znaci pitanje kako da ubacim chat,ako se moze uopce koristim 000webhost.com free ,,napravio sam stranicu,pocetnik sam naravno,i chat koji hocu ubacit kaze mi :Copy and paste the following code into your HTML page, at the proper position.a gdi na koju html. stranicu?probo sam u directorij tamo na stranici.ali ,neide mi,htio bi npr na stranici pise rubrika chat i dok kliknem da mi otvori chat...hvala na help!
Kako ubacit chat na web stranicu?
- poruka: 11
- |
- čitano: 7.005
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa fino ti pise copy i pejstaj u html gjde zelis da ti se prikaze, znaci ako zelis na glavnu stranicu onda negdje u html glavne stranice,
ako zelis link, pa onda napravi link na glavnoj stranici koji te vodi na novu stranicu u ciji html si ubacio taj chat.
Mozda bi ti bilo bolje da najprije malo naucis HTML i javascript a ne kao muva bez glave zaletit se u izradu web stranica?
No offence.
EDIT: Web host nema sto podrzavati, on nema veze s javascript-om, pomocu kojeg je 99% napisan taj chat,
mora ga podrzavati web browser a podrzavaju ga svi desktop web browseri.
Pa fino ti pise copy i pejstaj u html gjde zelis da ti se prikaze, znaci ako zelis na glavnu stranicu onda negdje u html glavne stranice,
ako zelis link, pa onda napravi link na glavnoj stranici koji te vodi na novu stranicu u ciji html si ubacio taj chat.
Mozda bi ti bilo bolje da najprije malo naucis HTML i javascript a ne kao muva bez glave zaletit se u izradu web stranica?
No offence.
EDIT: Web host nema sto podrzavati, on nema veze s javascript-om, pomocu kojeg je 99% napisan taj chat,
mora ga podrzavati web browser a podrzavaju ga svi desktop web browseri.
eo probo sam i nece ga prikazat......nea potrebe da ucim,necu bit profi,nego zezancija,,,neznam u cem je problem sad..jel moguce ako je prevelik da zato nece?
jesi ubacio kod u <body> element ?
mora biti izmedu <body> </body> inace ti se nece prikazati.