Office Professional Plus 2019 - Outlook problem

poruka: 6
|
čitano: 1.918
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Office Professional Plus 2019 - Outlook problem

Pozdrav svima,

 

imam problem sa Outlookom u firmi i tražim pomoć, pa ako netko zna.

 

Znači situacija je sljedeća, kolegica ima otvoren korisnički račun na svoje ime i to sve uredno radi.

Problem se događa sa drugim korisničkim računom, naime ona radi u odjelu ljudski potencijali i ima otvoren korisnički račun pod imenom (ime i prezime kolegice)@ljudski.potencijali.(naziv firme).hr

Kada ona šalje mail preko svojeg prvog korisničkog računa koji glasi na nju, sva odlazna pošta se sprema u folder poslano koji se nalazi ispod naziva njezinog korisničkog računa i to sve štima.

Ali kada šalje mail sa korisničkog računa ljudski potencijali, onda sva odlazna pošta umjesto da odlazi u folder poslano koji pripada korisničkom računu ljudski potencijali, zapravo se sprema u folder poslano od korisničkog računa koji glasi na njeno ime.

 

Ono što želim napraviti je da kada kolegica šalje mail sa korisničkog računa ljudski potencijali da sva odlazna pošta bude spremljena u pripadajući folder poslano od korisničkog računa ljudski potencijali.

Zašto je to bitno, jer ljudske potencijale ne koristi samo ona, već i druga kolegica, pa onda one dvije ne znaju koja je što poslala.

 

Radi se o Exchange Serveru 2016, a zaposlenici koriste Office Professional Plus 2019.

 

Pa pliz, ako netko zna kako bi se to moglo izvesti ili neki savjet otkuda krenuti.

 

 

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Office Professional Plus 2019 - Outlook proble
Maki_zg kaže...

Pozdrav svima,

 

imam problem sa Outlookom u firmi i tražim pomoć, pa ako netko zna.

 

Znači situacija je sljedeća, kolegica ima otvoren korisnički račun na svoje ime i to sve uredno radi.

Problem se događa sa drugim korisničkim računom, naime ona radi u odjelu ljudski potencijali i ima otvoren korisnički račun pod imenom (ime i prezime kolegice)@ljudski.potencijali.(naziv firme).hr

Kada ona šalje mail preko svojeg prvog korisničkog računa koji glasi na nju, sva odlazna pošta se sprema u folder poslano koji se nalazi ispod naziva njezinog korisničkog računa i to sve štima.

Ali kada šalje mail sa korisničkog računa ljudski potencijali, onda sva odlazna pošta umjesto da odlazi u folder poslano koji pripada korisničkom računu ljudski potencijali, zapravo se sprema u folder poslano od korisničkog računa koji glasi na njeno ime.

 

Ono što želim napraviti je da kada kolegica šalje mail sa korisničkog računa ljudski potencijali da sva odlazna pošta bude spremljena u pripadajući folder poslano od korisničkog računa ljudski potencijali.

Zašto je to bitno, jer ljudske potencijale ne koristi samo ona, već i druga kolegica, pa onda one dvije ne znaju koja je što poslala.

 

Radi se o Exchange Serveru 2016, a zaposlenici koriste Office Professional Plus 2019.

 

Pa pliz, ako netko zna kako bi se to moglo izvesti ili neki savjet otkuda krenuti.

 

 

Imam filing da ovo ljudski potencijali nije mailbox nego shared mailbox ili distro grupa sa pravom slanja?

Zelenoidne aritmetičke metamorfoze zelenog konja u jednadžbi zelenojeda s travom zelenom.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Office Professional Plus 2019 - Outlook proble

Što to znači, da ako je Shared mailbox da se ne može napraviti traženo?

 

 

Prikaz navedenog korisničkog računa (exchange admin centar) Prikaz navedenog korisničkog računa (exchange admin centar)
Poruka je uređivana zadnji put pet 29.12.2023 8:48 (Maki_zg).
15 godina
offline
Re: Office Professional Plus 2019 - Outlook proble
Maki_zg kaže...

Što to znači, da ako je Shared mailbox da se ne može napraviti traženo?

 

 

 Naravno da može, samo me zanimalo što je :) 

To je inače default ponašanje Shared mailboxa, a da bi dobio da se u sent items od shared mailboxa vidi moraš mu "enajblat" tu opciju. 


Zelenoidne aritmetičke metamorfoze zelenog konja u jednadžbi zelenojeda s travom zelenom.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Office Professional Plus 2019 - Outlook proble

Hvala, a kako se to omogućuje? Da li se to radi preko exchange admin centra ili to treba na korisničkovom računalu kroz outlook aplikaciju napraviti?

15 godina
offline
Re: Office Professional Plus 2019 - Outlook proble
Maki_zg kaže...

Hvala, a kako se to omogućuje? Da li se to radi preko exchange admin centra ili to treba na korisničkovom računalu kroz outlook aplikaciju napraviti?

 Možeš EAC ili možeš preko registrya složiti. 
Po meni je bolje preko admin centra jer ako novi ljudi dolaze i trebaju pristup mailboxu, ne moraš zasebno svakom štrikat registry. 

https://learn.microsoft.com/en-US/exchange/troubleshoot/user-and-shared-mailboxes/sent-mail-is-not-saved

Zelenoidne aritmetičke metamorfoze zelenog konja u jednadžbi zelenojeda s travom zelenom.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice