Ljudi odgovarajte samo istinu. Radim grafikon koji će pokazati koje su konfiguracije za igrice bile od početka razvoja računala do danas , postepeno od godine izlaska igrice te koja je za nju bila potrevna konfiguracija ne spominji igricu (npr. koja je bila potrebna konfiguracija 1990 za igranje tadašnje igrice , 1991 koja je onda bila potrebna konfiguracija itd , ovo je samo primjer jer neznam toćnu godinu od izlaska prve igrice).Grafikon radim da izračunam zahtjeve za npr 10 godina .
Povijest računala
- poruka: 26
- |
- čitano: 9.001
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ambiciozan projekt
Tu ćeš se susresti sa nekoliko problema. Prvi - nisu sve igre pojednine godine bile jednako zahtjevne (znači - gledaš li vrhunske igrače mašine ili srednu klasu ili pak neki low-end?). Drugi - moraš u sve uračunati inflaciju i staviti to u globalno - ekonomske okvire da bi dobio jasniju sliku projekcije koju radiš. Trece - igre kao takve egzistiraju još od davnih 70tih godina na računalima, pa će ti biti malo teže prikupljati podatke o cijenama iz te epohe. However, ako ipak uspiješ napraviti smislen grafikon, ajde ga molim te objavi na ovom forumu da ga malo pogledamo i mi ostali - moglo bi biti zabavno to vidjeti
Evo moj doprinos:
ZX Spectrum i C64, sredina/kraj 80tih, nema te igrice koja na njima nije radila (C64 - 6502 procesor - 2Mhz ako se ne varam, ukupno 64kbyte ukupne memorije i najveci uzitak za igranje i programiranje).
Nema veze što nisu bile sve jednako zahtjevne .Gledam sve to (gledaš li vrhunske igrače mašine ili srednu klasu ili pak neki low-end )to jest radim tri grafikona. Što se tiće s ekonomijom nije problem sestra mi ide u ekonomiju 4 godina .Jedino kaj si rekao jest skupljanje podataka bit će problem.
imam sreće bug je odjavio nešto o igrama o 1991- 2006
Opet loš pristup, jer ćeš morati raditi 3 grafikona tek od negdje 1993. godine, pošto ranijih godina su igre radile na svemu podjednako (Amiga, C64, PC, Atari i sl.)
To sa sestrom je mrak stvar, ali kuži li se ona dovoljno u komparativne tokove inflatornih kretanja kroz zadnjih 20tak godina da bi mogla objektivno staviti stvari u perspektivu?
pa kaj ne postoji internet za to
Mislim da nisi razumijo moje pitanje . Želim pomoću nekih podataka predvidjeti koja će biti potrebna konfiguracija za igranje igrica za 5 ili 10 godina . Time da vidim kojom je brzinom konfiguracija za igrice rasla do danas i kojom bi brzinom rasla do za 10 godina.
Ja priznajem nisam razumio pitanje.
Kakav model si postavio i koje varijable ćeš pratiti?
Da ne misliš kako sam zloban, nisam, stvarno me zanima ideja, ali nisam razumio.
Pozdrav
ubiti neznam ni sam kako ću satnati koja je bila potrebna konfiguracija 1990- tih i kako ću napraviti za budućnost. Sve budem polako radio i smisleno . na kraju budem vidio 2010 godine dali sam dobro predvidio zahtjeve igrica
vidim pametan si mogao bi mi malo reći o varijablama i tim sranjima koje trebam
Predvidjanje za high-end i ne bi trebao biti neki problem, jer high-end igre koriste najbrze trenutno dostupno racunalo . Brzinu racunala mozes lako predvidit Mooreovim zakonom (s tim da se u narednim godinama nece povecavat GHz-ovi nego broj jezgri), jedini je problem kod memorije. Ocito da je ovih godina doslo malo do stagnacije zbog 32bita, ali kad 64 bitni OS-ovi zazive, to ce opet krenut.
vidim pametan si mogao bi mi malo reći o varijablama i tim sranjima koje trebam
Evo pokušavam: zanima te kakav je tko imao komp i što se igrao 1990? Pa 1991. i tako redom do danas?
Ne mogu se svega toga sjetiti. Koliko bi trebalo prostora da sve to zapišem?
