Problem s laptopom

poruka: 19
|
čitano: 8.985
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Problem s laptopom

Pozdrav. Evo baš sam reinstalirao windowse - prije je bilo nekih problema manjih, ali je bio jedan koji me nervirao. Kada bih igrao neku igru nakon nekog vremena on bi se ugasio.

Reinstaliram windowse danas i on skida updateove i odjednom "krep" i ugasi se. Sada sam ga ostavio da se hladi malo :(

 

Sve mi se čini da je zagrijavanje problem. Acer aspire 5741G je. Još imam garanciju i koristim win7

Molim Vas da pomognete i date savjet neki :)

 

Hvala...

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Problem s laptopom
Pregrijava se vrlo vjerojatno.
Bolje 5 do 12 nego ni jedna poslije 1! :)
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
offline
RE: Problem s laptopom

nemas sta razmisljat imas garanciju nosi neka oni rijesavaju sigurno se pregrijava ali bolje neka oni to rade!

My Life Is A Very Serious Game...
16 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s laptopom
xDinichx kaže...

Sve mi se čini da je zagrijavanje problem. Acer aspire 5741G je. Još imam garanciju i koristim win7

Molim Vas da pomognete i date savjet neki :)

 

Hvala...

provjeri mu temperaturu
speccy portable,ne moraš ga instalirati

16 godina
neaktivan
offline
Problem s laptopom

Ma evo idem ga na servis odnjeti pa nek se oni nose s time -.-''

 

temperatura je 51 stupanj samo opera otvorena, ali mi je malo prije bila i do 60, a kakva je tek onda u igrama :(

evo kopiram muziku i onda rušenje windowsa i nosit im nazad

 
0 0 hvala 0
15 godina
online
RE: Problem s laptopom

Temperatura je previsoka, samo ti to odnesi na servis {#}

★★★★★
16 godina
offline
Problem s laptopom

Da, kada je temperatura previsoka postoje 2 mogucnosti(kod prijenosnika)

  1. Da se sam ugasi

    2. Da ga nemozes ugasit

 

100% zagrijavanje, servisom neces puno postic, dobit ces opet cca6 mjeseci igranja igrica, prije nego li se opet pocne grijati...

Moj savjet, kupi si neko postolje za laptop sa ispod ugrađenim ventilatorom(to kinezi prodaju na kile :), tako ces mu uvelike produziti vijek komponenti i vijek samog laptopa.(ali prije toga, otiđi na servis {#})

Google IS your friend!!!
Poruka je uređivana zadnji put sub 29.1.2011 18:27 (passat).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Problem s laptopom

Odnesem ga ja u technomax i kaže meni lik da ga ja proba prije servisa malo propuhati tamo gdje mi se prašina nakupila -.- to sam napravio pa ću vidjeti. Rekao je i da bi mi u servisu naplatili 120kn za dijagnostiku, a kako sam bio u žurbi odlučio sam ga uzeti pa pročistiti (ne ga otvarati) i sada je temperatura opet oko 45-50 stupnejva -.-''

 

a i nemogu čekati 40 dana da me po servisu muljaju laptop mi treba za školu. Tako da ću ga imati još da vidim hoće li se gasiti, ako da, nosim na servis opet :(

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Problem s laptopom
xDinichx kaže...

Odnesem ga ja u technomax i kaže meni lik da ga ja proba prije servisa malo propuhati tamo gdje mi se prašina nakupila -.- to sam napravio pa ću vidjeti. Rekao je i da bi mi u servisu naplatili 120kn za dijagnostiku, a kako sam bio u žurbi odlučio sam ga uzeti pa pročistiti (ne ga otvarati) i sada je temperatura opet oko 45-50 stupnejva -.-''

 

a i nemogu čekati 40 dana da me po servisu muljaju laptop mi treba za školu. Tako da ću ga imati još da vidim hoće li se gasiti, ako da, nosim na servis opet :(

 -nema 'diagnostike' za kvar, koji je smisao postojanje garancije... ipak ne isplati se natezati, jer oni tad 'popravljaju' barem 40 dana (45)...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s laptopom
ihush kaže...

  -nema 'diagnostike' za kvar, koji je smisao postojanje  garancije... ipak ne isplati se natezati, jer oni tad 'popravljaju' barem 40 dana (45)...

  to sam i mislio oko garancije... nemaju šta naplaćivati, a bome mi se neda natezati s njima zbog toga... vjerojatno ću kupiti još neko postolje za laptop i produljenje garancije :)

16 godina
offline
Problem s laptopom

Kada smo vec kod laptopa i garancija, zna li netko "orijentacijsku" cijenu produživanja garancije za prijenosna racunala?

Google IS your friend!!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Problem s laptopom
passat kaže...

Kada smo vec kod laptopa i garancija, zna li netko "orijentacijsku" cijenu produživanja garancije za prijenosna racunala?

 -ovisno dali se nudi (kao za HP), ovisi o kategoriji-cijeni ili trenutnoj akciji. Od 300-700kn s 1-na-3 god. Pošto se za jeftinije modele ne isplati, neki skuplji (kao Elite) već imaju duži rok = max do 3g.

Treba provjeriti akcije, to je (moje mišljenje) važnije nego 'gratis' torba ili miš...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s laptopom
ihush kaže...

 -nema 'diagnostike' za kvar, koji je smisao postojanje garancije... ipak ne isplati se natezati, jer oni tad 'popravljaju' barem 40 dana (45)...

Garancija važi u slučaju otkaza komponenti. Zapušen ventilator ne spada u to. U zavisnosti od vrste laptopa čišćenje prašine može zahtijevati kompletno rastavljanje i ponovno sastavljanje. Najmanje dva sata posla. Zašto bi to bilo besplatno?

U mom servisu to je operacija koja se naplaćuje oko 200 kn i to se kaže klijentu prije posla. Pa ako hoće onda i radimo.

15 godina
offline
RE: Problem s laptopom

ako ja kupim laptop i nakon recimo 6mj se pocne gasiti i neradi normalno onda to po meni spada pod garanciju posto oni garantiraju da ce sve raditi kako treba odredeno razdoblje!

My Life Is A Very Serious Game...
16 godina
offline
Problem s laptopom

Meni moja istjece za 3 dana, a imao sam slucaj da mi je poznaniku crkla graficka na laptopu marke lenovo, samo 1 mjesec nakon isteka garancije. Slucajnost ili ne, vi procijenite. Nakon toga je bio je prisiljen mijenjati maticnu, koja je bila protuvrijednosti nekog slabijeg laptopa.

Na svoj planiram stavljati jos 2gb radne memorije, te uz to, garancija bi dobro dosla za eventualnu kasniju prodaju, a i za "laksi san", da se ne moram mislit ako se nesto dogodi

Google IS your friend!!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s laptopom
CroVandal kaže...

ako ja kupim laptop i nakon recimo 6mj se pocne gasiti i neradi normalno onda to po meni spada pod garanciju posto oni garantiraju da ce sve raditi kako treba odredeno razdoblje!

Ne može spadati pod garanciju ono što je korisnik prouzrokovao. Bez obzira da li je u pitanju fizičko oštećenje, prašina ili virusi.

 

Kako to Apple radi: http://www.b92.net/tehnopolis/vesti.php?nav_id=395534&fs=1

16 godina
offline
RE: Problem s laptopom
dragans kaže...
ihush kaže...

 -nema 'diagnostike' za kvar, koji je smisao postojanje garancije... ipak ne isplati se natezati, jer oni tad 'popravljaju' barem 40 dana (45)...

Garancija važi u slučaju otkaza komponenti. Zapušen ventilator ne spada u to. U zavisnosti od vrste laptopa čišćenje prašine može zahtijevati kompletno rastavljanje i ponovno sastavljanje. Najmanje dva sata posla. Zašto bi to bilo besplatno?

U mom servisu to je operacija koja se naplaćuje oko 200 kn i to se kaže klijentu prije posla. Pa ako hoće onda i radimo.

 -vidi podcrtano, upravo zato, jer normalan korisnik nemože sam počistiti prašinu, dakle nije njegova krivica ili ono što u početku kažeš 'zapušten'...

Naravno, svaki manji servis radi to što kažeš... to je realnost (ali nije baš dobra praksa da ne ulazimo dublje).

-Nevažno je koji problem (u ovom slučaju smrzavanje zbog pregrijavanja), je za običnog korisnika = kvar. To je sve pokriveno garancijom.

No, savjet kupcima, nemojte se svađati sa servisom (kao ovim gore..) -slabiji ste.

Solomonsko rješenje, je 'prokuhavanje' problematičnog računala u 11tom mjesecu garancije. Uz naravno držanje nevinog pogleda u servisu.

Možda još bolje, zaobilaženje takvog servisa direktnim u Recro-MS aka MR. (NHF @ dragans, jer znam da je to što kažeš točno...)

