Kao što rekoh, to nije bio slučaj.
Također isti taj Logitech, kako bih izbjegao natezanje od mjesec i pol dana sa servisom, kontaktiram koju godinu kasnije, vezano za miša G602. Ovaj puta oni bez pogovora pristaju poslati novi, no moram uništiti stari. Čekičem razbijam stari snimajući to mobitelom, oni šalju novi, uz isto objašnjenje, da se ukupna garancija ne mijenja. Pola foruma je u to vrijeme prijavljivalo kvarove Logitech opreme i dobivali druge, neki iz zezancije, pa bi te "nove" prodavali. Ja sam zaista imao kvar i onda sam morao razbijati stari :) - kako koga potrefi, valjda.
Tu je još teže pozivati se na prava jer komuniciram sa pravnim subjektom koji nije iz RH.
Ali nema veze., taj novi radi dan-danas, mislim da bi garancija već i "prirodno" istekla i tom novom.
Imao sam ja već iskustva sa raznim garancijama, a najbolji je bio kad mi je krepala matična kupljena u Hardveraju, taman kako je ta trgovina propala (bila je izuzetno popularna u jednom trenu na ovom forumu), pa mi čovjek od tamo nije htio pomoć sa garancijom, odnosno jest, ali tako da ja njemu, u trenutku kad mu je trgovina već zatvorena, predam cijelo svoje računalo da on testira je li kvar samo na matičnoj.
Koji dan prije isteka garancije sam uspio preko proizvođača saznat da je matična uvezena preko M-SANa i da preko njih mogu dobiti novu. Nisam imao originalne kutije, pa sam predao golu matičnu, morao sam sam smisliti plastiku za CPU socket zaštitit, primili su i to tako, ali su mi onda matičnu novu takvu i vratili - bez originalnog pakiranja, ali srećom sa originalnim CPU socket zaštitnim poklopcem.
"Ako tražiš garanciju na proizvod bez originalne kutije, novi odnosno zamjenski proizvod također će biti bez ogirinalne amlabaže".
Svačega sam doživio.
Spamamo kolegi temu, na žalost, samo... to su problemi kad tražiš garanciju, te možda dodatni razlog što pušem na hladno i pitam kolegu, što to on ne obavi.