Da bi ja znao programirat...
Nauči
Da bi ja znao programirat...
Nauči
Kako?
Kako?
Mislim da za drugu trebaš neko predznanje o OpenGL-u.
Knjige se naravno plačaju, ali možeš nabaviti s torrenta.
Hvala!
Malo ću pogledat neke tutorijale
Sve je to iz različitih programa, zanima me kako to sve spojiti u jednu igru
1. Skini si neki game-maker i igraj se u njemu.
2. kad te pocne "kreativno" ogranicavati nauci se njegov skriptni jezik, ako ga nema nabavi neki koji ima
3. kad te i to pocne ogranicavati skini si neki game engine i njegov SDK (npr. Unreal Developer Kit - UDK)
4. ako te i taj pocne ogranicavati skini si neki 3D engine i "oko njega" isprogramiraj svoj game engine
Sve je to iz različitih programa, zanima me kako to sve spojiti u jednu igru
1. Skini si neki game-maker i igraj se u njemu.
2. kad te pocne "kreativno" ogranicavati nauci se njegov skriptni jezik, ako ga nema nabavi neki koji ima
3. kad te i to pocne ogranicavati skini si neki game engine i njegov SDK (npr. Unreal Developer Kit - UDK)
4. ako te i taj pocne ogranicavati skini si neki 3D engine i "oko njega" isprogramiraj svoj game engine
Ovaj post zasluzuje sticky.
Zna li itko kakav engine/SDK prilagođen za pravljenje rts-a.
Jedini zahtjev je da bude i na windowsu i na linuxu.
2D/3D svejedno.
tolko loših igara postoji sad bi ih još i ti radio:D
tolko loših igara postoji sad bi ih još i ti radio:D
Zašto ne
Da bi ja znao programirat...
buhahaha
on bi napravio igru, a ne zna jos ni programirat
tolko loših igara postoji sad bi ih još i ti radio:D
Zašto ne
zato jer ce vise ulozit u izradu igre, pa mu jeftinije dođe kupit igru:DD
Zna li itko kakav engine/SDK prilagođen za pravljenje rts-a.
Jedini zahtjev je da bude i na windowsu i na linuxu.
2D/3D svejedno.
Zna li itko kakav engine/SDK prilagođen za pravljenje rts-a.
Jedini zahtjev je da bude i na windowsu i na linuxu.
2D/3D svejedno.
Pa ovo je nekakva već gotova igra ili što?
Ne razumjem.
U videu su igre napravljene sa Spring engine-om...
Razumjem ja to ali kada sam skinuo engine sa stranice i pokrenuo otvorio mi je se prozor za igre napravljene s njim, neznam kako da ja krenem praviti svoju, ode malo istraživati po netu...
Pa imas dvije mogucnosti, mozes programirati u C++ radeci direktno sa njihovim source kodom, ili mozes programirati u LUA jeziku koji igra koristi kao skriptni jezik + mission editor koji dolazi uz igru.
Tu imas sve informacije: http://springrts.com/wiki/Engine_Development
Ako nemas tocno definirano kakvu igru zelis napraviti (ako se definicija samo svodi na desetak recenica onda igra nije definirana), nego samo zelis napraviti "the igru", onda rade odustani od toga jer se neces pomaknuti s mrtve tocke, i bolje se primi nekog game makera u kojem mozes jednostavno i brzo eksperimentirati. Recimo Construct je navodno dosta dobar za eksperimentiranje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Construct_%28software%29
Ako i imas neku razradenu ideju, bilo bi isto korisno prvo u nekom takvom program skupa nabrzaka nabaciti. Mogo bi se zacuditi kolko se neka super kul ideja moze pokazati dosadnom (ili nedostatnom da se oko nje bazira igra) kad ju probas ukomponirati u igru koja bi trebala igraca zadrzati za igrom duze od 15 min...
Ma rađe ću se ja onda držati pygamea/pygleta, jer sam duže vrijeme na pythonu pa će biti lakše, skinuo sam malo i ogre3d pa i po njemu čačkam iako se još nisam uhvatio u koštac s c++ sintaksom.
