Brojac npr. seriski broj dokumenta

poruka: 8
|
čitano: 2.029
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Brojac npr. seriski broj dokumenta

kako sam totalni pocetnik, ali imam volje i trudim se, trazim i proucava. naravno odmah i isprbavam za svoj neki projekt

i sad sam zapeo, naime na postojecoj stranici htio bih ubacti neki formular,anketu  koji ce u svome <heaad> imati neki seriski ili redni broj

i koliko god trazio nikako da nadjem nesto sto mi moze pomoci.

po tom broju bih spremao ispunjene podatke koji su ispisani, jer mi sam projekt zamisljen iz vise segmenata, a ta vizija s seriskim brojem je idealna

 

dakle kako u html formu staviti brojac  koji se mijenja svakim ispisom+1 a da se spreme samo ispisani podatci

nezz sta da trazim i googlam al sam pojam mi se izgubio negdije :( hvala na pomoci.

neki nikad ne nauce
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Brojac npr. seriski broj dokumenta

nije da bas kuzim sta zelis ali za spremanje neke varijable mozes koristiti neku bazu ili datoteku

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Brojac npr. seriski broj dokumenta

evo da pojasnim

zamislimo nekakav recept koji ima nekoliko polja za popunjavanje, u ovom slucaju pacijent popunjava recept,

i ako zeli oticu u ljekarnu mora ga isprintat, taj recept ima svoj seriski broj koji se nalazi u zaglavlju i mjenja se svakim ispisom

a sprema se u bazu podataka pod tim brojem, a ne po necemu sto je ispisano.

 

znaci formu sam slozio, e sad sam zapeo, nezz kako napisati kod ili skriptu koja ce poceti s npr 00001 i svaki puta kada je printano +1 

i kako napraviti bazu podataka

zamislio sam to kao jedan folder gdije mi se nalazi  kopija toga sto je ispisano (znaci sprema se u bazu i poziva na ispis iz baze po tome broju).