Razmak izmedju elemenata liste

poruka: 4
|
čitano: 1.907
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Razmak izmedju elemenata liste

Postovanje,

 

interesira me kako se moze uklonit razmak izmedju elemenata liste (<li></li>) kao linkova (<a href=""></a>) poravnatih horizontalno. znaci pokusavam napravit vodoravni meni sa <ul></ul> unordered list, ali uvijek mi ostane razmak izedju elemenata liste tj. elemenata menija. molim da mi se ne smijete, tek sam pocetnik. pokusavam u css-u sa margin i border-spacing propertiesima, ali nejde.

 

hvala unaprijed !

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Razmak izmedju elemenata liste

Bilo bi zgodno da daš primjer što si do sad napravio.

 

Ovisno o display propertyu, utjecati može i whitespace (što uključuje i novi red), pa bi trebao prelamati html unutar tag. Npr:

 

<li>prvi</li><li

>drugi</li>

 

 

Najbolje ti je u insect element pogledati odakle točno razmak dolazi.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
13 godina
protjeran
offline
Razmak izmedju elemenata liste

Ako se već direktno editira HTML i CSS onda je prije svega potrebno resetirati defaultne stilove browsera. Pa definirat i primjeniti određene stilove za taj HTML element. Tako se definira izgled i položaj HTML elemenata na web stranici. CSS-om. Ali to je za developere. To je isto kao da kadet za polaganje vozačkog ispita digne haubu i krene popravljati motor. Po toj logici se tako može uzesti bager i kreniti kopati silicij. Pa napraviti čip, napraviti BIOS, napraviti OS, napraviti aplikacije, povezati računala, definirati mrežne protokole, WWW...

Obični useri instaliraju WordPress i Elementor.

 
0 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Razmak izmedju elemenata liste

Caka je u tome da su mi linkovi svak u novom redu, sto je vjerojatno automatski napravilo po jedan whitespace.

Hvala jos jednom!

 
0 0 hvala 0
1