Moj novi lcd vec na servisu

poruka: 34
|
čitano: 8.090
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
huskybucka kaže...

Da, upravo tako...ukoliko je kupac nezadovoljan proizvodom prodavac je duzan vratiti novac.

Cak nema prepreke ako je proizvod kupljen karticom (kao u mom slucaju) - raskida se ugovor i to je to.

Svakako ako se pojavi neki kvar od pocetka odmah kontaktirati prodavaca...(ne odmah u servis)...

Takoder ako uredaj predajete na servis-na dijagnostiku - obavezno to napisite-da se trazi samo dijagnostika...u mome slucaju su oni sami izmijenjali pola uredaja-a to vise nije nov uredaj...

Uglavnom zakon o zastiti potrosaca je super stvar{#}

 

Čekaj čekaj čekaj... Pola ovoga što si navela nema veze sa zakonom.

Radi nezadovoljstva nema povrata novca. Isto tako, zamjena dijelova ili ne zakonu je potpuno isto.

14 godina
neaktivan
offline
Moj novi lcd vec na servisu

Nezadovoljan proizvodom-proizvod ima mane na koje kupac nije bio upucen pri kupovini-u ovom slucaju je to zujanje....

Postoji rok od 7 dana (u nekim slucajevim je mrvicu duzi), kada je trgovac duzan vratiti novac ili zamijeniti proizvod novim.

Ukoliko je proslo vise dana od kupovine, a proizvod je pri kupovini bio ispravan i npr. pokvari se za mjesec dana-za to se nosi na servis pa se popravlja...

Znaci u prvom slucaju, kada je neki kvar od pocetka,to je na neki nacin zamjena ili vracanje novca zbog tvornicke greske na uredaju...

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Moj novi lcd vec na servisu
huskybucka kaže...

Nezadovoljan proizvodom-proizvod ima mane na koje kupac nije bio upucen pri kupovini-u ovom slucaju je to zujanje....

Postoji rok od 7 dana (u nekim slucajevim je mrvicu duzi), kada je trgovac duzan vratiti novac ili zamijeniti proizvod novim.

Ukoliko je proslo vise dana od kupovine, a proizvod je pri kupovini bio ispravan i npr. pokvari se za mjesec dana-za to se nosi na servis pa se popravlja...

Znaci u prvom slucaju, kada je neki kvar od pocetka,to je na neki nacin zamjena ili vracanje novca zbog tvornicke greske na uredaju...

 

 

Jedno je kad proizvod ima nedostatak (prema ZOO), drugo je kad je kupac "nezadovoljan". Nema veze jedno s drugim.

Isto tako, 7 dana je samo za kupnju na daljinu. Sve ostalo je dobra volja. I novi proizvod ako je prvi DOA, i povrat robe i ostalo.

Zakon je jasan, druga stvar je to što su se trgovine počele "buditi".

16 godina
offline
Re: Moj novi lcd vec na servisu
huskybucka kaže...

Nezadovoljan proizvodom-proizvod ima mane na koje kupac nije bio upucen pri kupovini-u ovom slucaju je to zujanje....

Postoji rok od 7 dana (u nekim slucajevim je mrvicu duzi), kada je trgovac duzan vratiti novac ili zamijeniti proizvod novim.

Ukoliko je proslo vise dana od kupovine, a proizvod je pri kupovini bio ispravan i npr. pokvari se za mjesec dana-za to se nosi na servis pa se popravlja...

Znaci u prvom slucaju, kada je neki kvar od pocetka,to je na neki nacin zamjena ili vracanje novca zbog tvornicke greske na uredaju...

 

 

 -nije baš tako. ZoZP i udruge govore jedno, realnost (i zakon) su nešto drugačiji.

- npr trgovac, za primjer Konzum, nema baš nikakvu posebnu obavezu prema tebi kao kupcu ako je proizvod neispravan. Imaš garanciju i to je sve što se tiče trgovca.

.. e tu sad dolazi priča o PC trgovini, monitori kao TV i ostalo imaju neke ovlaštene servise. Neki su pak isključivo pod distributerom koji može biti i trgovac, npr HGspot. Tad on daje garanciju. (za razliku od spomenutog Konzuma).

- povrat robe u roku 7 dana? .. papir trpi svašta, realnost... (probaj pronači odredbe .. odgoda provođenja do stupanja u EU kao jedan primjer).

- vlasništvo je 9/10tina zakona, vlast-država (zakoni) štite primarno biznis, ne potrošača ... koji bi eto malo mjenjao ... (karikiram).

-ima i jedan interesantna situacija. (paradoks) ako imaš pravo vratiti neki uređaj (može biti i druga roba, sandale, rukavice..) recimo da imaš pravo bez objašnjenja vratiti (jer tako piše..) i to je OK. Ali u slučaju da reklamiraš kvar, tad nemaš pravo vratiti, tad moraš ići u ovlašteni servis. Nastavak, servis ti naravno ne daje drugi (novi) uređaj, jer ga servis nema. Trgovac nema nikakavu obavezu recimo na poziv servisera tebi dati drugi TV.. njih dvoje nisu nikakvi partneri. To je posao distributera, (osigurati servis). Ali krajnji kupac, nema nikakav pravni odnos (osim garancije) prema distributeru, isključivo telefonom možeš dobiti zastupnika..  koji može (ako je dobre volje) reči serviseru da napiše odobrenje za izdavanje novog uređaja, kojeg će u trgovini isporučiti, a distributer to nadoknaditi trgovcu..)

- i to sve ako su dobre volje, silom nećeš ništ postoći (jer zakon nije takav).

-to ja zovem ''sveto trojstvo'', u nogometu postoji izraz zrendanje...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice