Mene zanima da li je moguća konverzija iz OpenGL API-a u DirectX?
Riječ je o game engine renderingu.
Hvala.
Mene zanima da li je moguća konverzija iz OpenGL API-a u DirectX?
Riječ je o game engine renderingu.
Hvala.
Ako misliš na nekakav alat s opcijom convert to DX, onda ti to ne postoji, ako koristiš gotov rendering engine i možda već ima opciju za renderiranje u DX-u, ako nema onda ti ovisi o arhitekturi softwera. Ako je arhitektura softwera predvidjela korištenje više rendering APIja onda moraš implementirati željeni sustav u određenom interfacu, a ako nije jednostavnije je napisati engine iz početka jer bi modifikacija bila pre složena i rezultirala bi s puno špageti koda.
Ne nisam mislio na nikakav alat
Konkretno radi se o q3 engineu (koji je besplatan za download)
pa sam mislio malo ekspermentirat s njim
da ga prebacim u d3d rendering mode
tj. da li se isplati htio sam pitat ako je moguće
al hvala svejedno
Ne nisam mislio na nikakav alat
Konkretno radi se o q3 engineu (koji je besplatan za download)
pa sam mislio malo ekspermentirat s njim
da ga prebacim u d3d rendering mode
tj. da li se isplati htio sam pitat ako je moguće
al hvala svejedno
Moguće je, a koliko je jednostavno ovisi o razini apstrakcije koja je korištena.
to nije nimalo jednostavno, evo jedan primjer ali nisam već dugo vidio neku noviju vijest... hardware se prebrzo mijenja, OGL i dX su već jako razvijeni... tako da wrapperi jednostavno nemaju potrebne perfomanse.
Na žalost to nečeš moći napraviti u Quake3 enginu zato jer se on oslanja samo na openGL i kao takav je optimiziran za openGL. Što je još gore mnoge klase u Quake3 enginu imaju unutar sebe implementirano renderiranje, koje je samo po sebi teško dovojiti od trenutne implementacije. Npr. md3 klasa (Mislim da se tako zove, ako se dobro sječam) ima u sebi metodu Render koja implementira openGL renderiranje. Mislim da ista stvar vrijedi za BSP klasu i ostale 3D objekte. Još uz to postoji dio koji inicira openGL i povezan je s metodama za renderiranje.
A što se tiće eksperimentiranja. postoji ti jako dobra dobra dokumentacija za Quake engine, tako da pojedine djelove "lako" možeš isprogramirati za DX i tako se igrati. Prije svega mislim na bsp map file format i md2, md3 i md4 model format datoreke