Programiranje-općenito

poruka: 8
|
čitano: 2.205
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Programiranje-općenito

Ja razmišljam i izradi igara a nemam blage kaj je to programiranje.

Šta li je uopče programiranje, zašto upisujemo neke tamo znakove i kako uopće uz pomoč tih znakova dobizi igru .

To si nikako nemogu zamisliti.

Može li mi netko to dočarata i?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Programiranje-općenito
Opcenito i popularno...

Programiranje je ispisivanje linija koda kao sto ja sad ovdje ispisujem ove linije recenica.
Kod su naredbe koje vise manje mi mozemo isto citati i razumijeti, a ujedno ih mozemo dati racunalu da ih izvrsi.

Znakove upisujemo zato sto kada pokrenes igru, racunalo cita te znakove i na temelju njih (necu reci da zna:) izvrsava
naredbu po naredbu.

Naredbe su tako napisane da koriste resurse racunala za dohvacanje podataka, obradivanje podataka, privremeno
spremanje podataka, slanje podataka ( npr. grafickoj kartici za daljnju obradu u svrhu lijepih 3d slika)...

Te naredbe su najcesce obradivanje - racunanje svakvih gluposti potrebnih da bi igra egzistirala u tvom racunalu
kao cjelina u slijedecoj milisekundi, i tako racunanje se desava iz milisekunde u milisekundu.

Dio racunanja se posprema u memoriju racunala jer su ti rezultati potrebni da igra egzistira u vremenu jer na temelju
izracunatih vrijednosti se dobivaju nove racunice i nove i nove i igra postoji i ti je igras i super ti je...

Rezultate tih naredbi mi vidimo na ekranu, znaci u ovom slucaju, igru.

Docarati programiranje igre? Pa sad sjedis i citas ovo...to je vise manje isto...
Asus M6VA | Intel M 1.86Ghz 2Mb | ATI x700 256Mb | DDR2 2Gb 533Mhz | HDD 140Gb(80+60) 5400rpm
17 godina
neaktivan
offline
RE: Programiranje-općenito
WItcher kaže...

Ja razmišljam i izradi igara a nemam blage kaj je to programiranje.

Šta li je uopče programiranje, zašto upisujemo neke tamo znakove i kako uopće uz pomoč tih znakova dobizi igru .

To si nikako nemogu zamisliti.

Može li mi netko to dočarata i?

 Iskreno cu ti rec...ako te i zanima super...medjutim nije to samo tak kak mislis...ima tu puno ucenja...
imas vise programskih jezika....nije ti to stisnes next next finish....,pa play i gotovo...
to je ono sto mi vidio na ekranu a u pozadini jako puno operacija koje se moraju odvrtit samo za neke sitnice koje mozda neces ni primjetit....

al ako te zanima super...sretno!!!
17 godina
neaktivan
offline
RE: Programiranje-općenito
zmikic kaže...
Opcenito i popularno...

Programiranje je ispisivanje linija koda kao sto ja sad ovdje ispisujem ove linije recenica.
Kod su naredbe koje vise manje mi mozemo isto citati i razumijeti, a ujedno ih mozemo dati racunalu da ih izvrsi.

Znakove upisujemo zato sto kada pokrenes igru, racunalo cita te znakove i na temelju njih (necu reci da zna:) izvrsava
naredbu po naredbu.

Naredbe su tako napisane da koriste resurse racunala za dohvacanje podataka, obradivanje podataka, privremeno
spremanje podataka, slanje podataka ( npr. grafickoj kartici za daljnju obradu u svrhu lijepih 3d slika)...

Te naredbe su najcesce obradivanje - racunanje svakvih gluposti potrebnih da bi igra egzistirala u tvom racunalu
kao cjelina u slijedecoj milisekundi, i tako racunanje se desava iz milisekunde u milisekundu.

Dio racunanja se posprema u memoriju racunala jer su ti rezultati potrebni da igra egzistira u vremenu jer na temelju
izracunatih vrijednosti se dobivaju nove racunice i nove i nove i igra postoji i ti je igras i super ti je...

Rezultate tih naredbi mi vidimo na ekranu, znaci u ovom slucaju, igru.

Docarati programiranje igre? Pa sad sjedis i citas ovo...to je vise manje isto...
 Evo sada sam počeo raditi u Python 2.5 jer kažu da je najlakše naučiti a da jedosta dobar.
Može malo objašnjenje :Kako to da  da stane slika animacija ( igra ) ?
17 godina
offline
Programiranje-općenito

Igre (a i neki drugi multimedijalno "bogati" programi) se temelje na principu petlje.

Jedan kod se izvodi svakih nekoliko stotinki. Taj kod se sastoji od 2 bitnija dijela - jedan koji na osnovu korisničkog inputa, fizike, slučajnosti i sl. mijenja stanja pojedinih objekata u igri (npr. promijeni vrijednost pozicije objekta), i drugi koji iscrtava sve na ekran. S obzirom da su promjene koje izvodi prvi dio vrlo male, a učestalost iteracija petlje vrlo velika, dobiva se dojam animacije.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Programiranje-općenito

A joj, daj te recenice napisi bez tipfelera i slozi ih da se mogu normalo citati....

Asus M6VA | Intel M 1.86Ghz 2Mb | ATI x700 256Mb | DDR2 2Gb 533Mhz | HDD 140Gb(80+60) 5400rpm
16 godina
neaktivan
offline
RE: Programiranje-općenito

Animacije se temelje na ponavljanju radnje a te radnje se provlače kroz petlje ,a sami objekti koji se pojavljuju
u tim animacijama "pojavljuju se" slučajno ....znači to je samo o,oo1% objašnjenja animacije ,a ona je samo dio igre.
Prema tome treba učiti programirati ako se ozbiljno želi baviti stavranjem "igri" a svi drugi programi u smislu
stavljanja već gotovih objekata na neku platformu nije baš programiranje igara u pravom smislu ali se recimo može
shvatiti ponašanje objekata kroz te platforme i kroz takvo "programiranje"... može se krenuti učiti,i obrnutim redoslijedom
učiti stavrati igre , ali svakako neizbjžno dolazi programiranje na kraju.....korak po korak.

Private
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje-općenito

imao bi jednu molbu,posto sam početnik nabavio sam sebi python pur-ple al ga neznam koristiti pa ako moze neki mali turtorijal ili neki dobar link al da je preveden.bio bi jako zahvalan

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice