Danek, nitko ne dvoji u tvoju umješnost proizvodnje mikroskopskih količina HHO-a. Međutim, još uvijek nisi odgovorio kako točno si utvrdio povećanje povećanje učinkovitosti motora dodavanjem iste smjesi. Kažeš koliko Octavija sad troši, s uključenim HHO generatorom, ali nisi napisao koliko na istoj dionici, u istim uvjetima vožnje i istim načinom vožnje troši kad generator isključiš. Također, ta Octavia ima digitalni mjerač potrošnje? Ako nema, kako si utvrdio "činjenice"? Kako je pad potrošnje utvrđen na drugim vozilima koje si spominjao, a od kojih bi se moglo pretpostaviti da nemaju digitalne mjerače potrošnje (Peugeot iz 95.), Clio?
Jesu li tvoja "mjerenja", i mjerenja tvojih prijatelja, poznanika - odokativna?
ostavia ima mjerač potrošnje
katalizator je bio u totalnoj banani,nešto i sa lambdom nije bilo sjajno jer je auto radio neujednačeno na ler gasu,potrošnja po mjeraču 9l
-strujom 6.2-6.5A proizvodnja hho plina bila je oko 0.5lpm
-nakon 10min sa uključenim generatorom lergas se stabilizirao na 900 okretaja,motor mirnije radi,katalizator skinut i zavarena cijev
-ostalo sam napisao prije u postu.....za laž neka me nitko slučajno ne optuži...Čovjek je iz Zaboka pa se lako nađemo ako koga interesira
-jučer sam ubacio frendu u starog opela motor isuzu 1.7d...danas krenuo za zg ujutro i pri povratku skoro nestao crni ispušni dim a prije bio ko da vozi na ugljen,auto je živnuo dodirom gasa...inače pwm je platio i A metar točno koliko košta kao i materijal za generator..lažem...200kn me nagradila sva ta igra...hehe..da baš ne bude badava kao..ok je...
hho fenomen dalje istražujem i slijedi traktor sličan frendovom koji troši ispod 2l dizela po satu..70ks...oranje,frezanje..prijevoz tereta-crni dim ni u tragovima
-velim,ko ne vjeruje ne mora mi se obraćati,sasvim jednostavno..ko hoće u samogradnju rado pomognem