Mene zanima kako bi bilo najlakse nauciti, recimo da ucim DirectX ili OpenGL, sto gdje trebam raditi i kako bi to trebalo izgledati, ne mislim pritome na doslovno bubanje koda napamet, i zanima me kako vi "učite" ustvari programirati, jer sad znam da se moze vjezbom, ali neznam koliko smisla ima prepisivat primjere za DirectX iz knjige koji mogu biti po par stranica vise puta, kako uopce pravi programeri igara mogu da znaju tolike stvari u programiranju !?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mene zanima kako bi bilo najlakse nauciti, recimo da ucim DirectX ili OpenGL, sto gdje trebam raditi i kako bi to trebalo izgledati, ne mislim pritome na doslovno bubanje koda napamet, i zanima me kako vi "učite" ustvari programirati, jer sad znam da se moze vjezbom, ali neznam koliko smisla ima prepisivat primjere za DirectX iz knjige koji mogu biti po par stranica vise puta, kako uopce pravi programeri igara mogu da znaju tolike stvari u programiranju !?
pa kako si i sam rekao, prepisuješ rješene primjere programa i kad obradiš njih par uzmeš i sklepaš neki program koji radi mix tih par programa koje si prepisivao... pa prepisuješ pa prepisuješ pa kad dođeš do složenijih stvari već se sve samo posloži kako treba ić, znaš gdje šta treba i samo ubacuješ... poprilično lagano, većinom copy paste pravilo kad naučiš osnovne stvari
"pravi" programeri koriste klase i objekte i namespace-ove za njihove programe, znaci naprave sve algoritme koje upotrebljavaju nonstop i samo ih ubacuju u kod i tako skraćuju pisanje... nije neka prevelika znanstvena fantastika kad znaš kako ide algoritam
Bilo bi lijepo da kad god dobiješ zadatak ili programerski problem sve posložiš u glavi u obliku pseudokoda jer to je osnova "programerskog" razmišljanja i naravno apstrakcija.Znači ako si svladao sintaksu i logiku jednog programskog jezika ( bar 40%)....tad uz ova razmišljanja i način kako se izvodi program nećeš imati problema.Ovo sve nešto znači ako si proučio i napisao tisuće linija koda učeći "jedan" programski jezik...dalje je sve mačiji kašalj.Moje osobno mišljenje i iskustvo.
Mene zanima kako bi bilo najlakse nauciti, recimo da ucim DirectX ili OpenGL, sto gdje trebam raditi i kako bi to trebalo izgledati, ne mislim pritome na doslovno bubanje koda napamet, i zanima me kako vi "učite" ustvari programirati, jer sad znam da se moze vjezbom, ali neznam koliko smisla ima prepisivat primjere za DirectX iz knjige koji mogu biti po par stranica vise puta, kako uopce pravi programeri igara mogu da znaju tolike stvari u programiranju !?
RedBook ako ideš učiti OpenGL.
Bit programiranja je , moja treorija, naući metodologiju i shvati principe, te najbitnije naući se služit informacijama ( knjige - internet ), i shvati nikada nečeš znat sve, i nemoj se truditi naučiti "sve" , nauči se služiti znanjem i nemoj izmišljat toplu vodu, jer je ona već izmišljena radi "top of it" proširuj-implementiraj.
Znam da djeluje ovo otrcano, ali tako je.