Pozdrav
Želim znaki kakva je bila neka bude srednja konfiguracija kompa da bi u ono vrijeme mogao igrati tadašnje in igrice.1990 koja je potrebna konbfiguracija za tadašnje in igre , 1991 za tadašnje in igre , 1992 za tadašnje in igre i tako dalje
Pogledaj ovaj neistiniti primjer . Ovo sa 2010 godinom sam samo bezveze napisao to bi trebao predvidjeti . Vjerojatno je teško predvidjeti to .
kako da stavim taj primjer u exelu na bug forum
Godina Događaj
1617 do 1944 Mehaničko doba
Doba prvih praktično uporabivih strojeva za računanje koji su uglavnom bili mehanički ili elektromehanički.
1945 do 1974 Velika računala
Doba velikih i skupih elektroničkih računala koje su mogle kupvati i rabiti samo najveće tvtke.
1975 do 1989 Osobna računala
Doba, pojave, razvoja i široke uporabe osobnih računala koja su postala dovoljno jeftina da ih može skoro svatko nabaviti.
1990 do 2004 Doba interneta
Doba pojave i rasprostranjene uporabe interneta bez koga je suvremeni život nezamisliv.
Godina Događaj
1617 do 1944 Mehaničko doba
Doba prvih praktično uporabivih strojeva za računanje koji su uglavnom bili mehanički ili elektromehanički.
1945 do 1974 Velika računala
Doba velikih i skupih elektroničkih računala koje su mogle kupvati i rabiti samo najveće tvtke.
1975 do 1989 Osobna računala
Doba, pojave, razvoja i široke uporabe osobnih računala koja su postala dovoljno jeftina da ih može skoro svatko nabaviti.
1990 do 2004 Doba interneta
Doba pojave i rasprostranjene uporabe interneta bez koga je suvremeni život nezamisliv.
Njemu to ne treba,nego želi znati ''System requirements'' za igre koje nas čekaju za 5-10 godina!
Moraš u obzir uzeti i konzole, koje dosta koče napredak igrica za PC, što se tiče grafike, a samim tim i hardverskih zahtjeva.
Pitaj redakciju buga, oni igraju igrice : )))))))))))))))))))))
Ne znam za vas, ali imam 8800 gts koja fura sve danas na medium uz neke iznimke, a grafa stara 5 god......
Danas ne vidim potrebu za nešto iznad 4890, to je moje osobno mišljenje o stagnaciji, tj. iskoristivosti hardwera. Uz neke izuzetke, naravno.[B3, i... nemogu se sjetiti dalje... C2? nisam igro high-res]
Mislim da nema smisla usporedjivati toliko unazad. Dovoljno je otici u vrijeme 386 (ne racunati unikate poput (c)amige, atarija, applea)
Pa onda kasnije neki pocetak gdje su windowsi u igri, dok jos nije bilo "direktnog iksa", ruznoci tih igara na pc'u pa pojava dx'a itd.
Tema iz 2008.
ubiti neznam ni sam kako ću satnati koja je bila potrebna konfiguracija 1990- tih i kako ću napraviti za budućnost. Sve budem polako radio i smisleno . na kraju budem vidio 2010 godine dali sam dobro predvidio zahtjeve igrica
Devedesete su trajale čitavih deset godina i računala iz 1999. godine su bila neusporedivo jača od kanti na kojima smo se igrali 1991. Recimo, '91. sam imal 386-icu, zapravo je AMD proc bio, koja je radila na 20MHz, a klikom na gumb TURBO je letila na 40. Imala je superkul Sounblaster karticu i tada moćan 4x cd-rom - sve od Creative Labsa. Na njoj se igralo Panzer General, Civilization, Prince of Persia, Doom.
ubiti neznam ni sam kako ću satnati koja je bila potrebna konfiguracija 1990- tih i kako ću napraviti za budućnost. Sve budem polako radio i smisleno . na kraju budem vidio 2010 godine dali sam dobro predvidio zahtjeve igrica
Devedesete su trajale čitavih deset godina i računala iz 1999. godine su bila neusporedivo jača od kanti na kojima smo se igrali 1991. Recimo, '91. sam imal 386-icu, zapravo je AMD proc bio, koja je radila na 20MHz, a klikom na gumb TURBO je letila na 40. Imala je superkul Sounblaster karticu i tada moćan 4x cd-rom - sve od Creative Labsa. Na njoj se igralo Panzer General, Civilization, Prince of Persia, Doom.
to nije bilo 1991. !!! multimedija na PC je došla tek sredinom 90tih, 1995-96god. početak 90tih je bio na disketi...
Ne znam baš; '96.-e sam maturiral, a brijem da sam tad već imal Pentium MMX proc i Matrox Millenium II grafu.