Imas i jedan game engine za Python napravljen sa OGRE rendererom - Panda3D. S tim ce ti biti i lakse buduci da je Panda kompletni game engine, a OGRE samo 3D rendering engine.
http://en.wikipedia.org/wiki/Panda3D
Hvala, pogledat ću i to.
Ideja => Cilja(ako planirate zarađivat onda treba dobro proučit tržište i KORISNIKE) => dokumentacija(design document,content,roadmap,engine...) => osivno o tome kakav projekt izrađuješ, koliko je velik, i na kakvu i koliku populaciju ciljaš; izradi tim ukoliko je potrebno jer bez tima je mnogo teže => e sad, financiranje ukoliko želiš dobar workflow, jer ljudi(pogotovo na balkanu) su dosta lijeni ako im se ne plaća => (engine također ako se ne koristi neki već izrađen; UDK je jedan od naj izbora i licensa je odlična)izrada(i ne nije zabavna i nije potpuna je suprotnost igrati igru i raditi igru, više manje) => dalje skužiš i sam.
Projekti se raspadaju najčešće zbog: krivog pristupa gdje ljudi misle da je to nešto zabavno te ulaze u zabludi gdje se u jednom trenu njigova vizija izrade igre krši sa realnošću pa odustanu, financije, lijenost, trud(ne volja)...
Eto to su moji naputci.
Ideja => Cilja(ako planirate zarađivat onda treba dobro proučit tržište i KORISNIKE) => dokumentacija(design document,content,roadmap,engine...) => osivno o tome kakav projekt izrađuješ, koliko je velik, i na kakvu i koliku populaciju ciljaš; izradi tim ukoliko je potrebno jer bez tima je mnogo teže => e sad, financiranje ukoliko želiš dobar workflow, jer ljudi(pogotovo na balkanu) su dosta lijeni ako im se ne plaća => (engine također ako se ne koristi neki već izrađen; UDK je jedan od naj izbora i licensa je odlična)izrada(i ne nije zabavna i nije potpuna je suprotnost igrati igru i raditi igru, više manje) => dalje skužiš i sam.
Projekti se raspadaju najčešće zbog: krivog pristupa gdje ljudi misle da je to nešto zabavno te ulaze u zabludi gdje se u jednom trenu njigova vizija izrade igre krši sa realnošću pa odustanu, financije, lijenost, trud(ne volja)...
Eto to su moji naputci.
Odgovorio sam ti na PP.
Inaće za svaku inicijativu rada !
Vidim da tu nitko dugo nije pisao al ova tema tako i tako ne treba biti mrtva :D.
Pa evo:
Ja znam osnove C++ -a (procitao sam knjigu- C++ analiza i primjena ).
I ja mislim da jos trebam puno uciti da bi napravio igru (normalno ne sam
neku veliku 3D igru).
Pa kolko bi mi znanja jos trebalo da napravim nekakvu 2D igru bez zvuka i
bez nekakve dobre grafike (pa bit ce u 2D) u C++ -u ???
I ne, ja ne mislim da sad ako nesto malo znam programirati da mogu napravit
nekakvu igru..Samo pitam i ja se nikamo ne zurim sa programranjem...
Zanima me.
Vidim da tu nitko dugo nije pisao al ova tema tako i tako ne treba biti mrtva :D.
Pa evo:
Ja znam osnove C++ -a (procitao sam knjigu- C++ analiza i primjena ).
I ja mislim da jos trebam puno uciti da bi napravio igru (normalno ne sam
neku veliku 3D igru).
Pa kolko bi mi znanja jos trebalo da napravim nekakvu 2D igru bez zvuka i
bez nekakve dobre grafike (pa bit ce u 2D) u C++ -u ???
I ne, ja ne mislim da sad ako nesto malo znam programirati da mogu napravit
nekakvu igru..Samo pitam i ja se nikamo ne zurim sa programranjem...
Zanima me.
Kakvu igru zelis napraviti? Opisi je malo, pa cemo pomoci...
Teško ti je odgovoriti na pitanje iz razloga što je previše nepoznanica.
Prvo, ne znamo koliko sada znaš, činjenica da si pročitao knjigu ne govori ništa (možda si zapamtio sve, možda nisi, možda si samo naučio napamet, možda si zbilja shvatio...)
Drugo, ne znamo kojom brzinom učiš (neki uče brzo, neki sporo, neki ne uče :)
...
...
Nadam se da shvaćaš što ti hoću reči. Kada netko dođe tko se bolje razumije u programiranje, siguran sam da će ti dati bolji odgovor od mene.
Sretno sa programiranjem!
Evo ja bih zelio napraviti igru, ali normalno nekakvu malu za pocetak.
Recimo kako sam prije napisao u 2D -u, bez zvuka... Da igrac moze
hodati po zemlji i skakat. I to bi za mene bila velika motivacija da
nastavim programirati..Jer mozda i vi sami ste imali iskustva da vam je
malo vec i pocelo dosaditi..Ali meni se to prije 2 tjedna dogodilo i sad
trazim motivaciju od onda...
Evo ja znam:
varijable i konstante (normalno :D)
Realistički i logički operatori
Dosta naredbi ( switch itd...)
break, continue, goto
višedimezionalna polja (i jednodimenzijalno ofc.). Ja mislim
da su to po engleskom to Arrays.
petlje:
a) for
b) while
c) do while
Znam i o classama i
o funkcijama..
Nacuo sam da za 2D igru bi trebalo znati
koordinatni sustav... Mi sad u 7. razredu
upravo zavrsili tu cjelinu (sutrea test pisemo).
Pa sto bi otprilike jos trebao nauciti ?
Pa sto bi otprilike jos trebao nauciti ?
Hm, ovako, ono sto znas je sintaksa jezika... usporedi to sa npr. znanjem engleskog.
Samo zato jer znas engleski, ne znaci da znas napisati knjigu.
Igra koju opisujes se zove 'platformer', i nije lose za pocetak, no ja bi preporucio da krenes radije s kopijom tetrisa ili pacmana. Zasto?
Igrac koji hoda i skace po zemlji ukljucuje sve ovo:
- ucitavati slike
- kopirati sliku iz memorije u vidljivi dio memorije (tj. ekran)
- izmjenjivati slike ovisno o vremenu da bi postigao animaciju
- vektore (to je taj dio o koordinatnom sustavu)
- detekciju sudara (najjednostavnije je - da li se ova dva pravokutnika preklapaju?)
- ocitavanje kontrola
- izrada mape
- ucitavanje mape
To je poprilicno velik broj featurea za pocetnika, i vjerujem da ces brzo odustati :-(
Probaj s ovime, za pocetak... http://www.gamedev.net/topic/192483-tetris-clone-in-an-hour-with-c/
Edit:
takodjer, bilo bi odlicno da uzmes demo GameMakera i probas napraviti jednostavnu 2D igru u njemu, cisto da vidis sto sve ukljucuje izrada 2D igre.
A neka text-based avantura? To ne uključuje grafiku pa bi trebalo biti još lakše.
A neka text-based avantura? To ne uključuje grafiku pa bi trebalo biti još lakše.
Odlicna ideja, no ako se bavi programiranjem, mislim da mu je interesantnije zapravo programirati, nego bas raditi igru.
Sto se tice svih onih featureova, lako se moze podijeliti code putem foruma ako netko zapne.. mogu ili ja ili bilo tko drugi.
Ok... Iskreno, ovaj klon tetrisa je mozda malo prezahtjevan za mene...
Ili samo mi se sad neda proucavati kod :D.
Neznam.. A da pocnem s blackjackom ?
Al ne s grafikom.. samo text... ?
EDIT: Grafiku cu poslije, prvo bih htio napraviti
samo sa text -om..
E sad evo pitanja:
Imam recimo karte od 1 - 5 (ovo je samo primjer)
i sad svaka karta ima svoju varijablu (nisam
ih stavljao pod int karta[4];nego svaku posebnu...)
E i kako da sad napravim da mi ih baca, kako bih to
rekao... onako... random ?