjer koji se može skinuti,.....hvala na pomoći......
Ako imam formulu =B3/BX3 mogu li kako napraviti da mi sljedeće čelije(prema desno) budu =C3/BX3, pa sljedeća =D3/BX3
Ako imam formulu =B3/BX3 mogu li kako napraviti da mi sljedeće čelije(prema desno) budu =C3/BX3, pa sljedeća =D3/BX3
=B3/$BX$3