Pozdrav, imam pitanje, dali je moguće u C# programskom jeziku napraviti Media Player, ali ne da uzmem gotovo rješenje tipa wmp kontrola pa je ubacim unutra nego da potpuno ispočetka svoju kontrolu razvijem koja bi upravljala zvukom i ostalim stvarima ? Dali je to opće moguće?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav, imam pitanje, dali je moguće u C# programskom jeziku napraviti Media Player, ali ne da uzmem gotovo rješenje tipa wmp kontrola pa je ubacim unutra nego da potpuno ispočetka svoju kontrolu razvijem koja bi upravljala zvukom i ostalim stvarima ? Dali je to opće moguće?
Imas vec gotovu biblioteku koja je bolja od wmp, sam odabires kontrole i jos pri tome mozes razne efekte da koristis na zvukovima koji se reproduciraju.
Biblioteka se zove irrKlang i mozes je pronaci ovdje za download..
Da li si to trazio ili?
Hvala ali nisam to trazio, pitam dali je moguce napraviti svoju biblioteku, znaci sve od nule, znam da bi u c++ bilo moguce ali me zanima dali bi se to dalo u C#?
Dalo bi se. Pozabavi se malo directsound programiranjem.
Evo ti nesto za pocetak:
http://www.riemers.net/eng/Tutorials/DirectX/Csharp/Series2/tut15.php
Samo da znas da je to relativno jednostavan posao kada koristis gotove biblioteke za razne stvari, ali ako budes iz nule radio npr. mp3 dekoder, equalizer i slicne kerefeke onda je to vec puno posla.
Da, jasno mi je to, nisam ja to ni mislio raditi (a niti neznam) nego jednostavno su me zanimala ograničenja samog jezika ...
Da, jasno mi je to, nisam ja to ni mislio raditi (a niti neznam) nego jednostavno su me zanimala ograničenja samog jezika ...
C# je (kao i svi C jezici) programski jezik opce namjene i kao takav gotovo da nema ogranicenja. Najbolje bi ti bilo da posjetis ovaj link, pogledas materijale i razmislis kako bi to izveo u C#
Da ali ja još uvijek imam problema oko odluke koji jezik početi učiti kako treba (C++ ili C#), najviše me smetaju ograničenja jezika nekog ....
Da ali ja još uvijek imam problema oko odluke koji jezik početi učiti kako treba (C++ ili C#), najviše me smetaju ograničenja jezika nekog ....
Razlike su minimalne, ja bih na tvome mjestu birao po popularnosti (iz razloga sto ces za popularniji jezik naci vise materijala online, pa ces lakse i savladavati neke stvari).
Stvari koje C++ moze, a C# ne moze su stvari kojima se ti sigurno neces baviti tako da ih slobodno mozes ignorirati.
A koje su to točno stvari koje C# ne može ?
A koje su to točno stvari koje C# ne može ?
A morao si pitati. xD
Miksanje sa assemblijem ne ide po defaultu, i ne mozes kompajlirati u objektni kôd koji bi koristio za pisanje kernela, bootloadera i slicnih pizd****** (neka me netko ispravi ako postoji staticki C# kompajler). I tu nije C# kriv nego njegov kompajler koji radi po JIT principu, te uopce ne proizvodi konkretan kôd koji se moze izvrsavati bez cijelog runtime seta biblioteka.
Dakle nista za cime ces ti plakati :D
Miksanje sa assemblijem ne ide po defaultu, i ne mozes kompajlirati u objektni kôd koji bi koristio za pisanje kernela, bootloadera i slicnih pizd****** (neka me netko ispravi ako postoji staticki C# kompajler). I tu nije C# kriv nego njegov kompajler koji radi po JIT principu, te uopce ne proizvodi konkretan kôd koji se moze izvrsavati bez cijelog runtime seta biblioteka.
Evo ja te ispravljam premda sam i ja otkiro tek nedavno Postbuild od Xencode-a.
Naime riječ je o softveru koji uz mogućnost kompajliranja u native kod omogućava obusfakciju i još hrpu stvari koje mogu ubrzati aplikacjiju i pomoću kojih možemo ugraditi odrećeni vid zaštite u našu aplikaciju.
Kompletan list feature-a programa možete vidjeti ovdje.
Postbuld je se prestao razvijati (ali evaluation se može preuzeti sa ovog link-a), i sada je evoluirao u SpoonStudio.
A koje su to točno stvari koje C# ne može ?
A morao si pitati. xD
Miksanje sa assemblijem ne ide po defaultu, i ne mozes kompajlirati u objektni kôd koji bi koristio za pisanje kernela, bootloadera i slicnih pizd****** (neka me netko ispravi ako postoji staticki C# kompajler). I tu nije C# kriv nego njegov kompajler koji radi po JIT principu, te uopce ne proizvodi konkretan kôd koji se moze izvrsavati bez cijelog runtime seta biblioteka.
Dakle nista za cime ces ti plakati :D
To nije posve točno. ASM se može koristiti kroz unmanaged DLL-ove. Također nije uopće točno ni to što govoriš za kompajliranje, jer CLR uredno kompajlira u nativni kod, a unmanaged kod moguće je i prekompilirati fiksno/statički.
Da točno, ali u kontekstu bootloadera i karnel programiranja. Jednostavno ne bi radilo. Zato jer mu je i dalje potreban bootstrap i .NET framework. A oni ne postoje na razini bootloadera i karnela.
Što je još gore, native kod generiran s ngen-om ne možeš kopirati na drugi stroj pa da on sad radi. Mislim da postoji na Mono platformi kompiler koji drugačije radi nego ngen. al i dalje ostaje problem bootstrapa.
LP.
Da točno, ali u kontekstu bootloadera i karnel programiranja. Jednostavno ne bi radilo. Zato jer mu je i dalje potreban bootstrap i .NET framework. A oni ne postoje na razini bootloadera i karnela.
Što je još gore, native kod generiran s ngen-om ne možeš kopirati na drugi stroj pa da on sad radi. Mislim da postoji na Mono platformi kompiler koji drugačije radi nego ngen. al i dalje ostaje problem bootstrapa.
LP.
Ne znam zašto bi itko i pokušao ili htio programirati bootloader i kernel u C#-u? Nema potrebe jer ništa što C# nudi tu nema smisla. A i mislim da je apsolutno suvišno na ovom forumu pričati o programiranju bootloadera i kernela. Onim iznimno rijetkima koje to zanima, a još rjeđe im treba, jedino C i pada na pamet.
To je kao da napominješ da Mercedes S klase ne može voziti po pustinjskim dinama.