OpenGL u DirectX

poruka: 6
|
čitano: 1.360
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
protjeran
offline
OpenGL u DirectX

Mene zanima da li je moguća konverzija iz OpenGL API-a u DirectX?

Riječ je o game engine renderingu.

Hvala.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
OpenGL u DirectX

Ako misliš na nekakav alat s opcijom convert to DX, onda ti to ne postoji, ako koristiš gotov rendering engine i možda već ima opciju za renderiranje u DX-u, ako nema onda ti ovisi o arhitekturi softwera. Ako je arhitektura softwera predvidjela korištenje više rendering APIja onda moraš implementirati željeni sustav u određenom interfacu, a ako nije jednostavnije je napisati engine iz početka jer bi modifikacija bila pre složena i rezultirala bi s puno špageti koda.

Programko http://programko.bloger.hr
 
0 0 hvala 1
16 godina
protjeran
offline
OpenGL u DirectX

Ne nisam mislio na nikakav alat

Konkretno radi se o q3 engineu (koji je besplatan za download)

pa sam mislio malo ekspermentirat s njim

da ga prebacim u d3d rendering mode

tj. da li se isplati htio sam pitat ako je moguće

al hvala svejedno

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: OpenGL u DirectX
durex kaže...

Ne nisam mislio na nikakav alat

Konkretno radi se o q3 engineu (koji je besplatan za download)

pa sam mislio malo ekspermentirat s njim

da ga prebacim u d3d rendering mode

tj. da li se isplati htio sam pitat ako je moguće

al hvala svejedno

Moguće je, a koliko je jednostavno ovisi o razini apstrakcije koja je korištena.

The candle flame gutters. Its little pool of light trembles. Darkness gathers. The demons begin to stir.
16 godina
offline
RE: OpenGL u DirectX

to nije nimalo jednostavno, evo jedan primjer ali nisam već dugo vidio neku noviju vijest... hardware se prebrzo mijenja, OGL i dX su već jako razvijeni... tako da wrapperi jednostavno nemaju potrebne perfomanse.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
protjeran
offline
OpenGL u DirectX

Na žalost to nečeš moći napraviti u Quake3 enginu zato jer se on oslanja samo na openGL i kao takav je optimiziran za openGL. Što je još gore mnoge klase u Quake3 enginu imaju unutar sebe implementirano renderiranje, koje je samo po sebi teško dovojiti od trenutne implementacije. Npr. md3 klasa (Mislim da se tako zove, ako se dobro sječam) ima u sebi metodu Render koja implementira openGL renderiranje. Mislim da ista stvar vrijedi za BSP klasu i ostale 3D objekte. Još uz to postoji dio koji inicira openGL i povezan je s metodama za renderiranje.

A što se tiće eksperimentiranja. postoji ti jako dobra dobra dokumentacija za Quake engine, tako da pojedine djelove "lako" možeš isprogramirati za DX i tako se igrati. Prije svega mislim na bsp map file format i md2, md3 i md4 model format datoreke

Programko http://programko.bloger.hr
 
0 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice