Akvarij PC

poruka: 14
|
čitano: 3.797
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
Akvarij PC

Ovako gledo sam sve teme vezane za ovo i nijedna nije mi dala odgovore na ova pitanja,ali prije odma da kazem da ovaj projekt radim za skolu , tj. imamo do Bozica vremena napravit nesto s elektronikom tipa ledice da svijetle na jacinu zvuka, da se svjetla pale na pljesak itd itd... ja sam pitao profesora za akvarij pc i rekao je da moze, a ja vec godinu i nesto dana razmisljam vec o njemu

sad pitanja:

1. znam da ne mogu radit sa plexiem nego sa staklom jer ce s vremenom popucat, ali ovo je tek da pokazem da moze sljakat i da je izvedivo al sad gledam sta je jeftinije, staklo ili plexi?

2. Gdje kupiti mineralno ulje?

3. Dal da uzmem gotovi iili napravim nesto tipa bench table i stavim komponente na njega osim napajanja koji ce bit sa strane il cu nesto isfurat i onda npr vga izlaz,zvuk,lan,mis,usbovi izrezat staklo po mjeri da mogu prikopcat i odma okolo zaljepit s necim kao sto kit oko prozora su nekad ljepili ako me razumijete

i to bi bilo to e sad odma da kazem da dzabe ne pisete

znam da hdd i citac neidu pod ulje nego moraju bit na "suhom"

znam da ulje kako se tesko ugrije tako i hladi tako da nakon par sati bi se ugrijalo i gotovo neemoguce ga ohladit

znam da neki govore da se ventilatori nece vrtit ali i sam sam vidio da je to laz

i na trece sta kazete dal da si olaksam i samo spojim sve kablove ne izrezujem staklo jer mogu samo zeznut ?

Savjete sve primam , ai mozda neko ako zna neku pumpu jeftinu da raidm mjehurice s njom ili bilo sta bio bi zahvalan

Nadam se da sam pomogao, ako jesam prst gore
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan

0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Akvarij PC