 

-možda jedini odgovor, na retoričko pitanje ''zašto bi to bilo besplatno?'' -pa, hajde pogodi?

Zato jer je pod garancijom, zato jer (ako si ovlašteni servis) trebaš imeti deal s distributerom, koji tebi plaća takve suluge.. -dakle, točno, neradiš to besplatno, nego kao dio posla već obračunatog.

... bla, bla sve je to pusta priča ako niste dovoljno jaki za svađu. Zato ipak poslušajte dragana.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
neaktivan
offline
RE: Problem s laptopom
ihush kaže...

 -vidi podcrtano, upravo zato, jer normalan korisnik nemože sam počistiti prašinu, dakle nije njegova krivica ili ono što u početku kažeš 'zapušten'...

Naravno, svaki manji servis radi to što kažeš... to je realnost (ali nije baš dobra praksa da ne ulazimo dublje).

-Nevažno je koji problem (u ovom slučaju smrzavanje zbog pregrijavanja), je za običnog korisnika = kvar. To je sve pokriveno garancijom.

No, savjet kupcima, nemojte se svađati sa servisom (kao ovim gore..) -slabiji ste.

Solomonsko rješenje, je 'prokuhavanje' problematičnog računala u 11tom mjesecu garancije. Uz naravno držanje nevinog pogleda u servisu.

Možda još bolje, zaobilaženje takvog servisa direktnim u Recro-MS aka MR. (NHF @ dragans, jer znam da je to što kažeš točno...)

 

-možda jedini odgovor, na retoričko pitanje ''zašto bi to bilo besplatno?'' -pa, hajde pogodi?

Zato jer je pod garancijom, zato jer (ako si ovlašteni servis) trebaš imeti deal s distributerom, koji tebi plaća takve suluge.. -dakle, točno, neradiš to besplatno, nego kao dio posla već obračunatog.

... bla, bla sve je to pusta priča ako niste dovoljno jaki za svađu. Zato ipak poslušajte dragana.

- 95% korisnika ne znaju sami očistiti sistem od virusa niti uraditi reinstalaciju. Da li i to treba da bude besplatno?

U slučaju prašine jeste njihova krivica. Imaju lijepo u uputstvu upozorenje da moraju ostaviti mjesta za protok zraka i da se laptop ne drži na ćebadima (ili nešto slično).  U detaljima garancije to je objašnjeno, doduše sitnim slovima koja niko ne čita. Ovo se sve odnosi na tzv. "limited warranty" opciju koja je kod nas standardna kod koje su izuzeti "enviromental" uticaji kao padovi, vlaga, prašina, hemikalije i fluktuacije napona. Postoje i druge opcije, ali su one dostupne uz nadoplatu i nema ih kod nas. Naravno više i koštaju.

- jako je važno koji je problem upravo zbog ovog što sam gore napisao. Ako je u pitanju kvar komponente, a laptop je u garanciji sve je jasno. Laptop ide kod distributera i on mijenja dio i laptop se vraća kupcu. Troškove transporta (brza pošta) snose servis i distributer. Ovdje je jedini problem što se ponekad mora malo duže čekati ako distributer nema rezervni dio na lageru. Ako je problem koji ne pokriva garancija (oštećenja, prašina, softver itd.) svakom klijentu se predoči cijena opravke. Pa ko želi tome se i radi.

- distributeri ne sklapaju takve deal-ove sa servisima niti snose bilo kakve naše troškove. Sem djelimično transporta i to većinom dijelimo popola. Prema tome nama niko ne plaća to što će naš serviser izgubiti dva sata za nečijim laptopom. A serviser treba zaraditi svoju platu.

 

Naravno možete laptop slati i direktno distributeru, ali se nemojte iznenaditi ako vam zatraže da platite i račun za opravku i troškove transporta.

Poruka je uređivana zadnji put ned 30.1.2011 23:44 (dragans).
16 godina
offline
RE: Problem s laptopom
dragans kaže...
...

 -što drugo reči, nego točno. (to i govorim?).. s jednom malom razlikom, ti govoriš o de facto, ja o de jure.

Nakraju ispada tko jači taj kači... ja nemam problema sa servisom. Većina (malih) ljudi ima. Bolje da poslušaju tvoj savijet.

Jer već od legalnog OSa počinje što se može reklamirati i stav servisera (koji mora zaraditi nešto...)

- dok je dio s virusima samo smješan pokazatelj neznanja korisnika, pa ga treba odrati i za prašinu... (možda Apple čak podigne tužbu protiv takvog?) ... LOL!

-sve je to OK.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice